Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
fiat 500
fiat brava
fiat bravo
fiat cinquecento
fiat croma
fiat doblo
fiat ducato
fiat fiorino
fiat grande punto
fiat linea
fiat marea
fiat panda
fiat punto
fiat qubo
fiat scudo
fiat sedici
fiat seicento
fiat siena
fiat stilo
fiat strada
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki fiat Region - dolnośląskie
model silnik rocznik przebieg cena
1  
fiat punto 1.2l (60KM) benzyna 2000 73 000 km 6 000 PLN
auto używane, bialy hatchback, dolnośląskie , Wrocław

Najnowsze artykuly o marce fiat :

Puchar Abarth 500-Selenia Trophy

Zwyciężając dwa wyścigi na torze Vallelunga pod Rzymem, Sycylijczyk Salvatore Tavano zapewnił sobie tytuł mistrzowski w pucharze Abarth 500-Selenia Trophy, monomarkowym pucharze wyścigowym, w którym zawodnicy ścigali się samochodami Abarth 500 Assetto Corse.

W pierwszym wyścigu Salvatore Tavano zwyciężył przed Francesco Iorio, który uplasował się na trzeciej pozycji w mistrzostwach, zaś w drugim wyścigu pokonał Nicola Baldana z Wenecji, który ukończył mistrzostwa jako zdobywca drugiego miejsca.

Podczas pierwszego sezonu wyścigowej serii Abartha, Tavano zwyciężył w 9 z 12 wyścigów, dwa zwycięstwa przypadły Baldanowi, zaś Villa zaliczył jedno.

Zwycięstwo Basso dla Abartha

Załoga Giandomenico Basso i Mitia Dotta w samochodzie Abarth Grande Punto S2000 zwyciężyła w rajdzie Antibes-Azur, przedostatniej rundzie Rajdowych Mistrzostw Europy, która miała miejsce w dniach 16-18 października we Francji.

Dzięki temu zwycięstwu kierowcy Abartha udało się do 14 punktów powiększyć swoją przewagę w klasyfikacji Mistrzostw Europy nad Michałem Sołowowem, prowadzącym Peugeota 207 S2000, który ukończył ten rajd na drugim miejscu.

Po zdominowaniu pierwszej części rajdu, w której Basso wygrał wszystkie siedem odcinków specjalnych, włoski kierowca Abartha kontrolował sytuację podczas drugiej pętli rajdu, unikając zbędnego ryzyka, zwłaszcza w czasie zdradzieckich, porannych odcinków specjalnych, w tym na sławnym 'oesie” Col de Turini na którym w wyniku nocnych opadów śniegu droga pokryta była częściowo lodem.

Fiata Punto Evo inspiracją dla FIAT Yamaha Team

Podczas wyścigu motocyklowego z cyklu Moto GP na torze Estoril, 4 października 2009, zespół FIAT Yamaha Team zaprezentował nowe barwy motocykli, dla których inspiracją był nowy produkt FIATA - model Punto Evo.

Nowe wzory grafik opracowało studio FIAT Centro Stile, a konkretnie słynny Aldo Drudi, projektant współpracujący z zespołem Fiat Yamaha Team.

Zarówno barwy motocykli Yamaha M1 jak i kombinezony zawodników stanowią ukłon złożony w stronę nowego Punto Evo - samochodu będącego ewolucją Grande Punto, który w zamierzeniu FIATA ma powtórzyć sukces poprzednika i który dzięki swoim nowym cechom ma stanowić punkt odniesienia w zakresie innowacji, bezpieczeństwa i designu.

Już sam termin 'Evo' (od 'ewolucja') dobitnie podkreśla postęp w sektorze samochodowym, odzwierciedlający dążenia do spełniania oczekiwań klientów, którzy są coraz lepiej zorientowani w aktualnych tendencjach technologicznych i oczekują rozwiązań stale zwiększających komfort jazdy, dbających jednocześnie o ochronę środowiska naturalnego.

fiat przykładowe opinie użytkowników na temat:fiat :

Gdyby nie slabe wyciszenie kabiny,oraz zla jakosc i spasowanie plastikow wewnatrz ktore halasuja -bylaby zasuzona PIATKA. Auto wygodne komfortowe i ma to cos czego 'pancerwageny" nie maja -jest skonstruowane z francuska lekkoscia i polotem.


Prowadzi sie doskonale dzieki zawieszeniu, które wg. mnie jest skonstruowane doskonale. Silnik pracuje bez zarzutu na wszystkich zakresach obrotów.


Samochód drogi , kosztował ponad 90 tysięcy, po 2 latach jego wartość spadła do troche ponad 35 tys. Ogromna ilosć usterek, silnik dynamiczny lecz cały czas coś było nie tak , a to nie palił na wszystkie cylindry , a to chodził jak diesel w końcu sie popsul


o moje 2 auto, jeżdze głównie po mieście, tutaj samochodzik sprawuje sie niemal doskonale. W trasie brakuje mocy i trzeba sie starać jakos to nadrobic. Silniczek czasem nawet zaskakuje (poztytwnie) swymi osiagami (MAX 180!!!). Autko jest starsznie sympatyczne...


Przejechałem tym autem ponad 30 tyś km po przesiadce z wysłużonego Audi A6 z rocznika 2004, auto to hatchback w wersji Cosmo ze wszystkimi dodatkami, kolor technical grey, skrzynia biegów manualna. Podczas wyboru samochodu przetestowałem kilka innych aut


Samochód nowy. Baz awarii i usterek. Prowadzi się doskonale. Komfort i wyciszenie na bardzo wysokim poziomie. Pali poniżej przewidywań producenta


Realne srednie spalanie (obliczone na podstawie stosunku zatankowanych litrów do przejechanej na baku trasy a nie na podstawie komputera, gdyz zaobserwowalem róznice miedzy tymi dwoma metodami) waha sie miedzy 4,5 a 5,0 l/100km. Komputer wskazuje mi bardziej 4,0 - 4,5. Jestem bardzo zadowolony z TAKIEGO spalania tego auta. Nie spodziewalem sie, ze bedzie az tak dobrze!