Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mercedes a
mercedes b
mercedes c
mercedes cl
mercedes clc
mercedes clk
mercedes cls
mercedes e
mercedes g
mercedes gl
mercedes glk
mercedes m
mercedes r
mercedes s
mercedes sl
mercedes slk
mercedes v
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty mercedes e
model silnik rocznik przebieg cena
1 2 3 4 5 6 7  
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2009 14 000 km 128 900 PLN
auto używane, srebrny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2009 3 000 km 131 400 PLN
auto używane, czarny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2009 29 000 km 126 900 PLN
auto używane, srebrny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2009 6 000 km 166 500 PLN
auto używane, czarny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2009 13 000 km 128 950 PLN
auto używane, czarny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2009 21 000 km 133 900 PLN
auto używane, granatowy met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 15 000 km 99 200 PLN
auto używane, srebrny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 12 000 km 108 222 PLN
auto używane, granatowy met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 28 000 km 114 300 PLN
auto używane, srebrny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 10 000 km 115 300 PLN
auto używane, czarny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 17 000 km 116 300 PLN
auto używane, granatowy met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2010 2 900 km 181 800 PLN
auto używane, srebrny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2010 4 000 km 184 800 PLN
auto używane, czarny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2010 3 900 km 174 600 PLN
auto używane, szary met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 9 000 km 122 950 PLN
auto używane, czarny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 14 000 km 120 400 PLN
auto używane, czarny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 3.5l (292KM) benzyna 2009 12 500 km 238 900 PLN
auto używane, czarny met. coupe, śląskie , Gliwice
mercedes e 2.1l (204KM) diesel 2009 10 000 km 172 060 PLN
auto używane, szary met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice

Najnowsze artykuly o marce mercedes :

E63 AMG od Carlssona

Niemiecki tuner zgodnie ze swoim zwyczajem zmienia nazwę E-klasy na CK63 RS. Ale to nie jedyna zmiana...

Inżynierowie Carlssona zabrali się za najmocniejszą wersję E-klasy - E63 AMG. Odpowiednia kuracja pozwoliła na zwiększenie mocy silnika z 525 do 584 KM, a moment obrotowy wzrósł z 630 do 695 Nm. Pozwala to na urwanie kolejnych trzech dziesiątych sekundy podczas przyspieszania do pierwszej setki - CK63 RS potrzebuje na to 4,5 sekundy.

Mercedes-Benz Vision S 500 plug-in HYBRID

Krótko po debiucie rynkowym S 400 HYBRID, aktualnie najbardziej oszczędnej limuzyny luksusowej z silnikiem benzynowym, koncern Daimler AG przedstawia na 63 salonie samochodowym we Frankfurcie model Vision S 500 plug-in HYBRID, pierwszy samochód klasy wyższej w kategorii 'trzylitrowej'.

Pojazd z pokazową technologią wyznacza przyszłość modułowego systemu konstrukcji napędu hybrydowego marki Mercedes-Benz. Vision S 500 plug-in HYBRID jest w stanie przejechać do 30 kilometrów wyłącznie na napędzie elektrycznym, – czyli bez emitowania spalin. Dzięki wydajnemu napędowi i akumulatorowo-elektrycznej eksploatacji, limuzyna osiąga potwierdzone testami zużycie paliwa, wynoszące tylko 3,2 litra benzyny na 100 kilometrów. Poprzez emisję CO2,  wynoszącą tylko 74 gramy na kilometr w teście NEFZ (Neuer Europäischer Fahrzyklus –'nowego europejskiego cyklu jazdy') koncepcyjny samochód – dziecko konstruktorów z Sindelfingen, demonstruje perspektywy rozwojowe przyszłych generacji Klasy S. Osiągnięcie tak znakomitych wskaźników było możliwe dzięki połączeniu w pojeździe hybrydowym napędu plug-in z rozwiązaniami BlueEFFICIENCY. Jednocześnie Vision S 500 plug-in HYBRID demonstruje typowe dla Klasy S walory: maksymalny komfort, przykładowy zakres bezpieczeństwa i gwarantującą suwerenność moc silnika. Napęd koncepcyjnego samochodu obejmuje trzy podstawowe komponenty: mocny silnik benzynowy V6 z wtryskiem bezpośrednim następnej generacji, moduł hybrydowy o mocy ok. 44 kW / 60 KM oraz akumulator litowo-jonowy o pojemności powyżej 10 kWh, który można ładować na stacjach ładowania. Limuzyna Vision S 500 plug-in HYBRID przyspiesza od zera do 100 km/h w ciągu 5,5 sekundy.

'Samochód Vision S 500 plug-in HYBRID to nowy kamień milowy na naszej drodze do mobilności bez emisji spalin' – mówi dr Dieter Zetsche, prezes zarządu koncernu Daimler AG i jednocześnie szef segmentu Mercedes-Benz Cars. 'Luksusowa i zarazem bezpieczna Klasa S, oferująca sportowe osiągi, a przy tym zużywająca mniej paliwa niż obecne samochody małolitrażowe wskazuje, że również w naszych topowych modelach można połączyć fascynację motoryzacją z odpowiedzialnym podejściem do ochrony środowiska naturalnego'.

'Do osiągnięcia dojrzałości seryjnej jest jeszcze spory kawałek przed nami,' – mówi dr Thomas Weber, członek zarządu Daimler AG, odpowiadający w koncernie za prace badawczo-rozwojowe w segmencie Mercedes-Benz Cars – 'jednak nasi inżynierowie usilnie pracują nad konieczną integracją elementów i badają dostosowanie poszczególnych komponentów do twardych warunków codziennej eksploatacji w luksusowej limuzynie, w pełni zdolnej do pokonywania długich tras. Mamy w ręku wszystkie kluczowe technologie, umożliwiające zbudowanie samochodu marzeń i przewiduję ich zastosowanie w następnej generacji Klasy S. Teraz chodzi o to, aby równolegle z naszymi pracami rozwojowymi postępował rozwój szerokiej infrastruktury, w celu całkowitego wykorzystania potencjałów tej innowacyjnej koncepcji napędu'.

Nowy Skrzydlak Mercedes-Benz

Fascynacja stylistyką i zaawansowaną technologią na najwyższym poziomie: oto nowy Mercedes-Benz SLS AMG, debiutujący 15. września 2009 r. na Międzynarodowym Salonie Samochodowym (IAA) we Frankfurcie nad Menem.

Pojazd z kategorii supersportych zachwyca purystyczną stylistyką, lekką konstrukcją i niezwykłą dynamiką jazdy. Jednocześnie SLS spełnia wszelkie oczekiwania, związane z typową dla Mercedesów funkcjonalnością na codzień i przykładowym zakresem bezpieczeństwa. Tym samym nowy ‘skrzydlak’ jest idealną syntezą mocnych stron, utożsamianych z markami Mercedes-Benz i AMG.

Nowy, supersportowy samochód Mercedes-Benz AMG fascynuje unikalnymi rozwiązaniami technicznymi. Charakteryzują go aluminiowe nadwozie typu spaceframe z drzwiami otwieranymi do góry niczym skrzydła oraz zamontowany za przednią osią silnik AMG V8 o pojemności 6,3 litra i maksymalnej mocy 420 kW/ 571 KM, generujący moment obrotowy 650 niutonometrów, pracujący w technologii suchej miski olejowej, współpracujący z siedmiobiegową, dwusprzęgłową skrzynią biegów, umieszczoną przy osi tylnej (układ transaxle). SLS AMG dzięki sportowemu zawieszeniu z aluminiowymi, podwójnymi wahaczami poprzecznymi i masie własnej, wynoszącej 1620 kilogramów wg normy DIN – może się pochwalić dynamiką jazdy na najwyższym poziomie. Idealne rozłożenie obciążenia pomiędzy oś przednią i tylną, wynoszące 47 do 53 procent i niski środek ciężkości pojazdu podkreślają bezkompromisową koncepcję sportowego samochodu. Skrzydlak przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 3,8 sekundy i może osiągnąć elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną 317 km/h. Spalanie, wynoszące 13,2 litra na 100 kilometrów (w cyklu mieszanym) oscyluje wokół najniższych wartości w rankingu tej kategorii (wszystkie wartości tymczasowe).

Brabus SV12 R - 750 KM w luksusowej limuzynie

Firma Brabus zaprezentuje podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie model zbudowany w oparciu o najnowszego Mercedesa S 600, pod którego maską znajdzie się dwunastocylindrowy silnik R Biturbo 750.

Ma to być najszybszy i najmocniejszy luksusowy sedan jakiego widział świat. Superszybkie biuro na kołach rozpędza się do 340 km/h. Brabus SV12 R napędzany jest dwunastocylindrowym silnikiem benzynowym o mocy 750 KM i momencie obrotowym na poziomie 1 350 Nm. Niezwykłą moc osiągnięto zwiększając pojemność silnika z 5,5 do 6,3 litra, montując większe turbosprężarki, nowy wydech i instalując zmienione oprogramowanie sterujące jednostką napędową.

mercedes e - Mercedes klasy E to limuzyna klasy średniej wyższej. Mimo iż historia modeli z gwiazdą na masce z tego segmentu rynkowego sięga czasów przedwojennych (pierwszym modelem tej klasy był Mercedes W136, produkowany od 1936 roku), to za pierwszy model, najbardziej zbliżony do obecnych egzemplarzy uważa się wersję W124 z 1984 roku, natomiast klasa E w nazewnictwie pojawiła się dopiero w 1993 roku, wraz z nową generacją wersji W124. Najnowsza generacja Mercedesa klasy E zadebiutowała na wystawie w Genew

mercedes e przykładowe opinie użytkowników na temat:mercedes :

Całkiem fajne auto Silnik dobrze dopasowany do wagi samochodu i w miarę jak na współczesnego diesla bezawaryjny. Trochę ekologiczne wynalazki typu DPF czy EGR mu psują opinię ale da sie z tym żyć. Polecam wersję wyposarzenia COSMO z nawigacją


Wygląd silnik, zawieszenie - super. Wykonanie wnętrza - no cóż tutaj myśle że w chinach zrobili by to lepiej. Po 3 tyś odpadły pierwsze plastiki, niespasowane odcienie plastików, nierówne szczeliny itd.


Dość duży samochód. Nie jest rewelacyjny; ani to osobówka ani Van. Dziwny pojazd. Dużo pali, bierze olej, trudno jechać z dużą prędkością - przy 150 km/h nie mogę wytrzymać widząc obroty silnika i aktualne spalanie! Mam dziurę w kolektorze(?)


Realne srednie spalanie (obliczone na podstawie stosunku zatankowanych litrów do przejechanej na baku trasy a nie na podstawie komputera, gdyz zaobserwowalem róznice miedzy tymi dwoma metodami) waha sie miedzy 4,5 a 5,0 l/100km. Komputer wskazuje mi bardziej 4,0 - 4,5. Jestem bardzo zadowolony z TAKIEGO spalania tego auta. Nie spodziewalem sie, ze bedzie az tak dobrze!


Co tu pisac. Najlepiej jezdzi gdy przyspiesza i hamuje-ostro. Delikatnie-nie do jazdy. Auto na niedziele, nie do intensywnej ekspoloatacji-na codzien. Po roku masz go dosyc. Chyba ze nie jezdziles nigdy niemcami i japoncami, a poza tym nie liczysz pienied


Auto OK - polecam, denerwuja mnie szumy powietrza przy wyzszych predkosciach ( juz pow. 80 km. Co do stuków przy puszczaniu sprzegla to ten model tak ma. Bylem w serwisie jest to kwestia rodzaju sprzegla i luzu. Podobno mozna to zniwelowac tylko dla zywotnosci tego elementu jest to bez znaczenia.


Uwazam ze jet to auto dla osoby ktora za nie wielkie pieniadze chce znalezc kompromis miedzy komfortem jazdy a sportowymi osiagami. Jesli trafimy na zadbany egzemplarz i bedziemy dbali o nia to z pewnoscia odwdzieczy nam sie podczas jazdy.