Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
ford c-max
ford fiesta
ford focus
ford fusion
ford galaxy
ford ka
ford s-max
ford mondeo
ford kuga
ford ranger
ford cougar
ford puma
ford scorpio
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty ford kuga Region - giżycko
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce ford :

Ford w Rajdzie Hiszpanii 2009

Załoga zespołu BP Ford Abu Dhabi World Rally Team Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen stanęła na podium Rajdu Hiszpanii, zachowując prowadzenie w klasyfikacji Rajdowych Mistrzostw Świata FIA przed ostatnią rundą tegorocznego sezonu WRC, która przesądzi o wynikach rywalizacji o tytuł. Po trzecim miejscu na asfaltach Katalonii Finowie wystartują swoim Fordem Focus RS WRC w Rajdzie Wielkiej Brytanii z jednopunktową przewagą nad rywalami.

Druga załoga zespołu Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila w bliźniaczym Fordzie Focus RS WRC zajęła na mecie rajdu szóste miejsce po trzech dniach rywalizacji na asfaltach Hiszpanii w rejonie kurortu Salou, na południowy zachód od Barcelony.  Równe jak stół trasy odcinków specjalnych przypominają w wielu miejscach swą charakterystyką tor wyścigowy, a sucha na niemal całej trasie nawierzchnia zapewniała doskonałą przyczepność oponom Pirelli o twardej mieszance.  Załogi pokonały w ciągu trzech dni 18 odcinków specjalnych o łącznej długości 353,62 km.

Mikko Hirvonen, zwycięzca czterech ostatnich rajdów, który woli ścigać się na nawierzchniach szutrowych, przed rajdem realistycznie oceniał swoje szanse w tym rajdzie.  Celem 29-letniego Fina było miejsce na podium i utrzymanie prowadzenia w mistrzostwach świata.  Już w piątek rano, od pierwszych odcinków zajmował trzecią pozycję, a gdy wkrótce stało się jasne, że nie ma szans by walczyć o zwycięstwo, skupił się na obronie miejsca na najniższym stopniu podium.

'Jestem trochę rozczarowany, bo sądziliśmy, że uda nam się powalczyć o drugą pozycję, ale trzecie miejsce pozwoliło mi utrzymać prowadzenie w klasyfikacji kierowców,' powiedział Hirvonen.  'Przestawienie się na asfalt zajęło mi trochę więcej czasu, niż sądziłem, ale podczas tego rajdu dużo się nauczyłem.  Myślę, że wiem teraz, co trzeba zrobić, aby w przyszłym roku walczyć o zwycięstwo.  Ostatnie dwa dni jechałem bezpiecznym tempem, aby zapewnić sobie wystarczającą przewagę nad Petterem Solbergiem, który atakował z czwartego miejsca.  To była zdecydowanie najrozsądniejsza taktyka, bo przecież walczymy o tytuł mistrza świata.

Hirvonen broni przewagi

Zespół BP Ford Abu Dhabi World Rally Team kończy przygotowania do przedostatniej rundy Rajdowych Mistrzostw Świata FIA, która odbędzie się w nadchodzący weekend w Hiszpanii.

Ponieważ sezon zbliża się do końca, a emocje sięgają zenitu, zespół przedłużył do siedmiu dni swoje tradycyjne czterodniowe testy na nawierzchniach asfaltowych przed Rajdem Hiszpanii (1 – 4 października), a obydwaj kierowcy – Mikko Hirvonen i Jari-Matti Latvala przeszli krótkie szkolenie z jazdy na asfalcie, aby umocnić szanse Forda na mistrzowski tytuł.  

Po czterech z rzędu zwycięstwach Hirvonen i jego pilot Jarmo Lehtinen mają 5 punktów przewagi nad rywalami przed 11 rundą tegorocznego serialu.  Wspierać ich będą koledzy z zespołu Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila, którzy rozpoczęli passę 5 wygranych rajdów Forda, zwyciężając w majowym Rajdzie Sardynii. Seria 5 kolejnych zwycięstw to rekord w historii startów marki spod znaku błękitnego owalu w WRC.

Hirvonen odwiedził Wielką Brytanię, aby odbyć treningi na asfalcie pod okiem byłego mistrza Europy w długodystansowych wyścigach samochodów turystycznych Roba Wilsona.  Następnie odbył dwudniowe testy na asfaltowych drogach Katalonii, niedaleko bazy rajdu, a w poniedziałek w ubiegłym tygodniu zaliczył dodatkowy dzień testów.  Latvala z kolei pobierał lekcje u byłego mistrza Finlandii samochodów turystycznych Olli Haapalainena, zanim odbył swoją dwudniową sesję testową w ubiegłym tygodniu. 

W hiszpańskich testach towarzyszył kierowcom były kierowca zespołu Forda Markko Märtin, który za kierownicą Forda Focus RS WRC wygrał dwa kolejne rajdy asfaltowe we Francji i w Hiszpanii w roku 2004.  Estończyk spędził z zespołem dwa dni, przekazując kierowcom swoje asfaltowe doświadczenie i rady w kwestii ustawienia samochodu i niewielkich modyfikacji, które powinny jeszcze bardziej poprawić osiągi Forda Focus RS WRC.  Trójka kierowców pokonała w ciągu sześciu dni łącznie 1450 km.

Baza rajdu znajduje się w kurorcie Salou, na turystycznym wybrzeżu Costa Daurada, na południe od Barcelony.  Odcinki specjalne wytyczone w rejonie Tarragony są szybkie i często porównuje się je do charakterystyki toru wyścigowego.  Trasy OS-ów, przeważnie równe, szybko stają się śliskie, ponieważ kierowcy tną zakręty, aby urwać ułamki sekund i narzucają przy tym na drogę kamienie i żwir.  Dlatego podczas drugich przejazdów odcinków specjalnych warunki będą dużo trudniejsze.

Hirvonen, który do tej pory sześciokrotnie startował w Rajdzie Hiszpanii, po raz pierwszy stanął na podium rundy WRC w tym rajdzie w roku 2005.  Pomimo 5-punktowej przewagi nad Sébastienem Loebem, nie może sobie pozwolić na relaks.  'Wiadomo, jak szybki jest Loeb na asfalcie.  Sądzę, że realny plan dla mnie to walka o drugie miejsce.  Osiem punktów bardzo wzmocniłoby moje szanse na tytuł.  Ale i to nie będzie łatwe.  Czeka nas ciężki bój na hiszpańskich asfaltach, ale wierzę, że będę na tyle szybki, by walczyć o drugie miejsce,' powiedział.

Olimpiada Forda 2009

W dniu 24 września br. firma Ford Polska zorganizowała w Zielonej Górze finał konkursów: Profesjonalny Sprzedawca Części Zamiennych, Doradca Serwisowy, Doradca Autoryzowanego Zakładu Napraw Nadwozi, Mechanik, Blacharz oraz Lakiernik Roku.

Celem rywalizacji jest wyłonienie najlepszych fachowców w danej specjalizacji oraz ciągłe podnoszenie kwalifikacji i poziomu jakości usług świadczonych przez pracowników sieci autoryzowanych dilerów Forda. Rozwój branży motoryzacyjnej oraz zastosowanie w pojazdach najnowocześniejszych rozwiązań technicznych wymaga stałego dokształcania pracowników, zaś naprawy nowych samochodów muszą być wykonywane przy zastosowaniu najnowszych technologii oraz najwyższej jakości oryginalnych części zamiennych.

W tym roku po raz pierwszy w ramach Olimpiady Forda rozegrany został finał konkursu Profesjonalny Sprzedawca Części Zamiennych. Wraz z rozwojem idei współzawodnictwa wśród pracowników autoryzowanych dilerów Forda, organizatorzy postanowili włączyć do rywalizacji pracowników działu sprzedaży części zamiennych. Udział w konkursie ma na celu podniesienie standardów w zakresie obsługi klientów, a także pogłębienie wiedzy o oferowanych częściach zamiennych i usługach.

- Od 7 lat Ford Polska organizuje współzawodnictwo pracowników zatrudnionych przez autoryzowanych dilerów Forda – powiedział Dariusz Lech, Dyrektor Działu Serwisu i Części Zamiennych Ford Polska. Z roku na rok, w coraz większej liczbie konkursów, uczestniczy coraz więcej osób, to świadczy o rzeczywistym zaangażowaniu autoryzowanych dilerów Forda w podnoszenie jakości świadczonych usług. Regularne niezależne audyty oraz badania typu "tajemniczy klient" pozwalają nam na bieżącą ocenę jakości świadczonych usług oraz analizę potrzeb szkoleniowych sieci autoryzowanych dilerów Forda – dodał Dariusz Lech.

Ford na Salonie we Frankfurcie

STYLOWY I UNIWERSALNY – PREMIERA CAŁKOWICIE NOWEGO FORDA C-MAX

Jednym z wydarzeń tegorocznego Salonu Samochodowego we Frankfurcie jest światowa premiera nowej rodziny Forda C-MAX. Nowa generacja tego modelu będzie obejmowała dwie wersje modelowe, które do segmentu kompaktowych minivanów (w terminologii Forda określanych terminem MAV – Multi-Activity Vehicle) wnoszą nowy, świeży styl połączony z dynamiczną linią nadwozia wystylizowaną zgodnie z założeniami szkoły Kinetic Design.

Po raz pierwszy nabywcy kompaktowego minivana Forda będą mogli wybierać między nadwoziem 5-miejscowym (Ford C-MAX) lub nową wersją mieszczącą 7 osób. Ta druga odmiana nosząca nazwę Ford Grand C-MAX, jest absolutną nowością Forda. Na uwagę zasługuje w niej nowatorski układ foteli oraz dwoje odsuwanych drzwi bocznych – elementy zapewniające optymalne wykorzystanie przestrzeni i możliwość adaptacji wnętrza do wymaganej liczby osób i ilości przewożonego bagażu.

Premiera nowej rodziny modeli C-MAX jest dla Forda okazją do wprowadzenia do segmentu kompaktowych minivanów (MAV) dużej liczby rozwiązań i funkcji opartych na najnowszych zaawansowanych technologiach. Wszystkie te innowacje mają na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i komfortu oraz uczynienie nowych samochodów przyjaźniejszymi dla środowiska. Jedną z istotniejszych nowości jest poszerzenie oferty silników o nowe jednostki benzynowe rodziny Ford EcoBoost charakteryzujące się wysoką efektywnością i niską emisją CO2.

Pokazywane we Frankfurcie nowe wersje Forda C-MAX są pierwszymi prototypami, które powstały na bazie zupełnie nowej platformy podwoziowej dla samochodów kompaktowych, opracowanej na potrzeby rynków globalnych. Zwiedzający salon frankfurcki zobaczą wersje przedprodukcyjne nowego Forda C-MAX. Oficjalna europejska premiera została zaplanowana pod koniec 2010 roku.

Oprócz tego, kierownictwo Forda potwierdza, że model Ford Grand C-MAX wejdzie do sprzedaży w Ameryce Północnej w 2011 roku, dołączając tym samym do nowego Forda Fiesta, dostawczego Forda Transit Connect oraz Forda Focus nowej generacji jako jeden z sześciu modeli zaprojektowanych w Europie, które zostaną udostępnione nabywcom na rynku amerykańskim w ramach strategii One Ford.

ford kuga przykładowe opinie użytkowników na temat:ford :

Przejechalem w ciagu 7 miesiecy 49 tys. km, jedyna usterka to stukanie tylnej klapy, czemu sam zaradzilem regulujac rygiel, poza tym auto najlepsze w swojej klasie, idealne trzymanie sie drogi, doskonale paarametry jak na takie zuzycie paliwa ok. 5.6-8.2.


Auto OK - polecam, denerwuja mnie szumy powietrza przy wyzszych predkosciach ( juz pow. 80 km. Co do stuków przy puszczaniu sprzegla to ten model tak ma. Bylem w serwisie jest to kwestia rodzaju sprzegla i luzu. Podobno mozna to zniwelowac tylko dla zywotnosci tego elementu jest to bez znaczenia.


Robilem dwukrotnie test minimalnego spalania na trasie 100 km na rozgrzanym silniku raz jadac ze srednia predkoscia 70 km/h (raz za ciezarówka - 60-80 km/h, raz bez ciezarówki 60-90 km/h). Pod koniec odcinka komputer wskazywal przez chwile 3,3, ale po wjezdzie do miasta bylo juz 3,4 (realne spalanie molo byc nieco wieksze).


Samochód nowy. Baz awarii i usterek. Prowadzi się doskonale. Komfort i wyciszenie na bardzo wysokim poziomie. Pali poniżej przewidywań producenta


est to autko w sam raz dla 4-osobowej rodzinki, jednocześnie gdyby tatuś chcial wyskoczyć się pościgać ;) silnik dysponuje dużym zapasem mocy i nie będzie odstawał od kolegów w bmw czy hondzie!! Jednym słowem....ciężko ją określić, ma temperament


Osiągi totalnie seryjnego auta są zdumiewające. Ktoś pisał że 215 km/h można jechać z chipem, można i bez i to ok. 700km po Niemczech w zeszłym tygodniu i silnik nie padł choć byłem na to przygotowany, przyśp. od 180 do 200-220 niewiarygodne


Cenie go za powyzsze, za indywidualizzm oraz za to ze znak firmowy mojego auta nie musi urastac do rozmiarów ksiezyca by rozpoznac marke. To dobre auto przekonuje sie o tym im dluzej nim jezdze.