Kategorie
audi
audi a3
audi a4
audi a5
audi a6
audi a8
audi q7
audi r8
audi tt
audi a2
audi allroad
audi q5
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty audi q7
model silnik rocznik przebieg cena
1  
audi q7 0.0l (240KM) diesel 2011 0 km 350 000 PLN
auto nowe, szary inny, lubuskie , Lubin
audi q7 3.0l (240KM) diesel 2011 0 km 341 000 PLN
auto używane, brazowy inny, lubuskie , Lubin

Najnowsze artykuly o marce audi :

autoholowanie

AUTOHOLOWANIE SAMOCHODÓW OSOBOWYCH

AUTOHOLOWANIE SAMOCHODÓW DOSTAWCZYCH

Samochody dostawcze są szczególnie mocno eksploatowane. Często nawet codziennie pokonują dziesiątki, jeśli nie setki kilometrów. To powoduje, że nawet gdy samochody te są w idealnym stanie technicznym, mogą zawieźć w trasie. A to dla kierowcy oraz firmy dostawczej może stanowić ogromny problem. Nie tylko dlatego, że ładunek, który jest transportowany powinien być jak najszybciej dowieziony na miejsce, ale także dlatego, że nie każda firma oferująca pomoc drogową jest w stanie pomóc w przypadku zepsucia się właśnie auta dostawczego. Nasza firma nie ma z tym problemu. Oferujemy Państwu nie tylko szybkie i bezpieczne autoholowanie samochodów dostawczych, ale także profesjonalną pomoc niemal w każdej sytuacji.

Audi RS5 oficjalnie

Modele RS stanowią dynamiczną czołówkę w ofercie Audi. RS5 kontynuuje tę tradycję, która rozpoczęła się przed ponad 15 laty wraz z RS2 Avant będącym ucieleśnieniem koncepcji doskonałej dynamiki w samochodzie klasy średniej.

Wysokoobrotowy silnik V8 o pojemności 4163 cm3 jest blisko spokrewniony z V10 napędzającym wyczynowy samochód sportowy R8. Tak, jak prawie we wszystkich silnikach benzynowych Audi, wykorzystano w nim bezpośredni wtrysk paliwa - technologię FSI.

Staranne zmodyfikowany podwójny układ dolotowy i wydechowy pozwalają silnikowi o długim skoku tłoka swobodnie 'oddychać”; cztery regulowane wałki rozrządu i zmienna długość kolektora dolotowego pomagają w perfekcyjnym przygotowaniu mieszanki. 4.2 FSI ma imponującą siłę ciągu i doskonale czuje się także przy wysokich prędkościach obrotowych, prawie jak silnik wyścigowy. Uzyskuje 331 kW (450 KM) mocy przy 8250 obr./min, maksymalny moment obrotowy 430 Nm jest dostępny od 4000 do 6000 obr./min.

Ważące 1725 kilogramów coupé z tym silnikiem przyspiesza od zera do 100 km/h w 4,6 sekundy i rozwija ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Na życzenie Audi ustawia ograniczenie prędkości na 280 km/h.

B&B Audi A5 i S5 Cabriolet

Inżynierowie z firmy tuningowej B&B specjalizującej się w przeróbkach Audi, zaprezentowali swoje najnowsze dzieło w postaci pakietu stylizacyjnego i mechanicznego dla modeli A5 i S5 Cabriolet.

Z zewnątrz auta wyróżniają się nowym pakietem aerodynamicznym, a także 20-calowymi felgami z oponami w rozmiarze 255/30 R20, jak również większymi końcówkami układu wydechowego. Najważniejsze jednak znajduje się pod nadwoziem samochodu, czyli wzmocniony silnik i nowe regulowane zawieszenie kół.

Audi A1 - kolejne fakty

Według doniesień brytyjskiego magazynu CAR, Audi A1 zadebiutuje nie tylko jako hatchback, ale także jako kombi i cabrio.

Pod maską znajdą się turbodoładowane jednostki napędowe o pojemności od 1,2 do 1,8-litra zasilane zarówno benzyną, jak i olejem napędowym. W planach jest także wersja elektryczna (hybrydowa) oraz sportowa odmiana S1.

audi q7 przykładowe opinie użytkowników na temat:audi :

Prowadzi sie doskonale dzieki zawieszeniu, które wg. mnie jest skonstruowane doskonale. Silnik pracuje bez zarzutu na wszystkich zakresach obrotów.


Ogólnie samochód bardzo dobry. Wygodny, ekonomiczny, elegancki, wszechstronny. Brak poważnych usterek, dobra elastyczność silnika. Super


Fajny samochod dla kogos kto lubi komfort i czerpie przyjemnosc z samej jazdy. Z uwagi na swoje 98KM + 4 biegowy automat jest dosyc elastyczny (2 bieg do 100km/h, 3 bieg do 160km/h). Na standardowych polskich drogach uzyskuje sie ok 165km/h.


Szczeliny jak w samochodach po wypadkch,nawet konsola ustawiona nierównomiernie wewnątrz samochodu.Kiepska widoczność przy cofaniu.Usługi serwisowe pod psem-liczy się tylko kasa.


Samochód jest w porządku. Zawieszenie OK. Niemiecka jakość. Uważam że jak za te pieniądze to mogli by dorzucić klimatronik. Mam wyrzucony katalizator i przechodzi testy bez problemu na stacji kontroli. Polecam wszystkim - ma niezłego kopa


bardzo przyjemne auto zwlaszcza w wydaniu moim, czyli full wypas ze skora; wystarczy raz miec pasazerke i juz nie chce wysiac; dobre naglosnienie (jvc + 6glosnikow), uwielbiam dlugie trasy po dobrych drogach, nie musi to byc autobahna.. polecam wszystkim


Przy jeździe normalnej b. duża stabilność i świetne trzymanie się drogi, po właczeniu "S" przycisku sporta ogromna dawka andrenaliny - trzeba uważac - 147 KM i duży moment obrotowy jak w DISLU!. Fakt że trochę skrzypi i nie ma miękkich siedzeń