Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dacia logan
dacia sandero
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki dacia
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce dacia :

Sobota fanów marki Dacia

Już w najbliższa sobotę 17 października, salon Renault Warszawa Puławska zaprasza na spotkanie fanów marki Dacia, które rozpocznie się o godzinie 12.00! Dla wszystkich pasjonatów motoryzacji i klubowiczów Dacia Klub Polska, którzy odwiedzą salon przewidziano wiele atrakcji, konkursów oraz jazdy testowe modelami Dacia.

Spotkanie odbędzie się w salonie Renault Warszawa Puławska, przy ul. Puławskiej 621 B. W programie przewidziano m.in.: bezpłatną weryfikację stanu technicznego samochodów Dacia, którymi przybędą uczestnicy, możliwość zamówienia dodatkowych akcesoriów, konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, w których do wygrania jest m.in. weekend z Dacią Sandero Stepway lub szkolenie w Szkole Jazdy Renault oraz specjalne konkursy dla dzieci.

Dacia Logan liderem taniej eksploatacji

Niemiecka instytucja ADAC przygotowała zestawienie najtańszych w eksploatacji samochodów. W rankingu doskonale wypadły modele Dacia Logan oraz Renault Kangoo, zajmując w segmencie klasa niższa-średnia odpowiednio pierwsze i trzecie miejsce.

Zestawienie przeprowadzone w Niemczech prezentuje najtańsze w eksploatacji modele w sześciu segmentach, takich jak: klasa mini, samochody małe, klasa średnia-niższa, klasa średnia, klasa wyższa-średnia oraz klasa wyższa. Parametrami, które wykorzystano do stworzenia rankingu najbardziej ekonomicznych samochodów, były koszty zakupu samochodu, proces utraty wartości, opłaty i ubezpieczenie, ogumienie, serwisowanie czy wydatki na paliwo przy założeniu, że pojazd w ciągu czterech lat pokonuje rocznie dystans 15 tys. km.

Dacią Logan na Nordkapp

Dacia Logan MCV zdobyła Przylądek Północny, czyli słynny Nordkapp. W czasie podróży trwającej 11 dni auto przejechało granice 6 państw, pokonując łącznie prawie 10 000 kilometrów. Średnie spalanie na całej trasie wyniosło 5,1 l/100 km.

Pierwszy etap podróży, która rozpoczęła się 9 sierpnia, wiódł przez Polskę do granicy z Niemcami w Kołbaskowie. Następnie kierujący 7-miejscową wersją Dacii Logan MCV z silnikiem 1.5 dCi 85KM dziennikarz serwisu www.moto.onet.pl Łukasz Szewczyk udał się w stronę Flensburga, gdzie przekroczył duńską granicę i skierował się do Kopenhagi. Stamtąd Dacia Logan dotarła do Szwecji, przejeżdżając m.in. mostem Storebaeltsbroen – najdłuższym wiszącym mostem w Europie i trzecim co do długości na świecie, a następnie najdłuższym mostem na Starym Kontynencie – Oresundsbron – łączącym oba skandynawskie kraje. Na Nordkapp kierowca dotarł w środę, 12 sierpnia.

dacia przykładowe opinie użytkowników na temat:dacia :

Samochód drogi , kosztował ponad 90 tysięcy, po 2 latach jego wartość spadła do troche ponad 35 tys. Ogromna ilosć usterek, silnik dynamiczny lecz cały czas coś było nie tak , a to nie palił na wszystkie cylindry , a to chodził jak diesel w końcu sie popsul


Osiągi totalnie seryjnego auta są zdumiewające. Ktoś pisał że 215 km/h można jechać z chipem, można i bez i to ok. 700km po Niemczech w zeszłym tygodniu i silnik nie padł choć byłem na to przygotowany, przyśp. od 180 do 200-220 niewiarygodne


Ogólnie trzeba bardzo dbać. Jeżeli chodzisz do mechanika i chuchasz na każdą pierdołę powinno być dobrze. Dobra rada jeżeli padnie ci pierwsza cewka - dziadowskie Sagemy, to radzę wymienić pozostałe na tańsze i lepsze zamienniki


Auto wygodne, oszczędne z doskonałymi reflektorami bixenonowymi AFL. Warto dopłacić za Audio Infinity sound - gra fantastycznie. Dużo drobnych, uciążliwych usterek psuje radość z jazdy.


Auto wygodne, oszczędne z doskonałymi reflektorami bixenonowymi AFL. Warto dopłacić za Audio Infinity sound - gra fantastycznie. Dużo drobnych, uciążliwych usterek psuje radość z jazdy.


Co tu pisac. Najlepiej jezdzi gdy przyspiesza i hamuje-ostro. Delikatnie-nie do jazdy. Auto na niedziele, nie do intensywnej ekspoloatacji-na codzien. Po roku masz go dosyc. Chyba ze nie jezdziles nigdy niemcami i japoncami, a poza tym nie liczysz pienied


Duzy plus jesli chodzi o okresy miedzyobslugowe 20.000 km i okresy wymiany filtrów (co 60 000) a takze wymiana paska rozrzadu i kontroli luzów zaworowych (co 160 tys. lub co 10 lat).