aktualności rynek premiery sport

2009-08-06

Lancia głównym sponsorem Festiwalu Filmowego w Wenecji

Lancia, już czwarty rok z rzędu, jest głównym sponsorem 66. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Wenecji.

Lancia wypożyczy na potrzeby Festiwalu flotę złożoną z 50 luksusowych samochodów, które w doskonały sposób demonstrują styl włoskiej elegancji. 30 samochodów z tej grupy to Delta Executive, zaprojektowana specjalnie z myślą o businessmanach oraz klientach z kręgów dyplomatycznych i instytucjonalnych.

Nieprzypadkowo Lancia Delta Executive została wybrana oficjalnym samochodem 9-tego Światowego Szczytu Laureatów Pokojowej Nagrody Nobla, który odbył się w dniach 11-13 grudnia 2008 w Paryżu.

Korzystali z niego również przedstawiciele międzynarodowych władz w czasie niedawno zakończonego szczytu G8 w mieście L'Aquila we Włoszech.

Lancia Delta

Podczas Festiwalu Filmowego auta dostarczone przez Lancię posłużą do przewożenia ważnych osobistości i gwiazd kina z weneckiego Lido na czerwony dywan w głównym miejscu wydarzeń.

Po sukcesie pierwszych dwóch edycji powraca Lancia Café: ustronne i przyjazne miejsce spotkań znajdujące się na tarasie Hotelu Excelsior w weneckim Lido, gdzie uczestnicy Festiwalu w otoczeniu w wyszukanym i odprężającym stylu mogą spotykać się w czasie apéritif.

Należy zaznaczyć, że ekskluzywna Lancia Café powraca z przestronniejszymi, klimatyzowanymi pomieszczeniami, stając się tym samym idealnym miejscem do przeprowadzania wywiadów z reżyserami i aktorami oraz spotkań artystów, producentów i dziennikarzy.

W czasie Festiwalu w Lancia Café odbywać się będą spotkania, zorganizowane zarówno przez markę Lancia, jak i przez inne firmy czy instytucje.

Informacje o spotkaniach zostaną wkrótce podane do wiadomości publicznej.

Lancia, jako sponsor 66. Międzynarodowego Festiwalu Filmów w Wenecji potwierdza wybór kina jako środka kulturowej ekspresji, idealnego do zidentyfikowania się z klasą i wartościami marki.

'Dzięki doświadczeniom ubiegłych lat, Lancia wciąż podąża śladem kina, ponieważ oznacza to klasę i entuzjazm, tradycję i nowoczesność, elegancję i temperament - potwierdza Olivier François, dyrektor generalny Lancia Automobiles. ' To idealne współdziałanie - projekt kreowany przez kino, który łączy siódmą sztukę z naszą marką. Kino stanowi część naszego komunikowania się/naszej ekspresji, nie tylko w wydarzeniach, ale również w reklamie. O tym dobitnie świadczą kampanie reklamowe ostatnich lat oraz znaczące przedsięwzięcie, w których Lancia Delta stała się 'gwiazdą' międzynarodowego kina dzięki 'swojej rewolucyjnej grze' na planie filmu «Anioły i Demony»'.


Samochody lancia - zobacz ogłoszenia


Autor: Kila
Źródło: Lancia, fot. Lancia

Polecamy z moje4kolka:

Jeep Wrangler w limitowanej serii Black Edition

Cadillac Ciel Concept - niebo na ziemi

Cadillac XTS - debiut pod koniec roku

Subaru BRZ z seryjnym turbodoładowaniem

Subaru XV - pomarańczowa rewolucja

SsangYong Concept XUV 1




Marki na skróty:
audi alfa romeo bmw
cadillac chevrolet chrysler
citroen dacia dodge
fiat ford honda
hyundai jaguar jeep
kia lancia land rover
lexus mazda mercedes
mini mitsubishi nissan
opel peugeot porsche
renault saab seat
skoda smart ssangyong
subaru suzuki toyota
volkswagen volvo


Zobacz inne artykuły o marce lancia:

Lancia Di Lancia

Łódź motorowa Lancia di Lancia

Lancia - Lancia Cafe 2009

Lancia na Festiwalu Filmowy w Wenecji

Lancia Delta

Lancia głównym sponsorem Festiwalu Filmowego w Wenecji