Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
seat alhambra
seat altea
seat altea freetrack
seat arosa
seat cordoba
seat ibiza
seat inca
seat leon
seat toledo
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki seat
model silnik rocznik przebieg cena
1  
seat ibiza 1.9l (160KM) diesel 2005 72 000 km 31 900 PLN
auto używane, czarny met. hatchback, małopolskie , Kraków
seat ibiza 1.4l (85KM) benzyna 2011 0 km 46 800 PLN
auto nowe, czerwony hatchback, śląskie , Częstochowa
seat leon 1.2l (105KM) benzyna 2011 0 km 58 800 PLN
auto nowe, biały hatchback, śląskie , Częstochowa
seat altea 1.2l (105KM) benzyna 2011 0 km 61 900 PLN
auto nowe, Czarny metalik inny, śląskie , Częstochowa

Najnowsze artykuly o marce seat :

SEAT Sport umacnia prowadzenie w WTCC

Zespół SEAT Sport wyraźnie zwiększył swoje szanse na powtórzenie ubiegłorocznego sukcesu i zdobycie obydwu tytułów w Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych.

W trakcie dziesiątego spotkania WTCC na włoskim torze w Imola SEAT odniósł dwa wspaniałe zwycięstwa z podwójnymi finiszami. Pierwszy wyścig wygrał Gabriele Tarquini, za którym uplasował się Yvan Muller. W drugim wyścigu obydwaj kierowcy zamienili się miejscami na mecie.

kuteczność kierowców SEAT-a, którzy w sesjach kwalifikacyjnych zapewnili sobie trzy najlepsze pozycje na starcie, pozwoliła im zwiększyć dystans do rywali na zaledwie dwa spotkania przez końcem bieżącego sezonu Mistrzostw Świata. Przewaga SEAT-a nad BMW w klasyfikacji producentów wzrosła do 21 punktów, natomiast Tarquini wyprzedza kolegę z zespołu Yvana Mullera oraz Augusto Farfusa odpowiednio o 7 i 18 punktów.

Rydellowi, Gené i Monteiro nie udało się stanąć na podium w Imola. Wszyscy trzej musieli opuścić tor po kolizji z udziałem wielu pojazdów, do której doszło na pierwszym okrążeniu pierwszego wyścigu. W drugim wyścigu Gené był piąty, Rydell - siódmy, a Monteiro ponownie musiał się wycofać.

IBZ Concept i trzy nowe modele Ecomotive

SEAT rozszerza ofertę najpopularniejszego modelu Ibiza oraz gamę wersji Ecomotive.

- Nowa rodzinna wersja Ibizy
- Premiera rynkowa wersji produkcyjnej zaplanowana na połowę 2010 roku
- Altea Ecomotive, Altea XL Ecomotive i Leon Ecomotive najbardziej ekologicznymi modelami w swoich segmentach

Na Salonie Motoryzacyjnym we Frankfurcie prezes firmy SEAT James Muir zaprezentował samochód IBZ concept. Taki kryptonim nosi nowa rodzinna wersja modelu Ibiza. Wersja produkcyjna samochodu trafi na rynek w połowie 2010 roku. 'Ibiza już jest najpopularniejszym modelem SEAT-a, a wersja IBZ będzie stanowiła doskonałe uzupełnienie oferty modelu, umożliwiając nam lepsze wykorzystanie potencjału w rozwijającym się segmencie B' - powiedział prezes SEAT-a. Docelową grupę nabywców nowej wersji mają stanowić osoby prowadzące aktywny i sportowy tryb życia oraz młode rodziny. James Muir dodał: 'Nowa Ibiza łączy w sobie wszystkie atuty przestronnego kombi z charakterystycznym wzornictwem i elegancją nadwozia'.

Nowe modele SEAT-a w wersji ECOMOTIVE we Frankfurcie

Na najbliższym Salonie Motoryzacyjnym we Frankfurcie SEAT zaprezentuje nowe wersje ECOMOTIVE niedawno zmodernizowanych modeli Altea, Altea XL i Leon.

- Nowa Altea i Altea XL - emisja CO2 tylko 119 g/km
- Nowy Leon ECOMOTIVE z emisją CO2 obniżoną do 99 g/km
- Silnik 1.6 TDI CR 105 KM z systemem Auto Start/Stop i funkcją odzyskiwania energii

Trzy auta to najnowsze produkty skonstruowane przez hiszpańską firmę zgodnie z nową strategią produkowania pojazdów zgodnych z zasadami odpowiedzialnego korzystania z zasobów środowiska naturalnego. We wszystkich trzech samochodach zastosowano istotne ulepszenia zapewniające jeszcze bardziej oszczędną eksploatację dzięki obniżeniu zużycia paliwa i emisji szkodliwych spalin.

Po prezentacji w Niemczech nowa Altea i Altea XL w wersji ECOMOTIVE oficjalnie dołączą do rodziny ECOMOTIVE, w której są już modele Ibiza, Leon i Alhambra. To dość ekskluzywne grono, ponieważ trzy dotychczasowe wersje ECOMOTIVE należą do najbardziej ekologicznych pojazdów w swoich segmentach. Seryjna Ibiza ECOMOTIVE emituje CO2 w ilości zaledwie 98 g/km, a Leon ECOMOTIVE zaprezentowany na Salonie Motoryzacyjnym w Genewie w formie koncepcyjnej legitymuje się emisją zaledwie 99 g/km, potwierdzoną w oficjalnych testach. Przestronna i niezwykle praktyczna siedmiomiejscowa Alhambra ECOMOTIVE także osiąga imponujący wynik: 159 gramów CO2 na kilometr.

W nowych samochodach z rodziny ECOMOTIVE zastosowano najnowszy silnik 1.6 TDI CR 105 KM z filtrem cząstek stałych i nowoczesnym układem zasilania common rail. Rozwiązania te istotnie przyczyniły się do obniżenia zużycia paliwa i emisji spalin.

seat przykładowe opinie użytkowników na temat:seat :


Musimy wiedziec do czego bedzie nam służył.Samochodem tym jezdzi kobieta i ja uwazam ze doskonale nadaje sie do codziennych dojazdów do pracy plus jakies zakupy.Taki fajny mały samochodzik za niewielkie pieniadze.


Samochód drogi , kosztował ponad 90 tysięcy, po 2 latach jego wartość spadła do troche ponad 35 tys. Ogromna ilosć usterek, silnik dynamiczny lecz cały czas coś było nie tak , a to nie palił na wszystkie cylindry , a to chodził jak diesel w końcu sie popsul


zeby podsumowac w paru zdaniach: - auto jest ladne ale nie ma sportowego charakteru (zawieszenia)jakby sugerował wyglad - pakowny bagażnik - do tej mocy silnika polecam automat - słąby system audio niestety


Robilem dwukrotnie test minimalnego spalania na trasie 100 km na rozgrzanym silniku raz jadac ze srednia predkoscia 70 km/h (raz za ciezarówka - 60-80 km/h, raz bez ciezarówki 60-90 km/h). Pod koniec odcinka komputer wskazywal przez chwile 3,3, ale po wjezdzie do miasta bylo juz 3,4 (realne spalanie molo byc nieco wieksze).


Moze nawet lepiej niz dobrze, ale trzeba byc obiektywnym. Problemy raczej drobne. Samochod ma jeszcze jedna ogromna zalete. Z zewnatrz wyglada na raczej nieduzy. Wewnatrz tego miejsca jest naprawde sporo. Podejrzewam tu jakis trick z geometria bryly.


Bardzo przyjemny samochód, zakakująco dobrze wykończony. Raczej dla mniej sportowo nastawionych kierowców - silnik jak najbardziej, ale \"skętność\" raczej limuzyny niż gokarta. Troszkę więcej miejsca z tyłu i byłaby pełna piątka, a tak 4.5.