Kategorie
audi
audi a2
audi a3
audi a4
audi a5
audi a6
audi a8
audi allroad
audi q5
audi q7
audi r8
audi tt
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki audi Region - podkarpackie
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce audi :

autoholowanie

AUTOHOLOWANIE SAMOCHODÓW OSOBOWYCH

AUTOHOLOWANIE SAMOCHODÓW DOSTAWCZYCH

Samochody dostawcze są szczególnie mocno eksploatowane. Często nawet codziennie pokonują dziesiątki, jeśli nie setki kilometrów. To powoduje, że nawet gdy samochody te są w idealnym stanie technicznym, mogą zawieźć w trasie. A to dla kierowcy oraz firmy dostawczej może stanowić ogromny problem. Nie tylko dlatego, że ładunek, który jest transportowany powinien być jak najszybciej dowieziony na miejsce, ale także dlatego, że nie każda firma oferująca pomoc drogową jest w stanie pomóc w przypadku zepsucia się właśnie auta dostawczego. Nasza firma nie ma z tym problemu. Oferujemy Państwu nie tylko szybkie i bezpieczne autoholowanie samochodów dostawczych, ale także profesjonalną pomoc niemal w każdej sytuacji.

Audi RS5 oficjalnie

Modele RS stanowią dynamiczną czołówkę w ofercie Audi. RS5 kontynuuje tę tradycję, która rozpoczęła się przed ponad 15 laty wraz z RS2 Avant będącym ucieleśnieniem koncepcji doskonałej dynamiki w samochodzie klasy średniej.

Wysokoobrotowy silnik V8 o pojemności 4163 cm3 jest blisko spokrewniony z V10 napędzającym wyczynowy samochód sportowy R8. Tak, jak prawie we wszystkich silnikach benzynowych Audi, wykorzystano w nim bezpośredni wtrysk paliwa - technologię FSI.

Staranne zmodyfikowany podwójny układ dolotowy i wydechowy pozwalają silnikowi o długim skoku tłoka swobodnie 'oddychać”; cztery regulowane wałki rozrządu i zmienna długość kolektora dolotowego pomagają w perfekcyjnym przygotowaniu mieszanki. 4.2 FSI ma imponującą siłę ciągu i doskonale czuje się także przy wysokich prędkościach obrotowych, prawie jak silnik wyścigowy. Uzyskuje 331 kW (450 KM) mocy przy 8250 obr./min, maksymalny moment obrotowy 430 Nm jest dostępny od 4000 do 6000 obr./min.

Ważące 1725 kilogramów coupé z tym silnikiem przyspiesza od zera do 100 km/h w 4,6 sekundy i rozwija ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Na życzenie Audi ustawia ograniczenie prędkości na 280 km/h.

B&B Audi A5 i S5 Cabriolet

Inżynierowie z firmy tuningowej B&B specjalizującej się w przeróbkach Audi, zaprezentowali swoje najnowsze dzieło w postaci pakietu stylizacyjnego i mechanicznego dla modeli A5 i S5 Cabriolet.

Z zewnątrz auta wyróżniają się nowym pakietem aerodynamicznym, a także 20-calowymi felgami z oponami w rozmiarze 255/30 R20, jak również większymi końcówkami układu wydechowego. Najważniejsze jednak znajduje się pod nadwoziem samochodu, czyli wzmocniony silnik i nowe regulowane zawieszenie kół.

audi przykładowe opinie użytkowników na temat:audi :

Auto zaprojektowane z myśla, wnetrze jest przyjemne linia auta jest po prostu super, jakość materiałów na bardzo wysokim pozimie, przyciskie rozmieszczone doskonale, nawet noca nie ma problemu z odnalezieniem i nie ma przypadku zeby czegos szukac


Super auto. W dwa lata przejechalem 83000 km i nic. W serwisie robie tylko przeglady. Spalanie w miescie 7.3 trasa 6.7. Bardzo dobre osiagi, swietne trzymanie sie drogi, niski poziom halasu silnika. 180 km/h bez zadnego problemu.


Samochód drogi , kosztował ponad 90 tysięcy, po 2 latach jego wartość spadła do troche ponad 35 tys. Ogromna ilosć usterek, silnik dynamiczny lecz cały czas coś było nie tak , a to nie palił na wszystkie cylindry , a to chodził jak diesel w końcu sie popsul


Gdyby nie slabe wyciszenie kabiny,oraz zla jakosc i spasowanie plastikow wewnatrz ktore halasuja -bylaby zasuzona PIATKA. Auto wygodne komfortowe i ma to cos czego 'pancerwageny" nie maja -jest skonstruowane z francuska lekkoscia i polotem.


Duzy plus jesli chodzi o okresy miedzyobslugowe 20.000 km i okresy wymiany filtrów (co 60 000) a takze wymiana paska rozrzadu i kontroli luzów zaworowych (co 160 tys. lub co 10 lat).


Uwazam ze jet to auto dla osoby ktora za nie wielkie pieniadze chce znalezc kompromis miedzy komfortem jazdy a sportowymi osiagami. Jesli trafimy na zadbany egzemplarz i bedziemy dbali o nia to z pewnoscia odwdzieczy nam sie podczas jazdy.


Prowadzi sie doskonale dzieki zawieszeniu, które wg. mnie jest skonstruowane doskonale. Silnik pracuje bez zarzutu na wszystkich zakresach obrotów.