Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jaguar x-type
jaguar xf
jaguar xj
jaguar xk
jaguar xjs
jaguar s-type
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty jaguar xk
model silnik rocznik przebieg cena
1  
jaguar xk 5.0l (375KM) benzyna 2010 0 km 356 000 PLN
auto nowe, 0 coupe, łódzkie , Łódź

Najnowsze artykuly o marce jaguar :

Jaguar XF Diesel do serwisu

Przedsiębiorca JLR Polska Sp. z o.o. powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody Jaguar XF 3.01 Diesel, z roku modelowego 2010, mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników.

Polski dystrybutor marki Jaguar poinformował, że w niektórych egzemplarzach wymienionego modelu istnieje ryzyko wystąpienia sytuacji, w której elektryczna pompa zasilająca układ paliwowy, znajdująca się w zbiorniku może być nieprawidłowo zasilana podczas pracy silnika.

Akcja serwisowa Jaguara XJ

Przedsiębiorca JLR Polska Sp. z o.o. powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody Jaguar XJ, z roku modelowego 2003 - 2004, mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników.

Polski dystrybutor marki Jaguar poinformował, że w niektórych egzemplarzach wymienionego modelu pomiędzy przewodami hamulcowymi pod podłogą a osłoną wygłuszającą w tylnej części samochodu może nastąpić odkładanie się błota i piasku, co może prowadzić do ścierania antykorozyjnej powłoki ochronnej przewodów hamulcowych a w konsekwencji - ich korozji. Korozja może spowodować zmniejszenie efektywności systemu hamulcowego: wydłużenie skoku pedału hamulca i drogi hamowania, a także zapalenie się komunikatu ostrzegawczego o niskim poziome płynu hamulcowego

Nowy Jaguar XJ - najważniejsze informacje

Całkowicie nowy Jaguar XJ tchnie nowego, śmiałego ducha w segment samochodów luksusowych. Ten opływowy, sportowy i wyrafinowany samochód uwodzi uderzającym projektem, zapierającymi dech w piersiach osiągami i bezkompromisowym wykonaniem.

Bazujący na sukcesie nowych modeli xk i XF, całkowicie nowy Jaguar XJ jest kamieniem milowym dla odmłodzonej marki Jaguar. Nowy Jaguar XJ pozycjonowany jako czterodrzwiowy 'okręt flagowy” naszej marki, jest teraz atrakcyjny dla nowego pokolenia klientów.

Jaguary znane są z eleganckich, sportowych linii, a całkowicie nowy XJ ze swoją opływową, nowoczesną stylistyką jest, jak dotąd, najodważniejszą interpretacją wizji Jaguara XXI wieku według Dyrektora Zespołu Projektowania Iana Callum'a.

Panoramiczny szklany dach jest integralnym elementem koncepcji projektowej nowego Jaguara XJ. Dzięki niemu samochód posiada niższą, bardziej opływową linię dachu, a wnętrze jest zdecydowanie jaśniejsze i daje większe poczucie przestrzeni.

Od momentu inauguracji rynkowej dostępne będą wersje o standardowym i wydłużonym rozstawie osi. Wersja o wydłużonym rozstawie osi oferuje jeszcze bardziej przestronne i wyrafinowane warunki jazdy pasażerom zajmującym tylne siedzenia dzięki dodatkowym 125 mm przestrzeni na nogi. W obszernym, 520-litrowym bagażniku Jaguara XJ mieszczą się dwie duże walizki ustawione jedna obok drugiej.

Kabina całkowicie nowego XJ łączy w sobie elegancki, nowoczesny projekt z komfortem, luksusem i nieomylnie sportowym stylem, typowym dla Jaguara. Chromowane i czarne, fortepianowe detale na wysoki połysk stanowią przyciągający wzrok kontrast dla przepięknie wykonanych powierzchni skórzanych i fornirowanych.

Ale piękno nowego Jaguara XJ nie jest tylko powierzchowne: aluminiowe nadwozie samochodu wykonane jest w autorskiej technologii firmy Jaguar, zainspirowanej przez rozwiązania lotnicze i kosmiczne, dzięki czemu XJ jest aż o 150 kg lżejszy od swoich konkurentów. Technologie te – rozwinięte obecnie w jeszcze bardziej imponującą, nową generację modelu XJ – znacząco poprawiają osiągi, prowadzenie i walory ekonomiczne, zapewniając jednocześnie zwiększoną wytrzymałość, kulturę pracy i oferowane przez samochód bezpieczeństwo.

Nowy Jaguar XJ - reinkarnacja ikony

Premiera nowego Jaguara XJ miała miejsce w Saatchi Gallery w Londynie.

Pokazano samochód nowoczesny, wręcz wyprzedający swoje czasy. Wyrafinowany, uderzający projekt o opływowej, nowoczesnej stylistyce jest, jak dotąd, najodważniejszą interpretacją wizji Jaguara XXI wieku.

Prezentację prowadził Jay Leno, amerykański aktor i komik, entuzjasta automobilizmu, właściciel wspaniałej kolekcji klasycznych samochodów. Samochód zaprezentowali: Mike O'Driscoll, Dyrektor Zarządzający Jaguar Cars Ltd oraz Ian Callum, Dyrektor Zespołu Projektów Jaguar Cars Ltd.

Spójrz na mnie…

Zaprezentowano samochód, który wprowadza, po raz kolejny, nową jakość do segmentu samochodów luksusowych. Charakterystyczne linie nowego Jaguara XJ znaczą kolejny, odważy etap ewolucji nowego języka projektowego marki Jaguar.

Ten odważny projekt to kolejny wielki krok do zmiany postrzegania marki na rynku. To bardzo ważny moment w historii marki. Odmłodzony Jaguar zmienia się. A co za tym idzie zmieniają się jego Klienci.

Podziwiaj i ciesz się…

Całkowicie nowy Jaguar XJ to samochód w ogromny stopniu skoncentrowany na potrzebach kierowcy - zaskakująco zwinny pomimo swych rozmiarów, ale też bezkompromisowy w kwestii komfortu.

Każdy detal tego wnętrza o wysmakowanym projekcie tchnie silnym sportowym charakterem. Jaguar XJ oferuje technologie najnowszej generacji, obejmujące pionierskie systemy wyświetlające, informacyjne i multimedialne. Dopełnienie całkowicie nowego projektu stanowi oferta kolorów, fornirów i skór, jakich jeszcze nie było w Jaguarze.

jaguar xk przykładowe opinie użytkowników na temat:jaguar :

Przy jeździe normalnej b. duża stabilność i świetne trzymanie się drogi, po właczeniu "S" przycisku sporta ogromna dawka andrenaliny - trzeba uważac - 147 KM i duży moment obrotowy jak w DISLU!. Fakt że trochę skrzypi i nie ma miękkich siedzeń


Znakomicie wyposażone auto, wszystko pod ręką, za taką cenę wśród używek nie ma sobie równych...pod wieloma względami: -atrakcyjny design -znakomite prowadzenie -wygodny i ergonomiczny -wysokiej klasy materiały tapicerskie, po 8 latach ani śladu przet arc


Dość duży samochód. Nie jest rewelacyjny; ani to osobówka ani Van. Dziwny pojazd. Dużo pali, bierze olej, trudno jechać z dużą prędkością - przy 150 km/h nie mogę wytrzymać widząc obroty silnika i aktualne spalanie! Mam dziurę w kolektorze(?)


Niestety , dałem się nabrać - pierwszy i ostatni raz - na brednie o nowej jakości, auto roku i takie tam bzdury. Nie kupujcie tego samochodu - pamiętajcie to tylko opel vectra, bo filozofii i umiejętności budowania auta nie zmieni się z modelu na model.


Auto OK - polecam, denerwuja mnie szumy powietrza przy wyzszych predkosciach ( juz pow. 80 km. Co do stuków przy puszczaniu sprzegla to ten model tak ma. Bylem w serwisie jest to kwestia rodzaju sprzegla i luzu. Podobno mozna to zniwelowac tylko dla zywotnosci tego elementu jest to bez znaczenia.


A ja myslalem ze tylko DAEWOO ma koszmarne serwicy.Widze ze teoretycznie firmy o wiekszym prestizu nie maja sie czym chwalic. Naewt nie chodzi o ich wyposazenie bo jest ok ale ludzie ktorzy tam pracuja. Totalna beznadzieja nawet nie ma z kim slowa zamienic i ci wieczne krecacy sie przy samochodach uczniowie.Ciagle slysze ze ten model to tak ma itd. klijeci serwisujacy swoje furmanki napewno wiedza o co chodzi.


Duzy plus jesli chodzi o okresy miedzyobslugowe 20.000 km i okresy wymiany filtrów (co 60 000) a takze wymiana paska rozrzadu i kontroli luzów zaworowych (co 160 tys. lub co 10 lat).