Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
ford c-max
ford cougar
ford fiesta
ford focus
ford fusion
ford galaxy
ford ka
ford kuga
ford mondeo
ford puma
ford ranger
ford s-max
ford scorpio
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki ford
model silnik rocznik przebieg cena
1 2 3 4 5 6 7 8 9  
ford focus 1.6l (100KM) benzyna 2010 0 km 56 900 PLN
auto używane, czarny met. hatchback, małopolskie , Nowy Sącz
ford mondeo 0.0l (0KM) diesel 2002 0 km 20 000 PLN
auto używane, 0 sedan/limuzyna, mazowieckie , Warszawa
ford focus 2.5l (305KM) benzyna 2010 0 km 124 900 PLN
auto nowe, hatchback, małopolskie , Nowy Sącz
ford fiesta 1.6l (95KM) diesel 2010 4 000 km 44 900 PLN
auto używane, czarny met. hatchback, małopolskie , Nowy Sącz
ford fiesta 1.6l (95KM) diesel 2010 5 000 km 45 900 PLN
auto używane, czarny met. hatchback, małopolskie , Nowy Sącz
ford fiesta 1.4l (68KM) diesel 2009 6 000 km 42 000 PLN
auto używane, grafitowy met. hatchback, małopolskie , Nowy Sącz
ford fusion 1.4l (75KM) benzyna 2008 6 000 km 36 000 PLN
auto używane, hatchback, małopolskie , Nowy Sącz
ford mondeo 1.6l (110KM) benzyna 2009 7 000 km 60 000 PLN
auto używane, czarny met. hatchback, małopolskie , Nowy Sącz
ford fiesta 1.2l (80KM) benzyna 2008 9 000 km 36 900 PLN
auto używane, bordowy met. hatchback, małopolskie , Nowy Sącz
ford fiesta 1.6l (90KM) diesel 2009 11 000 km 39 000 PLN
auto używane, czarny met. hatchback, małopolskie , Nowy Sącz
ford mondeo 1.6l (110KM) benzyna 2009 11 000 km 56 000 PLN
auto używane, szary met. hatchback, małopolskie , Nowy Sącz
ford fiesta 1.6l (95KM) diesel 2010 11 000 km 45 500 PLN
auto używane, czarny met. hatchback, małopolskie , Nowy Sącz
ford fusion 1.4l (68KM) diesel 2009 15 000 km 39 900 PLN
auto używane, czerwony hatchback, małopolskie , Nowy Sącz
ford mondeo 2.0l (14KM) diesel 2009 16 000 km 92 900 PLN
auto używane, srebrny met. kombi, małopolskie , Nowy Sącz
ford mondeo 2.0l (140KM) diesel 2010 16 000 km 75 000 PLN
auto używane, czarny met. hatchback, małopolskie , Nowy Sącz
ford fusion 1.6l (100KM) benzyna 2007 16 000 km 31 900 PLN
auto używane, niebieski jasny met. hatchback, małopolskie , Nowy Sącz
ford fiesta 1.6l (120KM) benzyna 2008 17 000 km 46 900 PLN
auto używane, hatchback, małopolskie , Nowy Sącz
ford s-max 2.0l (140KM) diesel 2010 18 000 km 103 900 PLN
auto nowe, czarny met. kombi, małopolskie , Nowy Sącz

Najnowsze artykuly o marce ford :

Ford w Rajdzie Hiszpanii 2009

Załoga zespołu BP Ford Abu Dhabi World Rally Team Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen stanęła na podium Rajdu Hiszpanii, zachowując prowadzenie w klasyfikacji Rajdowych Mistrzostw Świata FIA przed ostatnią rundą tegorocznego sezonu WRC, która przesądzi o wynikach rywalizacji o tytuł. Po trzecim miejscu na asfaltach Katalonii Finowie wystartują swoim Fordem Focus RS WRC w Rajdzie Wielkiej Brytanii z jednopunktową przewagą nad rywalami.

Druga załoga zespołu Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila w bliźniaczym Fordzie Focus RS WRC zajęła na mecie rajdu szóste miejsce po trzech dniach rywalizacji na asfaltach Hiszpanii w rejonie kurortu Salou, na południowy zachód od Barcelony.  Równe jak stół trasy odcinków specjalnych przypominają w wielu miejscach swą charakterystyką tor wyścigowy, a sucha na niemal całej trasie nawierzchnia zapewniała doskonałą przyczepność oponom Pirelli o twardej mieszance.  Załogi pokonały w ciągu trzech dni 18 odcinków specjalnych o łącznej długości 353,62 km.

Mikko Hirvonen, zwycięzca czterech ostatnich rajdów, który woli ścigać się na nawierzchniach szutrowych, przed rajdem realistycznie oceniał swoje szanse w tym rajdzie.  Celem 29-letniego Fina było miejsce na podium i utrzymanie prowadzenia w mistrzostwach świata.  Już w piątek rano, od pierwszych odcinków zajmował trzecią pozycję, a gdy wkrótce stało się jasne, że nie ma szans by walczyć o zwycięstwo, skupił się na obronie miejsca na najniższym stopniu podium.

'Jestem trochę rozczarowany, bo sądziliśmy, że uda nam się powalczyć o drugą pozycję, ale trzecie miejsce pozwoliło mi utrzymać prowadzenie w klasyfikacji kierowców,' powiedział Hirvonen.  'Przestawienie się na asfalt zajęło mi trochę więcej czasu, niż sądziłem, ale podczas tego rajdu dużo się nauczyłem.  Myślę, że wiem teraz, co trzeba zrobić, aby w przyszłym roku walczyć o zwycięstwo.  Ostatnie dwa dni jechałem bezpiecznym tempem, aby zapewnić sobie wystarczającą przewagę nad Petterem Solbergiem, który atakował z czwartego miejsca.  To była zdecydowanie najrozsądniejsza taktyka, bo przecież walczymy o tytuł mistrza świata.

Hirvonen broni przewagi

Zespół BP Ford Abu Dhabi World Rally Team kończy przygotowania do przedostatniej rundy Rajdowych Mistrzostw Świata FIA, która odbędzie się w nadchodzący weekend w Hiszpanii.

Ponieważ sezon zbliża się do końca, a emocje sięgają zenitu, zespół przedłużył do siedmiu dni swoje tradycyjne czterodniowe testy na nawierzchniach asfaltowych przed Rajdem Hiszpanii (1 – 4 października), a obydwaj kierowcy – Mikko Hirvonen i Jari-Matti Latvala przeszli krótkie szkolenie z jazdy na asfalcie, aby umocnić szanse Forda na mistrzowski tytuł.  

Po czterech z rzędu zwycięstwach Hirvonen i jego pilot Jarmo Lehtinen mają 5 punktów przewagi nad rywalami przed 11 rundą tegorocznego serialu.  Wspierać ich będą koledzy z zespołu Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila, którzy rozpoczęli passę 5 wygranych rajdów Forda, zwyciężając w majowym Rajdzie Sardynii. Seria 5 kolejnych zwycięstw to rekord w historii startów marki spod znaku błękitnego owalu w WRC.

Hirvonen odwiedził Wielką Brytanię, aby odbyć treningi na asfalcie pod okiem byłego mistrza Europy w długodystansowych wyścigach samochodów turystycznych Roba Wilsona.  Następnie odbył dwudniowe testy na asfaltowych drogach Katalonii, niedaleko bazy rajdu, a w poniedziałek w ubiegłym tygodniu zaliczył dodatkowy dzień testów.  Latvala z kolei pobierał lekcje u byłego mistrza Finlandii samochodów turystycznych Olli Haapalainena, zanim odbył swoją dwudniową sesję testową w ubiegłym tygodniu. 

W hiszpańskich testach towarzyszył kierowcom były kierowca zespołu Forda Markko Märtin, który za kierownicą Forda Focus RS WRC wygrał dwa kolejne rajdy asfaltowe we Francji i w Hiszpanii w roku 2004.  Estończyk spędził z zespołem dwa dni, przekazując kierowcom swoje asfaltowe doświadczenie i rady w kwestii ustawienia samochodu i niewielkich modyfikacji, które powinny jeszcze bardziej poprawić osiągi Forda Focus RS WRC.  Trójka kierowców pokonała w ciągu sześciu dni łącznie 1450 km.

Baza rajdu znajduje się w kurorcie Salou, na turystycznym wybrzeżu Costa Daurada, na południe od Barcelony.  Odcinki specjalne wytyczone w rejonie Tarragony są szybkie i często porównuje się je do charakterystyki toru wyścigowego.  Trasy OS-ów, przeważnie równe, szybko stają się śliskie, ponieważ kierowcy tną zakręty, aby urwać ułamki sekund i narzucają przy tym na drogę kamienie i żwir.  Dlatego podczas drugich przejazdów odcinków specjalnych warunki będą dużo trudniejsze.

Hirvonen, który do tej pory sześciokrotnie startował w Rajdzie Hiszpanii, po raz pierwszy stanął na podium rundy WRC w tym rajdzie w roku 2005.  Pomimo 5-punktowej przewagi nad Sébastienem Loebem, nie może sobie pozwolić na relaks.  'Wiadomo, jak szybki jest Loeb na asfalcie.  Sądzę, że realny plan dla mnie to walka o drugie miejsce.  Osiem punktów bardzo wzmocniłoby moje szanse na tytuł.  Ale i to nie będzie łatwe.  Czeka nas ciężki bój na hiszpańskich asfaltach, ale wierzę, że będę na tyle szybki, by walczyć o drugie miejsce,' powiedział.

Olimpiada Forda 2009

W dniu 24 września br. firma Ford Polska zorganizowała w Zielonej Górze finał konkursów: Profesjonalny Sprzedawca Części Zamiennych, Doradca Serwisowy, Doradca Autoryzowanego Zakładu Napraw Nadwozi, Mechanik, Blacharz oraz Lakiernik Roku.

Celem rywalizacji jest wyłonienie najlepszych fachowców w danej specjalizacji oraz ciągłe podnoszenie kwalifikacji i poziomu jakości usług świadczonych przez pracowników sieci autoryzowanych dilerów Forda. Rozwój branży motoryzacyjnej oraz zastosowanie w pojazdach najnowocześniejszych rozwiązań technicznych wymaga stałego dokształcania pracowników, zaś naprawy nowych samochodów muszą być wykonywane przy zastosowaniu najnowszych technologii oraz najwyższej jakości oryginalnych części zamiennych.

W tym roku po raz pierwszy w ramach Olimpiady Forda rozegrany został finał konkursu Profesjonalny Sprzedawca Części Zamiennych. Wraz z rozwojem idei współzawodnictwa wśród pracowników autoryzowanych dilerów Forda, organizatorzy postanowili włączyć do rywalizacji pracowników działu sprzedaży części zamiennych. Udział w konkursie ma na celu podniesienie standardów w zakresie obsługi klientów, a także pogłębienie wiedzy o oferowanych częściach zamiennych i usługach.

- Od 7 lat Ford Polska organizuje współzawodnictwo pracowników zatrudnionych przez autoryzowanych dilerów Forda – powiedział Dariusz Lech, Dyrektor Działu Serwisu i Części Zamiennych Ford Polska. Z roku na rok, w coraz większej liczbie konkursów, uczestniczy coraz więcej osób, to świadczy o rzeczywistym zaangażowaniu autoryzowanych dilerów Forda w podnoszenie jakości świadczonych usług. Regularne niezależne audyty oraz badania typu "tajemniczy klient" pozwalają nam na bieżącą ocenę jakości świadczonych usług oraz analizę potrzeb szkoleniowych sieci autoryzowanych dilerów Forda – dodał Dariusz Lech.

ford przykładowe opinie użytkowników na temat:ford :

PRZEROST FORMY NAD TREŚCIĄ . BARDZO PIĘKNE AUTO , KTÓRE NIESTETY JEST BARDZO KIEPSKIE PRZY BLIŻSZYM POZNANIU , WOŁOWATE , SZTYWNE ,NIEWYGODNE MAŁO MIEJSCA DLA PASAŻERÓW I B.MAŁY BAGAŻNIK , PONADTO Z USTERKAMI KTÓRYCH SERWIS NIE ZAMIERZA USUNĄĆ


Niestety , dałem się nabrać - pierwszy i ostatni raz - na brednie o nowej jakości, auto roku i takie tam bzdury. Nie kupujcie tego samochodu - pamiętajcie to tylko opel vectra, bo filozofii i umiejętności budowania auta nie zmieni się z modelu na model.


zeby podsumowac w paru zdaniach: - auto jest ladne ale nie ma sportowego charakteru (zawieszenia)jakby sugerował wyglad - pakowny bagażnik - do tej mocy silnika polecam automat - słąby system audio niestety


auto bardzo ladne ale i bardzo tandetne jakosc wykonania i uzyte materialy a co za tym idzie trwalosc i niezawodnosc na bardzo niskim poziomie a sa to w naszych realiach (dziurawe drogi,kiepski serwis) cechy bardzo wazne!!!!do tego wysokie ceny napraw


Robilem dwukrotnie test minimalnego spalania na trasie 100 km na rozgrzanym silniku raz jadac ze srednia predkoscia 70 km/h (raz za ciezarówka - 60-80 km/h, raz bez ciezarówki 60-90 km/h). Pod koniec odcinka komputer wskazywal przez chwile 3,3, ale po wjezdzie do miasta bylo juz 3,4 (realne spalanie molo byc nieco wieksze).


zeby podsumowac w paru zdaniach: - auto jest ladne ale nie ma sportowego charakteru (zawieszenia)jakby sugerował wyglad - pakowny bagażnik - do tej mocy silnika polecam automat - słąby system audio niestety


Duzy plus jesli chodzi o okresy miedzyobslugowe 20.000 km i okresy wymiany filtrów (co 60 000) a takze wymiana paska rozrzadu i kontroli luzów zaworowych (co 160 tys. lub co 10 lat).