Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mercedes a
mercedes b
mercedes c
mercedes cl
mercedes clc
mercedes clk
mercedes cls
mercedes e
mercedes g
mercedes gl
mercedes glk
mercedes m
mercedes r
mercedes s
mercedes sl
mercedes slk
mercedes v
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki mercedes
model silnik rocznik przebieg cena
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13  
mercedes cls 3.0l (265KM) diesel 2011 14 000 km 299 999 PLN
auto używane, czarny inny, podlaskie , Białystok
mercedes v 3.0l (224KM) diesel 2011 14 000 km 165 900 PLN
auto używane, zloty inny, podlaskie , Białystok
mercedes e 1.8l (204KM) benzyna 2010 17 800 km 165 000 PLN
auto używane, srebrny kombi, zachodniopomorskie , Szczecin
mercedes c 2.1l (170KM) diesel 2011 3 000 km 172 100 PLN
auto używane, srebrny inny, podlaskie , Białystok
mercedes cls 5.0l (388KM) benzyna 2008 48 000 km 175 900 PLN
auto używane, grafitowy inny, podlaskie , Białystok
mercedes s 3.0l (234KM) diesel 2011 3 000 km 484 700 PLN
auto używane, czarny inny, podlaskie , Białystok
mercedes v 2.2l (150KM) diesel 2004 271 000 km 49 900 PLN
auto używane, srebrny inny, podlaskie , Białystok
mercedes c 1.6l (156KM) benzyna 2009 53 000 km 79 000 PLN
auto używane, czarny inny, podlaskie , Białystok
mercedes c 3.0l (231KM) benzyna 2009 24 500 km 109 000 PLN
auto używane, bialy inny, podlaskie , Białystok
mercedes e 1.8l (204KM) benzyna 2011 3 000 km 214 900 PLN
auto używane, bialy inny, podlaskie , Białystok
mercedes gl 4.7l (337KM) benzyna 2007 101 000 km 159 000 PLN
auto używane, bordowy inny, podlaskie , Białystok
mercedes b 2.0l (109KM) diesel 2008 44 253 km 79 900 PLN
auto używane, czarny hatchback, podlaskie , Białystok
mercedes b 2.0l (109KM) diesel 2011 8 800 km 94 900 PLN
auto używane, czarny hatchback, podlaskie , Białystok
mercedes c 1.8l (184KM) benzyna 2011 4 900 km 147 900 PLN
auto używane, czarny inny, zachodniopomorskie , Szczecin
mercedes b 2.0l (109KM) diesel 2011 0 km 99 800 PLN
auto nowe, bialy hatchback, zachodniopomorskie , Szczecin
mercedes b 2.0l (109KM) diesel 2011 0 km 103 700 PLN
auto nowe, bordowy hatchback, zachodniopomorskie , Szczecin
mercedes cls 3.0l (265KM) diesel 2010 6 000 km 332 000 PLN
auto używane, srebrny inny, zachodniopomorskie , Szczecin
mercedes c 1.8l (204KM) benzyna 2011 1 km 201 000 PLN
auto nowe, czarny inny, zachodniopomorskie , Szczecin

Najnowsze artykuly o marce mercedes :

E63 AMG od Carlssona

Niemiecki tuner zgodnie ze swoim zwyczajem zmienia nazwę E-klasy na CK63 RS. Ale to nie jedyna zmiana...

Inżynierowie Carlssona zabrali się za najmocniejszą wersję E-klasy - E63 AMG. Odpowiednia kuracja pozwoliła na zwiększenie mocy silnika z 525 do 584 KM, a moment obrotowy wzrósł z 630 do 695 Nm. Pozwala to na urwanie kolejnych trzech dziesiątych sekundy podczas przyspieszania do pierwszej setki - CK63 RS potrzebuje na to 4,5 sekundy.

Mercedes-Benz Vision S 500 plug-in HYBRID

Krótko po debiucie rynkowym S 400 HYBRID, aktualnie najbardziej oszczędnej limuzyny luksusowej z silnikiem benzynowym, koncern Daimler AG przedstawia na 63 salonie samochodowym we Frankfurcie model Vision S 500 plug-in HYBRID, pierwszy samochód klasy wyższej w kategorii 'trzylitrowej'.

Pojazd z pokazową technologią wyznacza przyszłość modułowego systemu konstrukcji napędu hybrydowego marki Mercedes-Benz. Vision S 500 plug-in HYBRID jest w stanie przejechać do 30 kilometrów wyłącznie na napędzie elektrycznym, – czyli bez emitowania spalin. Dzięki wydajnemu napędowi i akumulatorowo-elektrycznej eksploatacji, limuzyna osiąga potwierdzone testami zużycie paliwa, wynoszące tylko 3,2 litra benzyny na 100 kilometrów. Poprzez emisję CO2,  wynoszącą tylko 74 gramy na kilometr w teście NEFZ (Neuer Europäischer Fahrzyklus –'nowego europejskiego cyklu jazdy') koncepcyjny samochód – dziecko konstruktorów z Sindelfingen, demonstruje perspektywy rozwojowe przyszłych generacji Klasy S. Osiągnięcie tak znakomitych wskaźników było możliwe dzięki połączeniu w pojeździe hybrydowym napędu plug-in z rozwiązaniami BlueEFFICIENCY. Jednocześnie Vision S 500 plug-in HYBRID demonstruje typowe dla Klasy S walory: maksymalny komfort, przykładowy zakres bezpieczeństwa i gwarantującą suwerenność moc silnika. Napęd koncepcyjnego samochodu obejmuje trzy podstawowe komponenty: mocny silnik benzynowy V6 z wtryskiem bezpośrednim następnej generacji, moduł hybrydowy o mocy ok. 44 kW / 60 KM oraz akumulator litowo-jonowy o pojemności powyżej 10 kWh, który można ładować na stacjach ładowania. Limuzyna Vision S 500 plug-in HYBRID przyspiesza od zera do 100 km/h w ciągu 5,5 sekundy.

'Samochód Vision S 500 plug-in HYBRID to nowy kamień milowy na naszej drodze do mobilności bez emisji spalin' – mówi dr Dieter Zetsche, prezes zarządu koncernu Daimler AG i jednocześnie szef segmentu Mercedes-Benz Cars. 'Luksusowa i zarazem bezpieczna Klasa S, oferująca sportowe osiągi, a przy tym zużywająca mniej paliwa niż obecne samochody małolitrażowe wskazuje, że również w naszych topowych modelach można połączyć fascynację motoryzacją z odpowiedzialnym podejściem do ochrony środowiska naturalnego'.

'Do osiągnięcia dojrzałości seryjnej jest jeszcze spory kawałek przed nami,' – mówi dr Thomas Weber, członek zarządu Daimler AG, odpowiadający w koncernie za prace badawczo-rozwojowe w segmencie Mercedes-Benz Cars – 'jednak nasi inżynierowie usilnie pracują nad konieczną integracją elementów i badają dostosowanie poszczególnych komponentów do twardych warunków codziennej eksploatacji w luksusowej limuzynie, w pełni zdolnej do pokonywania długich tras. Mamy w ręku wszystkie kluczowe technologie, umożliwiające zbudowanie samochodu marzeń i przewiduję ich zastosowanie w następnej generacji Klasy S. Teraz chodzi o to, aby równolegle z naszymi pracami rozwojowymi postępował rozwój szerokiej infrastruktury, w celu całkowitego wykorzystania potencjałów tej innowacyjnej koncepcji napędu'.

Nowy Skrzydlak Mercedes-Benz

Fascynacja stylistyką i zaawansowaną technologią na najwyższym poziomie: oto nowy Mercedes-Benz SLS AMG, debiutujący 15. września 2009 r. na Międzynarodowym Salonie Samochodowym (IAA) we Frankfurcie nad Menem.

Pojazd z kategorii supersportych zachwyca purystyczną stylistyką, lekką konstrukcją i niezwykłą dynamiką jazdy. Jednocześnie SLS spełnia wszelkie oczekiwania, związane z typową dla Mercedesów funkcjonalnością na codzień i przykładowym zakresem bezpieczeństwa. Tym samym nowy ‘skrzydlak’ jest idealną syntezą mocnych stron, utożsamianych z markami Mercedes-Benz i AMG.

Nowy, supersportowy samochód Mercedes-Benz AMG fascynuje unikalnymi rozwiązaniami technicznymi. Charakteryzują go aluminiowe nadwozie typu spaceframe z drzwiami otwieranymi do góry niczym skrzydła oraz zamontowany za przednią osią silnik AMG V8 o pojemności 6,3 litra i maksymalnej mocy 420 kW/ 571 KM, generujący moment obrotowy 650 niutonometrów, pracujący w technologii suchej miski olejowej, współpracujący z siedmiobiegową, dwusprzęgłową skrzynią biegów, umieszczoną przy osi tylnej (układ transaxle). SLS AMG dzięki sportowemu zawieszeniu z aluminiowymi, podwójnymi wahaczami poprzecznymi i masie własnej, wynoszącej 1620 kilogramów wg normy DIN – może się pochwalić dynamiką jazdy na najwyższym poziomie. Idealne rozłożenie obciążenia pomiędzy oś przednią i tylną, wynoszące 47 do 53 procent i niski środek ciężkości pojazdu podkreślają bezkompromisową koncepcję sportowego samochodu. Skrzydlak przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 3,8 sekundy i może osiągnąć elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną 317 km/h. Spalanie, wynoszące 13,2 litra na 100 kilometrów (w cyklu mieszanym) oscyluje wokół najniższych wartości w rankingu tej kategorii (wszystkie wartości tymczasowe).

mercedes przykładowe opinie użytkowników na temat:mercedes :

Dość duży samochód. Nie jest rewelacyjny; ani to osobówka ani Van. Dziwny pojazd. Dużo pali, bierze olej, trudno jechać z dużą prędkością - przy 150 km/h nie mogę wytrzymać widząc obroty silnika i aktualne spalanie! Mam dziurę w kolektorze(?)


Moze nawet lepiej niz dobrze, ale trzeba byc obiektywnym. Problemy raczej drobne. Samochod ma jeszcze jedna ogromna zalete. Z zewnatrz wyglada na raczej nieduzy. Wewnatrz tego miejsca jest naprawde sporo. Podejrzewam tu jakis trick z geometria bryly.


Mam taką usterkę.Wskaznik temp.płynu chłodzącego wachluje sobie w czasie jazdy od 90 do 70 stopni.W serwisie po wymianie wskazników i sprawdzeniu układu chłodzącego wciąż to samo.Drapali sie po głowie i napisali pismo do siedziby firmy co z tym zrobić


auto nabyłem ze stanem 111000mil (177000km), po doprowadzeniu do stanu fabrycznego po poprzednim właścicielu autko śmiga bez problemu. Jedyne czego wymaga to cotygodniowego sprawdzenia stanu płynów bo przejeżdża 1200-1500km tygodniowo. Bardzo jestem zadowolony


Przejechałem tym autem ponad 30 tyś km po przesiadce z wysłużonego Audi A6 z rocznika 2004, auto to hatchback w wersji Cosmo ze wszystkimi dodatkami, kolor technical grey, skrzynia biegów manualna. Podczas wyboru samochodu przetestowałem kilka innych aut


Auto wygodne, oszczędne z doskonałymi reflektorami bixenonowymi AFL. Warto dopłacić za Audio Infinity sound - gra fantastycznie. Dużo drobnych, uciążliwych usterek psuje radość z jazdy.


jestem wlascicielem od poczatku autko ma ponad 60 tys przebiego i uwazam ze jest doskonale, glupie opinie sa tylko u tych ludzi ktorzy zazdroszcza takiego auta lub ktorzy maja i mysla ze bez wymian plynow i podstawowych przegladow auto powinno jezdzic ...


Pierogi - pasibrzuch | kancelaria adwokacka niemcy | stylowe sygnety herbowe z grawerem | drzwi toruń