Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
kia carens
kia carnival
kia ceed
kia cerato
kia pro_cee'd
kia picanto
kia opirus
kia sorento
kia sportage
kia rio
kia clarus
kia soul
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty kia ceed
model silnik rocznik przebieg cena
1  
kia ceed 1.4l (90KM) benzyna 2010 0 km 47 900 PLN
auto nowe, hatchback, małopolskie , Kraków
kia ceed 1.4l (90KM) benzyna 2010 1 050 km 46 500 PLN
auto używane, hatchback, małopolskie , Kraków
kia ceed 1.4l (90KM) benzyna 2010 0 km 56 000 PLN
auto nowe, stalowoszary hatchback, wielkopolskie , Rydzyna

Najnowsze artykuly o marce kia :

Kia Magentis 2011 - pierwsze oficjalne zdjęcia

Wiosną 2011 roku w sprzedaży na europejskich rynkach pojawi się nowa Kia Magentis (znana w Stanach Zjednoczonych pod nazwą Optima).

Oprócz zupełnie nowego, świeżego wyglądu, nowa Kia jest dłuższa, szersza i niższa od swojego poprzednika, co w połączeniu z większym rozstawem osi pozwoli modelowi konkurować w segmencie D. Nie będzie to jednak łatwe, gdyż konserwatywni klienci przyzwyczaili się już do szybkich i niezawodnych Passatów, czy przestronnych Mondeo.

Mistrzowie Kia Lotos Cup 2009

W sobotni wieczór na Autodromie Brno odbyła się uroczysta gala, w czasie której najlepsi kierowcy Kia LOTOS Cup w sezonie 2009 odebrali puchary i nagrody regulaminowe.

Po raz pierwszy w czteroletniej historii markowych wyścigów Kia Picanto i Kia cee’d zdobywcą pucharu, samochodu Kia pro_cee’d oraz mistrzem Polski został kierowca, który odniósł sześć, a nie pięć, jak w minionych latach było, zwycięstw w rozegranych w sezonie wyścigach. Kamil Raczkowski po raz szósty stanął na najwyższym podium w czasie ostatniej rundy cee’d LOTOS Cup. Z rąk przedstawicieli sponsorów - LOTOS Oil, LOTOS Paliwa, Pirelli, Alcar, organizatora sportowego Głównej Komisji Sportów Samochodowych PZM i Kia Motors Polska nagrody i puchary odebrali nowokreowany mistrz i wicemistrzowie Polski: zwycięzca sezonu 2009 w cee’d LOTOS Cup Kamil Raczkowski, zdobywca drugiego miejsca Andrzej Gasenko i ubiegłoroczny mistrz, który w tym roku wywalczył trzecie miejsce, Łukasz Błaszkowski. W sezonie sklasyfikowano 21 kierowców, jedyna pani zajęła w klasyfikacji końcowej dziewiąte miejsce.

W rozgrywanym po raz czwarty serialu Picanto LOTOS Cup najwięcej punktów zgromadził na swoim koncie Michał Kijanka. Zgodnie z pucharową tradycją w dwunastu rozegranych wyścigach zwyciężał pięciokrotnie. W czasie uroczystego zakończenia sezonu w Brnie odebrał kluczyki do samochodu Kia Picanto. Drugie miejsce i tytuł wicemistrzowski wywalczył Maciej Kopański, na trzecim miejscu ukończył tegoroczne zmagania Piotr Materzyński. W sezonie 2009 sklasyfikowano 26 zawodników, w tym trzy panie. Najlepsza z nich była Ola Furgał, która zajęła siódme miejsce, na ósmej pozycji, ze stratą jedynie dwóch punktów sklasyfikowana została Magdalena Wilk. Na piętnastym miejscu ukończyła tegoroczną rywalizację Klara Ruszkowska-Rosłan.

Kia Forte LPI Hybrid już wkrótce w Europie

Pierwszy pokaz samochodu Kia Forte LPI Hybrid w Europie łączy się z zapowiedzią szerokiego programu badawczego ‘w warunkach rzeczywistych’ – przewidywanego przez Kia na rok 2010. I choć należący do segmentu C sedan Forte (noszący na niektórych rynkach nazwę Cerato) nie jest oferowany na ‘starym kontynencie’ – Kia zamierza w przyszłym roku rozpocząć próbną eksploatację floty aż 50 tych pojazdów w skali światowej, z czego 36 znajdzie się właśnie na obszarze Europy.

W krajach europejskich o rozwiniętej sieci tankowania LPG, flota samochodów Kia Forte udostępniona będzie w celach testowych mediom, agencjom rządowym i organizacjom ekologicznym. Posłuży także ocenie  potencjału komercjalizacji hybryd LPI na większą skalę w przyszłości, także pod kątem spodziewanych oszczędności na różnicach cen LPG i benzyny. 

Kia Forte LPI Hybrid sprzedawana już obecnie w Korei posiada zasilaną paliwem LPG, 1,6-litrową jednostkę spalinową serii Gamma o mocy 114 KM i momencie 148 Nm. Jednostka ta współpracuje z hybrydowym zespołem napędowym, w którego skład wchodzi silnik elektryczny o mocy 15 kW i momencie obrotowym 105 Nm, bateria akumulatorów litowo-jonowych (polimerowych) o napięciu 180 V, bezstopniowa skrzynia przekładniowa CVT, system ISG oraz system regeneracyjnego hamowania doładowujący akumulatory prądowe.

Średnie zużycie paliwa Kia Forte LPI Hybrid wynosi tylko 5,6 l/100 km, emisja CO2 zaledwie 99 g/km, a współczynnik oporu aerodynamicznego nadwozia Cd = 0,26. A ponieważ ceny paliwa LPG w większości krajów są znacznie niższe niż benzyny – zużycie 5,6 litra LPG/100 km porównać można w kategorii kosztowej (np. w realiach koreańskich) z ok. 2,6 litra benzyny/100 km. Należy jednak pamiętać, iż cena LPG i związane z tym podatki są zróżnicowane w różnych krajach Europy, tak więc potencjalne oszczędności eksploatacyjne samochodów rodzaju Kia Forte LPI Hybrid będą się wahać i to czasem znacznie. Interesujące zaś może być to, iż w kategoriach codziennej eksploatacji zasięg Kia Forte LPI Hybrid wynosić może nawet 850 kilometrów pomiędzy kolejnymi tankowaniami.

Jednostka LPI pracuje podczas jazdy w sposób ciągły i wspomagana jest automatycznie przez silnik elektryczny w trakcie ruszania z miejsca i przyspieszania. Prędkość podróżna utrzymywana jest także przez napęd główny (LPI), a w czasie hamowania energia elektryczna jest odzyskiwana w drodze tzw. ‘regenerative braking’. Miejsce seryjnego posiedzeniowego zbiornika benzyny zajęły w Kia Forte LPI Hybrid dwa specjalnie wzmocnione, cylindryczne  zbiorniki LPG o pojemności 53 litrów, zamontowane poprzecznie.

Kia Venga we Frankfurcie

Międzynarodowy Salon Samochodowy we Frankfurcie jest sceną światowego debiutu nowego, przestronnego i dynamicznego hatchbacka segmentu B marki Kia.

Kia Venga – bo tak brzmi jego nazwa – będzie produkowana w Europie, wejdzie na rynki tego kontynentu pod koniec bieżącego roku i objęta zostanie podwójną  gwarancją producenta: 7-letnią na zespół napędowy/5-letnią (lub 150.000 km) na cały samochód oraz 10-letnią gwarancją antykorozyjną. Okresy między przeglądowe wyniosą 30.000 km lub co 12 miesięcy.

Kia Venga w wersji produkcyjnej niewiele rożni się od zaprezentowanego podczas salonu genewskiego pojazdu koncepcyjnego Kia No. 3. Pomijając nieco bardziej konwencjonalny design szyby czołowej i dachu, wszystkie elementy blacharskie są identyczne.

Zaprojektowana od początku w Europie i produkowana w czeskiej fabryce w Nosovicach Kia Venga ma 4068 mm długości, niespotykany w swej klasie rozstaw osi (2615 mm), a jej wysokość 1600 mm pozwala do maksimum powiększyć objętość wnętrza.  Dzięki przemyślanej konstrukcji  wyznaczającej nową definicję w tej kategorii pojazdów, wnętrze Vengi ma wielkość spotykaną w  autach klasy kompaktowej – przy wymiarach nadwozia typowych dla segmentu B.

Oferta rynkowa Vengi obejmować będzie dwa silniki benzynowe i dwa wysokoprężne  – w zestawie z manualną lub automatyczną skrzynią przekładniową. Oferowana w krajach Unii Europejskiej gama silników spełniać będzie oczywiście wymogi normy Euro 5.

Z uwagi na spodziewaną popularność napędu dieslowskiego samochód Kia Venga posiada nowy silnik wysokoprężny common rail, który został skonstruowany w Niemczech, a będzie produkowany na Słowacji ze specjalnym  przeznaczeniem dla Vengi oraz nowego cee’da. Ta wyposażona w turbosprężarkę z zaworem upustowym (WGT) lub zmienną geometrię łopatek (VGT) jednostka pracuje płynnie w całym zakresie obrotów i występuje w dwóch pojemnościach skokowych: 1,4 litra o mocy 90 lub 75 KM oraz 1,6 litra o mocy 128 lub 115 KM – zależnie od wymagań danego rynku sprzedaży. Silnik 1,6-litrowy jest już stosowany w nowym cee’dzie, natomiast wersja 1,4  zadebiutuje właśnie w Kia Venga.

kia ceed - Kia cee'd to bardzo udany model który skutecznie walczy o klientów w klasie kompakt. Ciekawa stylistyka i nienaganne wykonanie sprawiły że jest prawdziwym hitem sprzedaży.

kia ceed przykładowe opinie użytkowników na temat:kia :

auto bardzo ladne ale i bardzo tandetne jakosc wykonania i uzyte materialy a co za tym idzie trwalosc i niezawodnosc na bardzo niskim poziomie a sa to w naszych realiach (dziurawe drogi,kiepski serwis) cechy bardzo wazne!!!!do tego wysokie ceny napraw


est to autko w sam raz dla 4-osobowej rodzinki, jednocześnie gdyby tatuś chcial wyskoczyć się pościgać ;) silnik dysponuje dużym zapasem mocy i nie będzie odstawał od kolegów w bmw czy hondzie!! Jednym słowem....ciężko ją określić, ma temperament


Super auto. W dwa lata przejechalem 83000 km i nic. W serwisie robie tylko przeglady. Spalanie w miescie 7.3 trasa 6.7. Bardzo dobre osiagi, swietne trzymanie sie drogi, niski poziom halasu silnika. 180 km/h bez zadnego problemu.


Przejechalem w ciagu 7 miesiecy 49 tys. km, jedyna usterka to stukanie tylnej klapy, czemu sam zaradzilem regulujac rygiel, poza tym auto najlepsze w swojej klasie, idealne trzymanie sie drogi, doskonale paarametry jak na takie zuzycie paliwa ok. 5.6-8.2.


W ciagu poltora roku przejechalem 63 000 km bez absolutnie zadnych usterek. Super auto. Dynamiczne i ekonomiczne (miasto 7.6, trasa 6.5).


Auto na pewno nie dla wszystkich - jeżeli ktoś traktuje samochód tylko jako niezawodny środek lokomocji z A do B to niepoleca! Jeżeli któś ma za to trochę benzyny we krwi i nie jest ślepo zapatrzony w pancerwageny i temu podobne - szczerze polecam


Uważam że samochód jest super. Bardzo dobra gama silników - tu naprawdę każdy znajdzie coś dla siebie. Tak samo z pakietami dodatkowymi. Ja mam prawię full opcję i jestem mega zadowolony. W środku samochód jest bardzo dobrze wykończony.


osłony na balkon | strona www | portfel młodzieżowy | szkoła tańca toruń