|
|
Najnowsze artykuly o marce citroen :
Rajd Wielkiej Brytanii
![]()
Citroën Total World Rally Team już w Hiszpanii zapewnił sobie piąty tytuł Rajdowego Mistrza Świata Konstruktorów. W Wielkiej Brytanii zespół postara się zrealizować drugi ze swoich głównych celów...
Załoga Sébastien Loeb - Daniel Elena walczyć będzie o zdobycie po raz szósty z rzędu tytułu indywidualnego - w Klasyfikacji Kierowców. Sytuacja jest jasna: aby tego dokonać, trzeba zająć punktowane miejsce wyższe niż Mikko Hirvonen. Dani Sordo i Marc Martí mogą walczyć o swoje pierwsze zwycięstwo. |
Porębski i Spurek podwójnymi Mistrzami Polski
![]()
Wspaniała walka o ułamki sekund oraz historyczne wyniki załóg w Citroënach C2-R2 MAX były ozdobą rywalizacji na trasach 19. Rajdu Dolnośląskiego, ostatniej rundy Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski w sezonie 2009.
Tego nie spodziewał się nikt! Kiedy na ostatnim piątkowym odcinku specjalnym Jan Chmielewski z Szymonem Gospodarczykiem dotarli do mety na szóstym miejscu w klasyfikacji generalnej wydawało się, że to już szczyt możliwości niewielkiego Citroëna C2-R2 MAX. Wyniki drugiego dnia rajdu udowodniły jednak, że potencjał rajdowej 'cedwójki” w połączeniu z nieprzeciętnymi umiejętnościami kierowcy może zdziałać cuda. Trudno bowiem inaczej nazwać drugą pozycję w klasyfikacji generalnej, jaką na finałowym oesie rajdu zanotowali Tomasz Porębski z Tomaszem Spurkiem. Ten niebywały sukces ukoronował liczne rezultaty w pierwszej dziesiątce, osiągane na pozostałych oesach przez pozostałych kierowców C2-R2 MAX. Do koszyka z sukcesami załóg spod znaku szewrona dorzucić jeszcze trzeba kolejny w tym sezonie triumf w nieoficjalnej klasyfikacji samochodów napędzanych na przednią oś. |
Rajd Dolnośląski finałem Citroën Racing Trophy
![]()
Za nami pięć rozegranych rund Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Przed ostatnią odsłoną krajowego czempionatu nadal trudno wytypować komu przypadną tytuły mistrzowskie, zarówno w klasyfikacji generalnej, jak i w poszczególnych klasach.
Walka na trasach Rajdu Dolnośląskiego powinna rozgrzać kibiców do czerwoności, a spory w tym udział będzie miało aż osiem załóg w niewielkich, ale niezwykle szybkich Citroënach C2-R2 MAX, klasyfikowanych w Citroën Racing Trophy Polska. |
Citroeny zaczarowały Nowy Świat
![]()
Sobota 3 października była wyjątkowo uroczysta. Mimo chłodu tysiące Warszawiaków przybyły na Nowy Świat, aby z bliska przyjrzeć się zabytkowym samochodom, które uświetniły obchody 90-lecia Marki.
Było ich równo pięćdziesiąt! Podobne parady miały miejsce tego samego dnia w Paryżu, Brukseli oraz Amsterdamie. |
citroen c1 przykładowe opinie użytkowników na temat:citroen :
Samochód bezpieczny o dużym przyspieszeniu (w razie konieczności). Oszczędny w eksploatacji.Obsługa doskonała.Uwaga krytyczna do dealerów.Sprzedać i już.Brak jest nowości w wyposażeniu choćby drobiazgów.W otrzymywanych materiałach reklamowych są opisane
Mam to auto od 1999r. Jakieś 15 tys. i poszedł przepływomierz, potem zaczeły sie problemy z zawieszeniem łaczniki na wahaczach gumy, auto miało ok 30 tyś. Pózniej mialem klopoty z licznikiem i predkosciomirzem wymienili mi go na nowy. po 2 latach zaczelo sie od nowa
Prowadzi sie doskonale dzieki zawieszeniu, które wg. mnie jest skonstruowane doskonale. Silnik pracuje bez zarzutu na wszystkich zakresach obrotów.
Auto OK - polecam, denerwuja mnie szumy powietrza przy wyzszych predkosciach ( juz pow. 80 km. Co do stuków przy puszczaniu sprzegla to ten model tak ma. Bylem w serwisie jest to kwestia rodzaju sprzegla i luzu. Podobno mozna to zniwelowac tylko dla zywotnosci tego elementu jest to bez znaczenia.
Silnik od samego początku bierze bardzo dużo oleju, niestety mieści się w okropnie wygórowanej normie poroducenta - 0,6 l/1000 km, co daje w okresie pomiędzy przegladami (przeglądy co 30.000 km), 18 l. oleju.
Osiągi totalnie seryjnego auta są zdumiewające. Ktoś pisał że 215 km/h można jechać z chipem, można i bez i to ok. 700km po Niemczech w zeszłym tygodniu i silnik nie padł choć byłem na to przygotowany, przyśp. od 180 do 200-220 niewiarygodne
Zobacz też ogłoszenia regionalne: citroen c1 podkarpackie | |||||||||
rzeszów | przemyśl | stalowa wola | mielec | tarnobrzeg | krosno | dębica | jarosław | sanok | jasło |