Kategorie
audi
alfa romeo
alfa romeo 147
alfa romeo 156
alfa romeo 159
alfa romeo 166
alfa romeo brera
alfa romeo gt
alfa romeo mito
alfa romeo spider
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki alfa romeo
model silnik rocznik przebieg cena
1  
alfa romeo 147 1.6l (105KM) benzyna 2008 3 000 km 46 000 PLN
auto używane, czerwony hatchback, małopolskie , Kraków

Najnowsze artykuly o marce alfa romeo :

Ceny Alfy Romeo Giulietta

Alfa Romeo opublikowała cennik nowego modelu Giullieta.

Cennik otwiera Alfa Romeo Giulietta w wersji Progression wyposażona w 120-konny turbodoładowany, benzynowy silnik 1.4 TB. Wersja ta została wyceniona na 69 900 zł. Wersja ta już w 'serii' oferuje m.in.: poduszki powietrzne przednie, boczne i kurtynowe, układ stabilizujący tor jazdy VDC, system Alfa Romeo DNA z Q2, system awaryjnego hamowania BAS, układ kierowniczy Dual Pinion, radio CD z obsługą plików mp3, klimatyzację, kierownicę i dźwignię zmiany biegów obszyte skórą czy system Start&Stop.

W cenniku Alfy Giulietta poza wersją Progression dostępna jest również wersja Distinctive, która 'dokłada' do już bogatego wyposażenia wersji Progression m.in.: klimatyzację automatyczną, przyciski wielofunkcyjne na kierownicy czy felgi ze stopów lekkich.

Dla 'Alfisti' poszukujących prawdziwie sportowych osiągów Alfa Romeo przygotowała 235-konną wersję o nazwie Quadrifoglio Verde (czterolistna koniczyna).

Paleta silnikowa nowej Alfy zawiera wyłącznie turbodoładowane jednostki napędowe (zarówno benzynowe jak i diesla). Dostępne silniki wysokoprężne to dwa nowoczesne silniki JTDM drugiej generacji, 105-konny 1.6 spalający w cyklu mieszanym zaledwie 4,4 l/100km oraz 170-konny Multijet o pojemności 2 litrów osiągający imponujące 350 Nm przy zaledwie 1750 obr./min. (320 Nm już od 1500 obr./min.). Do wyboru są również trzy silniki benzynowe, 1.4 TB 120 KM, 1.4 w technice MultiAir o mocy 170 KM oraz zarezerwowany dla topowej wersji Quadrifoglio Verde silnik o pojemności 1750 cm3 i mocy 235 KM, zapewniający przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 6,8 sekundy i umożliwiający rozpędzenie Alfy Giulietty do prędkości maksymalnej równej 242 km/h.

Alfa Romeo MiTo - MultiAir

Alfa Romeo, od zawsze uznawana jako symbol zaawansowanej technologii oraz wysokiej klasy silników, ma zaszczyt przedstawić rewolucyjny system MultiAir opracowany i opatentowany przez FPT – Fiat Powertrain Technologies. Prekursorem tej rewolucyjnej rodziny jest silnik MultiAir 1.4, wprowadzony na rynki światowe po raz pierwszy w modelu Alfa Romeo MiTo i oferowany w 3 różnych poziomach mocy (105 KM, 135 KM i 170 KM) zgodnych z normą Euro5.

Założenia projektowe modelu
W pierwszej fazie zostaną wprowadzone dwie jednostki silnikowe 1.4 w technologii MultiAir o mocy 105 KM i 135 KM, dostępne we wszystkich wersjach obecnej gamy. Po nich zostanie wprowadzona kolejna jednostka 1.4 Turbo benzyna MultiAir o mocy 170 KM, która uzupełni gamę silników benzynowych Alfy Romeo MiTo i dostępna będzie w zupełnie nowej i wyjątkowej wersji Quadrifoglio Verde (zielona czterolistna koniczyna).

Tak szeroki asortyment produktów pozwoli Alfie Romeo MiTo zaspokoić potrzeby rosnącego grona coraz bardziej wymagających klientów, dzięki którym już teraz mini Alfa Romeo może pochwalić się świetnymi wynikami sprzedaży.

Przechodząc do konkretu: 1.4 turbo benzyna o mocy 135 KM gwarantuje Alfie Romeo MiTo osiągi i temperament samochodu sportowego, który został zaprojektowany dla klientów, którym zależy bardzo na czerpaniu przyjemności z jazdy i ekonomice zużycia paliwa. Moment obrotowy 135-konnego silnika jest optymalny w każdych warunkach i zapewnia wybitne osiągi oraz energiczny 'kop” w całym zakresie prędkości obrotowych silnika, ustanawiając tym sposobem nowy punkt odniesienia w schematach konstrukcyjnych silników benzynowych. Nowa jednostka 135 KM zapewnia maksymalną prędkość i przyspieszenie od 0 do 100 km/h, plasując się w czołówce segmentu samochodów małych.

Analizowany przez nas nowy silnik, zaprojektowany do pracy w systemie Alfa DNA pozwala na pełne wykorzystanie świetnych atrybutów dynamiki Alfa MiTo. Dzięki temu jazda na dłuższych trasach staje się nie tylko przyjemnością, dostarcza poczucia komfortu, ale gwarantuje również sporo emocji na bardziej wymagających odcinkach dróg, które są naturalnym terenem każdej Alfy Romeo z uwagi na jej wysoki stosunek mocy do masy oraz błyskawiczne reagowanie na polecenia kierowcy.

Rewelacyjne osiągi połączone są z wysoką jakością wyrażającą się w poszanowaniu środowiska naturalnego i niskim zużyciem paliwa. Superlatyw ten znajduje odzwierciedlenie w szczególnie niskiej emisji CO2 rzędu 129 g/km przy średnim zużyciu paliwa na poziomie zaledwie 5,6 litrów na 100km.

Tego lata alfiści spotkali się w Balocco, Poznaniu i Nieborowie

We włoskiej miejscowości Balocco w dniach 24-25 czerwca - w 99. rocznicę powstania marki Alfa Romeo - spotkali się alfiści z 62 państw. Ponad 300 osób mogło przetestować zebrane w jednym miejscu unikatowe samochody - 8C Competizione, 8C Spider, P2, 8C historyczne, 1900, 33

Auta historyczne z muzeum w Arese pokonywały tor w Balocco z prędkością ponad 200 km/h. Polskę reprezentowały dwie osoby z warszawskiego klubu 'Ikar”. Na miejsce dotarły Alfą mito z 150-konnym silnikiem. Nasi ambasadorzy jako pierwsi  zobaczyli ostateczną bryłę modelu Milano.

Wszyscy goście patrzyli na model z  uznaniem. Oczekiwany od dawna następca 147 charakteryzuje się ostrą, sportową linią z tylnymi drzwiami, które chowaną klamką nawiązują do rozwiązania, jakie pamiętamy z Alfy 156.

alfa romeo przykładowe opinie użytkowników na temat:alfa romeo :

Robilem dwukrotnie test minimalnego spalania na trasie 100 km na rozgrzanym silniku raz jadac ze srednia predkoscia 70 km/h (raz za ciezarówka - 60-80 km/h, raz bez ciezarówki 60-90 km/h). Pod koniec odcinka komputer wskazywal przez chwile 3,3, ale po wjezdzie do miasta bylo juz 3,4 (realne spalanie molo byc nieco wieksze).


Silnik 1.8 uważam za niedopracowany.To moje drugie auto. Jestem trochę skażony osiągami pierwszego (210 KM turbo diesel), jednakże to silnik dla statecznego pana nie oczekującego osiągów.Max. moc osiąga przy wysokich obrotach.


jestem wlascicielem od poczatku autko ma ponad 60 tys przebiego i uwazam ze jest doskonale, glupie opinie sa tylko u tych ludzi ktorzy zazdroszcza takiego auta lub ktorzy maja i mysla ze bez wymian plynow i podstawowych przegladow auto powinno jezdzic ...


Musimy wiedziec do czego bedzie nam służył.Samochodem tym jezdzi kobieta i ja uwazam ze doskonale nadaje sie do codziennych dojazdów do pracy plus jakies zakupy.Taki fajny mały samochodzik za niewielkie pieniadze.


Fajny samochod dla kogos kto lubi komfort i czerpie przyjemnosc z samej jazdy. Z uwagi na swoje 98KM + 4 biegowy automat jest dosyc elastyczny (2 bieg do 100km/h, 3 bieg do 160km/h). Na standardowych polskich drogach uzyskuje sie ok 165km/h.


Przejechałem tym autem ponad 30 tyś km po przesiadce z wysłużonego Audi A6 z rocznika 2004, auto to hatchback w wersji Cosmo ze wszystkimi dodatkami, kolor technical grey, skrzynia biegów manualna. Podczas wyboru samochodu przetestowałem kilka innych aut


Ogólnie wart polecenia, jak się ktoś najeździł "osobówkami" jak ja to ma wreszcie coś innego. Polubiłem te przestrzeń wokół siebie i widoczność przed siebie. I jest mi wygodnie, może trochę krótkie siedzisko i drętwieje prawa noga...


wkłady kominkowe sklep | siatki na bramki