Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
honda accord
honda city
honda civic
honda cr-v
honda fr-v
honda hr-v
honda jazz
honda legend
honda s-2000
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki honda
model silnik rocznik przebieg cena
1  
honda civic 1.8l (140KM) benzyna 2008 3 000 km 48 900 PLN
auto używane, niebieski met. coupe, małopolskie , Kraków
honda fr-v 2.0l (150KM) benzyna 2005 74 000 km 35 500 PLN
auto używane, zielony jasny met. hatchback, małopolskie , Kraków
honda cr-v 2.0l (150KM) benzyna 2006 157 000 km 39 900 PLN
auto używane, czarny met. kombi, małopolskie , Kraków
honda accord 2.2l (180KM) diesel 2004 260 000 km 38 000 PLN
auto używane, czarny met. sedan/limuzyna, małopolskie , Nowy Sącz

Najnowsze artykuly o marce honda :

Honda FCX Clarity - europejska prezentacja

15 października 2009 roku we Frankfurcie odbyły się pierwsze europejskie jazdy testowe Hondą FCX Clarity. Poniżej zamieszczamy najważniejsze informacje na temat tego ekologicznego pojazdu.

Platforma ogniw paliwowych o niższej masie, mniejszych rozmiarach oraz wyższej mocy

- Projekt platformy V Flow FC Stack umożliwia stworzenie bardziej płaskich ogniw i zapewnia bardziej stabilne wytwarzanie mocy
- Zastosowanie kanałów falowego przepływu tworzy lżejszą, bardziej zwartą platformę, o znacznie wyższej wydajności generacyjnej
- Rozruch w temperaturze –30o C - to fakt

Inne elementy wyposażenia zwiększające osiągi pojazdu

- System Shift By Wire
- Elektryczne wspomaganie układu kierowniczego EPS
- Tempomat adaptacyjny ACC
- Układ kontroli stabilności jazdy VSA

Ruszyła produkcja Hondy Jazz w Swindon

7 października 2009 z linii montażowej w fabryce w Swindon (UK) zjechał pierwszy wyprodukowany w Europie egzemplarz Hondy Jazz. Oznacza to zwiększenie produkcji, a także dowodzi długofalowego zaangażowania koncernu Honda w działalność operacyjną na Starym Kontynencie.

Honda Jazz to pięcioosobowy model rodzinny z segmentu B i jednocześnie jeden z najlepiej sprzedających się samochodów w Europie, gdzie corocznie znajduje 70 000 nabywców. Zgodnie z polityką firmy Honda najpopularniejsze modele powinny być produkowane tam, gdzie się je sprzedaje, dlatego produkcja modelu Jazz przeznaczonego dla europejskich klientów została przeniesiona z Japonii do Wielkiej Brytanii.

W obecnym roku podatkowym (do końca marca 2010) brytyjska fabryka samochodów w Swindon (HUM) wyprodukuje 20 000 sztuk modelu Jazz, z których 75% trafi na rynek brytyjski, a pozostałe 25% na eksport do 55 krajów, głównie europejskich. Uzupełnienie oferty produkcyjnej o model Jazz pozwoli osiągnąć całkowitą wydajność zakładów w Swindon na poziomie 100 600 sztuk w bieżącym roku podatkowym, co jednak jest wartością znacznie niższą od pełnej mocy produkcyjnej fabryki. Dzięki równoległej produkcji trzech modeli liczba ta ma wzrosnąć w kolejnym roku. Pierwszy europejski Jazz zjechał z linii montażowej w zaledwie 12 miesięcy po podjęciu decyzji o uruchomieniu produkcji trzeciego modelu w Swindon.

Honda CR-Z - pierwsze oficjalne zdjęcia

Nowa Honda CR-Z w wersji przedprodukcyjnej zostanie pokazana podczas zbliżającego się Salonu Samochodowego w Tokio. Według wstępnych ustaleń, model produkcyjny wejdzie do sprzedaży w Japonii w lutym 2010 roku.

Honda CR-Z dołączy do modeli Insight i Civic Hybrid, promując tym samym kompaktowe samochody japońskiego producenta, w których zastosowano niewielką, lekką i bardziej wydajną wersję zintegrowanego napędu hybrydowego IMA (Integrated Motor Assist).

honda przykładowe opinie użytkowników na temat:honda :

Auto wygodne w dalekie trasy. Wygodne siedzenia trzymaja dobrze w zakrętach. Silnik dynamiczny - pozwala na odrobinę szaleństwa. Ergonomia na dobrym poziomie. Ponad przeciętna kontrola trakcji - dla nowicjuszy rewelacja jednak dla mnie zabija trochę radoś


Osiągi totalnie seryjnego auta są zdumiewające. Ktoś pisał że 215 km/h można jechać z chipem, można i bez i to ok. 700km po Niemczech w zeszłym tygodniu i silnik nie padł choć byłem na to przygotowany, przyśp. od 180 do 200-220 niewiarygodne


A ja myslalem ze tylko DAEWOO ma koszmarne serwicy.Widze ze teoretycznie firmy o wiekszym prestizu nie maja sie czym chwalic. Naewt nie chodzi o ich wyposazenie bo jest ok ale ludzie ktorzy tam pracuja. Totalna beznadzieja nawet nie ma z kim slowa zamienic i ci wieczne krecacy sie przy samochodach uczniowie.Ciagle slysze ze ten model to tak ma itd. klijeci serwisujacy swoje furmanki napewno wiedza o co chodzi.


Mam taką usterkę.Wskaznik temp.płynu chłodzącego wachluje sobie w czasie jazdy od 90 do 70 stopni.W serwisie po wymianie wskazników i sprawdzeniu układu chłodzącego wciąż to samo.Drapali sie po głowie i napisali pismo do siedziby firmy co z tym zrobić


Testowalem auto w róznych warunkach, nigdy mnie nie zawiodlo, a noge mam ciezka. Po prostu lubie to auto. Goraco polecam.


Silnik od samego początku bierze bardzo dużo oleju, niestety mieści się w okropnie wygórowanej normie poroducenta - 0,6 l/1000 km, co daje w okresie pomiędzy przegladami (przeglądy co 30.000 km), 18 l. oleju.


Ładna, komfortowa limuzyna dobra w długie autostradowe trasy, z dużym zapasem mocy. Niestety klaustrofobiczna w środku i ma się niemalże poczucie, że jedzie się czołgiem (co ma także zalety ;-) Nie kupiłbym ponownie ale też nie żałuję wydanych pieniędzy