|
|
Najnowsze artykuly o marce mercedes :
E63 AMG od Carlssona
![]()
Niemiecki tuner zgodnie ze swoim zwyczajem zmienia nazwę E-klasy na CK63 RS. Ale to nie jedyna zmiana...
Inżynierowie Carlssona zabrali się za najmocniejszą wersję E-klasy - E63 AMG. Odpowiednia kuracja pozwoliła na zwiększenie mocy silnika z 525 do 584 KM, a moment obrotowy wzrósł z 630 do 695 Nm. Pozwala to na urwanie kolejnych trzech dziesiątych sekundy podczas przyspieszania do pierwszej setki - CK63 RS potrzebuje na to 4,5 sekundy. |
Mercedes-Benz Vision S 500 plug-in HYBRID
![]()
Krótko po debiucie rynkowym S 400 HYBRID, aktualnie najbardziej oszczędnej limuzyny luksusowej z silnikiem benzynowym, koncern Daimler AG przedstawia na 63 salonie samochodowym we Frankfurcie model Vision S 500 plug-in HYBRID, pierwszy samochód klasy wyższej w kategorii 'trzylitrowej'.
Pojazd z pokazową technologią wyznacza przyszłość modułowego systemu konstrukcji napędu hybrydowego marki Mercedes-Benz. Vision S 500 plug-in HYBRID jest w stanie przejechać do 30 kilometrów wyłącznie na napędzie elektrycznym, – czyli bez emitowania spalin. Dzięki wydajnemu napędowi i akumulatorowo-elektrycznej eksploatacji, limuzyna osiąga potwierdzone testami zużycie paliwa, wynoszące tylko 3,2 litra benzyny na 100 kilometrów. Poprzez emisję CO2, wynoszącą tylko 74 gramy na kilometr w teście NEFZ (Neuer Europäischer Fahrzyklus –'nowego europejskiego cyklu jazdy') koncepcyjny samochód – dziecko konstruktorów z Sindelfingen, demonstruje perspektywy rozwojowe przyszłych generacji Klasy S. Osiągnięcie tak znakomitych wskaźników było możliwe dzięki połączeniu w pojeździe hybrydowym napędu plug-in z rozwiązaniami BlueEFFICIENCY. Jednocześnie Vision S 500 plug-in HYBRID demonstruje typowe dla Klasy S walory: maksymalny komfort, przykładowy zakres bezpieczeństwa i gwarantującą suwerenność moc silnika. Napęd koncepcyjnego samochodu obejmuje trzy podstawowe komponenty: mocny silnik benzynowy V6 z wtryskiem bezpośrednim następnej generacji, moduł hybrydowy o mocy ok. 44 kW / 60 KM oraz akumulator litowo-jonowy o pojemności powyżej 10 kWh, który można ładować na stacjach ładowania. Limuzyna Vision S 500 plug-in HYBRID przyspiesza od zera do 100 km/h w ciągu 5,5 sekundy. |
Nowy Skrzydlak Mercedes-Benz
![]()
Fascynacja stylistyką i zaawansowaną technologią na najwyższym poziomie: oto nowy Mercedes-Benz SLS AMG, debiutujący 15. września 2009 r. na Międzynarodowym Salonie Samochodowym (IAA) we Frankfurcie nad Menem.
Pojazd z kategorii supersportych zachwyca purystyczną stylistyką, lekką konstrukcją i niezwykłą dynamiką jazdy. Jednocześnie SLS spełnia wszelkie oczekiwania, związane z typową dla Mercedesów funkcjonalnością na codzień i przykładowym zakresem bezpieczeństwa. Tym samym nowy ‘skrzydlak’ jest idealną syntezą mocnych stron, utożsamianych z markami Mercedes-Benz i AMG. |
Brabus SV12 R - 750 KM w luksusowej limuzynie
![]()
Firma Brabus zaprezentuje podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie model zbudowany w oparciu o najnowszego Mercedesa S 600, pod którego maską znajdzie się dwunastocylindrowy silnik R Biturbo 750.
Ma to być najszybszy i najmocniejszy luksusowy sedan jakiego widział świat. Superszybkie biuro na kołach rozpędza się do 340 km/h. Brabus SV12 R napędzany jest dwunastocylindrowym silnikiem benzynowym o mocy 750 KM i momencie obrotowym na poziomie 1 350 Nm. Niezwykłą moc osiągnięto zwiększając pojemność silnika z 5,5 do 6,3 litra, montując większe turbosprężarki, nowy wydech i instalując zmienione oprogramowanie sterujące jednostką napędową. |
![]() mercedes e - Mercedes klasy E to limuzyna klasy średniej wyższej. Mimo iż historia modeli z gwiazdą na masce z tego segmentu rynkowego sięga czasów przedwojennych (pierwszym modelem tej klasy był Mercedes W136, produkowany od 1936 roku), to za pierwszy model, najbardziej zbliżony do obecnych egzemplarzy uważa się wersję W124 z 1984 roku, natomiast klasa E w nazewnictwie pojawiła się dopiero w 1993 roku, wraz z nową generacją wersji W124. Najnowsza generacja Mercedesa klasy E zadebiutowała na wystawie w Genew |
mercedes e przykładowe opinie użytkowników na temat:mercedes :
jestem wlascicielem od poczatku autko ma ponad 60 tys przebiego i uwazam ze jest doskonale, glupie opinie sa tylko u tych ludzi ktorzy zazdroszcza takiego auta lub ktorzy maja i mysla ze bez wymian plynow i podstawowych przegladow auto powinno jezdzic ...
Całkiem fajne auto Silnik dobrze dopasowany do wagi samochodu i w miarę jak na współczesnego diesla bezawaryjny. Trochę ekologiczne wynalazki typu DPF czy EGR mu psują opinię ale da sie z tym żyć. Polecam wersję wyposarzenia COSMO z nawigacją
Przejechalem zaledwie 18tys. km (glownie w miescie). Spalanie zima w korkach miejskich to 9 l.Nie mialem jeszcze zadnej usterki. Stwierdzilem natomiast znaczny stopien korozji ukladu wydechowego, co juz wiosna bedzie grozic duzymi kosztami wymiany. To nie powinno sie zdarzac !
Silnik 1.8 uważam za niedopracowany.To moje drugie auto. Jestem trochę skażony osiągami pierwszego (210 KM turbo diesel), jednakże to silnik dla statecznego pana nie oczekującego osiągów.Max. moc osiąga przy wysokich obrotach.
Co tu pisac. Najlepiej jezdzi gdy przyspiesza i hamuje-ostro. Delikatnie-nie do jazdy. Auto na niedziele, nie do intensywnej ekspoloatacji-na codzien. Po roku masz go dosyc. Chyba ze nie jezdziles nigdy niemcami i japoncami, a poza tym nie liczysz pienied
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tym autem. Mam go od stycznia i przejechałem 38tyś km. Auto moim zdanie w stosunku jakości do ceny jest najlepsze w swojej klasie. Mam wersje lift z silnikiem 160 km. W wyposażeniu brakuje mi tylko 4x4 automatu
Samochód drogi , kosztował ponad 90 tysięcy, po 2 latach jego wartość spadła do troche ponad 35 tys. Ogromna ilosć usterek, silnik dynamiczny lecz cały czas coś było nie tak , a to nie palił na wszystkie cylindry , a to chodził jak diesel w końcu sie popsul
Zobacz też ogłoszenia regionalne: mercedes e podkarpackie | |||||||||
rzeszów | przemyśl | stalowa wola | mielec | tarnobrzeg | krosno | dębica | jarosław | sanok | jasło |