Kategorie
audi
audi a3
audi a4
audi a5
audi a6
audi a8
audi q7
audi r8
audi tt
audi a2
audi allroad
audi q5
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty audi a6
model silnik rocznik przebieg cena
1  
audi a6 0.0l (204KM) diesel 2011 0 km 286 000 PLN
auto nowe, szary inny, lubuskie , Lubin
audi a6 2.0l (177KM) diesel 2011 0 km 223 800 PLN
auto nowe, czarny inny, lubuskie , Lubin
audi a6 2.0l (177KM) diesel 2011 0 km 224 800 PLN
auto nowe, niebieski inny, lubuskie , Lubin
audi a6 2.0l (177KM) diesel 2011 0 km 192 000 PLN
auto nowe, niebieski inny, lubuskie , Lubin
audi a6 3.0l (245KM) diesel 2011 0 km 346 000 PLN
auto nowe, szary inny, lubuskie , Lubin
audi a6 3.0l (245KM) diesel 2011 0 km 318 000 PLN
auto używane, szary inny, lubuskie , Lubin
audi a6 3.0l (245KM) diesel 2011 0 km 323 000 PLN
auto nowe, czarny inny, lubuskie , Lubin
audi a6 2.0l (140KM) diesel 2008 19 900 km 125 698 PLN
auto używane, niebieski ciemny met sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
audi a6 2.0l (140KM) diesel 2008 20 900 km 120 890 PLN
auto używane, niebieski ciemny met sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
audi a6 3.1l (255KM) benzyna 2006 31 000 km 59 900 PLN
auto używane, grafitowy met. kombi, małopolskie , Kraków
audi a6 2.0l (140KM) diesel 2005 82 000 km 53 900 PLN
auto używane, czarny met. kombi, małopolskie , Kraków
audi a6 3.0l (233KM) diesel 2008 132 000 km 96 600 PLN
auto używane, sedan/limuzyna, małopolskie , Kraków
audi a6 2.0l (140KM) diesel 2005 166 000 km 59 900 PLN
auto używane, srebrny met. kombi, małopolskie , Nowy Sącz

Najnowsze artykuly o marce audi :

autoholowanie

AUTOHOLOWANIE SAMOCHODÓW OSOBOWYCH

AUTOHOLOWANIE SAMOCHODÓW DOSTAWCZYCH

Samochody dostawcze są szczególnie mocno eksploatowane. Często nawet codziennie pokonują dziesiątki, jeśli nie setki kilometrów. To powoduje, że nawet gdy samochody te są w idealnym stanie technicznym, mogą zawieźć w trasie. A to dla kierowcy oraz firmy dostawczej może stanowić ogromny problem. Nie tylko dlatego, że ładunek, który jest transportowany powinien być jak najszybciej dowieziony na miejsce, ale także dlatego, że nie każda firma oferująca pomoc drogową jest w stanie pomóc w przypadku zepsucia się właśnie auta dostawczego. Nasza firma nie ma z tym problemu. Oferujemy Państwu nie tylko szybkie i bezpieczne autoholowanie samochodów dostawczych, ale także profesjonalną pomoc niemal w każdej sytuacji.

Audi RS5 oficjalnie

Modele RS stanowią dynamiczną czołówkę w ofercie Audi. RS5 kontynuuje tę tradycję, która rozpoczęła się przed ponad 15 laty wraz z RS2 Avant będącym ucieleśnieniem koncepcji doskonałej dynamiki w samochodzie klasy średniej.

Wysokoobrotowy silnik V8 o pojemności 4163 cm3 jest blisko spokrewniony z V10 napędzającym wyczynowy samochód sportowy R8. Tak, jak prawie we wszystkich silnikach benzynowych Audi, wykorzystano w nim bezpośredni wtrysk paliwa - technologię FSI.

Staranne zmodyfikowany podwójny układ dolotowy i wydechowy pozwalają silnikowi o długim skoku tłoka swobodnie 'oddychać”; cztery regulowane wałki rozrządu i zmienna długość kolektora dolotowego pomagają w perfekcyjnym przygotowaniu mieszanki. 4.2 FSI ma imponującą siłę ciągu i doskonale czuje się także przy wysokich prędkościach obrotowych, prawie jak silnik wyścigowy. Uzyskuje 331 kW (450 KM) mocy przy 8250 obr./min, maksymalny moment obrotowy 430 Nm jest dostępny od 4000 do 6000 obr./min.

Ważące 1725 kilogramów coupé z tym silnikiem przyspiesza od zera do 100 km/h w 4,6 sekundy i rozwija ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Na życzenie Audi ustawia ograniczenie prędkości na 280 km/h.

B&B Audi A5 i S5 Cabriolet

Inżynierowie z firmy tuningowej B&B specjalizującej się w przeróbkach Audi, zaprezentowali swoje najnowsze dzieło w postaci pakietu stylizacyjnego i mechanicznego dla modeli A5 i S5 Cabriolet.

Z zewnątrz auta wyróżniają się nowym pakietem aerodynamicznym, a także 20-calowymi felgami z oponami w rozmiarze 255/30 R20, jak również większymi końcówkami układu wydechowego. Najważniejsze jednak znajduje się pod nadwoziem samochodu, czyli wzmocniony silnik i nowe regulowane zawieszenie kół.

Audi A1 - kolejne fakty

Według doniesień brytyjskiego magazynu CAR, Audi A1 zadebiutuje nie tylko jako hatchback, ale także jako kombi i cabrio.

Pod maską znajdą się turbodoładowane jednostki napędowe o pojemności od 1,2 do 1,8-litra zasilane zarówno benzyną, jak i olejem napędowym. W planach jest także wersja elektryczna (hybrydowa) oraz sportowa odmiana S1.

audi a6 przykładowe opinie użytkowników na temat:audi :

Auto zaprojektowane z myśla, wnetrze jest przyjemne linia auta jest po prostu super, jakość materiałów na bardzo wysokim pozimie, przyciskie rozmieszczone doskonale, nawet noca nie ma problemu z odnalezieniem i nie ma przypadku zeby czegos szukac


bardzo przyjemne auto zwlaszcza w wydaniu moim, czyli full wypas ze skora; wystarczy raz miec pasazerke i juz nie chce wysiac; dobre naglosnienie (jvc + 6glosnikow), uwielbiam dlugie trasy po dobrych drogach, nie musi to byc autobahna.. polecam wszystkim


A ja myslalem ze tylko DAEWOO ma koszmarne serwicy.Widze ze teoretycznie firmy o wiekszym prestizu nie maja sie czym chwalic. Naewt nie chodzi o ich wyposazenie bo jest ok ale ludzie ktorzy tam pracuja. Totalna beznadzieja nawet nie ma z kim slowa zamienic i ci wieczne krecacy sie przy samochodach uczniowie.Ciagle slysze ze ten model to tak ma itd. klijeci serwisujacy swoje furmanki napewno wiedza o co chodzi.


W ciagu poltora roku przejechalem 63 000 km bez absolutnie zadnych usterek. Super auto. Dynamiczne i ekonomiczne (miasto 7.6, trasa 6.5).


Wynik przecietny , spodziewałem się czegoś więcej za tą cene , model utworzony jakby na siłe , spalanie jak smok , spokojnie można osiagnac wynik 22l na 100km.Przy szybkim pokonywaniu zakretów trzeba omachac sie kierownica bo tył auta ucieka na bok.


Duzy plus jesli chodzi o okresy miedzyobslugowe 20.000 km i okresy wymiany filtrów (co 60 000) a takze wymiana paska rozrzadu i kontroli luzów zaworowych (co 160 tys. lub co 10 lat).


Auto wygodne, oszczędne z doskonałymi reflektorami bixenonowymi AFL. Warto dopłacić za Audio Infinity sound - gra fantastycznie. Dużo drobnych, uciążliwych usterek psuje radość z jazdy.