aktualności rynek premiery sport

2009-09-08

Lancia na Festiwalu Filmowy w Wenecji

W tym roku kawiarnia Lancia ma szansę być równie zatłoczonym miejscem jak londyński Piccadilly Circus lub nowojorski Times Square. Wszystkie najważniejsze nazwiska 66. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego, część weneckiego biennale, wcześniej czy później pojawią się w tym urzekającym lokalu.

Biorąc pod uwagę sukces poprzednich dwóch edycji, kawiarnia Lancia, znajdująca się na tarasie hotelu Lido di Venezia's, zapewne po raz kolejny stanie się najbardziej ekskluzywnym i atrakcyjnym punktem spotkań gwiazd festiwalu, oferując możliwość odbycia cichego aperitifu lub wywiadu ze światowymi mediami. W tym roku, znacznie większe i klimatyzowane pomieszczenia kawiarni Lancia stanowić będą idealne miejsce, w którym przedstawiciele mediów będą mogli spotykać zarówno nowe talenty, jak i uznanych producentów, a reżyserzy i aktorzy odbywać indywidualne wywiady udzielane przedstawicielom prasy.

Lancia czwarty raz z rzędu została głównym sponsorem Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Wenecji, a kawiarnia Lancia stała się wymownym symbolem tej udanej współpracy. Lancia oddaje również do dyspozycji organizatorów festiwalu flotę 50 prestiżowych samochodów, które stanowią kwintesencję włoskiej elegancji. Trzydzieści z nich to modele Delta Executive, które są produktami flagowymi Lancii, zaprojektowanymi w celu sprostania wymogom ludzi biznesu oraz świata dyplomacji i polityki. Przez cały okres trwania festiwalu samochody te będą wykorzystywane do przewożenia osobistości i gwiazd kina w trakcie ich podróży po Lido oraz odwiedzin na czerwonym dywanie.

Lancia - Lancia Cafe 2009

Kawiarnia Lancia będzie gościć wiele festiwalowych wydarzeń i spotkań, zaplanowanych przez wielu organizatorów, łącznie z Lancią. Każde z nich będzie niewątpliwie wydarzeniem ekscytującym i fascynującym. Chociaż program nie został jeszcze sfinalizowany, to kilka dat można z całą pewnością przekazać opinii publicznej. W środę i czwartek (2-3 września) w kawiarni Lancia odbędzie się spotkanie prasy włoskiej i światowej z przedstawicielami nowego filmu Giuseppe Tornatore 'Baarìa - La porta del vento'. Ekskluzywne przyjęcie organizowane na cześć filmu Baarìa oraz aktorów w nim występujących odbędzie się wieczorem 2 września po gali inauguracyjnej. Następnie, 3 września (czwartek), odbędzie się specjalna konferencja prasowa poświęcona wyjątkowemu wydaniu czasopisma Corriere della Sera, które w całości poświęcono tematom związanym ze światem kina. W piątek 4 września o godzinie 17:30  zorganizowana zostanie konferencja prasowa Pana Oliviera François ( dyrektor odpowiedzialny za markę Lancia), na której zaprezentowana zostanie 13 metrowa, luksusowa łódź motorowa Lancia, którą gwiazdy kina będą mogły pływać po zalewie weneckim. 6 września (niedziela) o godzinie 19:00 odbędzie się w kawiarni Lancia przyjęcie koktajlowe sponsorowane przez Kinéo Diamanti,  którego  gospodarzem będzie piosenkarka i aktorka Ariana.  Niecierpliwie oczekiwane przyjęcie organizowane przez miesięcznik Ciak odbędzie się wieczorem 9 września, a w piątkowy wieczór 11 września planowane jest przyjęcie Les Etoiles.

Wielu przedstawicieli świata kina zapowiedziało swe przybycie, między innymi ekipa filmu Wernera Herzoga 'Zły porucznik', gdzie w rolach głównych wystąpili Nicholas Cage, Val Kilmer oraz zdumiewająca Eva Mendes; 'Pan nikt' wraz z najnowszą inspiracja Quentinna Tarantino, Diane Kruger; 'Questione di punti di vista' z Sergio Castellitto i Jane Birkin;   'Brooklyn's Finest' z  Ethanem Hawke i Richardem Gere;       'Il Grande Sogno'  Michele Placido z (między innymi) Riccardo Scamarcio; oraz 'The Men Who Stare at Goats', film z obsadą w składzie George Clooney, Ewan McGregor, Jeff Bridges oraz Kevin Spacey.

Sponsorując 66. Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Wenecji, Lancia potwierdza wybór kina jako formy ekspresji kulturalnej najlepiej dopasowanej do identyfikacji wartości marki Lancia. Oto w jaki sposób wyjaśnia to Olivier François: 'Biorąc pod uwagę doświadczenia lat ubiegłych, Lancia z radością kontynuuje sponsorowanie kina jako formy wyrażającej entuzjazm, tradycję, elegancję, temperament oraz innowacyjność. Współpraca między nami układa się wręcz idealnie, a działania, które podejmujemy w ramach sponsoringu mają jeszcze bardziej łączyć markę Lancia z kinem jako formą sztuki. Kino to część naszego języka, którym komunikujemy się nie tylko w związku z takim wydarzeniami,  ale również w ramach działań reklamowych. Najlepiej sens moich słów ilustrują kampanie reklamowe Lancii w ostatnich latach oraz wysiłki podejmowane przez nas w procesie uczynienia z Lancii Delta gwiazdy kina światowego, z jej kluczową rolą w filmie 'Anioły i Demony'.


Samochody lancia - zobacz ogłoszenia


Autor: Kila
Źródło: Lancia, fot. Lancia

Polecamy z moje4kolka:

Jeep Wrangler w limitowanej serii Black Edition

Cadillac Ciel Concept - niebo na ziemi

Cadillac XTS - debiut pod koniec roku

Subaru BRZ z seryjnym turbodoładowaniem

Subaru XV - pomarańczowa rewolucja

SsangYong Concept XUV 1




Marki na skróty:
audi alfa romeo bmw
cadillac chevrolet chrysler
citroen dacia dodge
fiat ford honda
hyundai jaguar jeep
kia lancia land rover
lexus mazda mercedes
mini mitsubishi nissan
opel peugeot porsche
renault saab seat
skoda smart ssangyong
subaru suzuki toyota
volkswagen volvo


Zobacz inne artykuły o marce lancia:

Lancia Di Lancia

Łódź motorowa Lancia di Lancia

Lancia - Lancia Cafe 2009

Lancia na Festiwalu Filmowy w Wenecji

Lancia Delta

Lancia głównym sponsorem Festiwalu Filmowego w Wenecji