Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dacia logan
dacia sandero
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty dacia sandero
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce dacia :

Sobota fanów marki Dacia

Już w najbliższa sobotę 17 października, salon Renault Warszawa Puławska zaprasza na spotkanie fanów marki Dacia, które rozpocznie się o godzinie 12.00! Dla wszystkich pasjonatów motoryzacji i klubowiczów Dacia Klub Polska, którzy odwiedzą salon przewidziano wiele atrakcji, konkursów oraz jazdy testowe modelami Dacia.

Spotkanie odbędzie się w salonie Renault Warszawa Puławska, przy ul. Puławskiej 621 B. W programie przewidziano m.in.: bezpłatną weryfikację stanu technicznego samochodów Dacia, którymi przybędą uczestnicy, możliwość zamówienia dodatkowych akcesoriów, konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, w których do wygrania jest m.in. weekend z Dacią Sandero Stepway lub szkolenie w Szkole Jazdy Renault oraz specjalne konkursy dla dzieci.

Dacia Logan liderem taniej eksploatacji

Niemiecka instytucja ADAC przygotowała zestawienie najtańszych w eksploatacji samochodów. W rankingu doskonale wypadły modele Dacia Logan oraz Renault Kangoo, zajmując w segmencie klasa niższa-średnia odpowiednio pierwsze i trzecie miejsce.

Zestawienie przeprowadzone w Niemczech prezentuje najtańsze w eksploatacji modele w sześciu segmentach, takich jak: klasa mini, samochody małe, klasa średnia-niższa, klasa średnia, klasa wyższa-średnia oraz klasa wyższa. Parametrami, które wykorzystano do stworzenia rankingu najbardziej ekonomicznych samochodów, były koszty zakupu samochodu, proces utraty wartości, opłaty i ubezpieczenie, ogumienie, serwisowanie czy wydatki na paliwo przy założeniu, że pojazd w ciągu czterech lat pokonuje rocznie dystans 15 tys. km.

Dacią Logan na Nordkapp

Dacia Logan MCV zdobyła Przylądek Północny, czyli słynny Nordkapp. W czasie podróży trwającej 11 dni auto przejechało granice 6 państw, pokonując łącznie prawie 10 000 kilometrów. Średnie spalanie na całej trasie wyniosło 5,1 l/100 km.

Pierwszy etap podróży, która rozpoczęła się 9 sierpnia, wiódł przez Polskę do granicy z Niemcami w Kołbaskowie. Następnie kierujący 7-miejscową wersją Dacii Logan MCV z silnikiem 1.5 dCi 85KM dziennikarz serwisu www.moto.onet.pl Łukasz Szewczyk udał się w stronę Flensburga, gdzie przekroczył duńską granicę i skierował się do Kopenhagi. Stamtąd Dacia Logan dotarła do Szwecji, przejeżdżając m.in. mostem Storebaeltsbroen – najdłuższym wiszącym mostem w Europie i trzecim co do długości na świecie, a następnie najdłuższym mostem na Starym Kontynencie – Oresundsbron – łączącym oba skandynawskie kraje. Na Nordkapp kierowca dotarł w środę, 12 sierpnia.

Dacia ustanawia rekord Guinessa na najdłuższą paradę pojazdów

Podczas ogólnokrajowego zjazdu odbywającego się w Biddinghuizen, w Holandii, Dacia ustanowiła nowy oficjalny rekord świata na najdłuższą paradę pojazdów.

Aż 335 samochodów tej marki stanęło w jednej linii, zderzak przy zderzaku, pobijając poprzedni rekord wynoszący 151 pojazdów i tym samym zapisując się w Księdze Rekordów Guinessa.

Przy okazji tego wydarzenia Dacia zaprezentowała dwóm tysiącom zgromadzonych gości model Sandero Stepway – na długo przed planowaną na wrzesień datą wprowadzenia samochodu do  sprzedaży w Holandii.

dacia sandero przykładowe opinie użytkowników na temat:dacia :

Auto wygodne, oszczędne z doskonałymi reflektorami bixenonowymi AFL. Warto dopłacić za Audio Infinity sound - gra fantastycznie. Dużo drobnych, uciążliwych usterek psuje radość z jazdy.


Kto moze mi pomoc?Skusilem sie na ten model i tragedia.Auto przy zapalaniu klekocze jak woz drabiniasty i gasnie.Trzy razy wozilem do serwisu i nic nie moga zdiagnozowac, bo u nich zapala za kazdym razem.Wstyd ruszac z parkingu


Bardzo przyjemny samochód, zakakująco dobrze wykończony. Raczej dla mniej sportowo nastawionych kierowców - silnik jak najbardziej, ale \"skętność\" raczej limuzyny niż gokarta. Troszkę więcej miejsca z tyłu i byłaby pełna piątka, a tak 4.5.


Całkiem fajne auto Silnik dobrze dopasowany do wagi samochodu i w miarę jak na współczesnego diesla bezawaryjny. Trochę ekologiczne wynalazki typu DPF czy EGR mu psują opinię ale da sie z tym żyć. Polecam wersję wyposarzenia COSMO z nawigacją


Autko ładne, bardzo wygodne, z calkiem dynamicznym silnikiem. Kupilem nowe w salonie, usterkowosc bardzo duza, kilka razy auto niezdolne do jazdy (laweta..), na szczescie na gwarancji. Serwis w Katowicach i w Chorzowie beznadziejny


Plusy: Fajna linia - naprawde ladne auto. Mocny i ekonomiczny silnik, spory bagaznik, dobre zawieszenie Minusy: skrzynia za slaba jak na ta klase auta, slabe audio, matarialy w srodku troszke tanie


Przejechałem tym autem ponad 30 tyś km po przesiadce z wysłużonego Audi A6 z rocznika 2004, auto to hatchback w wersji Cosmo ze wszystkimi dodatkami, kolor technical grey, skrzynia biegów manualna. Podczas wyboru samochodu przetestowałem kilka innych aut