Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
lexus gs
lexus is
lexus ls
lexus rx
lexus sc
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty lexus gs
model silnik rocznik przebieg cena
1  
lexus gs 3.0l (220KM) benzyna 1998 142 000 km 28 000 PLN
auto używane, zloty met. sedan/limuzyna, małopolskie , Kraków

Najnowsze artykuly o marce lexus :

Lexus na salonie Frankfurt Motor Show

Światowa premiera LF-Ch, koncepcji w pełni hybrydowej wersji kompaktowego modelu w segmencie Premium, będzie głównym akcentem ekspozycji Lexusa podczas zbliżającego się Frankfurckiego Salonu Motoryzacyjnego. Towarzyszyć jej będzie światowa premiera zmodernizowanej serii LS oraz odświeżonych modeli GS, IS i IS F.

Lexus LF-Ch
- Kompaktowy model koncepcyjny klasy Premium z napędem hybrydowym Lexus Hybrid Drive
- Praktyczne 5-drzwiowe nadwozie, odpowiadające podstawowym wymogom rynku samochodów kompaktowych w segmencie Premium

Na Frankfurckim Salonie Motoryzacyjnym 2009 zadebiutuje koncepcyjny Lexus LF-Ch, wzmacniając tym samym pozycję marki jako jedynej oferującej pełną gamę modeli samochodów z napędem w pełni hybrydowym.

LF-Ch łączy stylowe wzornictwo z hybrydowym układem napędowym w praktycznym, 5-drzwiowym, zwartym opakowaniu, idealnie trafiając w oczekiwania nabywców na wymagającym rynku samochodów kompaktowych w segmencie Premium.
Dzięki możliwości jazdy wyłącznie z napędem elektrycznym – kluczowej zalety układu Lexus Hybrid Drive – LF-Ch umożliwia niemal bezgłośne poruszanie się w mieście, z zerową emisją zanieczyszczeń.

Lexus LS
- Zmienione wzornictwo nadwozia i wnętrza
- Zaktualizowane wyposażenie i przeprojektowane siedzenia
- Poprawiona dynamika jazdy

Na Salonie będzie miała swoją światową premierę również całkowicie zmodernizowana linia modeli LS, ze zmianami zewnętrznymi i w wystroju wnętrza, przeprojektowanym układem siedzeń, zaktualizowaną listą wyposażenia oraz poprawioną dynamiką jazdy.

Jedyna na świecie w pełni hybrydowa limuzyna w segmencie luksusowym – Lexus LS 600h – będzie natychmiast rozpoznawalna jako legitymujący się wysokimi osiągami flagowy model serii LS, dzięki charakterystycznym elementom stylizacyjnym nadwozia i wnętrza, wzbogaconemu wyposażeniu oraz licznym usprawnieniom hybrydowego układu napędowego.

Lexus we Frankfurcie

Lexus pokaże pierwszy szkic nowego modelu klasy C-Premium podczas tegorocznych targów motoryzacyjnych we Frankfurcie. Przednia linia szkice nowego modelu nawiązują do obecnie sprzedawanego modelu IS.

Model koncepcyjny, który  jest kwintesencją zarówno najnowocześniejszych rozwiązań technicznych i przełomowego projektu nadwozia, stanie się z pewnością mocnym konkurentem w swojej klasie.

Marcin Gortat i Lexus

W najbliższych dniach przyjedzie do Polski Marcin Gortat – najpopularniejszy polski koszykarz, który dzięki swojej pasji, wytrwałości w dążeniu do celu, pracy osiągnął w swojej dyscyplinie sportowej taki poziom, jakiego nie dane było zdobyć żadnemu innemu polskiemu koszyka

Marcin jest nie tylko wspaniałym sportowcem, jest przede wszystkim człowiekiem, który dzięki swoim osiągnięciom chce pomóc młodym polskim sportowcom w rozwijaniu ich umiejętności, przekazać im swoja pasję i determinację w dążeniu do celu.  Stworzył on wraz stowarzyszeniem ŁKS Koszykówka Męska, imprezę promującą wśród dzieci i młodzieży tę dyscyplinę oraz zdrowy tryb życia. W tym roku odbędzie się już druga edycja tego projektu. W związku z mistrzostwami EuroBasket 2009,  które w tym roku odbywają się w Polsce, Marcin i jego Camp zawita tego lata do wszystkich miast, w których rozgrywane będą mecze  o mistrzostwo starego kontynentu.  

Prawie trzymiesięczny pobyt Marcina w Polsce wiąże się z pokonywaniem wielokilometrowych tras, aby uczestniczyć w treningach dziecięcych i młodzieżowych klubów koszykówki, zgrupowaniach polskiej reprezentacji przygotowującej się do Mistrzostw Europy i w samych Mistrzostwa wreszcie.  
Swoje podróże po Polsce Marcin postanowił odbywać Lexusem, bo jak powiedział, to samochód, którego najwyższa jakość, klasa i wyjątkowość, a także historia tworzenia i zdobywania rynków, szacunek dla klientów,  podkreślą cechy, jakie chce przekazywać młodym sportowcom.  Marcin wybrał Lexusa z napędem hybrydowym – LS600hL, twierdzi bowiem, że frajdę sprawia mu zarówno prowadzenie tego auta jak i korzystanie z dobrodziejstw 'tylnej kanapy”, gdzie może się doskonale zrelaksować poddając masażowi.

Nowy Lexus IS 250 Cabrio

Prace nad nowym modelem Lexusa IS 250C z nadwoziem typu coupe/kabriolet były prowadzone pod hasłem 'samochód otwarty”. Reprezentuje on tradycyjne wartości Lexusa: najwyższy poziom prestiżu, wysoką jakość i innowacyjne rozwiązania techniczne.

Szczególny nacisk został położony na spotęgowanie uczuć radości i wolności, które od zawsze towarzyszą podróżowaniu samochodami z rozkładanym dachem. Model IS 250C został wyposażony w, najszybciej na świecie działający, trzyczęściowy dach. Nowy Lexus rodziny IS charakteryzuje się poziomem hałasu i drgań takim jak w modelu IS w wersji sedan oraz elegancją stylowego, komfortowego i doskonale wykończonego kabrioletu. Samochód został tak zaprojektowany, aby zapewniał użytkownikom niski poziom hałasu i brak zawirowań powietrza podczas jazdy ze złożonym dachem. Tak jak w przypadku każdego Lexusa, IS 250C charakteryzuje się bogatym wyposażeniem standardowym, zawierającym największą, w tej klasie pojazdów, liczbę układów bezpieczeństwa czynnego i biernego. Doskonała ergonomia miejsca kierowcy została uzupełniona przez cały szereg nowych cech. Zmodyfikowany zestaw wskaźników zapewnia lepszą czytelność podczas jazdy ze złożonym dachem, a układy klimatyzacji i audio w sposób automatyczny dopasowują się do warunków jazdy – ze złożonym lub rozłożonym dachem. Nowy Lexus IS 250C to bezkompromisowe piękno i poziom dopracowania. Takiego przywiązania wagi do szczegółów nie można znaleźć w żadnym innym samochodzie z nadwoziem typu kabriolet z segmentu Premium D. Żaden inny również nie jest tak stylowy i dojrzały.

WZORNICTWO
Pokrywa silnika, lampy przednie, klamki drzwi i lusterka pochodzą z wersji sedan. Wyjątkowy styl IS 250C odróżnia go od typowych samochodów z nadwoziem kabriolet. Elementy poszycia nadwozia zostały przeprojektowane. Dzięki temu doskonale pasują do nowego, trzyczęściowego składanego dachu wykonanego ze stopu aluminium. Nowy, lekki, wykonany ze stopu aluminium, składany dach charakteryzuje się najkrótszym na świecie czasem składania i rozkładania. Każda z tych czynności trwa tylko 20 sekund. Mechanizm trzyczęściowego dachu składa się ze szkieletu wykonanego z czterech elementów, 15 silników elektrycznych i 37 czujników, co zapewnia płynne i ciche działanie. Aby rozłożyć lub złożyć dach wystarczy nacisnąć przycisk znajdujący się na desce rozdzielczej. Niebywale cicho pracujący mechanizm wyposażony został w funkcję 'roof brake”, która spowalnia proces rozkładania dachu, kiedy jego krawędź zbliża się do szyby przedniej. Podczas składania lub rozkładania dachu, górna krawędź pokrywy bagażnika wysuwa się poza obrys tylnego zderzaka. Z tego powodu system został wyposażony w czujniki odległości wbudowane w tylny zderzak, których zadaniem jest wykluczenie ryzyka uszkodzenia elementów systemu w czasie działania. Szkła zestawu wskaźników zostały zmienione tak, aby poprawić widoczność podczas jazdy ze złożonym dachem. Wzrósł kontrast oświetlenia LED, a przenikalność szkieł została zmniejszona z 30% na 20%. Zwarta konstrukcja mechanizmu składającego dach pozwoliła na znaczne zwiększenie pojemności bagażnika – pojemność bagażnika należy do największych w klasie, poszerzenie otworu drzwi przednich, łatwy dostęp do foteli tylnych, a także zwiększenie ilości miejsca dla pasażerów podróżujących na tylnych fotelach.

lexus gs przykładowe opinie użytkowników na temat:lexus :

Szczeliny jak w samochodach po wypadkch,nawet konsola ustawiona nierównomiernie wewnątrz samochodu.Kiepska widoczność przy cofaniu.Usługi serwisowe pod psem-liczy się tylko kasa.


Samochód jest w porządku. Zawieszenie OK. Niemiecka jakość. Uważam że jak za te pieniądze to mogli by dorzucić klimatronik. Mam wyrzucony katalizator i przechodzi testy bez problemu na stacji kontroli. Polecam wszystkim - ma niezłego kopa


Oceniam go pozytywnie za komfort, precyzje prowadzenia ( zakrety ) co daje poczucie bezpieczenstwa, ekonomie silnika ( srednio 6.2 )oraz funkcjonalnosc ( schowki, bagaznik ).Stwierdzam ze jest to dojrzala konstrukcja klasy sredniej nizszej, co nie znaczy,ze nie moze byc usterkowa( wymieniono mi podkladki pod pedalami - stuki).


Wynik przecietny , spodziewałem się czegoś więcej za tą cene , model utworzony jakby na siłe , spalanie jak smok , spokojnie można osiagnac wynik 22l na 100km.Przy szybkim pokonywaniu zakretów trzeba omachac sie kierownica bo tył auta ucieka na bok.


Auto zaprojektowane z myśla, wnetrze jest przyjemne linia auta jest po prostu super, jakość materiałów na bardzo wysokim pozimie, przyciskie rozmieszczone doskonale, nawet noca nie ma problemu z odnalezieniem i nie ma przypadku zeby czegos szukac


Przejechalem zaledwie 18tys. km (glownie w miescie). Spalanie zima w korkach miejskich to 9 l.Nie mialem jeszcze zadnej usterki. Stwierdzilem natomiast znaczny stopien korozji ukladu wydechowego, co juz wiosna bedzie grozic duzymi kosztami wymiany. To nie powinno sie zdarzac !


Ogolnie nie polecam, chyba ze ktos ma duzo zbednej gotowki na naprawy. Jest to moje pierwsze i ostatnie francuskie auto. Od pewnego czasu staram sie tym autem nie jezdzic w dluzsze trasy bo nigdy nie wiadomo co cie czeka! A oto co sie juz zdazylo popsuc