Kategorie
audi
audi a3
audi a4
audi a5
audi a6
audi a8
audi q7
audi r8
audi tt
audi a2
audi allroad
audi q5
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty audi a5
model silnik rocznik przebieg cena
1  
audi a5 2.0l (211KM) benzyna 2011 0 km 234 000 PLN
auto nowe, czarny inny, lubuskie , Lubin
audi a5 2.0l (170KM) diesel 2011 0 km 200 000 PLN
auto nowe, szary inny, lubuskie , Lubin
audi a5 2.0l (143KM) diesel 2011 0 km 216 000 PLN
auto nowe, srebrny inny, lubuskie , Lubin
audi a5 3.0l (240KM) diesel 2011 0 km 286 000 PLN
auto nowe, czarny inny, lubuskie , Lubin
audi a5 2.0l (211KM) benzyna 2011 0 km 230 000 PLN
auto nowe, czerwony inny, lubuskie , Lubin

Najnowsze artykuly o marce audi :

autoholowanie

AUTOHOLOWANIE SAMOCHODÓW OSOBOWYCH

AUTOHOLOWANIE SAMOCHODÓW DOSTAWCZYCH

Samochody dostawcze są szczególnie mocno eksploatowane. Często nawet codziennie pokonują dziesiątki, jeśli nie setki kilometrów. To powoduje, że nawet gdy samochody te są w idealnym stanie technicznym, mogą zawieźć w trasie. A to dla kierowcy oraz firmy dostawczej może stanowić ogromny problem. Nie tylko dlatego, że ładunek, który jest transportowany powinien być jak najszybciej dowieziony na miejsce, ale także dlatego, że nie każda firma oferująca pomoc drogową jest w stanie pomóc w przypadku zepsucia się właśnie auta dostawczego. Nasza firma nie ma z tym problemu. Oferujemy Państwu nie tylko szybkie i bezpieczne autoholowanie samochodów dostawczych, ale także profesjonalną pomoc niemal w każdej sytuacji.

Audi RS5 oficjalnie

Modele RS stanowią dynamiczną czołówkę w ofercie Audi. RS5 kontynuuje tę tradycję, która rozpoczęła się przed ponad 15 laty wraz z RS2 Avant będącym ucieleśnieniem koncepcji doskonałej dynamiki w samochodzie klasy średniej.

Wysokoobrotowy silnik V8 o pojemności 4163 cm3 jest blisko spokrewniony z V10 napędzającym wyczynowy samochód sportowy R8. Tak, jak prawie we wszystkich silnikach benzynowych Audi, wykorzystano w nim bezpośredni wtrysk paliwa - technologię FSI.

Staranne zmodyfikowany podwójny układ dolotowy i wydechowy pozwalają silnikowi o długim skoku tłoka swobodnie 'oddychać”; cztery regulowane wałki rozrządu i zmienna długość kolektora dolotowego pomagają w perfekcyjnym przygotowaniu mieszanki. 4.2 FSI ma imponującą siłę ciągu i doskonale czuje się także przy wysokich prędkościach obrotowych, prawie jak silnik wyścigowy. Uzyskuje 331 kW (450 KM) mocy przy 8250 obr./min, maksymalny moment obrotowy 430 Nm jest dostępny od 4000 do 6000 obr./min.

Ważące 1725 kilogramów coupé z tym silnikiem przyspiesza od zera do 100 km/h w 4,6 sekundy i rozwija ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Na życzenie Audi ustawia ograniczenie prędkości na 280 km/h.

B&B Audi A5 i S5 Cabriolet

Inżynierowie z firmy tuningowej B&B specjalizującej się w przeróbkach Audi, zaprezentowali swoje najnowsze dzieło w postaci pakietu stylizacyjnego i mechanicznego dla modeli A5 i S5 Cabriolet.

Z zewnątrz auta wyróżniają się nowym pakietem aerodynamicznym, a także 20-calowymi felgami z oponami w rozmiarze 255/30 R20, jak również większymi końcówkami układu wydechowego. Najważniejsze jednak znajduje się pod nadwoziem samochodu, czyli wzmocniony silnik i nowe regulowane zawieszenie kół.

Audi A1 - kolejne fakty

Według doniesień brytyjskiego magazynu CAR, Audi A1 zadebiutuje nie tylko jako hatchback, ale także jako kombi i cabrio.

Pod maską znajdą się turbodoładowane jednostki napędowe o pojemności od 1,2 do 1,8-litra zasilane zarówno benzyną, jak i olejem napędowym. W planach jest także wersja elektryczna (hybrydowa) oraz sportowa odmiana S1.

audi a5 przykładowe opinie użytkowników na temat:audi :

Auto OK - polecam, denerwuja mnie szumy powietrza przy wyzszych predkosciach ( juz pow. 80 km. Co do stuków przy puszczaniu sprzegla to ten model tak ma. Bylem w serwisie jest to kwestia rodzaju sprzegla i luzu. Podobno mozna to zniwelowac tylko dla zywotnosci tego elementu jest to bez znaczenia.


Plusy: Fajna linia - naprawde ladne auto. Mocny i ekonomiczny silnik, spory bagaznik, dobre zawieszenie Minusy: skrzynia za slaba jak na ta klase auta, slabe audio, matarialy w srodku troszke tanie


Robilem dwukrotnie test minimalnego spalania na trasie 100 km na rozgrzanym silniku raz jadac ze srednia predkoscia 70 km/h (raz za ciezarówka - 60-80 km/h, raz bez ciezarówki 60-90 km/h). Pod koniec odcinka komputer wskazywal przez chwile 3,3, ale po wjezdzie do miasta bylo juz 3,4 (realne spalanie molo byc nieco wieksze).


Oceniam go pozytywnie za komfort, precyzje prowadzenia ( zakrety ) co daje poczucie bezpieczenstwa, ekonomie silnika ( srednio 6.2 )oraz funkcjonalnosc ( schowki, bagaznik ).Stwierdzam ze jest to dojrzala konstrukcja klasy sredniej nizszej, co nie znaczy,ze nie moze byc usterkowa( wymieniono mi podkladki pod pedalami - stuki).


A ja myslalem ze tylko DAEWOO ma koszmarne serwicy.Widze ze teoretycznie firmy o wiekszym prestizu nie maja sie czym chwalic. Naewt nie chodzi o ich wyposazenie bo jest ok ale ludzie ktorzy tam pracuja. Totalna beznadzieja nawet nie ma z kim slowa zamienic i ci wieczne krecacy sie przy samochodach uczniowie.Ciagle slysze ze ten model to tak ma itd. klijeci serwisujacy swoje furmanki napewno wiedza o co chodzi.


Szczeliny jak w samochodach po wypadkch,nawet konsola ustawiona nierównomiernie wewnątrz samochodu.Kiepska widoczność przy cofaniu.Usługi serwisowe pod psem-liczy się tylko kasa.


Znakomicie wyposażone auto, wszystko pod ręką, za taką cenę wśród używek nie ma sobie równych...pod wieloma względami: -atrakcyjny design -znakomite prowadzenie -wygodny i ergonomiczny -wysokiej klasy materiały tapicerskie, po 8 latach ani śladu przet arc