Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
hyundai accent
hyundai atos
hyundai coupe
hyundai galloper
hyundai getz
hyundai grandeur
hyundai i-10
hyundai i-20
hyundai i-30
hyundai santa fe
hyundai sonata
hyundai terracan
hyundai tucson
hyundai xg
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki hyundai Region - kujawsko-pomorskie
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce hyundai :

Hyundai i30 w sportowej stylizacji

Kompaktowy i30, najlepiej sprzedający się w Europie model Hyundaia otrzymał nową opcję wyposażeniową Sports Pack, która wyraźnie podkreśla dynamiczny charakter samochodu.

Proponowany zestaw wewnętrznych oraz zewnętrznych elementów stylistycznych stworzony został dla i30 hatchback, uzupełniając europejski image najbardziej popularnego auta Hyundaia.
Sports Pack jest dostępny z wersjami wyposażeniowymi Comfort, Style i Premium oraz ze wszystkimi jednostkami silnikowymi i może być montowany w wyprodukowanych już samochodach.

Muskularny, zintegrowany z grillem, wlotami powietrza oraz lampami przeciwmgielnymi przedni zderzak kreuje nowy wygląd i30, którego silnym dopełnieniem są rzeźbione krawędzie boczne, specjalna nakładka na tylny zderzak oraz dwie rury wydechowe.
Sportowy charakter znajduje swoje odzwierciedlenie także wewnątrz samochodu, gdzie wyraziste motywy aluminiowego wykończenia zastosowano przy zegarach, gałce zmiany biegów oraz pedałach.

Hyundai wprowadza wydłużoną wersję modelu Equus

Hyundai Motor Company rozpoczął przyjmowanie zamówień na swój najbardziej luksusowy samochód EQUUS, w wersji o zwiększonym rozstawie osi.

W wydłużonej wersji tego modelu wzmocniono silnik oraz inne ważne funkcje, aby zapewnić najlepsze osiągi, maksymalne bezpieczeństwo, komfort i wygodę.

EQUUS Limousine, jak nazwano model w Korei, oferuje pasażerom dużą przestrzeń w kabinie, dzięki zwiększeniu długości pojazdu o 310mm, co pozwoliło na wydłużenie rozstawu osi.

W odróżnieniu od wersji sedan, wydłużona wersja samochodu wyposażona jest w elegancką poprzeczną listwę na grillu, z umieszczonym centralnie emblematem.
Całościowy obraz robi wrażenie siły i pewności pozostając w spójności z eleganckim wizerunkiem pojazdu.

Hyundai ix35

Po długim i pełnym sukcesów stażu rynkowym modelu Tucson, zadaniem zespołu odpowiedzialnego za projekt EL było stworzenie jeszcze lepszego przedstawiciela segmentu C-SUV.

Grupa projektantów rozpoczęła pracę od zera z zamiarem odcięcia się od stylistyki, typowej dla dwubryłowych samochodów terenowych i stworzenia pojazdu o bardziej opływowym i nowoczesnym profilu z przestronną kabiną pasażerską, dodatkową przestrzenią bagażową oraz doskonałą wydajnością paliwową.

STYLISTYCZNA PEWNOŚĆ SIEBIE
Nowy, „opływowy” język projektowania Hyundaia zawiera się w wyprofilowanych i delikatnie zakrzywionych liniach ix35. Sześciokątna osłona chłodnicy zaprezentowana po raz pierwszy w koncepcyjnym modelu ix-onic, (premiera podczas Salonu Samochodowego w Genewie 2009)  została przeniesiona do produkcyjnej wersji ix35 i będzie charakterystycznym elementem stylistycznym łączącym przyszłe modele z rodziny Hyundaia.
W celu osiągnięcia zamierzonego wizerunku dynamiczno-sportowego, ix35 otrzymał agresywną linię boczną wzmacniającą wrażenie niskiego osadzenia nad podłożem, co dodatkowo potęgują opcjonalne koła 225/55 R18.
W skład elementów poprawiających aerodynamikę wchodzi tylny spoiler, który pomaga obniżyć zużycie paliwa.

W celu zwiększenia komfortu podróżujących, projektantom udało się wygospodarować więcej miejsca na nogi i nad głowami przy jednoczesnym obniżeniu całkowitej wysokości pojazdu.
Poczucie przestrzenności wewnątrz kabiny pasażerskiej potęguje dwupanelowe, panoramiczne okno dachowe z szybami blokującymi promienie UV, z którego cieszyć się mogą także pasażerowie zajmujący tylne siedzenia. Centralny panel może zostać uchylony lub całkowicie otwarty, poprzez wysunięcie go do góry, a następnie umiejscowienie ponad panelem tylnym. Bezpieczeństwo użytkowania zapewnia system zapobiegający przytrząśnięciu.

Na tablicy przyrządów wykorzystano technologię Supervision zapożyczoną z luksusowego sedana Genesis, dzięki której kluczowe informacje wyświetlane są w niezwykle przejrzysty i nie obciążający wzroku kierowcy.
Wszystkie przyciski i wskaźniki podświetlone są na niebiesko, czyli w kolorze Hyundaia, podobnie jak w innych modelach marki.

hyundai przykładowe opinie użytkowników na temat:hyundai :

Realne srednie spalanie (obliczone na podstawie stosunku zatankowanych litrów do przejechanej na baku trasy a nie na podstawie komputera, gdyz zaobserwowalem róznice miedzy tymi dwoma metodami) waha sie miedzy 4,5 a 5,0 l/100km. Komputer wskazuje mi bardziej 4,0 - 4,5. Jestem bardzo zadowolony z TAKIEGO spalania tego auta. Nie spodziewalem sie, ze bedzie az tak dobrze!


Samochód drogi , kosztował ponad 90 tysięcy, po 2 latach jego wartość spadła do troche ponad 35 tys. Ogromna ilosć usterek, silnik dynamiczny lecz cały czas coś było nie tak , a to nie palił na wszystkie cylindry , a to chodził jak diesel w końcu sie popsul


Auto zaprojektowane z myśla, wnetrze jest przyjemne linia auta jest po prostu super, jakość materiałów na bardzo wysokim pozimie, przyciskie rozmieszczone doskonale, nawet noca nie ma problemu z odnalezieniem i nie ma przypadku zeby czegos szukac


Całkiem fajne auto Silnik dobrze dopasowany do wagi samochodu i w miarę jak na współczesnego diesla bezawaryjny. Trochę ekologiczne wynalazki typu DPF czy EGR mu psują opinię ale da sie z tym żyć. Polecam wersję wyposarzenia COSMO z nawigacją


Wygląd silnik, zawieszenie - super. Wykonanie wnętrza - no cóż tutaj myśle że w chinach zrobili by to lepiej. Po 3 tyś odpadły pierwsze plastiki, niespasowane odcienie plastików, nierówne szczeliny itd.


Robilem dwukrotnie test minimalnego spalania na trasie 100 km na rozgrzanym silniku raz jadac ze srednia predkoscia 70 km/h (raz za ciezarówka - 60-80 km/h, raz bez ciezarówki 60-90 km/h). Pod koniec odcinka komputer wskazywal przez chwile 3,3, ale po wjezdzie do miasta bylo juz 3,4 (realne spalanie molo byc nieco wieksze).


Samochód drogi , kosztował ponad 90 tysięcy, po 2 latach jego wartość spadła do troche ponad 35 tys. Ogromna ilosć usterek, silnik dynamiczny lecz cały czas coś było nie tak , a to nie palił na wszystkie cylindry , a to chodził jak diesel w końcu sie popsul