Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
kia carens
kia carnival
kia cee'd
kia cerato
kia clarus
kia opirus
kia picanto
kia pro_cee'd
kia rio
kia sorento
kia soul
kia sportage
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki kia
model silnik rocznik przebieg cena
1  
kia carnival 2.9l (145KM) diesel 2004 214 000 km 18 900 PLN
auto używane, inny, wielkopolskie , Poznań-Komorniki
kia carnival 2.9l (0KM) diesel 2004 213 000 km 22 900 PLN
auto używane, srebrny inny, wielkopolskie , Poznań-Komorniki
kia cee'd 1.4l (90KM) benzyna 2010 0 km 47 900 PLN
auto nowe, hatchback, małopolskie , Kraków
kia sportage 2.0l (150KM) diesel 2010 0 km 69 900 PLN
auto nowe, srebrny met. inny, małopolskie , Kraków
kia soul 1.6l (124KM) benzyna 2010 0 km 45 300 PLN
auto nowe, hatchback, małopolskie , Kraków
kia cee'd 1.4l (90KM) benzyna 2010 1 050 km 46 500 PLN
auto używane, hatchback, małopolskie , Kraków
kia sorento 2.2l (197KM) diesel 2010 0 km 139 000 PLN
auto używane, grafitowy met. terenowy/SUV, małopolskie , Kraków
kia rio 1.5l (98KM) benzyna 2000 111 000 km 4 600 PLN
auto używane, kombi, małopolskie , Kraków
kia sportage 1.6l (0KM) benzyna 2010 0 km 66 900 PLN
auto używane, inny, małopolskie , Kraków
kia picanto 1.0l (60KM) benzyna 2005 96 000 km 13 420 PLN
auto używane, czerwony hatchback, małopolskie , Kraków
kia sorento 2.5l (140KM) diesel 2004 231 000 km 37 000 PLN
auto używane, bezowy met. hatchback, małopolskie , Kraków
kia sportage 2.0l (122KM) diesel 2005 66 000 km 39 900 PLN
auto używane, terenowy/SUV, małopolskie , Nowy Sącz
kia soul 1.6l (124KM) benzyna 2010 0 km 54 600 PLN
auto nowe, pomarańcz terenowy/SUV, wielkopolskie , Rydzyna
kia cee'd 1.4l (90KM) benzyna 2010 0 km 56 000 PLN
auto nowe, stalowoszary hatchback, wielkopolskie , Rydzyna
kia picanto 1.0l (62KM) benzyna 2009 0 km 25 900 PLN
auto nowe, zolty inny, małopolskie , Kraków

Najnowsze artykuly o marce kia :

Kia Magentis 2011 - pierwsze oficjalne zdjęcia

Wiosną 2011 roku w sprzedaży na europejskich rynkach pojawi się nowa Kia Magentis (znana w Stanach Zjednoczonych pod nazwą Optima).

Oprócz zupełnie nowego, świeżego wyglądu, nowa Kia jest dłuższa, szersza i niższa od swojego poprzednika, co w połączeniu z większym rozstawem osi pozwoli modelowi konkurować w segmencie D. Nie będzie to jednak łatwe, gdyż konserwatywni klienci przyzwyczaili się już do szybkich i niezawodnych Passatów, czy przestronnych Mondeo.

Mistrzowie Kia Lotos Cup 2009

W sobotni wieczór na Autodromie Brno odbyła się uroczysta gala, w czasie której najlepsi kierowcy Kia LOTOS Cup w sezonie 2009 odebrali puchary i nagrody regulaminowe.

Po raz pierwszy w czteroletniej historii markowych wyścigów Kia Picanto i Kia cee’d zdobywcą pucharu, samochodu Kia pro_cee’d oraz mistrzem Polski został kierowca, który odniósł sześć, a nie pięć, jak w minionych latach było, zwycięstw w rozegranych w sezonie wyścigach. Kamil Raczkowski po raz szósty stanął na najwyższym podium w czasie ostatniej rundy cee’d LOTOS Cup. Z rąk przedstawicieli sponsorów - LOTOS Oil, LOTOS Paliwa, Pirelli, Alcar, organizatora sportowego Głównej Komisji Sportów Samochodowych PZM i Kia Motors Polska nagrody i puchary odebrali nowokreowany mistrz i wicemistrzowie Polski: zwycięzca sezonu 2009 w cee’d LOTOS Cup Kamil Raczkowski, zdobywca drugiego miejsca Andrzej Gasenko i ubiegłoroczny mistrz, który w tym roku wywalczył trzecie miejsce, Łukasz Błaszkowski. W sezonie sklasyfikowano 21 kierowców, jedyna pani zajęła w klasyfikacji końcowej dziewiąte miejsce.

W rozgrywanym po raz czwarty serialu Picanto LOTOS Cup najwięcej punktów zgromadził na swoim koncie Michał Kijanka. Zgodnie z pucharową tradycją w dwunastu rozegranych wyścigach zwyciężał pięciokrotnie. W czasie uroczystego zakończenia sezonu w Brnie odebrał kluczyki do samochodu Kia Picanto. Drugie miejsce i tytuł wicemistrzowski wywalczył Maciej Kopański, na trzecim miejscu ukończył tegoroczne zmagania Piotr Materzyński. W sezonie 2009 sklasyfikowano 26 zawodników, w tym trzy panie. Najlepsza z nich była Ola Furgał, która zajęła siódme miejsce, na ósmej pozycji, ze stratą jedynie dwóch punktów sklasyfikowana została Magdalena Wilk. Na piętnastym miejscu ukończyła tegoroczną rywalizację Klara Ruszkowska-Rosłan.

Kia Forte LPI Hybrid już wkrótce w Europie

Pierwszy pokaz samochodu Kia Forte LPI Hybrid w Europie łączy się z zapowiedzią szerokiego programu badawczego ‘w warunkach rzeczywistych’ – przewidywanego przez Kia na rok 2010. I choć należący do segmentu C sedan Forte (noszący na niektórych rynkach nazwę Cerato) nie jest oferowany na ‘starym kontynencie’ – Kia zamierza w przyszłym roku rozpocząć próbną eksploatację floty aż 50 tych pojazdów w skali światowej, z czego 36 znajdzie się właśnie na obszarze Europy.

W krajach europejskich o rozwiniętej sieci tankowania LPG, flota samochodów Kia Forte udostępniona będzie w celach testowych mediom, agencjom rządowym i organizacjom ekologicznym. Posłuży także ocenie  potencjału komercjalizacji hybryd LPI na większą skalę w przyszłości, także pod kątem spodziewanych oszczędności na różnicach cen LPG i benzyny. 

Kia Forte LPI Hybrid sprzedawana już obecnie w Korei posiada zasilaną paliwem LPG, 1,6-litrową jednostkę spalinową serii Gamma o mocy 114 KM i momencie 148 Nm. Jednostka ta współpracuje z hybrydowym zespołem napędowym, w którego skład wchodzi silnik elektryczny o mocy 15 kW i momencie obrotowym 105 Nm, bateria akumulatorów litowo-jonowych (polimerowych) o napięciu 180 V, bezstopniowa skrzynia przekładniowa CVT, system ISG oraz system regeneracyjnego hamowania doładowujący akumulatory prądowe.

Średnie zużycie paliwa Kia Forte LPI Hybrid wynosi tylko 5,6 l/100 km, emisja CO2 zaledwie 99 g/km, a współczynnik oporu aerodynamicznego nadwozia Cd = 0,26. A ponieważ ceny paliwa LPG w większości krajów są znacznie niższe niż benzyny – zużycie 5,6 litra LPG/100 km porównać można w kategorii kosztowej (np. w realiach koreańskich) z ok. 2,6 litra benzyny/100 km. Należy jednak pamiętać, iż cena LPG i związane z tym podatki są zróżnicowane w różnych krajach Europy, tak więc potencjalne oszczędności eksploatacyjne samochodów rodzaju Kia Forte LPI Hybrid będą się wahać i to czasem znacznie. Interesujące zaś może być to, iż w kategoriach codziennej eksploatacji zasięg Kia Forte LPI Hybrid wynosić może nawet 850 kilometrów pomiędzy kolejnymi tankowaniami.

Jednostka LPI pracuje podczas jazdy w sposób ciągły i wspomagana jest automatycznie przez silnik elektryczny w trakcie ruszania z miejsca i przyspieszania. Prędkość podróżna utrzymywana jest także przez napęd główny (LPI), a w czasie hamowania energia elektryczna jest odzyskiwana w drodze tzw. ‘regenerative braking’. Miejsce seryjnego posiedzeniowego zbiornika benzyny zajęły w Kia Forte LPI Hybrid dwa specjalnie wzmocnione, cylindryczne  zbiorniki LPG o pojemności 53 litrów, zamontowane poprzecznie.

kia przykładowe opinie użytkowników na temat:kia :

Szczeliny jak w samochodach po wypadkch,nawet konsola ustawiona nierównomiernie wewnątrz samochodu.Kiepska widoczność przy cofaniu.Usługi serwisowe pod psem-liczy się tylko kasa.


Uważam że samochód jest super. Bardzo dobra gama silników - tu naprawdę każdy znajdzie coś dla siebie. Tak samo z pakietami dodatkowymi. Ja mam prawię full opcję i jestem mega zadowolony. W środku samochód jest bardzo dobrze wykończony.


Musimy wiedziec do czego bedzie nam służył.Samochodem tym jezdzi kobieta i ja uwazam ze doskonale nadaje sie do codziennych dojazdów do pracy plus jakies zakupy.Taki fajny mały samochodzik za niewielkie pieniadze.


Plusy: Fajna linia - naprawde ladne auto. Mocny i ekonomiczny silnik, spory bagaznik, dobre zawieszenie Minusy: skrzynia za slaba jak na ta klase auta, slabe audio, matarialy w srodku troszke tanie


Robilem dwukrotnie test minimalnego spalania na trasie 100 km na rozgrzanym silniku raz jadac ze srednia predkoscia 70 km/h (raz za ciezarówka - 60-80 km/h, raz bez ciezarówki 60-90 km/h). Pod koniec odcinka komputer wskazywal przez chwile 3,3, ale po wjezdzie do miasta bylo juz 3,4 (realne spalanie molo byc nieco wieksze).


Robilem dwukrotnie test minimalnego spalania na trasie 100 km na rozgrzanym silniku raz jadac ze srednia predkoscia 70 km/h (raz za ciezarówka - 60-80 km/h, raz bez ciezarówki 60-90 km/h). Pod koniec odcinka komputer wskazywal przez chwile 3,3, ale po wjezdzie do miasta bylo juz 3,4 (realne spalanie molo byc nieco wieksze).


Auto kupilem jako nowe, przy zakupie diler namawial do diesla, mimo iz informowalem ze przewaznie jezdze na krotkich odcinkach i w miescie; okazalo sie to bledem, dotychczas jezdzilem samochodami z silnikami benzynowymi i bylem zadowolony,


Zobacz moto info dla panów.