Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
lexus gs
lexus is
lexus ls
lexus rx
lexus sc
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty lexus rx
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce lexus :

Lexus na salonie Frankfurt Motor Show

Światowa premiera LF-Ch, koncepcji w pełni hybrydowej wersji kompaktowego modelu w segmencie Premium, będzie głównym akcentem ekspozycji Lexusa podczas zbliżającego się Frankfurckiego Salonu Motoryzacyjnego. Towarzyszyć jej będzie światowa premiera zmodernizowanej serii LS oraz odświeżonych modeli GS, IS i IS F.

Lexus LF-Ch
- Kompaktowy model koncepcyjny klasy Premium z napędem hybrydowym Lexus Hybrid Drive
- Praktyczne 5-drzwiowe nadwozie, odpowiadające podstawowym wymogom rynku samochodów kompaktowych w segmencie Premium

Na Frankfurckim Salonie Motoryzacyjnym 2009 zadebiutuje koncepcyjny Lexus LF-Ch, wzmacniając tym samym pozycję marki jako jedynej oferującej pełną gamę modeli samochodów z napędem w pełni hybrydowym.

LF-Ch łączy stylowe wzornictwo z hybrydowym układem napędowym w praktycznym, 5-drzwiowym, zwartym opakowaniu, idealnie trafiając w oczekiwania nabywców na wymagającym rynku samochodów kompaktowych w segmencie Premium.
Dzięki możliwości jazdy wyłącznie z napędem elektrycznym – kluczowej zalety układu Lexus Hybrid Drive – LF-Ch umożliwia niemal bezgłośne poruszanie się w mieście, z zerową emisją zanieczyszczeń.

Lexus LS
- Zmienione wzornictwo nadwozia i wnętrza
- Zaktualizowane wyposażenie i przeprojektowane siedzenia
- Poprawiona dynamika jazdy

Na Salonie będzie miała swoją światową premierę również całkowicie zmodernizowana linia modeli LS, ze zmianami zewnętrznymi i w wystroju wnętrza, przeprojektowanym układem siedzeń, zaktualizowaną listą wyposażenia oraz poprawioną dynamiką jazdy.

Jedyna na świecie w pełni hybrydowa limuzyna w segmencie luksusowym – Lexus LS 600h – będzie natychmiast rozpoznawalna jako legitymujący się wysokimi osiągami flagowy model serii LS, dzięki charakterystycznym elementom stylizacyjnym nadwozia i wnętrza, wzbogaconemu wyposażeniu oraz licznym usprawnieniom hybrydowego układu napędowego.

Lexus we Frankfurcie

Lexus pokaże pierwszy szkic nowego modelu klasy C-Premium podczas tegorocznych targów motoryzacyjnych we Frankfurcie. Przednia linia szkice nowego modelu nawiązują do obecnie sprzedawanego modelu IS.

Model koncepcyjny, który  jest kwintesencją zarówno najnowocześniejszych rozwiązań technicznych i przełomowego projektu nadwozia, stanie się z pewnością mocnym konkurentem w swojej klasie.

Marcin Gortat i Lexus

W najbliższych dniach przyjedzie do Polski Marcin Gortat – najpopularniejszy polski koszykarz, który dzięki swojej pasji, wytrwałości w dążeniu do celu, pracy osiągnął w swojej dyscyplinie sportowej taki poziom, jakiego nie dane było zdobyć żadnemu innemu polskiemu koszyka

Marcin jest nie tylko wspaniałym sportowcem, jest przede wszystkim człowiekiem, który dzięki swoim osiągnięciom chce pomóc młodym polskim sportowcom w rozwijaniu ich umiejętności, przekazać im swoja pasję i determinację w dążeniu do celu.  Stworzył on wraz stowarzyszeniem ŁKS Koszykówka Męska, imprezę promującą wśród dzieci i młodzieży tę dyscyplinę oraz zdrowy tryb życia. W tym roku odbędzie się już druga edycja tego projektu. W związku z mistrzostwami EuroBasket 2009,  które w tym roku odbywają się w Polsce, Marcin i jego Camp zawita tego lata do wszystkich miast, w których rozgrywane będą mecze  o mistrzostwo starego kontynentu.  

Prawie trzymiesięczny pobyt Marcina w Polsce wiąże się z pokonywaniem wielokilometrowych tras, aby uczestniczyć w treningach dziecięcych i młodzieżowych klubów koszykówki, zgrupowaniach polskiej reprezentacji przygotowującej się do Mistrzostw Europy i w samych Mistrzostwa wreszcie.  
Swoje podróże po Polsce Marcin postanowił odbywać Lexusem, bo jak powiedział, to samochód, którego najwyższa jakość, klasa i wyjątkowość, a także historia tworzenia i zdobywania rynków, szacunek dla klientów,  podkreślą cechy, jakie chce przekazywać młodym sportowcom.  Marcin wybrał Lexusa z napędem hybrydowym – LS600hL, twierdzi bowiem, że frajdę sprawia mu zarówno prowadzenie tego auta jak i korzystanie z dobrodziejstw 'tylnej kanapy”, gdzie może się doskonale zrelaksować poddając masażowi.

Nowy Lexus IS 250 Cabrio

Prace nad nowym modelem Lexusa IS 250C z nadwoziem typu coupe/kabriolet były prowadzone pod hasłem 'samochód otwarty”. Reprezentuje on tradycyjne wartości Lexusa: najwyższy poziom prestiżu, wysoką jakość i innowacyjne rozwiązania techniczne.

Szczególny nacisk został położony na spotęgowanie uczuć radości i wolności, które od zawsze towarzyszą podróżowaniu samochodami z rozkładanym dachem. Model IS 250C został wyposażony w, najszybciej na świecie działający, trzyczęściowy dach. Nowy Lexus rodziny IS charakteryzuje się poziomem hałasu i drgań takim jak w modelu IS w wersji sedan oraz elegancją stylowego, komfortowego i doskonale wykończonego kabrioletu. Samochód został tak zaprojektowany, aby zapewniał użytkownikom niski poziom hałasu i brak zawirowań powietrza podczas jazdy ze złożonym dachem. Tak jak w przypadku każdego Lexusa, IS 250C charakteryzuje się bogatym wyposażeniem standardowym, zawierającym największą, w tej klasie pojazdów, liczbę układów bezpieczeństwa czynnego i biernego. Doskonała ergonomia miejsca kierowcy została uzupełniona przez cały szereg nowych cech. Zmodyfikowany zestaw wskaźników zapewnia lepszą czytelność podczas jazdy ze złożonym dachem, a układy klimatyzacji i audio w sposób automatyczny dopasowują się do warunków jazdy – ze złożonym lub rozłożonym dachem. Nowy Lexus IS 250C to bezkompromisowe piękno i poziom dopracowania. Takiego przywiązania wagi do szczegółów nie można znaleźć w żadnym innym samochodzie z nadwoziem typu kabriolet z segmentu Premium D. Żaden inny również nie jest tak stylowy i dojrzały.

WZORNICTWO
Pokrywa silnika, lampy przednie, klamki drzwi i lusterka pochodzą z wersji sedan. Wyjątkowy styl IS 250C odróżnia go od typowych samochodów z nadwoziem kabriolet. Elementy poszycia nadwozia zostały przeprojektowane. Dzięki temu doskonale pasują do nowego, trzyczęściowego składanego dachu wykonanego ze stopu aluminium. Nowy, lekki, wykonany ze stopu aluminium, składany dach charakteryzuje się najkrótszym na świecie czasem składania i rozkładania. Każda z tych czynności trwa tylko 20 sekund. Mechanizm trzyczęściowego dachu składa się ze szkieletu wykonanego z czterech elementów, 15 silników elektrycznych i 37 czujników, co zapewnia płynne i ciche działanie. Aby rozłożyć lub złożyć dach wystarczy nacisnąć przycisk znajdujący się na desce rozdzielczej. Niebywale cicho pracujący mechanizm wyposażony został w funkcję 'roof brake”, która spowalnia proces rozkładania dachu, kiedy jego krawędź zbliża się do szyby przedniej. Podczas składania lub rozkładania dachu, górna krawędź pokrywy bagażnika wysuwa się poza obrys tylnego zderzaka. Z tego powodu system został wyposażony w czujniki odległości wbudowane w tylny zderzak, których zadaniem jest wykluczenie ryzyka uszkodzenia elementów systemu w czasie działania. Szkła zestawu wskaźników zostały zmienione tak, aby poprawić widoczność podczas jazdy ze złożonym dachem. Wzrósł kontrast oświetlenia LED, a przenikalność szkieł została zmniejszona z 30% na 20%. Zwarta konstrukcja mechanizmu składającego dach pozwoliła na znaczne zwiększenie pojemności bagażnika – pojemność bagażnika należy do największych w klasie, poszerzenie otworu drzwi przednich, łatwy dostęp do foteli tylnych, a także zwiększenie ilości miejsca dla pasażerów podróżujących na tylnych fotelach.

lexus rx przykładowe opinie użytkowników na temat:lexus :

Robilem dwukrotnie test minimalnego spalania na trasie 100 km na rozgrzanym silniku raz jadac ze srednia predkoscia 70 km/h (raz za ciezarówka - 60-80 km/h, raz bez ciezarówki 60-90 km/h). Pod koniec odcinka komputer wskazywal przez chwile 3,3, ale po wjezdzie do miasta bylo juz 3,4 (realne spalanie molo byc nieco wieksze).


W ciagu poltora roku przejechalem 63 000 km bez absolutnie zadnych usterek. Super auto. Dynamiczne i ekonomiczne (miasto 7.6, trasa 6.5).


Szczeliny jak w samochodach po wypadkch,nawet konsola ustawiona nierównomiernie wewnątrz samochodu.Kiepska widoczność przy cofaniu.Usługi serwisowe pod psem-liczy się tylko kasa.


Ogólnie trzeba bardzo dbać. Jeżeli chodzisz do mechanika i chuchasz na każdą pierdołę powinno być dobrze. Dobra rada jeżeli padnie ci pierwsza cewka - dziadowskie Sagemy, to radzę wymienić pozostałe na tańsze i lepsze zamienniki


Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tym autem. Mam go od stycznia i przejechałem 38tyś km. Auto moim zdanie w stosunku jakości do ceny jest najlepsze w swojej klasie. Mam wersje lift z silnikiem 160 km. W wyposażeniu brakuje mi tylko 4x4 automatu


Auto OK - polecam, denerwuja mnie szumy powietrza przy wyzszych predkosciach ( juz pow. 80 km. Co do stuków przy puszczaniu sprzegla to ten model tak ma. Bylem w serwisie jest to kwestia rodzaju sprzegla i luzu. Podobno mozna to zniwelowac tylko dla zywotnosci tego elementu jest to bez znaczenia.


Niestety , dałem się nabrać - pierwszy i ostatni raz - na brednie o nowej jakości, auto roku i takie tam bzdury. Nie kupujcie tego samochodu - pamiętajcie to tylko opel vectra, bo filozofii i umiejętności budowania auta nie zmieni się z modelu na model.