Kategorie
audi
alfa romeo
alfa romeo 147
alfa romeo 159
alfa romeo brera
alfa romeo gt
alfa romeo spider
alfa romeo mito
alfa romeo 156
alfa romeo 166
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty alfa romeo brera
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce alfa romeo :

Ceny Alfy Romeo Giulietta

Alfa Romeo opublikowała cennik nowego modelu Giullieta.

Cennik otwiera Alfa Romeo Giulietta w wersji Progression wyposażona w 120-konny turbodoładowany, benzynowy silnik 1.4 TB. Wersja ta została wyceniona na 69 900 zł. Wersja ta już w 'serii' oferuje m.in.: poduszki powietrzne przednie, boczne i kurtynowe, układ stabilizujący tor jazdy VDC, system Alfa Romeo DNA z Q2, system awaryjnego hamowania BAS, układ kierowniczy Dual Pinion, radio CD z obsługą plików mp3, klimatyzację, kierownicę i dźwignię zmiany biegów obszyte skórą czy system Start&Stop.

W cenniku Alfy Giulietta poza wersją Progression dostępna jest również wersja Distinctive, która 'dokłada' do już bogatego wyposażenia wersji Progression m.in.: klimatyzację automatyczną, przyciski wielofunkcyjne na kierownicy czy felgi ze stopów lekkich.

Dla 'Alfisti' poszukujących prawdziwie sportowych osiągów Alfa Romeo przygotowała 235-konną wersję o nazwie Quadrifoglio Verde (czterolistna koniczyna).

Paleta silnikowa nowej Alfy zawiera wyłącznie turbodoładowane jednostki napędowe (zarówno benzynowe jak i diesla). Dostępne silniki wysokoprężne to dwa nowoczesne silniki JTDM drugiej generacji, 105-konny 1.6 spalający w cyklu mieszanym zaledwie 4,4 l/100km oraz 170-konny Multijet o pojemności 2 litrów osiągający imponujące 350 Nm przy zaledwie 1750 obr./min. (320 Nm już od 1500 obr./min.). Do wyboru są również trzy silniki benzynowe, 1.4 TB 120 KM, 1.4 w technice MultiAir o mocy 170 KM oraz zarezerwowany dla topowej wersji Quadrifoglio Verde silnik o pojemności 1750 cm3 i mocy 235 KM, zapewniający przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 6,8 sekundy i umożliwiający rozpędzenie Alfy Giulietty do prędkości maksymalnej równej 242 km/h.

Alfa Romeo MiTo - MultiAir

Alfa Romeo, od zawsze uznawana jako symbol zaawansowanej technologii oraz wysokiej klasy silników, ma zaszczyt przedstawić rewolucyjny system MultiAir opracowany i opatentowany przez FPT – Fiat Powertrain Technologies. Prekursorem tej rewolucyjnej rodziny jest silnik MultiAir 1.4, wprowadzony na rynki światowe po raz pierwszy w modelu Alfa Romeo MiTo i oferowany w 3 różnych poziomach mocy (105 KM, 135 KM i 170 KM) zgodnych z normą Euro5.

Założenia projektowe modelu
W pierwszej fazie zostaną wprowadzone dwie jednostki silnikowe 1.4 w technologii MultiAir o mocy 105 KM i 135 KM, dostępne we wszystkich wersjach obecnej gamy. Po nich zostanie wprowadzona kolejna jednostka 1.4 Turbo benzyna MultiAir o mocy 170 KM, która uzupełni gamę silników benzynowych Alfy Romeo MiTo i dostępna będzie w zupełnie nowej i wyjątkowej wersji Quadrifoglio Verde (zielona czterolistna koniczyna).

Tak szeroki asortyment produktów pozwoli Alfie Romeo MiTo zaspokoić potrzeby rosnącego grona coraz bardziej wymagających klientów, dzięki którym już teraz mini Alfa Romeo może pochwalić się świetnymi wynikami sprzedaży.

Przechodząc do konkretu: 1.4 turbo benzyna o mocy 135 KM gwarantuje Alfie Romeo MiTo osiągi i temperament samochodu sportowego, który został zaprojektowany dla klientów, którym zależy bardzo na czerpaniu przyjemności z jazdy i ekonomice zużycia paliwa. Moment obrotowy 135-konnego silnika jest optymalny w każdych warunkach i zapewnia wybitne osiągi oraz energiczny 'kop” w całym zakresie prędkości obrotowych silnika, ustanawiając tym sposobem nowy punkt odniesienia w schematach konstrukcyjnych silników benzynowych. Nowa jednostka 135 KM zapewnia maksymalną prędkość i przyspieszenie od 0 do 100 km/h, plasując się w czołówce segmentu samochodów małych.

Analizowany przez nas nowy silnik, zaprojektowany do pracy w systemie Alfa DNA pozwala na pełne wykorzystanie świetnych atrybutów dynamiki Alfa MiTo. Dzięki temu jazda na dłuższych trasach staje się nie tylko przyjemnością, dostarcza poczucia komfortu, ale gwarantuje również sporo emocji na bardziej wymagających odcinkach dróg, które są naturalnym terenem każdej Alfy Romeo z uwagi na jej wysoki stosunek mocy do masy oraz błyskawiczne reagowanie na polecenia kierowcy.

Rewelacyjne osiągi połączone są z wysoką jakością wyrażającą się w poszanowaniu środowiska naturalnego i niskim zużyciem paliwa. Superlatyw ten znajduje odzwierciedlenie w szczególnie niskiej emisji CO2 rzędu 129 g/km przy średnim zużyciu paliwa na poziomie zaledwie 5,6 litrów na 100km.

Tego lata alfiści spotkali się w Balocco, Poznaniu i Nieborowie

We włoskiej miejscowości Balocco w dniach 24-25 czerwca - w 99. rocznicę powstania marki Alfa Romeo - spotkali się alfiści z 62 państw. Ponad 300 osób mogło przetestować zebrane w jednym miejscu unikatowe samochody - 8C Competizione, 8C Spider, P2, 8C historyczne, 1900, 33

Auta historyczne z muzeum w Arese pokonywały tor w Balocco z prędkością ponad 200 km/h. Polskę reprezentowały dwie osoby z warszawskiego klubu 'Ikar”. Na miejsce dotarły Alfą mito z 150-konnym silnikiem. Nasi ambasadorzy jako pierwsi  zobaczyli ostateczną bryłę modelu Milano.

Wszyscy goście patrzyli na model z  uznaniem. Oczekiwany od dawna następca 147 charakteryzuje się ostrą, sportową linią z tylnymi drzwiami, które chowaną klamką nawiązują do rozwiązania, jakie pamiętamy z Alfy 156.

Nowe silniki i nowy cennik Alfa Romeo

W dniu wczorajszym Fiat Auto Poland opublikował nowy cennik samochodów Alfa Romeo. Wbrew obecnym tendencjom rynkowym, Alfa Romeo zdecydowała o obniżce cen na wybrane modele marki.

Dołączenie do rodziny 'Alfisti' jest obecnie związane ze sporymi oszczędnościami. Za Alfę 147 klient zapłaci od 2 000 zł do 5 600 zł mniej. Wejście w posiadanie nowej Alfy 159 lub 159 Sportwagon to wydatek od 3 000 zł do 13 000 zł mniej. Sportowe Brera, Spider i GT są teraz tańsze od 10 000 zł do 15 600 zł. Ceny modelu MiTo nie zostały zmienione. Zakup Alfy MiTo możliwy jest obecnie już od 49 900 zł.

Nowe ceny to nie jedyne nowości związane z publikacją cennika Alfa Romeo. Pojawiły się w nim modele Alfy z dwoma nowymi silnikami:
- benzynowy   1750 TBi - 200 KM
- diesel          2.0 JTDM- 170 KM.

Pod atrakcyjnymi liniami nadwozia, samochody Alfa Romeo ukrywają całą gamę doskonałych, technologicznie zaawansowanych silników. Stanowią one najlepsze potwierdzenie 'sportowego serca', które od zawsze wyróżniało markę Alfa Romeo. Dziś kolej na dwa nowe silniki, które wypełniają uznawaną na całym świecie samochodową tradycję marki.

alfa romeo brera przykładowe opinie użytkowników na temat:alfa romeo :

Realne srednie spalanie (obliczone na podstawie stosunku zatankowanych litrów do przejechanej na baku trasy a nie na podstawie komputera, gdyz zaobserwowalem róznice miedzy tymi dwoma metodami) waha sie miedzy 4,5 a 5,0 l/100km. Komputer wskazuje mi bardziej 4,0 - 4,5. Jestem bardzo zadowolony z TAKIEGO spalania tego auta. Nie spodziewalem sie, ze bedzie az tak dobrze!


Samochód drogi , kosztował ponad 90 tysięcy, po 2 latach jego wartość spadła do troche ponad 35 tys. Ogromna ilosć usterek, silnik dynamiczny lecz cały czas coś było nie tak , a to nie palił na wszystkie cylindry , a to chodził jak diesel w końcu sie popsul


auto nabyłem ze stanem 111000mil (177000km), po doprowadzeniu do stanu fabrycznego po poprzednim właścicielu autko śmiga bez problemu. Jedyne czego wymaga to cotygodniowego sprawdzenia stanu płynów bo przejeżdża 1200-1500km tygodniowo. Bardzo jestem zadowolony


Moze nawet lepiej niz dobrze, ale trzeba byc obiektywnym. Problemy raczej drobne. Samochod ma jeszcze jedna ogromna zalete. Z zewnatrz wyglada na raczej nieduzy. Wewnatrz tego miejsca jest naprawde sporo. Podejrzewam tu jakis trick z geometria bryly.


Mogliby zmienić tryb pracy świateł, w trybie automatycznym w ciągu dnia świecą się tylko diody przodu tył włącza się tylko po zmroku a za to mandat gwarantowany bo jazda bez świateł


Ogólnie trzeba bardzo dbać. Jeżeli chodzisz do mechanika i chuchasz na każdą pierdołę powinno być dobrze. Dobra rada jeżeli padnie ci pierwsza cewka - dziadowskie Sagemy, to radzę wymienić pozostałe na tańsze i lepsze zamienniki


Brak klimatyzacji strefowej i komfortowego jasnego wnetrza nie powoduje dyskomfortu jazdy choc moglo by zwiekszyc przyjemnosc prowadzenia.