Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
cadillac bls
cadillac cts
cadillac escalade
cadillac srx
cadillac sts
cadillac xlr
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty cadillac srx
model silnik rocznik przebieg cena
1  
srx 2.1l (129KM) diesel 2011 5 km 135 177 PLN
auto używane, bialy inny, zachodniopomorskie , Szczecin

Najnowsze artykuly o marce cadillac :

Cadillac Ciel Concept - niebo na ziemi

Jest duży, czterodrzwiowy, luksusowy i 'otwarty” na świat.

Cadillac zaprezentował koncepcyjny model Ciel (co po francusku oznacza 'niebo”), będący przedstawicielem klasycznej amerykańskiej myśli technicznej. Już same rozmiary nadwozia – 5 174 mm długości, rozstaw osi 3 175 mm – predysponują auto do miana 'krążownika szos”. Do tego dochodzą dwie pary drzwi otwierające się w przeciwne strony i potężne obręcze aluminiowe wypolerowane na wysoki połysk.

Z dużym rozmachem zaprojektowano także wnętrze. Włoskie drewno oliwne, aluminiowe wstawki, ręcznie wykańczana skóra – wszystko to pozwala się poczuć  niemal jak na luksusowym jachcie.

Martwi jedynie brak silnika V8 pod maską, jednak 3,6-litrowa jednostka V6 z podwójnym doładowaniem wspomagana silnikiem elektrycznym zasilanym z akumulatora litowo-jonowego też powinna 'dawać radę”. Łączna moc układu to 425 KM, natomiast moment obrotowy wynosi 583 Nm, więc samochód nie powinien mieć problemów ze sprawnym nabieraniem prędkości.

Czy Cadillac Ciel trafi do produkcji? 'Nie pokazywalibyśmy go, gdyby nie istniały plany wykorzystania projektu w przyszłości,” przyznaje Clay Dean, dyrektor ds. globalnego designu firmy Cadillac. Co więcej, architektura konceptu posłuży jako baza dla kilku nowych modeli firmy.

 

Cadillac XTS - debiut pod koniec roku

Nowy Cadillac XTS, który zastąpi modele DTS i STS, zadebiutuje najprawdopodobniej w przyszłym miesiącu podczas Los Angeles International Auto Show.

Flagowy XTS powstanie na bazie zaprezentowanego w zeszłym roku konceptu XTS Platinum, który był hybrydą. Do napędu modelu koncepcyjnego wykorzystano 3,6-litrową jednostkę benzynową połączoną z silnikiem elektrycznym. Silnik benzynowy rozwijał 350 KM i maksymalny moment obrotowy 400 Nm. Na obecnym etapie wiadomo, że tego typu rozwiązanie nie zostanie wykorzystane w wersji produkcyjnej.

Ponadto, XTS Platinum był wyposażony w układ napędu na wszystkie koła, 20-calowe obręcze aluminiowe i nowatorski system oświetlenia O-LED, jednak tych elementów też prawdopodobnie nie odnajdziemy w seryjnym XTS.

Klient będzie mógł jednak liczyć na przestronne i luksusowe wnętrze, duży bagażnik i właściwości jezdne godne prawdziwej limuzyny.

cadillac srx przykładowe opinie użytkowników na temat:cadillac :

Jestem bardzo zadowolony. Dobrze trzyma się w zakrętach. Super skrzynia. Dokładna nawigacja. Spalanie adekwatne do masy, nie odstrasza. Piękna linia nadwozia. W samochodzie czuć klasę wyżej. W środku bardzo ładnie i intuicyjnie nawet z nocy bez problemu.


auto bardzo ladne ale i bardzo tandetne jakosc wykonania i uzyte materialy a co za tym idzie trwalosc i niezawodnosc na bardzo niskim poziomie a sa to w naszych realiach (dziurawe drogi,kiepski serwis) cechy bardzo wazne!!!!do tego wysokie ceny napraw


Cenie go za powyzsze, za indywidualizzm oraz za to ze znak firmowy mojego auta nie musi urastac do rozmiarów ksiezyca by rozpoznac marke. To dobre auto przekonuje sie o tym im dluzej nim jezdze.


Silnik 1.8 uważam za niedopracowany.To moje drugie auto. Jestem trochę skażony osiągami pierwszego (210 KM turbo diesel), jednakże to silnik dla statecznego pana nie oczekującego osiągów.Max. moc osiąga przy wysokich obrotach.


Przy jeździe normalnej b. duża stabilność i świetne trzymanie się drogi, po właczeniu "S" przycisku sporta ogromna dawka andrenaliny - trzeba uważac - 147 KM i duży moment obrotowy jak w DISLU!. Fakt że trochę skrzypi i nie ma miękkich siedzeń


Robilem dwukrotnie test minimalnego spalania na trasie 100 km na rozgrzanym silniku raz jadac ze srednia predkoscia 70 km/h (raz za ciezarówka - 60-80 km/h, raz bez ciezarówki 60-90 km/h). Pod koniec odcinka komputer wskazywal przez chwile 3,3, ale po wjezdzie do miasta bylo juz 3,4 (realne spalanie molo byc nieco wieksze).


Ogólnie trzeba bardzo dbać. Jeżeli chodzisz do mechanika i chuchasz na każdą pierdołę powinno być dobrze. Dobra rada jeżeli padnie ci pierwsza cewka - dziadowskie Sagemy, to radzę wymienić pozostałe na tańsze i lepsze zamienniki