Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
jeep cherokee
jeep commander
jeep compass
jeep grand cherokee
jeep patriot
jeep wrangler
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty jeep compass
model silnik rocznik przebieg cena
1  
jeep compass 2.2l (163KM) diesel 2011 0 km 131 830 PLN
auto nowe, czarny inny, mazowieckie , Warszawa
jeep compass 2.2l (163KM) diesel 2011 0 km 116 000 PLN
auto nowe, inny, mazowieckie , Warszawa
jeep compass 2.4l (170KM) benzyna 2007 23 000 km 65 000 PLN
auto używane, zielony met. terenowy/SUV, małopolskie , Nowy Sącz

Najnowsze artykuly o marce jeep :

Jeep Grand Cherokee SRT - SUV z pazurem

Oto najmocniejszy i najszybszy samochód marki Jeep w historii.

Jeep Grand Cherokee SRT w najnowszej odsłone napędzany jest 6,4-litrową jednostką  HEMI V8 z systemem Fuel Saver Technology, który dezaktywuje cztery z ośmiu cylindrów w sytuacjach, gdy pełna moc V8 nie jest potrzebna, zmniejszając w ten sposób zużycie paliwa i emisję spalin do atmosfery. Silnik rozwijający moc 468 KM i moment obrotowy 624 Nm współpracuje z pięciostopniową przekładnia automatyczną z trybem ręcznej zmiany biegów łopatkami przy kierownicy. Grand Cherokee SRT przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 5 sekund i rozpędza się do maksymalnej prędkości 257 km/h. Droga hamowania ze 100 km/h do 0 wynosi zaledwie 35 metrów.

 

Samochód wyposażony jest w zestrojone przez SRT aktywne, adaptacyjne zawieszenie o sztywności regulowanej za pomocą systemu Jeep Selec-TrackTM o pięciu trybach pracy. Doskonałe własności jezdne i trakcyjne zapewnia system napędu 4x4 typu 'on-demand', obejmujący skrzynkę rozdzielczą Quadra-Trac oraz elektronicznie sterowany tylny mechanizm różnicowy o zwiększanym tarciu wewnętrznym ELSD.

 

Wyposażenie standardowe modelu SRT obejmuje szereg zaawansowanych elementów i rozwiązań ukierunkowanych na wysoki komfort jazdy. Są to min.: dwuczęściowe okno dachowe Command-View,  system infotainment i nawigacji Uconnect z aktywowaną głosem technologią łączności bezprzewodowej Bluetooth Uconnect Phone, system audio Harman Kardon o mocy 825 watów (19 głośników i subwoofer) i adaptacyjny tempomat.

 

Grand Cherokee SRT dostępny jest w europejskich salonach dealerskich Jeepa od końca pierwszego kwartału bieżącego roku.

Jeep Wrangler w limitowanej serii Black Edition

Po sukcesie poprzednich edycji specjalnych, marka Jeep wprowadza nowy model Wranglera - Black Edition.

Oprócz standardowego twardego dachu Freedom TopTM w kolorze nadwozia, do charakterystycznych elementów stylistyki Wranglera Black Edition należą lakierowane na czarno boczne stopnie progowe, grafika Black Decal na pokrywie komory silnika oraz matowo-czarne logo 'Jeep” ponad kratą chłodnicy. Niepowtarzalnego wyglądu nadają mu też pięcioramienne, aluminiowe obręcze kół o średnicy 18-cali w matowanej czerni. Z kolei wnętrze Wranglera Black Edition utrzymane jest w kolorystyce czarno-czerwonej.

Samochód jest napędzany 2,8-litrowym turbodieslem o mocy 200 KM i momencie obrotowym 460 Nm przy współpracującym z pięciostopniową przekładnią automatyczną. Alternatywnie oferowany jest silnik benzynowy V-6 o pojemności 3,6 litra rozwijający moc 284 KM i moment 347 Nm.

Standardowe wyposażenie obejmuje m.in. wzmocnione mosty  napędowe Dana 30 (przedni) oraz Dana 44 (tylny), elektryczne podgrzewanie przednich foteli, system infotainment Bluetooth Uconnect z portem USB oraz system audio Infinity o mocy 368 watów z sześcioma głośnikami i subwooferem.

Nowy Jeep Wrangler Black Edition oferowany będzie w większości krajów Europy od września br. w czterech wersjach kolorystycznych nadwozia: burgundowym Deep Cherry Red, czarnym Black, białym Bright White i srebrnym Bright Silver.

Jeep Grand Cherokee 2011 - pierwsze zdjęcia

Ma być jeszcze lepsze w terenie i wyglądać mniej bojowo. Jeep zaprezentował właśnie pierwsze zdjęcia nowego Grand Cherokee.

Trzeba przyznać, że nowe auto zostało mocno wygładzone. Owszem, Jeep zachował charakterystyczne elementy, jak osłona chłodnicy z pionowymi żebrami, czy też 'kwadratowe' nadkola, ale całość wygląda bardzo grzecznie. Nadwozie nowego Grand Cherokee nieznacznie urosło, zwiększył się też rozstaw osi, co zaowocowało większą ilością miejsca na tylnej kanapie.

Pod maskę Grand Cherokee zawitają jednostki napędowe 6- i 8-cylindrowe. Pierwszy z nich to najnowsze dzieło Chryslera, czyli silnik typu Phoenix, rozwijający moc 280 koni mechanicznych z 3,6-litrowej pojemności skokowej. Do współpracy z nim zaprzęgnięto automatyczną skrzynię biegów o pięciu przełożeniach.

jeep compass przykładowe opinie użytkowników na temat:jeep :

Auto kupilem jako nowe, przy zakupie diler namawial do diesla, mimo iz informowalem ze przewaznie jezdze na krotkich odcinkach i w miescie; okazalo sie to bledem, dotychczas jezdzilem samochodami z silnikami benzynowymi i bylem zadowolony,


Ładna, komfortowa limuzyna dobra w długie autostradowe trasy, z dużym zapasem mocy. Niestety klaustrofobiczna w środku i ma się niemalże poczucie, że jedzie się czołgiem (co ma także zalety ;-) Nie kupiłbym ponownie ale też nie żałuję wydanych pieniędzy


Fajny samochod dla kogos kto lubi komfort i czerpie przyjemnosc z samej jazdy. Z uwagi na swoje 98KM + 4 biegowy automat jest dosyc elastyczny (2 bieg do 100km/h, 3 bieg do 160km/h). Na standardowych polskich drogach uzyskuje sie ok 165km/h.


Przejechalem w ciagu 7 miesiecy 49 tys. km, jedyna usterka to stukanie tylnej klapy, czemu sam zaradzilem regulujac rygiel, poza tym auto najlepsze w swojej klasie, idealne trzymanie sie drogi, doskonale paarametry jak na takie zuzycie paliwa ok. 5.6-8.2.


Auto naprawde godne polecnia. Prezycja układu kierowniczego w połączniu z silnikiem benzowym o takiej mocy jest naprawde imponujaca. Tym autem az chce sie jezdzic wiecej i wiecej. Jedyne co boli to uciekajace przez rure wydechowa złotówki ale raczej


Gdyby nie slabe wyciszenie kabiny,oraz zla jakosc i spasowanie plastikow wewnatrz ktore halasuja -bylaby zasuzona PIATKA. Auto wygodne komfortowe i ma to cos czego 'pancerwageny" nie maja -jest skonstruowane z francuska lekkoscia i polotem.


Co tu pisac. Najlepiej jezdzi gdy przyspiesza i hamuje-ostro. Delikatnie-nie do jazdy. Auto na niedziele, nie do intensywnej ekspoloatacji-na codzien. Po roku masz go dosyc. Chyba ze nie jezdziles nigdy niemcami i japoncami, a poza tym nie liczysz pienied