Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
fiat 500
fiat brava
fiat bravo
fiat cinquecento
fiat croma
fiat doblo
fiat ducato
fiat fiorino
fiat grande punto
fiat linea
fiat marea
fiat panda
fiat punto
fiat qubo
fiat scudo
fiat sedici
fiat seicento
fiat siena
fiat stilo
fiat strada
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki fiat Region - świętokrzyskie
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce fiat :

Puchar Abarth 500-Selenia Trophy

Zwyciężając dwa wyścigi na torze Vallelunga pod Rzymem, Sycylijczyk Salvatore Tavano zapewnił sobie tytuł mistrzowski w pucharze Abarth 500-Selenia Trophy, monomarkowym pucharze wyścigowym, w którym zawodnicy ścigali się samochodami Abarth 500 Assetto Corse.

W pierwszym wyścigu Salvatore Tavano zwyciężył przed Francesco Iorio, który uplasował się na trzeciej pozycji w mistrzostwach, zaś w drugim wyścigu pokonał Nicola Baldana z Wenecji, który ukończył mistrzostwa jako zdobywca drugiego miejsca.

Podczas pierwszego sezonu wyścigowej serii Abartha, Tavano zwyciężył w 9 z 12 wyścigów, dwa zwycięstwa przypadły Baldanowi, zaś Villa zaliczył jedno.

Zwycięstwo Basso dla Abartha

Załoga Giandomenico Basso i Mitia Dotta w samochodzie Abarth Grande Punto S2000 zwyciężyła w rajdzie Antibes-Azur, przedostatniej rundzie Rajdowych Mistrzostw Europy, która miała miejsce w dniach 16-18 października we Francji.

Dzięki temu zwycięstwu kierowcy Abartha udało się do 14 punktów powiększyć swoją przewagę w klasyfikacji Mistrzostw Europy nad Michałem Sołowowem, prowadzącym Peugeota 207 S2000, który ukończył ten rajd na drugim miejscu.

Po zdominowaniu pierwszej części rajdu, w której Basso wygrał wszystkie siedem odcinków specjalnych, włoski kierowca Abartha kontrolował sytuację podczas drugiej pętli rajdu, unikając zbędnego ryzyka, zwłaszcza w czasie zdradzieckich, porannych odcinków specjalnych, w tym na sławnym 'oesie” Col de Turini na którym w wyniku nocnych opadów śniegu droga pokryta była częściowo lodem.

Fiata Punto Evo inspiracją dla FIAT Yamaha Team

Podczas wyścigu motocyklowego z cyklu Moto GP na torze Estoril, 4 października 2009, zespół FIAT Yamaha Team zaprezentował nowe barwy motocykli, dla których inspiracją był nowy produkt FIATA - model Punto Evo.

Nowe wzory grafik opracowało studio FIAT Centro Stile, a konkretnie słynny Aldo Drudi, projektant współpracujący z zespołem Fiat Yamaha Team.

Zarówno barwy motocykli Yamaha M1 jak i kombinezony zawodników stanowią ukłon złożony w stronę nowego Punto Evo - samochodu będącego ewolucją Grande Punto, który w zamierzeniu FIATA ma powtórzyć sukces poprzednika i który dzięki swoim nowym cechom ma stanowić punkt odniesienia w zakresie innowacji, bezpieczeństwa i designu.

Już sam termin 'Evo' (od 'ewolucja') dobitnie podkreśla postęp w sektorze samochodowym, odzwierciedlający dążenia do spełniania oczekiwań klientów, którzy są coraz lepiej zorientowani w aktualnych tendencjach technologicznych i oczekują rozwiązań stale zwiększających komfort jazdy, dbających jednocześnie o ochronę środowiska naturalnego.

fiat przykładowe opinie użytkowników na temat:fiat :

A ja myslalem ze tylko DAEWOO ma koszmarne serwicy.Widze ze teoretycznie firmy o wiekszym prestizu nie maja sie czym chwalic. Naewt nie chodzi o ich wyposazenie bo jest ok ale ludzie ktorzy tam pracuja. Totalna beznadzieja nawet nie ma z kim slowa zamienic i ci wieczne krecacy sie przy samochodach uczniowie.Ciagle slysze ze ten model to tak ma itd. klijeci serwisujacy swoje furmanki napewno wiedza o co chodzi.


Ogólnie trzeba bardzo dbać. Jeżeli chodzisz do mechanika i chuchasz na każdą pierdołę powinno być dobrze. Dobra rada jeżeli padnie ci pierwsza cewka - dziadowskie Sagemy, to radzę wymienić pozostałe na tańsze i lepsze zamienniki


Bardzo przyjemny samochód, zakakująco dobrze wykończony. Raczej dla mniej sportowo nastawionych kierowców - silnik jak najbardziej, ale \"skętność\" raczej limuzyny niż gokarta. Troszkę więcej miejsca z tyłu i byłaby pełna piątka, a tak 4.5.


zeby podsumowac w paru zdaniach: - auto jest ladne ale nie ma sportowego charakteru (zawieszenia)jakby sugerował wyglad - pakowny bagażnik - do tej mocy silnika polecam automat - słąby system audio niestety


Gdyby nie slabe wyciszenie kabiny,oraz zla jakosc i spasowanie plastikow wewnatrz ktore halasuja -bylaby zasuzona PIATKA. Auto wygodne komfortowe i ma to cos czego 'pancerwageny" nie maja -jest skonstruowane z francuska lekkoscia i polotem.


zeby podsumowac w paru zdaniach: - auto jest ladne ale nie ma sportowego charakteru (zawieszenia)jakby sugerował wyglad - pakowny bagażnik - do tej mocy silnika polecam automat - słąby system audio niestety


Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tym autem. Mam go od stycznia i przejechałem 38tyś km. Auto moim zdanie w stosunku jakości do ceny jest najlepsze w swojej klasie. Mam wersje lift z silnikiem 160 km. W wyposażeniu brakuje mi tylko 4x4 automatu