Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
citroen berlingo
citroen c1
citroen c2
citroen c3
citroen c4
citroen c5
citroen c6
citroen c8
citroen c4 picasso
citroen c3 pluriel
citroen xsara
citroen xsara picasso
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty citroen xsara picasso Region - kujawsko-pomorskie
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce citroen :

Rajd Wielkiej Brytanii

Citroën Total World Rally Team już w Hiszpanii zapewnił sobie piąty tytuł Rajdowego Mistrza Świata Konstruktorów. W Wielkiej Brytanii zespół postara się zrealizować drugi ze swoich głównych celów...

Załoga Sébastien Loeb - Daniel Elena walczyć będzie o zdobycie po raz szósty z rzędu tytułu indywidualnego - w Klasyfikacji Kierowców. Sytuacja jest jasna: aby tego dokonać, trzeba zająć punktowane miejsce wyższe niż Mikko Hirvonen. Dani Sordo i Marc Martí mogą walczyć o swoje pierwsze zwycięstwo.

Rajd Wlk. Brytanii – tradycyjne zakończenie sezonu WRC – będzie ostatnią z 12 tegorocznych rund Rajdowych Mistrzostw Świata FIA 2009. Zawodnicy dobrze ją znają i wiedzą, z czym muszą się liczyć, choć w tym roku odbędzie się ona o miesiąc wcześniej niż w przed rokiem. 'Dzięki temu przesunięciu terminu nie będziemy musieli pokonywać oblodzonych oesów na zwykłych szutrowych oponach. No, chyba, że nastąpi jakieś załamanie pogody” – zauważa Sébastien Loeb.- 'Zresztą walka i tak może się okazać bardzo trudna, jeśli przeciw nam będzie zła pogoda: deszcz, mgła, błoto i ciemność… Ale ja i tak lubię ten rajd- jest naprawdę piękny.”

'Za to nasza sytuacja i cel, jaki sobie stawiamy, są zupełnie jasne. Musimy po prostu zająć punktowane miejsce wyższe niż Mikko Hirvonen” – mówi dalej Loeb.- 'Oznacza to oczywiście wielką presję od startu do samej mety. To prawda, że nawet jeden drobny błąd może pokrzyżować nam plany i pozbawić szans na tytuł mistrzowski. Ale ja patrzę na to inaczej. Nie zamierzam za dużo rozważać na ten temat przed startem, bo tylko zwiększałbym ciążącą na mnie presję. Wolę skupić się na samej walce – stanąć na starcie, ruszyć i jechać tak, jak potrafię najlepiej. W tym sezonie stoczyliśmy już kilka bardzo zaciętych pojedynków – w Norwegii, w Finlandii, w Australii – i mam nadzieję, że tym razem też dostarczymy wielkich emocji.”

Porębski i Spurek podwójnymi Mistrzami Polski

Wspaniała walka o ułamki sekund oraz historyczne wyniki załóg w Citroënach C2-R2 MAX były ozdobą rywalizacji na trasach 19. Rajdu Dolnośląskiego, ostatniej rundy Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski w sezonie 2009.

Tego nie spodziewał się nikt! Kiedy na ostatnim piątkowym odcinku specjalnym Jan Chmielewski z Szymonem Gospodarczykiem dotarli do mety na szóstym miejscu w klasyfikacji generalnej wydawało się, że to już szczyt możliwości niewielkiego Citroëna C2-R2 MAX. Wyniki drugiego dnia rajdu udowodniły jednak, że potencjał rajdowej 'cedwójki” w połączeniu z nieprzeciętnymi umiejętnościami kierowcy może zdziałać cuda. Trudno bowiem inaczej nazwać drugą pozycję w klasyfikacji generalnej, jaką na finałowym oesie rajdu zanotowali Tomasz Porębski z Tomaszem Spurkiem. Ten niebywały sukces ukoronował liczne rezultaty w pierwszej dziesiątce, osiągane na pozostałych oesach przez pozostałych kierowców C2-R2 MAX. Do koszyka z sukcesami załóg spod znaku szewrona dorzucić jeszcze trzeba kolejny w tym sezonie triumf w nieoficjalnej klasyfikacji samochodów napędzanych na przednią oś.

Walka o mistrzowskie tytuły pomiędzy Tomaszem Porębskim, a Marcinem Dobrowolskim trwała do ostatniego metra finałowego odcinka specjalnego. Przed jego rozpoczęciem różnice pomiędzy czołową dwójką były symboliczne, więc o odpuszczaniu nie mogło być mowy. Ostatecznie zwycięzcą okazał się Porębski, a była to wygrana potrójna. Triumf w polskiej edycji Citroën Racing Trophy połączył on z tytułami Mistrza Polski w klasach A6 i R2B. Kolejny rok z rzędu drugie miejsce w wymienionych kategoriach przypadło braciom Marcinowi i Michałowi Dobrowolskim. Rodzinna załoga już teraz zapowiada, że w myśl zasady 'do trzech razy sztuka” wywalczą najwyższą pozycję w przyszłym sezonie.

Obrońca mistrzowskich tytułów z roku 2008 – Jan Chmielewski, pilotowany przez Szymona Gospodarczyka, mimo problemów w trakcie sezonu ostatecznie uplasował się na trzecim miejscu. Czwarta pozycja przypadła znanej z regularności załodze Ariel Piotrowski/Anna Wódkiewicz, a tuż za nimi finiszowali Tomasz Gryc z Krzysztofem Zubikiem.

Rajd Dolnośląski finałem Citroën Racing Trophy

Za nami pięć rozegranych rund Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Przed ostatnią odsłoną krajowego czempionatu nadal trudno wytypować komu przypadną tytuły mistrzowskie, zarówno w klasyfikacji generalnej, jak i w poszczególnych klasach.

Walka na trasach Rajdu Dolnośląskiego powinna rozgrzać kibiców do czerwoności, a spory w tym udział będzie miało aż osiem załóg w niewielkich, ale niezwykle szybkich Citroënach C2-R2 MAX, klasyfikowanych w Citroën Racing Trophy Polska.

Osiemnasta edycja dolnośląskiego klasyka będzie pod kilkoma względami wyjątkowa. W finałowej odsłonie cyklu Citroën Racing Trophy wystartuje aż osiem załóg – najwięcej w tym sezonie. Z dziewięciu zgłoszonych kierowców ze startu zrezygnować musiał Sławomir Sawicki, któremu na drodze stanęła kontuzja. Po raz drugi na krajowych oesach swoje umiejętności będą mogli pokazać goście z Francji – Laurent Viana z pilotką Isabelle Galmiche. Obecność zagranicznej załogi kolejny raz potwierdzi międzynarodowy charakter cyklu Citroën Racing Trophy. Ósemkę startujących zespołów uzupełnią Łukasz Habaj z Jackiem Spentanym, znani dotąd z występów w czeskim CRT.

Gorącą atmosferę finału zmagań w RSMP podgrzeje dodatkowo arcyciekawa sytuacja w punktacji sezonu. Szansę na końcowy sukces w CRT oraz w klasach R2B i A6 zachowało aż pięć zespołów. O mistrzowskie tytuły powalczą podczas Rajdu Dolnośląskiego: Tomasz Porębski z Tomaszem Spurkiem, bracia Marcin i Michał Dobrowolscy, Ariel Piotrowski z Anną Wódkiewicz, Jan Chmielewski pilotowany przez Szymona Gospodarczyka oraz Tomasz Gryc z Krzysztofem Zubikiem na prawym fotelu. Wyjątkowo bogata frekwencja sprawia, że w CRT Polska i w klasie R2B do zdobycia będzie aż 20 punktów, a o 24 oczka można będzie wzbogacić swój dorobek w klasie A6, przy czym pewne jest, że w każdej z wymienionych klas tytuł Mistrza Polski przypadnie załodze ścigającej się Citroënem C2-R2. Niewielkie rajdówki spod znaku szewrona drugi sezon z rzędu pokazały, że potrafią z sukcesami walczyć o najwyższe trofea w klasie A6, kolejny raz pokonując teoretycznie szybsze samochody kategorii Super 1600.

Citroeny zaczarowały Nowy Świat

Sobota 3 października była wyjątkowo uroczysta. Mimo chłodu tysiące Warszawiaków przybyły na Nowy Świat, aby z bliska przyjrzeć się zabytkowym samochodom, które uświetniły obchody 90-lecia Marki.

Było ich równo pięćdziesiąt! Podobne parady miały miejsce tego samego dnia w Paryżu, Brukseli oraz Amsterdamie.

Samochody ruszyły z Placu Teatralnego zgodnie z planem- równo o godz. 13:30, eskortowane przez policjantów na motocyklach. Do właścicieli samochodów dosiedli się miłośnicy Marki: Justyna Steczkowska, Grażyna Wolszczak, Pascal Brodnicki oraz Leszek Blanik. Również projektant Maciej Zień przybył pod Operę, aby podziwiać zabytkowe auta.

'Nie wyobrażam sobie, że zmieniam markę, bo to są moje ulubione samochody. Dlatego przyszłam na paradę!”- powiedziała Justyna Steczkowska Po przejechaniu najpiękniejszą w Warszawie promenadą- ulicami Starego Miasta- kawalkada Citroënów znalazła się na Nowym Świecie, gdzie nastąpiła uroczysta prezentacja każdego z nich. Powszechny zachwyt odwiedzających wzbudziły Citroëny DS- model ten został uznany przez prestiżowy brytyjski magazyn Classic & Sports Car za najpiękniejszy samochód wszechczasów. Właściciele Citroënów 2CV, BL, CX, GS, a także SM i wszystkich innych automobili z chęcią pozowali do zdjęć i opowiadali o ciekawostkach technicznych związanych z ich samochodami.

citroen xsara picasso przykładowe opinie użytkowników na temat:citroen :

Znakomicie wyposażone auto, wszystko pod ręką, za taką cenę wśród używek nie ma sobie równych...pod wieloma względami: -atrakcyjny design -znakomite prowadzenie -wygodny i ergonomiczny -wysokiej klasy materiały tapicerskie, po 8 latach ani śladu przet arc


Podsumowując kupiłem takie auto jakiego szukałem i się nie zawiodłem.Tak jak myślałem auto nie jest takie awaryjne jak rozpowiadają polscy \"szpece\".Ważne aby było sprowadzone i nie miało wcześniej kontaktu z polskimi drogami.


Auto kupilem jako nowe, przy zakupie diler namawial do diesla, mimo iz informowalem ze przewaznie jezdze na krotkich odcinkach i w miescie; okazalo sie to bledem, dotychczas jezdzilem samochodami z silnikami benzynowymi i bylem zadowolony,


Przy jeździe normalnej b. duża stabilność i świetne trzymanie się drogi, po właczeniu "S" przycisku sporta ogromna dawka andrenaliny - trzeba uważac - 147 KM i duży moment obrotowy jak w DISLU!. Fakt że trochę skrzypi i nie ma miękkich siedzeń


Przy ostrej zimie takiej dochodzacej do -10 pali 12 litrów. Takze w zimie polecam piesze wycieczki do pracy.


auto nabyłem ze stanem 111000mil (177000km), po doprowadzeniu do stanu fabrycznego po poprzednim właścicielu autko śmiga bez problemu. Jedyne czego wymaga to cotygodniowego sprawdzenia stanu płynów bo przejeżdża 1200-1500km tygodniowo. Bardzo jestem zadowolony


Ogólnie trzeba bardzo dbać. Jeżeli chodzisz do mechanika i chuchasz na każdą pierdołę powinno być dobrze. Dobra rada jeżeli padnie ci pierwsza cewka - dziadowskie Sagemy, to radzę wymienić pozostałe na tańsze i lepsze zamienniki