Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mercedes a
mercedes b
mercedes c
mercedes cl
mercedes clc
mercedes clk
mercedes cls
mercedes e
mercedes g
mercedes gl
mercedes glk
mercedes m
mercedes r
mercedes s
mercedes sl
mercedes slk
mercedes v
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty mercedes a
model silnik rocznik przebieg cena
1  
mercedes a 1.7l (90KM) diesel 1999 190 000 km 11 500 PLN
auto używane, zielony ciemny met. hatchback, małopolskie , Nowy Sącz
mercedes a 1.5l (95KM) benzyna 2011 0 km 68 280 PLN
auto nowe, czarny hatchback, zachodniopomorskie , Szczecin
mercedes a 1.5l (95KM) benzyna 2011 0 km 66 000 PLN
auto nowe, srebrny hatchback, zachodniopomorskie , Szczecin
mercedes a 1.8l (109KM) diesel 2007 54 000 km 41 900 PLN
auto używane, szary hatchback, podlaskie , Białystok
mercedes a 1.5l (0KM) benzyna 2005 100 000 km 34 900 PLN
auto używane, inny, podlaskie , Białystok
mercedes a 1.5l (0KM) benzyna 2005 100 000 km 34 900 PLN
auto używane, bialy inny, podlaskie , Białystok
mercedes a 1.8l (109KM) diesel 2007 54 000 km 45 900 PLN
auto używane, bezowy hatchback, podlaskie , Białystok
mercedes a 1.7l (117KM) benzyna 2004 128 000 km 33 900 PLN
auto używane, hatchback, małopolskie , Kraków
mercedes a 1.7l (117KM) benzyna 2004 128 000 km 39 900 PLN
auto używane, hatchback, małopolskie , Kraków

Najnowsze artykuly o marce mercedes :

E63 AMG od Carlssona

Niemiecki tuner zgodnie ze swoim zwyczajem zmienia nazwę E-klasy na CK63 RS. Ale to nie jedyna zmiana...

Inżynierowie Carlssona zabrali się za najmocniejszą wersję E-klasy - E63 AMG. Odpowiednia kuracja pozwoliła na zwiększenie mocy silnika z 525 do 584 KM, a moment obrotowy wzrósł z 630 do 695 Nm. Pozwala to na urwanie kolejnych trzech dziesiątych sekundy podczas przyspieszania do pierwszej setki - CK63 RS potrzebuje na to 4,5 sekundy.

Mercedes-Benz Vision S 500 plug-in HYBRID

Krótko po debiucie rynkowym S 400 HYBRID, aktualnie najbardziej oszczędnej limuzyny luksusowej z silnikiem benzynowym, koncern Daimler AG przedstawia na 63 salonie samochodowym we Frankfurcie model Vision S 500 plug-in HYBRID, pierwszy samochód klasy wyższej w kategorii 'trzylitrowej'.

Pojazd z pokazową technologią wyznacza przyszłość modułowego systemu konstrukcji napędu hybrydowego marki Mercedes-Benz. Vision S 500 plug-in HYBRID jest w stanie przejechać do 30 kilometrów wyłącznie na napędzie elektrycznym, – czyli bez emitowania spalin. Dzięki wydajnemu napędowi i akumulatorowo-elektrycznej eksploatacji, limuzyna osiąga potwierdzone testami zużycie paliwa, wynoszące tylko 3,2 litra benzyny na 100 kilometrów. Poprzez emisję CO2,  wynoszącą tylko 74 gramy na kilometr w teście NEFZ (Neuer Europäischer Fahrzyklus –'nowego europejskiego cyklu jazdy') koncepcyjny samochód – dziecko konstruktorów z Sindelfingen, demonstruje perspektywy rozwojowe przyszłych generacji Klasy S. Osiągnięcie tak znakomitych wskaźników było możliwe dzięki połączeniu w pojeździe hybrydowym napędu plug-in z rozwiązaniami BlueEFFICIENCY. Jednocześnie Vision S 500 plug-in HYBRID demonstruje typowe dla Klasy S walory: maksymalny komfort, przykładowy zakres bezpieczeństwa i gwarantującą suwerenność moc silnika. Napęd koncepcyjnego samochodu obejmuje trzy podstawowe komponenty: mocny silnik benzynowy V6 z wtryskiem bezpośrednim następnej generacji, moduł hybrydowy o mocy ok. 44 kW / 60 KM oraz akumulator litowo-jonowy o pojemności powyżej 10 kWh, który można ładować na stacjach ładowania. Limuzyna Vision S 500 plug-in HYBRID przyspiesza od zera do 100 km/h w ciągu 5,5 sekundy.

'Samochód Vision S 500 plug-in HYBRID to nowy kamień milowy na naszej drodze do mobilności bez emisji spalin' – mówi dr Dieter Zetsche, prezes zarządu koncernu Daimler AG i jednocześnie szef segmentu Mercedes-Benz Cars. 'Luksusowa i zarazem bezpieczna Klasa S, oferująca sportowe osiągi, a przy tym zużywająca mniej paliwa niż obecne samochody małolitrażowe wskazuje, że również w naszych topowych modelach można połączyć fascynację motoryzacją z odpowiedzialnym podejściem do ochrony środowiska naturalnego'.

'Do osiągnięcia dojrzałości seryjnej jest jeszcze spory kawałek przed nami,' – mówi dr Thomas Weber, członek zarządu Daimler AG, odpowiadający w koncernie za prace badawczo-rozwojowe w segmencie Mercedes-Benz Cars – 'jednak nasi inżynierowie usilnie pracują nad konieczną integracją elementów i badają dostosowanie poszczególnych komponentów do twardych warunków codziennej eksploatacji w luksusowej limuzynie, w pełni zdolnej do pokonywania długich tras. Mamy w ręku wszystkie kluczowe technologie, umożliwiające zbudowanie samochodu marzeń i przewiduję ich zastosowanie w następnej generacji Klasy S. Teraz chodzi o to, aby równolegle z naszymi pracami rozwojowymi postępował rozwój szerokiej infrastruktury, w celu całkowitego wykorzystania potencjałów tej innowacyjnej koncepcji napędu'.

Nowy Skrzydlak Mercedes-Benz

Fascynacja stylistyką i zaawansowaną technologią na najwyższym poziomie: oto nowy Mercedes-Benz SLS AMG, debiutujący 15. września 2009 r. na Międzynarodowym Salonie Samochodowym (IAA) we Frankfurcie nad Menem.

Pojazd z kategorii supersportych zachwyca purystyczną stylistyką, lekką konstrukcją i niezwykłą dynamiką jazdy. Jednocześnie SLS spełnia wszelkie oczekiwania, związane z typową dla Mercedesów funkcjonalnością na codzień i przykładowym zakresem bezpieczeństwa. Tym samym nowy ‘skrzydlak’ jest idealną syntezą mocnych stron, utożsamianych z markami Mercedes-Benz i AMG.

Nowy, supersportowy samochód Mercedes-Benz AMG fascynuje unikalnymi rozwiązaniami technicznymi. Charakteryzują go aluminiowe nadwozie typu spaceframe z drzwiami otwieranymi do góry niczym skrzydła oraz zamontowany za przednią osią silnik AMG V8 o pojemności 6,3 litra i maksymalnej mocy 420 kW/ 571 KM, generujący moment obrotowy 650 niutonometrów, pracujący w technologii suchej miski olejowej, współpracujący z siedmiobiegową, dwusprzęgłową skrzynią biegów, umieszczoną przy osi tylnej (układ transaxle). SLS AMG dzięki sportowemu zawieszeniu z aluminiowymi, podwójnymi wahaczami poprzecznymi i masie własnej, wynoszącej 1620 kilogramów wg normy DIN – może się pochwalić dynamiką jazdy na najwyższym poziomie. Idealne rozłożenie obciążenia pomiędzy oś przednią i tylną, wynoszące 47 do 53 procent i niski środek ciężkości pojazdu podkreślają bezkompromisową koncepcję sportowego samochodu. Skrzydlak przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 3,8 sekundy i może osiągnąć elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną 317 km/h. Spalanie, wynoszące 13,2 litra na 100 kilometrów (w cyklu mieszanym) oscyluje wokół najniższych wartości w rankingu tej kategorii (wszystkie wartości tymczasowe).

Brabus SV12 R - 750 KM w luksusowej limuzynie

Firma Brabus zaprezentuje podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie model zbudowany w oparciu o najnowszego Mercedesa S 600, pod którego maską znajdzie się dwunastocylindrowy silnik R Biturbo 750.

Ma to być najszybszy i najmocniejszy luksusowy sedan jakiego widział świat. Superszybkie biuro na kołach rozpędza się do 340 km/h. Brabus SV12 R napędzany jest dwunastocylindrowym silnikiem benzynowym o mocy 750 KM i momencie obrotowym na poziomie 1 350 Nm. Niezwykłą moc osiągnięto zwiększając pojemność silnika z 5,5 do 6,3 litra, montując większe turbosprężarki, nowy wydech i instalując zmienione oprogramowanie sterujące jednostką napędową.

mercedes a przykładowe opinie użytkowników na temat:mercedes :

Uważam że samochód jest super. Bardzo dobra gama silników - tu naprawdę każdy znajdzie coś dla siebie. Tak samo z pakietami dodatkowymi. Ja mam prawię full opcję i jestem mega zadowolony. W środku samochód jest bardzo dobrze wykończony.


Auto zaprojektowane z myśla, wnetrze jest przyjemne linia auta jest po prostu super, jakość materiałów na bardzo wysokim pozimie, przyciskie rozmieszczone doskonale, nawet noca nie ma problemu z odnalezieniem i nie ma przypadku zeby czegos szukac


A teraz z innej beczki: z tym silnikiem to krowa! Glosny okropnie! Mam nadzieje, ze to sie jeszcze jakos ulozy, choc stary focus jakos nie musial sie ukladac - od poczatku byl cichy i tyle nie palil, przynajmniej 1 litr mniej. Skrzynia haczy, w starym bylo klik-klik. To jest to co moge powiedziec po 5-ciu dniach uzytkowania.


Auto wygodne w dalekie trasy. Wygodne siedzenia trzymaja dobrze w zakrętach. Silnik dynamiczny - pozwala na odrobinę szaleństwa. Ergonomia na dobrym poziomie. Ponad przeciętna kontrola trakcji - dla nowicjuszy rewelacja jednak dla mnie zabija trochę radoś


Szczeliny jak w samochodach po wypadkch,nawet konsola ustawiona nierównomiernie wewnątrz samochodu.Kiepska widoczność przy cofaniu.Usługi serwisowe pod psem-liczy się tylko kasa.


Co tu pisac. Najlepiej jezdzi gdy przyspiesza i hamuje-ostro. Delikatnie-nie do jazdy. Auto na niedziele, nie do intensywnej ekspoloatacji-na codzien. Po roku masz go dosyc. Chyba ze nie jezdziles nigdy niemcami i japoncami, a poza tym nie liczysz pienied


Plusy: Fajna linia - naprawde ladne auto. Mocny i ekonomiczny silnik, spory bagaznik, dobre zawieszenie Minusy: skrzynia za slaba jak na ta klase auta, slabe audio, matarialy w srodku troszke tanie