Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
citroen berlingo
citroen c1
citroen c2
citroen c3
citroen c3 pluriel
citroen c4
citroen c4 picasso
citroen c5
citroen c6
citroen c8
citroen xsara
citroen xsara picasso
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki citroen
model silnik rocznik przebieg cena
1  
citroen c4 1.6l (90KM) diesel 2007 169 000 km 30 000 PLN
auto używane, srebrny met. hatchback, małopolskie , Nowy Sącz
citroen c4 1.6l (90KM) diesel 2008 112 000 km 34 900 PLN
auto używane, czarny met. hatchback, małopolskie , Nowy Sącz
citroen c4 picasso 1.6l (110KM) diesel 2007 148 000 km 37 900 PLN
auto używane, srebrny met. hatchback, małopolskie , Nowy Sącz
citroen berlingo 1.6l (75KM) diesel 2006 138 000 km 19 712 PLN
auto używane, bialy inny, dolnośląskie , Wrocław
citroen berlingo 1.6l (75KM) diesel 2007 27 000 km 26 900 PLN
auto używane, bezowy met. kombi, dolnośląskie , Wrocław
citroen xsara 1.6l (88KM) benzyna 2000 168 000 km 8 500 PLN
auto używane, srebrny met. hatchback, małopolskie , Kraków
citroen c4 1.6l (90KM) diesel 2007 130 000 km 34 900 PLN
auto używane, grafitowy met. hatchback, małopolskie , Nowy Sącz
citroen c5 2.0l (140KM) benzyna 2005 103 000 km 24 000 PLN
auto używane, srebrny met. kombi, małopolskie , Nowy Sącz
citroen berlingo 1.9l (70KM) diesel 2006 132 000 km 17 900 PLN
auto używane, inny, małopolskie , Kraków
citroen c4 2.0l (136KM) diesel 2006 91 234 km 44 900 PLN
auto używane, CZARNY METALIZOWANY hatchback, śląskie , GLIWICE
citroen xsara 1.9l (71KM) diesel 2003 121 000 km 14 900 PLN
auto używane, hatchback, małopolskie , Nowy Sącz
citroen berlingo 1.9l (70KM) diesel 2006 132 000 km 22 900 PLN
auto używane, inny, małopolskie , Kraków

Najnowsze artykuly o marce citroen :

Rajd Wielkiej Brytanii

Citroën Total World Rally Team już w Hiszpanii zapewnił sobie piąty tytuł Rajdowego Mistrza Świata Konstruktorów. W Wielkiej Brytanii zespół postara się zrealizować drugi ze swoich głównych celów...

Załoga Sébastien Loeb - Daniel Elena walczyć będzie o zdobycie po raz szósty z rzędu tytułu indywidualnego - w Klasyfikacji Kierowców. Sytuacja jest jasna: aby tego dokonać, trzeba zająć punktowane miejsce wyższe niż Mikko Hirvonen. Dani Sordo i Marc Martí mogą walczyć o swoje pierwsze zwycięstwo.

Rajd Wlk. Brytanii – tradycyjne zakończenie sezonu WRC – będzie ostatnią z 12 tegorocznych rund Rajdowych Mistrzostw Świata FIA 2009. Zawodnicy dobrze ją znają i wiedzą, z czym muszą się liczyć, choć w tym roku odbędzie się ona o miesiąc wcześniej niż w przed rokiem. 'Dzięki temu przesunięciu terminu nie będziemy musieli pokonywać oblodzonych oesów na zwykłych szutrowych oponach. No, chyba, że nastąpi jakieś załamanie pogody” – zauważa Sébastien Loeb.- 'Zresztą walka i tak może się okazać bardzo trudna, jeśli przeciw nam będzie zła pogoda: deszcz, mgła, błoto i ciemność… Ale ja i tak lubię ten rajd- jest naprawdę piękny.”

'Za to nasza sytuacja i cel, jaki sobie stawiamy, są zupełnie jasne. Musimy po prostu zająć punktowane miejsce wyższe niż Mikko Hirvonen” – mówi dalej Loeb.- 'Oznacza to oczywiście wielką presję od startu do samej mety. To prawda, że nawet jeden drobny błąd może pokrzyżować nam plany i pozbawić szans na tytuł mistrzowski. Ale ja patrzę na to inaczej. Nie zamierzam za dużo rozważać na ten temat przed startem, bo tylko zwiększałbym ciążącą na mnie presję. Wolę skupić się na samej walce – stanąć na starcie, ruszyć i jechać tak, jak potrafię najlepiej. W tym sezonie stoczyliśmy już kilka bardzo zaciętych pojedynków – w Norwegii, w Finlandii, w Australii – i mam nadzieję, że tym razem też dostarczymy wielkich emocji.”

Porębski i Spurek podwójnymi Mistrzami Polski

Wspaniała walka o ułamki sekund oraz historyczne wyniki załóg w Citroënach C2-R2 MAX były ozdobą rywalizacji na trasach 19. Rajdu Dolnośląskiego, ostatniej rundy Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski w sezonie 2009.

Tego nie spodziewał się nikt! Kiedy na ostatnim piątkowym odcinku specjalnym Jan Chmielewski z Szymonem Gospodarczykiem dotarli do mety na szóstym miejscu w klasyfikacji generalnej wydawało się, że to już szczyt możliwości niewielkiego Citroëna C2-R2 MAX. Wyniki drugiego dnia rajdu udowodniły jednak, że potencjał rajdowej 'cedwójki” w połączeniu z nieprzeciętnymi umiejętnościami kierowcy może zdziałać cuda. Trudno bowiem inaczej nazwać drugą pozycję w klasyfikacji generalnej, jaką na finałowym oesie rajdu zanotowali Tomasz Porębski z Tomaszem Spurkiem. Ten niebywały sukces ukoronował liczne rezultaty w pierwszej dziesiątce, osiągane na pozostałych oesach przez pozostałych kierowców C2-R2 MAX. Do koszyka z sukcesami załóg spod znaku szewrona dorzucić jeszcze trzeba kolejny w tym sezonie triumf w nieoficjalnej klasyfikacji samochodów napędzanych na przednią oś.

Walka o mistrzowskie tytuły pomiędzy Tomaszem Porębskim, a Marcinem Dobrowolskim trwała do ostatniego metra finałowego odcinka specjalnego. Przed jego rozpoczęciem różnice pomiędzy czołową dwójką były symboliczne, więc o odpuszczaniu nie mogło być mowy. Ostatecznie zwycięzcą okazał się Porębski, a była to wygrana potrójna. Triumf w polskiej edycji Citroën Racing Trophy połączył on z tytułami Mistrza Polski w klasach A6 i R2B. Kolejny rok z rzędu drugie miejsce w wymienionych kategoriach przypadło braciom Marcinowi i Michałowi Dobrowolskim. Rodzinna załoga już teraz zapowiada, że w myśl zasady 'do trzech razy sztuka” wywalczą najwyższą pozycję w przyszłym sezonie.

Obrońca mistrzowskich tytułów z roku 2008 – Jan Chmielewski, pilotowany przez Szymona Gospodarczyka, mimo problemów w trakcie sezonu ostatecznie uplasował się na trzecim miejscu. Czwarta pozycja przypadła znanej z regularności załodze Ariel Piotrowski/Anna Wódkiewicz, a tuż za nimi finiszowali Tomasz Gryc z Krzysztofem Zubikiem.

Rajd Dolnośląski finałem Citroën Racing Trophy

Za nami pięć rozegranych rund Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Przed ostatnią odsłoną krajowego czempionatu nadal trudno wytypować komu przypadną tytuły mistrzowskie, zarówno w klasyfikacji generalnej, jak i w poszczególnych klasach.

Walka na trasach Rajdu Dolnośląskiego powinna rozgrzać kibiców do czerwoności, a spory w tym udział będzie miało aż osiem załóg w niewielkich, ale niezwykle szybkich Citroënach C2-R2 MAX, klasyfikowanych w Citroën Racing Trophy Polska.

Osiemnasta edycja dolnośląskiego klasyka będzie pod kilkoma względami wyjątkowa. W finałowej odsłonie cyklu Citroën Racing Trophy wystartuje aż osiem załóg – najwięcej w tym sezonie. Z dziewięciu zgłoszonych kierowców ze startu zrezygnować musiał Sławomir Sawicki, któremu na drodze stanęła kontuzja. Po raz drugi na krajowych oesach swoje umiejętności będą mogli pokazać goście z Francji – Laurent Viana z pilotką Isabelle Galmiche. Obecność zagranicznej załogi kolejny raz potwierdzi międzynarodowy charakter cyklu Citroën Racing Trophy. Ósemkę startujących zespołów uzupełnią Łukasz Habaj z Jackiem Spentanym, znani dotąd z występów w czeskim CRT.

Gorącą atmosferę finału zmagań w RSMP podgrzeje dodatkowo arcyciekawa sytuacja w punktacji sezonu. Szansę na końcowy sukces w CRT oraz w klasach R2B i A6 zachowało aż pięć zespołów. O mistrzowskie tytuły powalczą podczas Rajdu Dolnośląskiego: Tomasz Porębski z Tomaszem Spurkiem, bracia Marcin i Michał Dobrowolscy, Ariel Piotrowski z Anną Wódkiewicz, Jan Chmielewski pilotowany przez Szymona Gospodarczyka oraz Tomasz Gryc z Krzysztofem Zubikiem na prawym fotelu. Wyjątkowo bogata frekwencja sprawia, że w CRT Polska i w klasie R2B do zdobycia będzie aż 20 punktów, a o 24 oczka można będzie wzbogacić swój dorobek w klasie A6, przy czym pewne jest, że w każdej z wymienionych klas tytuł Mistrza Polski przypadnie załodze ścigającej się Citroënem C2-R2. Niewielkie rajdówki spod znaku szewrona drugi sezon z rzędu pokazały, że potrafią z sukcesami walczyć o najwyższe trofea w klasie A6, kolejny raz pokonując teoretycznie szybsze samochody kategorii Super 1600.

citroen przykładowe opinie użytkowników na temat:citroen :

Plusy: Fajna linia - naprawde ladne auto. Mocny i ekonomiczny silnik, spory bagaznik, dobre zawieszenie Minusy: skrzynia za slaba jak na ta klase auta, slabe audio, matarialy w srodku troszke tanie


Wygląd silnik, zawieszenie - super. Wykonanie wnętrza - no cóż tutaj myśle że w chinach zrobili by to lepiej. Po 3 tyś odpadły pierwsze plastiki, niespasowane odcienie plastików, nierówne szczeliny itd.


Testowalem auto w róznych warunkach, nigdy mnie nie zawiodlo, a noge mam ciezka. Po prostu lubie to auto. Goraco polecam.


Przy jeździe normalnej b. duża stabilność i świetne trzymanie się drogi, po właczeniu "S" przycisku sporta ogromna dawka andrenaliny - trzeba uważac - 147 KM i duży moment obrotowy jak w DISLU!. Fakt że trochę skrzypi i nie ma miękkich siedzeń


To jast mój 1-szy van i 5 samochód kupiony jako nowy.Jak na razie jestem super zadowolony,duzy wiolofunkcyjny rodzinny samochód przydatny tez czasami w firmie.Po prostu skonczyły sie problemy z pakowaniem na wczasy,wszystko sie mieści.Dizelek cichy oszczedny.


Przy jeździe normalnej b. duża stabilność i świetne trzymanie się drogi, po właczeniu "S" przycisku sporta ogromna dawka andrenaliny - trzeba uważac - 147 KM i duży moment obrotowy jak w DISLU!. Fakt że trochę skrzypi i nie ma miękkich siedzeń


A teraz z innej beczki: z tym silnikiem to krowa! Glosny okropnie! Mam nadzieje, ze to sie jeszcze jakos ulozy, choc stary focus jakos nie musial sie ukladac - od poczatku byl cichy i tyle nie palil, przynajmniej 1 litr mniej. Skrzynia haczy, w starym bylo klik-klik. To jest to co moge powiedziec po 5-ciu dniach uzytkowania.


Zobacz Citroen - wynajem samochodów oraz szczegoly. koparko-ładowrki łódź | slusarz wroclaw | busy Kielce | transport morski | badanie emg Nie ma to jak dobra Dieta i basta.