Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
smart forfour
smart fortwo
smart roadster
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki smart
model silnik rocznik przebieg cena
1  
smart roadster 0.7l (82KM) benzyna 2004 0 km 29 000 PLN
auto używane, granatowy inny, podlaskie , Białystok
smart fortwo 1.0l (61KM) benzyna 2011 0 km 37 270 PLN
auto nowe, bialy hatchback, zachodniopomorskie , Szczecin

Najnowsze artykuly o marce smart :

Elektryczne smarty wchodzą do produkcji

Od połowy listopada 2009 we francuskim Hambach nowe smarty fortwo electric drive zaczną zjeżdżać z taśmy produkcyjnej.

W przeciwieństwie do poprzednika elektrycznie napędzany smart fortwo drugiej generacji jest wyposażony w innowacyjny akumulator litowo-jonowy o wysokiej sprawności. Aby nie zabierał miejsca, umieszczono go między osiami i dzięki temu ilość wolnego miejsca w inteligentnym dwuosobowym samochodzie została w pełni zachowana. Z tyłu pracuje silnik elektryczny o mocy 30 kW, generujący moment obrotowy 120 niutonometrów, dostępny od razu przy starcie, co zapewnia dobre przyspieszenie i dużą elastyczność podczas jazdy. smarta fortwo electric drive można ładować ze zwykłego, domowego gniazdka elektrycznego. Pełne naładowanie akumulatora to w Niemczech koszt około dwóch euro, co wystarcza na pokonanie około 135 kilometrów, czyli dystansu całkowicie satysfakcjonującego w ruchu miejskim. W efekcie smart z czystym napędem elektrycznym staje się sensowną alternatywą, jeśli chodzi o mobilność w przestrzeni miejskiej. Początkowo nowy smart fortwo electric drive będzie przekazywany w Berlinie i innych metropoliach europejskich oraz w USA w leasing; w tej fazie klienci poddadzą ekologicznego trendsettera intensywnym testom praktycznym w twardych warunkach codziennej eksploatacji. Od 2012 roku samochód będzie dostępny dla wszystkich zainteresowanych.

Ponad dziesięć lat temu do kołyski smarta fortwo włożono zasady ochrony środowiska naturalnego i nowoczesną funkcjonalność. Od tego czasu innowacyjna koncepcja łączy zorientowane przyszłościowo technologie z indywidualną, miejską mobilnością. Ekstremalnie kompaktowy samochód, mierzący niewiele ponad dwa i pół metra można zaparkować również poprzecznie w małej luce przy krawężniku. Nie zabierający wiele miejsca, dwuosobowy pojazd charakteryzuje się obecnie najniższym zużyciem paliwa i komfortowo, bezpiecznie a przy tym ekologicznie dowozi swoich pasażerów do celu. Ponadto dzięki świeżemu, młodzieńczo-nowoczesnemu, ale przy tym wysmakowanemu designowi stał się samochodową ikoną lifestylu, udowadniającą, że mobilność, odpowiedzialność i radość życia nie muszą się wykluczać. W ten sposób smart fortwo stał się założycielem własnej klasy samochodów.

Więcej mocy dla championa niskiej emisji CO2

smart fortwo cdi wchodzi w rok modelowy 2010 ze znacznie większą mocą. Jest przy tym jednak tak samo oszczędny i ekologiczny, jak do tej pory. Jego nowoczesny, trzycylindrowy silnik wysokoprężny dysponuje teraz o 21 procent większą mocą i generuje maksymalny moment obrotow

Taki trening siłowy wyraźnie uskrzydlił temperament kultowego dwumiejscowca, nie naruszając przy tym przykładowo niskiego spalania. Tak jak dotychczas smart zadowala się 3,4 litra oleju napędowego na 100 kilometrów (wg NEFZ), a wskaźnik emisji CO2 – 88 g/km – potwierdza jego prymat jako mistrza niskiej emisji dwutlenku węgla. Ponadto od roku modelowego 2010 wszystkie warianty smart fortwo, łącznie z wersjami BRABUS, spełniają surowe wartości graniczne emisji spalin, określone przez normę EU 5.

smart fortwo ma na całym świecie status kultowego samochodu, idealnie pasującego do naszych czasów. Dzięki jedynej w swoim rodzaju koncepcji wymaga bezkonkurencyjnie mało miejsca w ruchu drogowym i przy parkowaniu. Wykazuje się przy tym niskim zużyciem paliwa i minimalną emisją dwutlenku węgla, w unikalny sposób łącząc mobilność, ekologię i radość życia. W roku modelowym 2010 smart konsekwentnie kontynuuje taką filozofię, dzięki czemu fortwo będzie od teraz jeszcze bardziej przyjazny dla środowiska i atrakcyjniejszy w prowadzeniu.

Smart Fortwo 2010 - więcej mocy, niższe spalanie

Smart zaprezentował model Fortwo, który w wersji na rok 2010 jest mocniejszy i bardziej oszczędny.

Model z 3-cylindrowym silnikiem wysokoprężnym cdi produkuje teraz 54 KM mocy (o 21 procent więcej, niż wcześniej) oraz 130 Nm maksymalnego momentu obrotowego (o 18 procent więcej, niż poprzednio). Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 16,8 sekundy przy utrzymaniu średniego spalania na poziomie zaledwie 3,4 litra/100 km oraz emisji CO2 równej 88 g/km.

smart przykładowe opinie użytkowników na temat:smart :

To jast mój 1-szy van i 5 samochód kupiony jako nowy.Jak na razie jestem super zadowolony,duzy wiolofunkcyjny rodzinny samochód przydatny tez czasami w firmie.Po prostu skonczyły sie problemy z pakowaniem na wczasy,wszystko sie mieści.Dizelek cichy oszczedny.


Autko ładne, bardzo wygodne, z calkiem dynamicznym silnikiem. Kupilem nowe w salonie, usterkowosc bardzo duza, kilka razy auto niezdolne do jazdy (laweta..), na szczescie na gwarancji. Serwis w Katowicach i w Chorzowie beznadziejny


Duzy plus jesli chodzi o okresy miedzyobslugowe 20.000 km i okresy wymiany filtrów (co 60 000) a takze wymiana paska rozrzadu i kontroli luzów zaworowych (co 160 tys. lub co 10 lat).


Oceniam go pozytywnie za komfort, precyzje prowadzenia ( zakrety ) co daje poczucie bezpieczenstwa, ekonomie silnika ( srednio 6.2 )oraz funkcjonalnosc ( schowki, bagaznik ).Stwierdzam ze jest to dojrzala konstrukcja klasy sredniej nizszej, co nie znaczy,ze nie moze byc usterkowa( wymieniono mi podkladki pod pedalami - stuki).


auto nabyłem ze stanem 111000mil (177000km), po doprowadzeniu do stanu fabrycznego po poprzednim właścicielu autko śmiga bez problemu. Jedyne czego wymaga to cotygodniowego sprawdzenia stanu płynów bo przejeżdża 1200-1500km tygodniowo. Bardzo jestem zadowolony


Moze nawet lepiej niz dobrze, ale trzeba byc obiektywnym. Problemy raczej drobne. Samochod ma jeszcze jedna ogromna zalete. Z zewnatrz wyglada na raczej nieduzy. Wewnatrz tego miejsca jest naprawde sporo. Podejrzewam tu jakis trick z geometria bryly.


Auto na pewno nie dla wszystkich - jeżeli ktoś traktuje samochód tylko jako niezawodny środek lokomocji z A do B to niepoleca! Jeżeli któś ma za to trochę benzyny we krwi i nie jest ślepo zapatrzony w pancerwageny i temu podobne - szczerze polecam