Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
jeep cherokee
jeep commander
jeep compass
jeep grand cherokee
jeep patriot
jeep wrangler
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty jeep patriot
model silnik rocznik przebieg cena
1  
jeep patriot 2.2l (163KM) diesel 2011 0 km 125 000 PLN
auto nowe, bialy terenowy/SUV, mazowieckie , Warszawa
jeep patriot 2.1l (95KM) diesel 2010 0 km 83 640 PLN
auto używane, bialy inny, zachodniopomorskie , Szczecin
jeep patriot 1.6l (102KM) diesel 2010 7 km 71 955 PLN
auto używane, srebrny inny, lubuskie , Lubin
jeep patriot 2.2l (163KM) diesel 2011 0 km 120 000 PLN
auto nowe, bialy terenowy/SUV, mazowieckie , Warszawa
jeep patriot 6.4l (286KM) diesel 2008 1 700 km 244 770 PLN
auto używane, bialy inny, podlaskie , Białystok

Najnowsze artykuly o marce jeep :

Jeep Grand Cherokee SRT - SUV z pazurem

Oto najmocniejszy i najszybszy samochód marki Jeep w historii.

Jeep Grand Cherokee SRT w najnowszej odsłone napędzany jest 6,4-litrową jednostką  HEMI V8 z systemem Fuel Saver Technology, który dezaktywuje cztery z ośmiu cylindrów w sytuacjach, gdy pełna moc V8 nie jest potrzebna, zmniejszając w ten sposób zużycie paliwa i emisję spalin do atmosfery. Silnik rozwijający moc 468 KM i moment obrotowy 624 Nm współpracuje z pięciostopniową przekładnia automatyczną z trybem ręcznej zmiany biegów łopatkami przy kierownicy. Grand Cherokee SRT przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 5 sekund i rozpędza się do maksymalnej prędkości 257 km/h. Droga hamowania ze 100 km/h do 0 wynosi zaledwie 35 metrów.

 

Samochód wyposażony jest w zestrojone przez SRT aktywne, adaptacyjne zawieszenie o sztywności regulowanej za pomocą systemu Jeep Selec-TrackTM o pięciu trybach pracy. Doskonałe własności jezdne i trakcyjne zapewnia system napędu 4x4 typu 'on-demand', obejmujący skrzynkę rozdzielczą Quadra-Trac oraz elektronicznie sterowany tylny mechanizm różnicowy o zwiększanym tarciu wewnętrznym ELSD.

 

Wyposażenie standardowe modelu SRT obejmuje szereg zaawansowanych elementów i rozwiązań ukierunkowanych na wysoki komfort jazdy. Są to min.: dwuczęściowe okno dachowe Command-View,  system infotainment i nawigacji Uconnect z aktywowaną głosem technologią łączności bezprzewodowej Bluetooth Uconnect Phone, system audio Harman Kardon o mocy 825 watów (19 głośników i subwoofer) i adaptacyjny tempomat.

 

Grand Cherokee SRT dostępny jest w europejskich salonach dealerskich Jeepa od końca pierwszego kwartału bieżącego roku.

Jeep Wrangler w limitowanej serii Black Edition

Po sukcesie poprzednich edycji specjalnych, marka Jeep wprowadza nowy model Wranglera - Black Edition.

Oprócz standardowego twardego dachu Freedom TopTM w kolorze nadwozia, do charakterystycznych elementów stylistyki Wranglera Black Edition należą lakierowane na czarno boczne stopnie progowe, grafika Black Decal na pokrywie komory silnika oraz matowo-czarne logo 'Jeep” ponad kratą chłodnicy. Niepowtarzalnego wyglądu nadają mu też pięcioramienne, aluminiowe obręcze kół o średnicy 18-cali w matowanej czerni. Z kolei wnętrze Wranglera Black Edition utrzymane jest w kolorystyce czarno-czerwonej.

Samochód jest napędzany 2,8-litrowym turbodieslem o mocy 200 KM i momencie obrotowym 460 Nm przy współpracującym z pięciostopniową przekładnią automatyczną. Alternatywnie oferowany jest silnik benzynowy V-6 o pojemności 3,6 litra rozwijający moc 284 KM i moment 347 Nm.

Standardowe wyposażenie obejmuje m.in. wzmocnione mosty  napędowe Dana 30 (przedni) oraz Dana 44 (tylny), elektryczne podgrzewanie przednich foteli, system infotainment Bluetooth Uconnect z portem USB oraz system audio Infinity o mocy 368 watów z sześcioma głośnikami i subwooferem.

Nowy Jeep Wrangler Black Edition oferowany będzie w większości krajów Europy od września br. w czterech wersjach kolorystycznych nadwozia: burgundowym Deep Cherry Red, czarnym Black, białym Bright White i srebrnym Bright Silver.

Jeep Grand Cherokee 2011 - pierwsze zdjęcia

Ma być jeszcze lepsze w terenie i wyglądać mniej bojowo. Jeep zaprezentował właśnie pierwsze zdjęcia nowego Grand Cherokee.

Trzeba przyznać, że nowe auto zostało mocno wygładzone. Owszem, Jeep zachował charakterystyczne elementy, jak osłona chłodnicy z pionowymi żebrami, czy też 'kwadratowe' nadkola, ale całość wygląda bardzo grzecznie. Nadwozie nowego Grand Cherokee nieznacznie urosło, zwiększył się też rozstaw osi, co zaowocowało większą ilością miejsca na tylnej kanapie.

Pod maskę Grand Cherokee zawitają jednostki napędowe 6- i 8-cylindrowe. Pierwszy z nich to najnowsze dzieło Chryslera, czyli silnik typu Phoenix, rozwijający moc 280 koni mechanicznych z 3,6-litrowej pojemności skokowej. Do współpracy z nim zaprzęgnięto automatyczną skrzynię biegów o pięciu przełożeniach.

jeep patriot przykładowe opinie użytkowników na temat:jeep :

Silnik 1.8 uważam za niedopracowany.To moje drugie auto. Jestem trochę skażony osiągami pierwszego (210 KM turbo diesel), jednakże to silnik dla statecznego pana nie oczekującego osiągów.Max. moc osiąga przy wysokich obrotach.


Auto o nietuzunkowym ksztalcie, mimo juz 5 lat na rynku, linia nadwozia dalej mnie zachwyca:) silnik bardzo przyjemnie pracuje, ma niewielki apetyt na spalanie i jedoczesnie potrafi z siebie wykrzesac sporo mocy:) swietna ergonomia (dla kierowcy)


Plusy: Fajna linia - naprawde ladne auto. Mocny i ekonomiczny silnik, spory bagaznik, dobre zawieszenie Minusy: skrzynia za slaba jak na ta klase auta, slabe audio, matarialy w srodku troszke tanie


Ogolnie nie polecam, chyba ze ktos ma duzo zbednej gotowki na naprawy. Jest to moje pierwsze i ostatnie francuskie auto. Od pewnego czasu staram sie tym autem nie jezdzic w dluzsze trasy bo nigdy nie wiadomo co cie czeka! A oto co sie juz zdazylo popsuc


Auto na pewno nie dla wszystkich - jeżeli ktoś traktuje samochód tylko jako niezawodny środek lokomocji z A do B to niepoleca! Jeżeli któś ma za to trochę benzyny we krwi i nie jest ślepo zapatrzony w pancerwageny i temu podobne - szczerze polecam


Dość duży samochód. Nie jest rewelacyjny; ani to osobówka ani Van. Dziwny pojazd. Dużo pali, bierze olej, trudno jechać z dużą prędkością - przy 150 km/h nie mogę wytrzymać widząc obroty silnika i aktualne spalanie! Mam dziurę w kolektorze(?)


Ładna, komfortowa limuzyna dobra w długie autostradowe trasy, z dużym zapasem mocy. Niestety klaustrofobiczna w środku i ma się niemalże poczucie, że jedzie się czołgiem (co ma także zalety ;-) Nie kupiłbym ponownie ale też nie żałuję wydanych pieniędzy