Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jaguar s-type
jaguar x-type
jaguar xf
jaguar xj
jaguar xjs
jaguar xk
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki jaguar Region - dolnośląskie
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce jaguar :

Jaguar XF Diesel do serwisu

Przedsiębiorca JLR Polska Sp. z o.o. powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody Jaguar XF 3.01 Diesel, z roku modelowego 2010, mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników.

Polski dystrybutor marki Jaguar poinformował, że w niektórych egzemplarzach wymienionego modelu istnieje ryzyko wystąpienia sytuacji, w której elektryczna pompa zasilająca układ paliwowy, znajdująca się w zbiorniku może być nieprawidłowo zasilana podczas pracy silnika.

Akcja serwisowa Jaguara XJ

Przedsiębiorca JLR Polska Sp. z o.o. powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody Jaguar XJ, z roku modelowego 2003 - 2004, mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników.

Polski dystrybutor marki Jaguar poinformował, że w niektórych egzemplarzach wymienionego modelu pomiędzy przewodami hamulcowymi pod podłogą a osłoną wygłuszającą w tylnej części samochodu może nastąpić odkładanie się błota i piasku, co może prowadzić do ścierania antykorozyjnej powłoki ochronnej przewodów hamulcowych a w konsekwencji - ich korozji. Korozja może spowodować zmniejszenie efektywności systemu hamulcowego: wydłużenie skoku pedału hamulca i drogi hamowania, a także zapalenie się komunikatu ostrzegawczego o niskim poziome płynu hamulcowego

Nowy Jaguar XJ - najważniejsze informacje

Całkowicie nowy Jaguar XJ tchnie nowego, śmiałego ducha w segment samochodów luksusowych. Ten opływowy, sportowy i wyrafinowany samochód uwodzi uderzającym projektem, zapierającymi dech w piersiach osiągami i bezkompromisowym wykonaniem.

Bazujący na sukcesie nowych modeli xk i XF, całkowicie nowy Jaguar XJ jest kamieniem milowym dla odmłodzonej marki Jaguar. Nowy Jaguar XJ pozycjonowany jako czterodrzwiowy 'okręt flagowy” naszej marki, jest teraz atrakcyjny dla nowego pokolenia klientów.

Jaguary znane są z eleganckich, sportowych linii, a całkowicie nowy XJ ze swoją opływową, nowoczesną stylistyką jest, jak dotąd, najodważniejszą interpretacją wizji Jaguara XXI wieku według Dyrektora Zespołu Projektowania Iana Callum'a.

Panoramiczny szklany dach jest integralnym elementem koncepcji projektowej nowego Jaguara XJ. Dzięki niemu samochód posiada niższą, bardziej opływową linię dachu, a wnętrze jest zdecydowanie jaśniejsze i daje większe poczucie przestrzeni.

Od momentu inauguracji rynkowej dostępne będą wersje o standardowym i wydłużonym rozstawie osi. Wersja o wydłużonym rozstawie osi oferuje jeszcze bardziej przestronne i wyrafinowane warunki jazdy pasażerom zajmującym tylne siedzenia dzięki dodatkowym 125 mm przestrzeni na nogi. W obszernym, 520-litrowym bagażniku Jaguara XJ mieszczą się dwie duże walizki ustawione jedna obok drugiej.

Kabina całkowicie nowego XJ łączy w sobie elegancki, nowoczesny projekt z komfortem, luksusem i nieomylnie sportowym stylem, typowym dla Jaguara. Chromowane i czarne, fortepianowe detale na wysoki połysk stanowią przyciągający wzrok kontrast dla przepięknie wykonanych powierzchni skórzanych i fornirowanych.

Ale piękno nowego Jaguara XJ nie jest tylko powierzchowne: aluminiowe nadwozie samochodu wykonane jest w autorskiej technologii firmy Jaguar, zainspirowanej przez rozwiązania lotnicze i kosmiczne, dzięki czemu XJ jest aż o 150 kg lżejszy od swoich konkurentów. Technologie te – rozwinięte obecnie w jeszcze bardziej imponującą, nową generację modelu XJ – znacząco poprawiają osiągi, prowadzenie i walory ekonomiczne, zapewniając jednocześnie zwiększoną wytrzymałość, kulturę pracy i oferowane przez samochód bezpieczeństwo.

jaguar przykładowe opinie użytkowników na temat:jaguar :

Oceniam go pozytywnie za komfort, precyzje prowadzenia ( zakrety ) co daje poczucie bezpieczenstwa, ekonomie silnika ( srednio 6.2 )oraz funkcjonalnosc ( schowki, bagaznik ).Stwierdzam ze jest to dojrzala konstrukcja klasy sredniej nizszej, co nie znaczy,ze nie moze byc usterkowa( wymieniono mi podkladki pod pedalami - stuki).


Fajny samochod dla kogos kto lubi komfort i czerpie przyjemnosc z samej jazdy. Z uwagi na swoje 98KM + 4 biegowy automat jest dosyc elastyczny (2 bieg do 100km/h, 3 bieg do 160km/h). Na standardowych polskich drogach uzyskuje sie ok 165km/h.


Szczeliny jak w samochodach po wypadkch,nawet konsola ustawiona nierównomiernie wewnątrz samochodu.Kiepska widoczność przy cofaniu.Usługi serwisowe pod psem-liczy się tylko kasa.


A ja myslalem ze tylko DAEWOO ma koszmarne serwicy.Widze ze teoretycznie firmy o wiekszym prestizu nie maja sie czym chwalic. Naewt nie chodzi o ich wyposazenie bo jest ok ale ludzie ktorzy tam pracuja. Totalna beznadzieja nawet nie ma z kim slowa zamienic i ci wieczne krecacy sie przy samochodach uczniowie.Ciagle slysze ze ten model to tak ma itd. klijeci serwisujacy swoje furmanki napewno wiedza o co chodzi.


Auto naprawde godne polecnia. Prezycja układu kierowniczego w połączniu z silnikiem benzowym o takiej mocy jest naprawde imponujaca. Tym autem az chce sie jezdzic wiecej i wiecej. Jedyne co boli to uciekajace przez rure wydechowa złotówki ale raczej


Robilem dwukrotnie test minimalnego spalania na trasie 100 km na rozgrzanym silniku raz jadac ze srednia predkoscia 70 km/h (raz za ciezarówka - 60-80 km/h, raz bez ciezarówki 60-90 km/h). Pod koniec odcinka komputer wskazywal przez chwile 3,3, ale po wjezdzie do miasta bylo juz 3,4 (realne spalanie molo byc nieco wieksze).


Kto moze mi pomoc?Skusilem sie na ten model i tragedia.Auto przy zapalaniu klekocze jak woz drabiniasty i gasnie.Trzy razy wozilem do serwisu i nic nie moga zdiagnozowac, bo u nich zapala za kazdym razem.Wstyd ruszac z parkingu