Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
fiat 500
fiat brava
fiat bravo
fiat cinquecento
fiat croma
fiat doblo
fiat ducato
fiat fiorino
fiat grande punto
fiat linea
fiat marea
fiat panda
fiat punto
fiat qubo
fiat scudo
fiat sedici
fiat seicento
fiat siena
fiat stilo
fiat strada
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki fiat Region - pomorskie
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce fiat :

Puchar Abarth 500-Selenia Trophy

Zwyciężając dwa wyścigi na torze Vallelunga pod Rzymem, Sycylijczyk Salvatore Tavano zapewnił sobie tytuł mistrzowski w pucharze Abarth 500-Selenia Trophy, monomarkowym pucharze wyścigowym, w którym zawodnicy ścigali się samochodami Abarth 500 Assetto Corse.

W pierwszym wyścigu Salvatore Tavano zwyciężył przed Francesco Iorio, który uplasował się na trzeciej pozycji w mistrzostwach, zaś w drugim wyścigu pokonał Nicola Baldana z Wenecji, który ukończył mistrzostwa jako zdobywca drugiego miejsca.

Podczas pierwszego sezonu wyścigowej serii Abartha, Tavano zwyciężył w 9 z 12 wyścigów, dwa zwycięstwa przypadły Baldanowi, zaś Villa zaliczył jedno.

Zwycięstwo Basso dla Abartha

Załoga Giandomenico Basso i Mitia Dotta w samochodzie Abarth Grande Punto S2000 zwyciężyła w rajdzie Antibes-Azur, przedostatniej rundzie Rajdowych Mistrzostw Europy, która miała miejsce w dniach 16-18 października we Francji.

Dzięki temu zwycięstwu kierowcy Abartha udało się do 14 punktów powiększyć swoją przewagę w klasyfikacji Mistrzostw Europy nad Michałem Sołowowem, prowadzącym Peugeota 207 S2000, który ukończył ten rajd na drugim miejscu.

Po zdominowaniu pierwszej części rajdu, w której Basso wygrał wszystkie siedem odcinków specjalnych, włoski kierowca Abartha kontrolował sytuację podczas drugiej pętli rajdu, unikając zbędnego ryzyka, zwłaszcza w czasie zdradzieckich, porannych odcinków specjalnych, w tym na sławnym 'oesie” Col de Turini na którym w wyniku nocnych opadów śniegu droga pokryta była częściowo lodem.

Fiata Punto Evo inspiracją dla FIAT Yamaha Team

Podczas wyścigu motocyklowego z cyklu Moto GP na torze Estoril, 4 października 2009, zespół FIAT Yamaha Team zaprezentował nowe barwy motocykli, dla których inspiracją był nowy produkt FIATA - model Punto Evo.

Nowe wzory grafik opracowało studio FIAT Centro Stile, a konkretnie słynny Aldo Drudi, projektant współpracujący z zespołem Fiat Yamaha Team.

Zarówno barwy motocykli Yamaha M1 jak i kombinezony zawodników stanowią ukłon złożony w stronę nowego Punto Evo - samochodu będącego ewolucją Grande Punto, który w zamierzeniu FIATA ma powtórzyć sukces poprzednika i który dzięki swoim nowym cechom ma stanowić punkt odniesienia w zakresie innowacji, bezpieczeństwa i designu.

Już sam termin 'Evo' (od 'ewolucja') dobitnie podkreśla postęp w sektorze samochodowym, odzwierciedlający dążenia do spełniania oczekiwań klientów, którzy są coraz lepiej zorientowani w aktualnych tendencjach technologicznych i oczekują rozwiązań stale zwiększających komfort jazdy, dbających jednocześnie o ochronę środowiska naturalnego.

fiat przykładowe opinie użytkowników na temat:fiat :

Ogolnie nie polecam, chyba ze ktos ma duzo zbednej gotowki na naprawy. Jest to moje pierwsze i ostatnie francuskie auto. Od pewnego czasu staram sie tym autem nie jezdzic w dluzsze trasy bo nigdy nie wiadomo co cie czeka! A oto co sie juz zdazylo popsuc


Przy jeździe normalnej b. duża stabilność i świetne trzymanie się drogi, po właczeniu "S" przycisku sporta ogromna dawka andrenaliny - trzeba uważac - 147 KM i duży moment obrotowy jak w DISLU!. Fakt że trochę skrzypi i nie ma miękkich siedzeń


Szczeliny jak w samochodach po wypadkch,nawet konsola ustawiona nierównomiernie wewnątrz samochodu.Kiepska widoczność przy cofaniu.Usługi serwisowe pod psem-liczy się tylko kasa.


Wynik przecietny , spodziewałem się czegoś więcej za tą cene , model utworzony jakby na siłe , spalanie jak smok , spokojnie można osiagnac wynik 22l na 100km.Przy szybkim pokonywaniu zakretów trzeba omachac sie kierownica bo tył auta ucieka na bok.


Samochód bezpieczny o dużym przyspieszeniu (w razie konieczności). Oszczędny w eksploatacji.Obsługa doskonała.Uwaga krytyczna do dealerów.Sprzedać i już.Brak jest nowości w wyposażeniu choćby drobiazgów.W otrzymywanych materiałach reklamowych są opisane


Silnik 1.8 uważam za niedopracowany.To moje drugie auto. Jestem trochę skażony osiągami pierwszego (210 KM turbo diesel), jednakże to silnik dla statecznego pana nie oczekującego osiągów.Max. moc osiąga przy wysokich obrotach.


Robilem dwukrotnie test minimalnego spalania na trasie 100 km na rozgrzanym silniku raz jadac ze srednia predkoscia 70 km/h (raz za ciezarówka - 60-80 km/h, raz bez ciezarówki 60-90 km/h). Pod koniec odcinka komputer wskazywal przez chwile 3,3, ale po wjezdzie do miasta bylo juz 3,4 (realne spalanie molo byc nieco wieksze).