Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
hyundai accent
hyundai coupe
hyundai getz
hyundai grandeur
hyundai i-10
hyundai i-30
hyundai santa fe
hyundai sonata
hyundai tucson
hyundai atos
hyundai galloper
hyundai terracan
hyundai xg
hyundai i-20
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty hyundai i-20
model silnik rocznik przebieg cena
1  
hyundai i-20 2.1l (163KM) diesel 2010 0 km 145 017 PLN
auto używane, granatowy inny, zachodniopomorskie , Szczecin
hyundai i-20 2.0l (140KM) diesel 2009 1 000 km 107 625 PLN
auto używane, srebrny inny, lubuskie , Lubin
hyundai i-20 5.5l (388KM) benzyna 2008 13 000 km 265 000 PLN
auto używane, inny, podlaskie , Białystok

Najnowsze artykuly o marce hyundai :

Hyundai i30 w sportowej stylizacji

Kompaktowy i30, najlepiej sprzedający się w Europie model Hyundaia otrzymał nową opcję wyposażeniową Sports Pack, która wyraźnie podkreśla dynamiczny charakter samochodu.

Proponowany zestaw wewnętrznych oraz zewnętrznych elementów stylistycznych stworzony został dla i30 hatchback, uzupełniając europejski image najbardziej popularnego auta Hyundaia.
Sports Pack jest dostępny z wersjami wyposażeniowymi Comfort, Style i Premium oraz ze wszystkimi jednostkami silnikowymi i może być montowany w wyprodukowanych już samochodach.

Muskularny, zintegrowany z grillem, wlotami powietrza oraz lampami przeciwmgielnymi przedni zderzak kreuje nowy wygląd i30, którego silnym dopełnieniem są rzeźbione krawędzie boczne, specjalna nakładka na tylny zderzak oraz dwie rury wydechowe.
Sportowy charakter znajduje swoje odzwierciedlenie także wewnątrz samochodu, gdzie wyraziste motywy aluminiowego wykończenia zastosowano przy zegarach, gałce zmiany biegów oraz pedałach.

Hyundai wprowadza wydłużoną wersję modelu Equus

Hyundai Motor Company rozpoczął przyjmowanie zamówień na swój najbardziej luksusowy samochód EQUUS, w wersji o zwiększonym rozstawie osi.

W wydłużonej wersji tego modelu wzmocniono silnik oraz inne ważne funkcje, aby zapewnić najlepsze osiągi, maksymalne bezpieczeństwo, komfort i wygodę.

EQUUS Limousine, jak nazwano model w Korei, oferuje pasażerom dużą przestrzeń w kabinie, dzięki zwiększeniu długości pojazdu o 310mm, co pozwoliło na wydłużenie rozstawu osi.

W odróżnieniu od wersji sedan, wydłużona wersja samochodu wyposażona jest w elegancką poprzeczną listwę na grillu, z umieszczonym centralnie emblematem.
Całościowy obraz robi wrażenie siły i pewności pozostając w spójności z eleganckim wizerunkiem pojazdu.

Hyundai ix35

Po długim i pełnym sukcesów stażu rynkowym modelu Tucson, zadaniem zespołu odpowiedzialnego za projekt EL było stworzenie jeszcze lepszego przedstawiciela segmentu C-SUV.

Grupa projektantów rozpoczęła pracę od zera z zamiarem odcięcia się od stylistyki, typowej dla dwubryłowych samochodów terenowych i stworzenia pojazdu o bardziej opływowym i nowoczesnym profilu z przestronną kabiną pasażerską, dodatkową przestrzenią bagażową oraz doskonałą wydajnością paliwową.

STYLISTYCZNA PEWNOŚĆ SIEBIE
Nowy, „opływowy” język projektowania Hyundaia zawiera się w wyprofilowanych i delikatnie zakrzywionych liniach ix35. Sześciokątna osłona chłodnicy zaprezentowana po raz pierwszy w koncepcyjnym modelu ix-onic, (premiera podczas Salonu Samochodowego w Genewie 2009)  została przeniesiona do produkcyjnej wersji ix35 i będzie charakterystycznym elementem stylistycznym łączącym przyszłe modele z rodziny Hyundaia.
W celu osiągnięcia zamierzonego wizerunku dynamiczno-sportowego, ix35 otrzymał agresywną linię boczną wzmacniającą wrażenie niskiego osadzenia nad podłożem, co dodatkowo potęgują opcjonalne koła 225/55 R18.
W skład elementów poprawiających aerodynamikę wchodzi tylny spoiler, który pomaga obniżyć zużycie paliwa.

W celu zwiększenia komfortu podróżujących, projektantom udało się wygospodarować więcej miejsca na nogi i nad głowami przy jednoczesnym obniżeniu całkowitej wysokości pojazdu.
Poczucie przestrzenności wewnątrz kabiny pasażerskiej potęguje dwupanelowe, panoramiczne okno dachowe z szybami blokującymi promienie UV, z którego cieszyć się mogą także pasażerowie zajmujący tylne siedzenia. Centralny panel może zostać uchylony lub całkowicie otwarty, poprzez wysunięcie go do góry, a następnie umiejscowienie ponad panelem tylnym. Bezpieczeństwo użytkowania zapewnia system zapobiegający przytrząśnięciu.

Na tablicy przyrządów wykorzystano technologię Supervision zapożyczoną z luksusowego sedana Genesis, dzięki której kluczowe informacje wyświetlane są w niezwykle przejrzysty i nie obciążający wzroku kierowcy.
Wszystkie przyciski i wskaźniki podświetlone są na niebiesko, czyli w kolorze Hyundaia, podobnie jak w innych modelach marki.

Hyundai - Blue DriveTM na wystawie IAA 2009

Podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie Hyundai zaprezentuje pięć nowych modeli, które odzwierciedlają dążenie firmy do osiągnięcia statusu leadera w stosowaniu ‘czystych’ technologii w motoryzacji.

Kolekcja samochodów, która powstała w ramach inicjatywy Blue DriveTM składa się z trzech modeli produkcyjnych - i30 Blue diesel, i10 EV i Elantra LPI Hybrid oraz dwóch futurystycznych samochodów koncepcyjnych - ix-Metro oraz Blue Will.

Prezentowany po raz pierwszy samochód koncepcyjny ix-Metro jest połączeniem stylistyki inspirowanej wyglądem statku kosmicznego z ultra czystym napędem hybrydowym. Sercem tego kompaktowego SUV-a jest silnik benzynowy o pojemności 1.0 i mocy 125 KM generujący zaledwie 80 g/km CO2 oraz silnik elektryczny o mocy 15 KW.
Swój europejski debiut ma również koncepcyjny Blue Will, wyposażony w 1,6-litrowy silnik benzynowy i motor elektryczny o mocy 100 KW. Zarówno emisje jak i zużycie paliwa są zminimalizowane, dzięki niskiej wadze Blue Will, a dodatkowa moc czerpana jest z zamontowanych na dachu baterii słonecznych.

Technologia hybrydowa stała się produkcyjną rzeczywistością w kolejnej, europejskiej premierze, jaką jest Elantra LPI Hybryd. Z uwagi na wyjątkowo udany debiut tego modelu w Korei, rozważana jest możliwość wprowadzenia auta także na rynek europejski.
Samochód szczyci się podwójnym mianem 'pierwszego na świecie” - jest to pierwszy silnik hybrydowy napędzany LPG i pierwszy produkcyjny samochód hybrydowy używający super wydajnych baterii litowo-jonowo-polimerowych.

Dzięki zastosowaniu technologii stop-start w benzynowym i30 ograniczono emisje szkodliwych substancji oraz zużycie paliwa o 7%. Teraz ten sam system stop-start znalazł zastosowanie w i30 Blue z silnikiem diesela, redukując emisję CO2 do imponującego poziomu: 113 g/km dla jednostki 90 KM oraz 117 g/km dla wersji 115 KM. Konkurujący z najlepszymi w swojej klasie, i30 Blue Diesel zostanie pokazany we Frankfurcie po raz pierwszy.

hyundai i-20 przykładowe opinie użytkowników na temat:hyundai :

Moze nawet lepiej niz dobrze, ale trzeba byc obiektywnym. Problemy raczej drobne. Samochod ma jeszcze jedna ogromna zalete. Z zewnatrz wyglada na raczej nieduzy. Wewnatrz tego miejsca jest naprawde sporo. Podejrzewam tu jakis trick z geometria bryly.


Super auto. W dwa lata przejechalem 83000 km i nic. W serwisie robie tylko przeglady. Spalanie w miescie 7.3 trasa 6.7. Bardzo dobre osiagi, swietne trzymanie sie drogi, niski poziom halasu silnika. 180 km/h bez zadnego problemu.


Silnik od samego początku bierze bardzo dużo oleju, niestety mieści się w okropnie wygórowanej normie poroducenta - 0,6 l/1000 km, co daje w okresie pomiędzy przegladami (przeglądy co 30.000 km), 18 l. oleju.


Realne srednie spalanie (obliczone na podstawie stosunku zatankowanych litrów do przejechanej na baku trasy a nie na podstawie komputera, gdyz zaobserwowalem róznice miedzy tymi dwoma metodami) waha sie miedzy 4,5 a 5,0 l/100km. Komputer wskazuje mi bardziej 4,0 - 4,5. Jestem bardzo zadowolony z TAKIEGO spalania tego auta. Nie spodziewalem sie, ze bedzie az tak dobrze!


Przy jeździe normalnej b. duża stabilność i świetne trzymanie się drogi, po właczeniu "S" przycisku sporta ogromna dawka andrenaliny - trzeba uważac - 147 KM i duży moment obrotowy jak w DISLU!. Fakt że trochę skrzypi i nie ma miękkich siedzeń


Auto naprawde godne polecnia. Prezycja układu kierowniczego w połączniu z silnikiem benzowym o takiej mocy jest naprawde imponujaca. Tym autem az chce sie jezdzic wiecej i wiecej. Jedyne co boli to uciekajace przez rure wydechowa złotówki ale raczej


W ciagu poltora roku przejechalem 63 000 km bez absolutnie zadnych usterek. Super auto. Dynamiczne i ekonomiczne (miasto 7.6, trasa 6.5).