Kategorie
audi
audi a2
audi a3
audi a4
audi a5
audi a6
audi a8
audi allroad
audi q5
audi q7
audi r8
audi tt
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki audi Region - ostrowiec świętokrzyski
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce audi :

autoholowanie

AUTOHOLOWANIE SAMOCHODÓW OSOBOWYCH

AUTOHOLOWANIE SAMOCHODÓW DOSTAWCZYCH

Samochody dostawcze są szczególnie mocno eksploatowane. Często nawet codziennie pokonują dziesiątki, jeśli nie setki kilometrów. To powoduje, że nawet gdy samochody te są w idealnym stanie technicznym, mogą zawieźć w trasie. A to dla kierowcy oraz firmy dostawczej może stanowić ogromny problem. Nie tylko dlatego, że ładunek, który jest transportowany powinien być jak najszybciej dowieziony na miejsce, ale także dlatego, że nie każda firma oferująca pomoc drogową jest w stanie pomóc w przypadku zepsucia się właśnie auta dostawczego. Nasza firma nie ma z tym problemu. Oferujemy Państwu nie tylko szybkie i bezpieczne autoholowanie samochodów dostawczych, ale także profesjonalną pomoc niemal w każdej sytuacji.

Audi RS5 oficjalnie

Modele RS stanowią dynamiczną czołówkę w ofercie Audi. RS5 kontynuuje tę tradycję, która rozpoczęła się przed ponad 15 laty wraz z RS2 Avant będącym ucieleśnieniem koncepcji doskonałej dynamiki w samochodzie klasy średniej.

Wysokoobrotowy silnik V8 o pojemności 4163 cm3 jest blisko spokrewniony z V10 napędzającym wyczynowy samochód sportowy R8. Tak, jak prawie we wszystkich silnikach benzynowych Audi, wykorzystano w nim bezpośredni wtrysk paliwa - technologię FSI.

Staranne zmodyfikowany podwójny układ dolotowy i wydechowy pozwalają silnikowi o długim skoku tłoka swobodnie 'oddychać”; cztery regulowane wałki rozrządu i zmienna długość kolektora dolotowego pomagają w perfekcyjnym przygotowaniu mieszanki. 4.2 FSI ma imponującą siłę ciągu i doskonale czuje się także przy wysokich prędkościach obrotowych, prawie jak silnik wyścigowy. Uzyskuje 331 kW (450 KM) mocy przy 8250 obr./min, maksymalny moment obrotowy 430 Nm jest dostępny od 4000 do 6000 obr./min.

Ważące 1725 kilogramów coupé z tym silnikiem przyspiesza od zera do 100 km/h w 4,6 sekundy i rozwija ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Na życzenie Audi ustawia ograniczenie prędkości na 280 km/h.

B&B Audi A5 i S5 Cabriolet

Inżynierowie z firmy tuningowej B&B specjalizującej się w przeróbkach Audi, zaprezentowali swoje najnowsze dzieło w postaci pakietu stylizacyjnego i mechanicznego dla modeli A5 i S5 Cabriolet.

Z zewnątrz auta wyróżniają się nowym pakietem aerodynamicznym, a także 20-calowymi felgami z oponami w rozmiarze 255/30 R20, jak również większymi końcówkami układu wydechowego. Najważniejsze jednak znajduje się pod nadwoziem samochodu, czyli wzmocniony silnik i nowe regulowane zawieszenie kół.

audi przykładowe opinie użytkowników na temat:audi :

Fajny samochod dla kogos kto lubi komfort i czerpie przyjemnosc z samej jazdy. Z uwagi na swoje 98KM + 4 biegowy automat jest dosyc elastyczny (2 bieg do 100km/h, 3 bieg do 160km/h). Na standardowych polskich drogach uzyskuje sie ok 165km/h.


Całkiem fajne auto Silnik dobrze dopasowany do wagi samochodu i w miarę jak na współczesnego diesla bezawaryjny. Trochę ekologiczne wynalazki typu DPF czy EGR mu psują opinię ale da sie z tym żyć. Polecam wersję wyposarzenia COSMO z nawigacją


Robilem dwukrotnie test minimalnego spalania na trasie 100 km na rozgrzanym silniku raz jadac ze srednia predkoscia 70 km/h (raz za ciezarówka - 60-80 km/h, raz bez ciezarówki 60-90 km/h). Pod koniec odcinka komputer wskazywal przez chwile 3,3, ale po wjezdzie do miasta bylo juz 3,4 (realne spalanie molo byc nieco wieksze).


Ogólnie samochód bardzo dobry. Wygodny, ekonomiczny, elegancki, wszechstronny. Brak poważnych usterek, dobra elastyczność silnika. Super


o moje 2 auto, jeżdze głównie po mieście, tutaj samochodzik sprawuje sie niemal doskonale. W trasie brakuje mocy i trzeba sie starać jakos to nadrobic. Silniczek czasem nawet zaskakuje (poztytwnie) swymi osiagami (MAX 180!!!). Autko jest starsznie sympatyczne...


Przy jeździe normalnej b. duża stabilność i świetne trzymanie się drogi, po właczeniu "S" przycisku sporta ogromna dawka andrenaliny - trzeba uważac - 147 KM i duży moment obrotowy jak w DISLU!. Fakt że trochę skrzypi i nie ma miękkich siedzeń


Auto wygodne w dalekie trasy. Wygodne siedzenia trzymaja dobrze w zakrętach. Silnik dynamiczny - pozwala na odrobinę szaleństwa. Ergonomia na dobrym poziomie. Ponad przeciętna kontrola trakcji - dla nowicjuszy rewelacja jednak dla mnie zabija trochę radoś