Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
lexus gs
lexus is
lexus ls
lexus rx
lexus sc
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty lexus rx
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce lexus :

Lexus na salonie Frankfurt Motor Show

Światowa premiera LF-Ch, koncepcji w pełni hybrydowej wersji kompaktowego modelu w segmencie Premium, będzie głównym akcentem ekspozycji Lexusa podczas zbliżającego się Frankfurckiego Salonu Motoryzacyjnego. Towarzyszyć jej będzie światowa premiera zmodernizowanej serii LS oraz odświeżonych modeli GS, IS i IS F.

Lexus LF-Ch
- Kompaktowy model koncepcyjny klasy Premium z napędem hybrydowym Lexus Hybrid Drive
- Praktyczne 5-drzwiowe nadwozie, odpowiadające podstawowym wymogom rynku samochodów kompaktowych w segmencie Premium

Na Frankfurckim Salonie Motoryzacyjnym 2009 zadebiutuje koncepcyjny Lexus LF-Ch, wzmacniając tym samym pozycję marki jako jedynej oferującej pełną gamę modeli samochodów z napędem w pełni hybrydowym.

LF-Ch łączy stylowe wzornictwo z hybrydowym układem napędowym w praktycznym, 5-drzwiowym, zwartym opakowaniu, idealnie trafiając w oczekiwania nabywców na wymagającym rynku samochodów kompaktowych w segmencie Premium.
Dzięki możliwości jazdy wyłącznie z napędem elektrycznym – kluczowej zalety układu Lexus Hybrid Drive – LF-Ch umożliwia niemal bezgłośne poruszanie się w mieście, z zerową emisją zanieczyszczeń.

Lexus LS
- Zmienione wzornictwo nadwozia i wnętrza
- Zaktualizowane wyposażenie i przeprojektowane siedzenia
- Poprawiona dynamika jazdy

Na Salonie będzie miała swoją światową premierę również całkowicie zmodernizowana linia modeli LS, ze zmianami zewnętrznymi i w wystroju wnętrza, przeprojektowanym układem siedzeń, zaktualizowaną listą wyposażenia oraz poprawioną dynamiką jazdy.

Jedyna na świecie w pełni hybrydowa limuzyna w segmencie luksusowym – Lexus LS 600h – będzie natychmiast rozpoznawalna jako legitymujący się wysokimi osiągami flagowy model serii LS, dzięki charakterystycznym elementom stylizacyjnym nadwozia i wnętrza, wzbogaconemu wyposażeniu oraz licznym usprawnieniom hybrydowego układu napędowego.

Lexus we Frankfurcie

Lexus pokaże pierwszy szkic nowego modelu klasy C-Premium podczas tegorocznych targów motoryzacyjnych we Frankfurcie. Przednia linia szkice nowego modelu nawiązują do obecnie sprzedawanego modelu IS.

Model koncepcyjny, który  jest kwintesencją zarówno najnowocześniejszych rozwiązań technicznych i przełomowego projektu nadwozia, stanie się z pewnością mocnym konkurentem w swojej klasie.

Marcin Gortat i Lexus

W najbliższych dniach przyjedzie do Polski Marcin Gortat – najpopularniejszy polski koszykarz, który dzięki swojej pasji, wytrwałości w dążeniu do celu, pracy osiągnął w swojej dyscyplinie sportowej taki poziom, jakiego nie dane było zdobyć żadnemu innemu polskiemu koszyka

Marcin jest nie tylko wspaniałym sportowcem, jest przede wszystkim człowiekiem, który dzięki swoim osiągnięciom chce pomóc młodym polskim sportowcom w rozwijaniu ich umiejętności, przekazać im swoja pasję i determinację w dążeniu do celu.  Stworzył on wraz stowarzyszeniem ŁKS Koszykówka Męska, imprezę promującą wśród dzieci i młodzieży tę dyscyplinę oraz zdrowy tryb życia. W tym roku odbędzie się już druga edycja tego projektu. W związku z mistrzostwami EuroBasket 2009,  które w tym roku odbywają się w Polsce, Marcin i jego Camp zawita tego lata do wszystkich miast, w których rozgrywane będą mecze  o mistrzostwo starego kontynentu.  

Prawie trzymiesięczny pobyt Marcina w Polsce wiąże się z pokonywaniem wielokilometrowych tras, aby uczestniczyć w treningach dziecięcych i młodzieżowych klubów koszykówki, zgrupowaniach polskiej reprezentacji przygotowującej się do Mistrzostw Europy i w samych Mistrzostwa wreszcie.  
Swoje podróże po Polsce Marcin postanowił odbywać Lexusem, bo jak powiedział, to samochód, którego najwyższa jakość, klasa i wyjątkowość, a także historia tworzenia i zdobywania rynków, szacunek dla klientów,  podkreślą cechy, jakie chce przekazywać młodym sportowcom.  Marcin wybrał Lexusa z napędem hybrydowym – LS600hL, twierdzi bowiem, że frajdę sprawia mu zarówno prowadzenie tego auta jak i korzystanie z dobrodziejstw 'tylnej kanapy”, gdzie może się doskonale zrelaksować poddając masażowi.

Nowy Lexus IS 250 Cabrio

Prace nad nowym modelem Lexusa IS 250C z nadwoziem typu coupe/kabriolet były prowadzone pod hasłem 'samochód otwarty”. Reprezentuje on tradycyjne wartości Lexusa: najwyższy poziom prestiżu, wysoką jakość i innowacyjne rozwiązania techniczne.

Szczególny nacisk został położony na spotęgowanie uczuć radości i wolności, które od zawsze towarzyszą podróżowaniu samochodami z rozkładanym dachem. Model IS 250C został wyposażony w, najszybciej na świecie działający, trzyczęściowy dach. Nowy Lexus rodziny IS charakteryzuje się poziomem hałasu i drgań takim jak w modelu IS w wersji sedan oraz elegancją stylowego, komfortowego i doskonale wykończonego kabrioletu. Samochód został tak zaprojektowany, aby zapewniał użytkownikom niski poziom hałasu i brak zawirowań powietrza podczas jazdy ze złożonym dachem. Tak jak w przypadku każdego Lexusa, IS 250C charakteryzuje się bogatym wyposażeniem standardowym, zawierającym największą, w tej klasie pojazdów, liczbę układów bezpieczeństwa czynnego i biernego. Doskonała ergonomia miejsca kierowcy została uzupełniona przez cały szereg nowych cech. Zmodyfikowany zestaw wskaźników zapewnia lepszą czytelność podczas jazdy ze złożonym dachem, a układy klimatyzacji i audio w sposób automatyczny dopasowują się do warunków jazdy – ze złożonym lub rozłożonym dachem. Nowy Lexus IS 250C to bezkompromisowe piękno i poziom dopracowania. Takiego przywiązania wagi do szczegółów nie można znaleźć w żadnym innym samochodzie z nadwoziem typu kabriolet z segmentu Premium D. Żaden inny również nie jest tak stylowy i dojrzały.

WZORNICTWO
Pokrywa silnika, lampy przednie, klamki drzwi i lusterka pochodzą z wersji sedan. Wyjątkowy styl IS 250C odróżnia go od typowych samochodów z nadwoziem kabriolet. Elementy poszycia nadwozia zostały przeprojektowane. Dzięki temu doskonale pasują do nowego, trzyczęściowego składanego dachu wykonanego ze stopu aluminium. Nowy, lekki, wykonany ze stopu aluminium, składany dach charakteryzuje się najkrótszym na świecie czasem składania i rozkładania. Każda z tych czynności trwa tylko 20 sekund. Mechanizm trzyczęściowego dachu składa się ze szkieletu wykonanego z czterech elementów, 15 silników elektrycznych i 37 czujników, co zapewnia płynne i ciche działanie. Aby rozłożyć lub złożyć dach wystarczy nacisnąć przycisk znajdujący się na desce rozdzielczej. Niebywale cicho pracujący mechanizm wyposażony został w funkcję 'roof brake”, która spowalnia proces rozkładania dachu, kiedy jego krawędź zbliża się do szyby przedniej. Podczas składania lub rozkładania dachu, górna krawędź pokrywy bagażnika wysuwa się poza obrys tylnego zderzaka. Z tego powodu system został wyposażony w czujniki odległości wbudowane w tylny zderzak, których zadaniem jest wykluczenie ryzyka uszkodzenia elementów systemu w czasie działania. Szkła zestawu wskaźników zostały zmienione tak, aby poprawić widoczność podczas jazdy ze złożonym dachem. Wzrósł kontrast oświetlenia LED, a przenikalność szkieł została zmniejszona z 30% na 20%. Zwarta konstrukcja mechanizmu składającego dach pozwoliła na znaczne zwiększenie pojemności bagażnika – pojemność bagażnika należy do największych w klasie, poszerzenie otworu drzwi przednich, łatwy dostęp do foteli tylnych, a także zwiększenie ilości miejsca dla pasażerów podróżujących na tylnych fotelach.

lexus rx przykładowe opinie użytkowników na temat:lexus :

Auto o nietuzunkowym ksztalcie, mimo juz 5 lat na rynku, linia nadwozia dalej mnie zachwyca:) silnik bardzo przyjemnie pracuje, ma niewielki apetyt na spalanie i jedoczesnie potrafi z siebie wykrzesac sporo mocy:) swietna ergonomia (dla kierowcy)


Auto na pewno nie dla wszystkich - jeżeli ktoś traktuje samochód tylko jako niezawodny środek lokomocji z A do B to niepoleca! Jeżeli któś ma za to trochę benzyny we krwi i nie jest ślepo zapatrzony w pancerwageny i temu podobne - szczerze polecam


Jest moim pierwszym samochodem, za tą cene nie dostaniemy nic lepszego. 80KM w samochodzie ważącym 860kg to naprawde sporo. Bardzo cenie ekonomiczność i sporą przestrzeń w srodku. Jazda tym autem sprawia mi ogromną przyjemność. Nie mam problemów .


Testowalem auto w róznych warunkach, nigdy mnie nie zawiodlo, a noge mam ciezka. Po prostu lubie to auto. Goraco polecam.


Plusy: Fajna linia - naprawde ladne auto. Mocny i ekonomiczny silnik, spory bagaznik, dobre zawieszenie Minusy: skrzynia za slaba jak na ta klase auta, slabe audio, matarialy w srodku troszke tanie


Super auto. W dwa lata przejechalem 83000 km i nic. W serwisie robie tylko przeglady. Spalanie w miescie 7.3 trasa 6.7. Bardzo dobre osiagi, swietne trzymanie sie drogi, niski poziom halasu silnika. 180 km/h bez zadnego problemu.


Całkiem fajne auto Silnik dobrze dopasowany do wagi samochodu i w miarę jak na współczesnego diesla bezawaryjny. Trochę ekologiczne wynalazki typu DPF czy EGR mu psują opinię ale da sie z tym żyć. Polecam wersję wyposarzenia COSMO z nawigacją