Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
fiat 500
fiat bravo
fiat croma
fiat doblo
fiat linea
fiat punto
fiat grande punto
fiat panda
fiat sedici
fiat strada
fiat qubo
fiat seicento
fiat fiorino
fiat ducato
fiat scudo
fiat brava
fiat cinquecento
fiat marea
fiat siena
fiat stilo
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty fiat seicento Region - jastrzębie-zdrój
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce fiat :

Puchar Abarth 500-Selenia Trophy

Zwyciężając dwa wyścigi na torze Vallelunga pod Rzymem, Sycylijczyk Salvatore Tavano zapewnił sobie tytuł mistrzowski w pucharze Abarth 500-Selenia Trophy, monomarkowym pucharze wyścigowym, w którym zawodnicy ścigali się samochodami Abarth 500 Assetto Corse.

W pierwszym wyścigu Salvatore Tavano zwyciężył przed Francesco Iorio, który uplasował się na trzeciej pozycji w mistrzostwach, zaś w drugim wyścigu pokonał Nicola Baldana z Wenecji, który ukończył mistrzostwa jako zdobywca drugiego miejsca.

Podczas pierwszego sezonu wyścigowej serii Abartha, Tavano zwyciężył w 9 z 12 wyścigów, dwa zwycięstwa przypadły Baldanowi, zaś Villa zaliczył jedno.

Zwycięstwo Basso dla Abartha

Załoga Giandomenico Basso i Mitia Dotta w samochodzie Abarth Grande Punto S2000 zwyciężyła w rajdzie Antibes-Azur, przedostatniej rundzie Rajdowych Mistrzostw Europy, która miała miejsce w dniach 16-18 października we Francji.

Dzięki temu zwycięstwu kierowcy Abartha udało się do 14 punktów powiększyć swoją przewagę w klasyfikacji Mistrzostw Europy nad Michałem Sołowowem, prowadzącym Peugeota 207 S2000, który ukończył ten rajd na drugim miejscu.

Po zdominowaniu pierwszej części rajdu, w której Basso wygrał wszystkie siedem odcinków specjalnych, włoski kierowca Abartha kontrolował sytuację podczas drugiej pętli rajdu, unikając zbędnego ryzyka, zwłaszcza w czasie zdradzieckich, porannych odcinków specjalnych, w tym na sławnym 'oesie” Col de Turini na którym w wyniku nocnych opadów śniegu droga pokryta była częściowo lodem.

Fiata Punto Evo inspiracją dla FIAT Yamaha Team

Podczas wyścigu motocyklowego z cyklu Moto GP na torze Estoril, 4 października 2009, zespół FIAT Yamaha Team zaprezentował nowe barwy motocykli, dla których inspiracją był nowy produkt FIATA - model Punto Evo.

Nowe wzory grafik opracowało studio FIAT Centro Stile, a konkretnie słynny Aldo Drudi, projektant współpracujący z zespołem Fiat Yamaha Team.

Zarówno barwy motocykli Yamaha M1 jak i kombinezony zawodników stanowią ukłon złożony w stronę nowego Punto Evo - samochodu będącego ewolucją Grande Punto, który w zamierzeniu FIATA ma powtórzyć sukces poprzednika i który dzięki swoim nowym cechom ma stanowić punkt odniesienia w zakresie innowacji, bezpieczeństwa i designu.

Już sam termin 'Evo' (od 'ewolucja') dobitnie podkreśla postęp w sektorze samochodowym, odzwierciedlający dążenia do spełniania oczekiwań klientów, którzy są coraz lepiej zorientowani w aktualnych tendencjach technologicznych i oczekują rozwiązań stale zwiększających komfort jazdy, dbających jednocześnie o ochronę środowiska naturalnego.

Fiat 500 "wkracza" do Brazylii

W Rio de Janeiro został zaprezentowany prasie brazylijskiej samochód Fiat 500, który z początkiem października zostanie wprowadzony do sprzedaży w Brazylii.

W tym samym czasie rozpocznie się jego sprzedaż także w Kolumbii, na Barbadosie i w Panamie, natomiast na Jamajce zostanie zaprezentowany przed końcem roku 2009.
Nie zapominajmy, że w Ameryce Południowej nowy samochód Fiata jest już obecny w Argentynie, Chile, na Curacao, Sain Martin, Kostaryce, w Gwatemali, Meksyku, Peru, Republice Dominikany i Paragwaju.

Fiat 500, sprzedawany w Brazylii w wersjach Sport i Lounge, wyposażony jest doskonały silnik 1,4 16v o mocy 100 KM, w połączeniu z mechaniczną 6 biegową skrzynią biegów lub z 5 biegową skrzynią biegów Dualogic (sekwencyjną, zautomatyzowaną).

fiat seicento przykładowe opinie użytkowników na temat:fiat :

Co tu pisac. Najlepiej jezdzi gdy przyspiesza i hamuje-ostro. Delikatnie-nie do jazdy. Auto na niedziele, nie do intensywnej ekspoloatacji-na codzien. Po roku masz go dosyc. Chyba ze nie jezdziles nigdy niemcami i japoncami, a poza tym nie liczysz pienied


Auto na pewno nie dla wszystkich - jeżeli ktoś traktuje samochód tylko jako niezawodny środek lokomocji z A do B to niepoleca! Jeżeli któś ma za to trochę benzyny we krwi i nie jest ślepo zapatrzony w pancerwageny i temu podobne - szczerze polecam


Niestety , dałem się nabrać - pierwszy i ostatni raz - na brednie o nowej jakości, auto roku i takie tam bzdury. Nie kupujcie tego samochodu - pamiętajcie to tylko opel vectra, bo filozofii i umiejętności budowania auta nie zmieni się z modelu na model.


Robilem dwukrotnie test minimalnego spalania na trasie 100 km na rozgrzanym silniku raz jadac ze srednia predkoscia 70 km/h (raz za ciezarówka - 60-80 km/h, raz bez ciezarówki 60-90 km/h). Pod koniec odcinka komputer wskazywal przez chwile 3,3, ale po wjezdzie do miasta bylo juz 3,4 (realne spalanie molo byc nieco wieksze).


Robilem dwukrotnie test minimalnego spalania na trasie 100 km na rozgrzanym silniku raz jadac ze srednia predkoscia 70 km/h (raz za ciezarówka - 60-80 km/h, raz bez ciezarówki 60-90 km/h). Pod koniec odcinka komputer wskazywal przez chwile 3,3, ale po wjezdzie do miasta bylo juz 3,4 (realne spalanie molo byc nieco wieksze).


Ale :najlepsze" sa opony!!! HANKOOK!!! Takie gumy znam z lanosa, matiza lub picanto. A tu prosze, niespodzianka - ford daje koreanskie gumki do swojego produktu na Polske. Niestety ale po mokrym strach na nich jechac.


Silnik od samego początku bierze bardzo dużo oleju, niestety mieści się w okropnie wygórowanej normie poroducenta - 0,6 l/1000 km, co daje w okresie pomiędzy przegladami (przeglądy co 30.000 km), 18 l. oleju.