Kategorie
audi
alfa romeo
alfa romeo 147
alfa romeo 156
alfa romeo 159
alfa romeo 166
alfa romeo brera
alfa romeo gt
alfa romeo mito
alfa romeo spider
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki alfa romeo
model silnik rocznik przebieg cena
1  
alfa romeo 147 1.6l (105KM) benzyna 2008 3 000 km 46 000 PLN
auto używane, czerwony hatchback, małopolskie , Kraków

Najnowsze artykuly o marce alfa romeo :

Ceny Alfy Romeo Giulietta

Alfa Romeo opublikowała cennik nowego modelu Giullieta.

Cennik otwiera Alfa Romeo Giulietta w wersji Progression wyposażona w 120-konny turbodoładowany, benzynowy silnik 1.4 TB. Wersja ta została wyceniona na 69 900 zł. Wersja ta już w 'serii' oferuje m.in.: poduszki powietrzne przednie, boczne i kurtynowe, układ stabilizujący tor jazdy VDC, system Alfa Romeo DNA z Q2, system awaryjnego hamowania BAS, układ kierowniczy Dual Pinion, radio CD z obsługą plików mp3, klimatyzację, kierownicę i dźwignię zmiany biegów obszyte skórą czy system Start&Stop.

W cenniku Alfy Giulietta poza wersją Progression dostępna jest również wersja Distinctive, która 'dokłada' do już bogatego wyposażenia wersji Progression m.in.: klimatyzację automatyczną, przyciski wielofunkcyjne na kierownicy czy felgi ze stopów lekkich.

Dla 'Alfisti' poszukujących prawdziwie sportowych osiągów Alfa Romeo przygotowała 235-konną wersję o nazwie Quadrifoglio Verde (czterolistna koniczyna).

Paleta silnikowa nowej Alfy zawiera wyłącznie turbodoładowane jednostki napędowe (zarówno benzynowe jak i diesla). Dostępne silniki wysokoprężne to dwa nowoczesne silniki JTDM drugiej generacji, 105-konny 1.6 spalający w cyklu mieszanym zaledwie 4,4 l/100km oraz 170-konny Multijet o pojemności 2 litrów osiągający imponujące 350 Nm przy zaledwie 1750 obr./min. (320 Nm już od 1500 obr./min.). Do wyboru są również trzy silniki benzynowe, 1.4 TB 120 KM, 1.4 w technice MultiAir o mocy 170 KM oraz zarezerwowany dla topowej wersji Quadrifoglio Verde silnik o pojemności 1750 cm3 i mocy 235 KM, zapewniający przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 6,8 sekundy i umożliwiający rozpędzenie Alfy Giulietty do prędkości maksymalnej równej 242 km/h.

Alfa Romeo MiTo - MultiAir

Alfa Romeo, od zawsze uznawana jako symbol zaawansowanej technologii oraz wysokiej klasy silników, ma zaszczyt przedstawić rewolucyjny system MultiAir opracowany i opatentowany przez FPT – Fiat Powertrain Technologies. Prekursorem tej rewolucyjnej rodziny jest silnik MultiAir 1.4, wprowadzony na rynki światowe po raz pierwszy w modelu Alfa Romeo MiTo i oferowany w 3 różnych poziomach mocy (105 KM, 135 KM i 170 KM) zgodnych z normą Euro5.

Założenia projektowe modelu
W pierwszej fazie zostaną wprowadzone dwie jednostki silnikowe 1.4 w technologii MultiAir o mocy 105 KM i 135 KM, dostępne we wszystkich wersjach obecnej gamy. Po nich zostanie wprowadzona kolejna jednostka 1.4 Turbo benzyna MultiAir o mocy 170 KM, która uzupełni gamę silników benzynowych Alfy Romeo MiTo i dostępna będzie w zupełnie nowej i wyjątkowej wersji Quadrifoglio Verde (zielona czterolistna koniczyna).

Tak szeroki asortyment produktów pozwoli Alfie Romeo MiTo zaspokoić potrzeby rosnącego grona coraz bardziej wymagających klientów, dzięki którym już teraz mini Alfa Romeo może pochwalić się świetnymi wynikami sprzedaży.

Przechodząc do konkretu: 1.4 turbo benzyna o mocy 135 KM gwarantuje Alfie Romeo MiTo osiągi i temperament samochodu sportowego, który został zaprojektowany dla klientów, którym zależy bardzo na czerpaniu przyjemności z jazdy i ekonomice zużycia paliwa. Moment obrotowy 135-konnego silnika jest optymalny w każdych warunkach i zapewnia wybitne osiągi oraz energiczny 'kop” w całym zakresie prędkości obrotowych silnika, ustanawiając tym sposobem nowy punkt odniesienia w schematach konstrukcyjnych silników benzynowych. Nowa jednostka 135 KM zapewnia maksymalną prędkość i przyspieszenie od 0 do 100 km/h, plasując się w czołówce segmentu samochodów małych.

Analizowany przez nas nowy silnik, zaprojektowany do pracy w systemie Alfa DNA pozwala na pełne wykorzystanie świetnych atrybutów dynamiki Alfa MiTo. Dzięki temu jazda na dłuższych trasach staje się nie tylko przyjemnością, dostarcza poczucia komfortu, ale gwarantuje również sporo emocji na bardziej wymagających odcinkach dróg, które są naturalnym terenem każdej Alfy Romeo z uwagi na jej wysoki stosunek mocy do masy oraz błyskawiczne reagowanie na polecenia kierowcy.

Rewelacyjne osiągi połączone są z wysoką jakością wyrażającą się w poszanowaniu środowiska naturalnego i niskim zużyciem paliwa. Superlatyw ten znajduje odzwierciedlenie w szczególnie niskiej emisji CO2 rzędu 129 g/km przy średnim zużyciu paliwa na poziomie zaledwie 5,6 litrów na 100km.

Tego lata alfiści spotkali się w Balocco, Poznaniu i Nieborowie

We włoskiej miejscowości Balocco w dniach 24-25 czerwca - w 99. rocznicę powstania marki Alfa Romeo - spotkali się alfiści z 62 państw. Ponad 300 osób mogło przetestować zebrane w jednym miejscu unikatowe samochody - 8C Competizione, 8C Spider, P2, 8C historyczne, 1900, 33

Auta historyczne z muzeum w Arese pokonywały tor w Balocco z prędkością ponad 200 km/h. Polskę reprezentowały dwie osoby z warszawskiego klubu 'Ikar”. Na miejsce dotarły Alfą mito z 150-konnym silnikiem. Nasi ambasadorzy jako pierwsi  zobaczyli ostateczną bryłę modelu Milano.

Wszyscy goście patrzyli na model z  uznaniem. Oczekiwany od dawna następca 147 charakteryzuje się ostrą, sportową linią z tylnymi drzwiami, które chowaną klamką nawiązują do rozwiązania, jakie pamiętamy z Alfy 156.

alfa romeo przykładowe opinie użytkowników na temat:alfa romeo :

Przy jeździe normalnej b. duża stabilność i świetne trzymanie się drogi, po właczeniu "S" przycisku sporta ogromna dawka andrenaliny - trzeba uważac - 147 KM i duży moment obrotowy jak w DISLU!. Fakt że trochę skrzypi i nie ma miękkich siedzeń


Mam to auto od 1999r. Jakieś 15 tys. i poszedł przepływomierz, potem zaczeły sie problemy z zawieszeniem łaczniki na wahaczach gumy, auto miało ok 30 tyś. Pózniej mialem klopoty z licznikiem i predkosciomirzem wymienili mi go na nowy. po 2 latach zaczelo sie od nowa


Uwazam ze jet to auto dla osoby ktora za nie wielkie pieniadze chce znalezc kompromis miedzy komfortem jazdy a sportowymi osiagami. Jesli trafimy na zadbany egzemplarz i bedziemy dbali o nia to z pewnoscia odwdzieczy nam sie podczas jazdy.


Mogliby zmienić tryb pracy świateł, w trybie automatycznym w ciągu dnia świecą się tylko diody przodu tył włącza się tylko po zmroku a za to mandat gwarantowany bo jazda bez świateł


Przejechałem tym autem ponad 30 tyś km po przesiadce z wysłużonego Audi A6 z rocznika 2004, auto to hatchback w wersji Cosmo ze wszystkimi dodatkami, kolor technical grey, skrzynia biegów manualna. Podczas wyboru samochodu przetestowałem kilka innych aut


Auto zaprojektowane z myśla, wnetrze jest przyjemne linia auta jest po prostu super, jakość materiałów na bardzo wysokim pozimie, przyciskie rozmieszczone doskonale, nawet noca nie ma problemu z odnalezieniem i nie ma przypadku zeby czegos szukac


Auto zaprojektowane z myśla, wnetrze jest przyjemne linia auta jest po prostu super, jakość materiałów na bardzo wysokim pozimie, przyciskie rozmieszczone doskonale, nawet noca nie ma problemu z odnalezieniem i nie ma przypadku zeby czegos szukac


Przekonaj sie i zobacz auto i jego zdjęcia. wymiana opon lublin | nowyopelastra.autozoliborz.pl | Artykuły o tematyce inżynieryjnej architekt.unistyle.pl | szkolenie nordic walking