Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
kia carens
kia carnival
kia cee'd
kia cerato
kia clarus
kia opirus
kia picanto
kia pro_cee'd
kia rio
kia sorento
kia soul
kia sportage
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki kia Region - siedlce
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce kia :

Kia Magentis 2011 - pierwsze oficjalne zdjęcia

Wiosną 2011 roku w sprzedaży na europejskich rynkach pojawi się nowa Kia Magentis (znana w Stanach Zjednoczonych pod nazwą Optima).

Oprócz zupełnie nowego, świeżego wyglądu, nowa Kia jest dłuższa, szersza i niższa od swojego poprzednika, co w połączeniu z większym rozstawem osi pozwoli modelowi konkurować w segmencie D. Nie będzie to jednak łatwe, gdyż konserwatywni klienci przyzwyczaili się już do szybkich i niezawodnych Passatów, czy przestronnych Mondeo.

Mistrzowie Kia Lotos Cup 2009

W sobotni wieczór na Autodromie Brno odbyła się uroczysta gala, w czasie której najlepsi kierowcy Kia LOTOS Cup w sezonie 2009 odebrali puchary i nagrody regulaminowe.

Po raz pierwszy w czteroletniej historii markowych wyścigów Kia Picanto i Kia cee’d zdobywcą pucharu, samochodu Kia pro_cee’d oraz mistrzem Polski został kierowca, który odniósł sześć, a nie pięć, jak w minionych latach było, zwycięstw w rozegranych w sezonie wyścigach. Kamil Raczkowski po raz szósty stanął na najwyższym podium w czasie ostatniej rundy cee’d LOTOS Cup. Z rąk przedstawicieli sponsorów - LOTOS Oil, LOTOS Paliwa, Pirelli, Alcar, organizatora sportowego Głównej Komisji Sportów Samochodowych PZM i Kia Motors Polska nagrody i puchary odebrali nowokreowany mistrz i wicemistrzowie Polski: zwycięzca sezonu 2009 w cee’d LOTOS Cup Kamil Raczkowski, zdobywca drugiego miejsca Andrzej Gasenko i ubiegłoroczny mistrz, który w tym roku wywalczył trzecie miejsce, Łukasz Błaszkowski. W sezonie sklasyfikowano 21 kierowców, jedyna pani zajęła w klasyfikacji końcowej dziewiąte miejsce.

W rozgrywanym po raz czwarty serialu Picanto LOTOS Cup najwięcej punktów zgromadził na swoim koncie Michał Kijanka. Zgodnie z pucharową tradycją w dwunastu rozegranych wyścigach zwyciężał pięciokrotnie. W czasie uroczystego zakończenia sezonu w Brnie odebrał kluczyki do samochodu Kia Picanto. Drugie miejsce i tytuł wicemistrzowski wywalczył Maciej Kopański, na trzecim miejscu ukończył tegoroczne zmagania Piotr Materzyński. W sezonie 2009 sklasyfikowano 26 zawodników, w tym trzy panie. Najlepsza z nich była Ola Furgał, która zajęła siódme miejsce, na ósmej pozycji, ze stratą jedynie dwóch punktów sklasyfikowana została Magdalena Wilk. Na piętnastym miejscu ukończyła tegoroczną rywalizację Klara Ruszkowska-Rosłan.

Kia Forte LPI Hybrid już wkrótce w Europie

Pierwszy pokaz samochodu Kia Forte LPI Hybrid w Europie łączy się z zapowiedzią szerokiego programu badawczego ‘w warunkach rzeczywistych’ – przewidywanego przez Kia na rok 2010. I choć należący do segmentu C sedan Forte (noszący na niektórych rynkach nazwę Cerato) nie jest oferowany na ‘starym kontynencie’ – Kia zamierza w przyszłym roku rozpocząć próbną eksploatację floty aż 50 tych pojazdów w skali światowej, z czego 36 znajdzie się właśnie na obszarze Europy.

W krajach europejskich o rozwiniętej sieci tankowania LPG, flota samochodów Kia Forte udostępniona będzie w celach testowych mediom, agencjom rządowym i organizacjom ekologicznym. Posłuży także ocenie  potencjału komercjalizacji hybryd LPI na większą skalę w przyszłości, także pod kątem spodziewanych oszczędności na różnicach cen LPG i benzyny. 

Kia Forte LPI Hybrid sprzedawana już obecnie w Korei posiada zasilaną paliwem LPG, 1,6-litrową jednostkę spalinową serii Gamma o mocy 114 KM i momencie 148 Nm. Jednostka ta współpracuje z hybrydowym zespołem napędowym, w którego skład wchodzi silnik elektryczny o mocy 15 kW i momencie obrotowym 105 Nm, bateria akumulatorów litowo-jonowych (polimerowych) o napięciu 180 V, bezstopniowa skrzynia przekładniowa CVT, system ISG oraz system regeneracyjnego hamowania doładowujący akumulatory prądowe.

Średnie zużycie paliwa Kia Forte LPI Hybrid wynosi tylko 5,6 l/100 km, emisja CO2 zaledwie 99 g/km, a współczynnik oporu aerodynamicznego nadwozia Cd = 0,26. A ponieważ ceny paliwa LPG w większości krajów są znacznie niższe niż benzyny – zużycie 5,6 litra LPG/100 km porównać można w kategorii kosztowej (np. w realiach koreańskich) z ok. 2,6 litra benzyny/100 km. Należy jednak pamiętać, iż cena LPG i związane z tym podatki są zróżnicowane w różnych krajach Europy, tak więc potencjalne oszczędności eksploatacyjne samochodów rodzaju Kia Forte LPI Hybrid będą się wahać i to czasem znacznie. Interesujące zaś może być to, iż w kategoriach codziennej eksploatacji zasięg Kia Forte LPI Hybrid wynosić może nawet 850 kilometrów pomiędzy kolejnymi tankowaniami.

Jednostka LPI pracuje podczas jazdy w sposób ciągły i wspomagana jest automatycznie przez silnik elektryczny w trakcie ruszania z miejsca i przyspieszania. Prędkość podróżna utrzymywana jest także przez napęd główny (LPI), a w czasie hamowania energia elektryczna jest odzyskiwana w drodze tzw. ‘regenerative braking’. Miejsce seryjnego posiedzeniowego zbiornika benzyny zajęły w Kia Forte LPI Hybrid dwa specjalnie wzmocnione, cylindryczne  zbiorniki LPG o pojemności 53 litrów, zamontowane poprzecznie.

kia przykładowe opinie użytkowników na temat:kia :

Auto kupilem jako nowe, przy zakupie diler namawial do diesla, mimo iz informowalem ze przewaznie jezdze na krotkich odcinkach i w miescie; okazalo sie to bledem, dotychczas jezdzilem samochodami z silnikami benzynowymi i bylem zadowolony,


Auto wygodne w dalekie trasy. Wygodne siedzenia trzymaja dobrze w zakrętach. Silnik dynamiczny - pozwala na odrobinę szaleństwa. Ergonomia na dobrym poziomie. Ponad przeciętna kontrola trakcji - dla nowicjuszy rewelacja jednak dla mnie zabija trochę radoś


o moje 2 auto, jeżdze głównie po mieście, tutaj samochodzik sprawuje sie niemal doskonale. W trasie brakuje mocy i trzeba sie starać jakos to nadrobic. Silniczek czasem nawet zaskakuje (poztytwnie) swymi osiagami (MAX 180!!!). Autko jest starsznie sympatyczne...


Mogliby zmienić tryb pracy świateł, w trybie automatycznym w ciągu dnia świecą się tylko diody przodu tył włącza się tylko po zmroku a za to mandat gwarantowany bo jazda bez świateł


Bardzo przyjemny samochód, zakakująco dobrze wykończony. Raczej dla mniej sportowo nastawionych kierowców - silnik jak najbardziej, ale \"skętność\" raczej limuzyny niż gokarta. Troszkę więcej miejsca z tyłu i byłaby pełna piątka, a tak 4.5.


Przejechałem tym autem ponad 30 tyś km po przesiadce z wysłużonego Audi A6 z rocznika 2004, auto to hatchback w wersji Cosmo ze wszystkimi dodatkami, kolor technical grey, skrzynia biegów manualna. Podczas wyboru samochodu przetestowałem kilka innych aut


Mogliby zmienić tryb pracy świateł, w trybie automatycznym w ciągu dnia świecą się tylko diody przodu tył włącza się tylko po zmroku a za to mandat gwarantowany bo jazda bez świateł