Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mercedes a
mercedes b
mercedes c
mercedes cl
mercedes clc
mercedes clk
mercedes cls
mercedes e
mercedes g
mercedes gl
mercedes glk
mercedes m
mercedes r
mercedes s
mercedes sl
mercedes slk
mercedes v
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki mercedes
model silnik rocznik przebieg cena
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13  
mercedes e 2.1l (136KM) diesel 2008 21 000 km 124 900 PLN
auto używane, czarny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes cls 3.5l (292KM) benzyna 2008 40 000 km 196 999 PLN
auto używane, srebrny met. coupe, śląskie , Gliwice
mercedes cl 5.5l (387KM) benzyna 2008 41 000 km 340 000 PLN
auto używane, srebrny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 3.5l (292KM) benzyna 2009 2 000 km 222 600 PLN
auto używane, srebrny met. coupe, śląskie , Gliwice
mercedes e 3.5l (292KM) benzyna 2008 5 000 km 225 300 PLN
auto używane, szary coupe, śląskie , Gliwice
mercedes e 3.5l (292KM) benzyna 2008 40 000 km 225 300 PLN
auto używane, srebrny met. coupe, śląskie , Gliwice
mercedes e 3.5l (292KM) benzyna 2009 1 000 km 219 299 PLN
auto używane, srebrny met. coupe, śląskie , Gliwice
mercedes c 3.5l (272KM) benzyna 2009 23 000 km 176 599 PLN
auto używane, srebrny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes c 3.5l (272KM) benzyna 2008 21 900 km 171 900 PLN
auto używane, srebrny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes c 1.8l (184KM) benzyna 2008 11 000 km 102 310 PLN
auto używane, srebrny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes c 1.8l (184KM) benzyna 2008 53 000 km 101 108 PLN
auto używane, granatowy met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes c 1.8l (143KM) benzyna 2008 20 000 km 92 000 PLN
auto używane, granatowy met. coupe, śląskie , Gliwice
mercedes c 1.8l (156KM) benzyna 2008 40 000 km 98 710 PLN
auto używane, srebrny met. kombi, śląskie , Gliwice
mercedes c 1.8l (156KM) benzyna 2008 37 000 km 99 999 PLN
auto używane, szary met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes c 1.8l (156KM) benzyna 2008 29 000 km 98 700 PLN
auto używane, srebrny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes c 1.8l (156KM) benzyna 2008 17 000 km 98 800 PLN
auto używane, czarny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 3.0l (224KM) diesel 2008 36 000 km 201 000 PLN
auto używane, czarny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 3.0l (224KM) diesel 2008 55 000 km 154 600 PLN
auto używane, czarny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice

Najnowsze artykuly o marce mercedes :

E63 AMG od Carlssona

Niemiecki tuner zgodnie ze swoim zwyczajem zmienia nazwę E-klasy na CK63 RS. Ale to nie jedyna zmiana...

Inżynierowie Carlssona zabrali się za najmocniejszą wersję E-klasy - E63 AMG. Odpowiednia kuracja pozwoliła na zwiększenie mocy silnika z 525 do 584 KM, a moment obrotowy wzrósł z 630 do 695 Nm. Pozwala to na urwanie kolejnych trzech dziesiątych sekundy podczas przyspieszania do pierwszej setki - CK63 RS potrzebuje na to 4,5 sekundy.

Mercedes-Benz Vision S 500 plug-in HYBRID

Krótko po debiucie rynkowym S 400 HYBRID, aktualnie najbardziej oszczędnej limuzyny luksusowej z silnikiem benzynowym, koncern Daimler AG przedstawia na 63 salonie samochodowym we Frankfurcie model Vision S 500 plug-in HYBRID, pierwszy samochód klasy wyższej w kategorii 'trzylitrowej'.

Pojazd z pokazową technologią wyznacza przyszłość modułowego systemu konstrukcji napędu hybrydowego marki Mercedes-Benz. Vision S 500 plug-in HYBRID jest w stanie przejechać do 30 kilometrów wyłącznie na napędzie elektrycznym, – czyli bez emitowania spalin. Dzięki wydajnemu napędowi i akumulatorowo-elektrycznej eksploatacji, limuzyna osiąga potwierdzone testami zużycie paliwa, wynoszące tylko 3,2 litra benzyny na 100 kilometrów. Poprzez emisję CO2,  wynoszącą tylko 74 gramy na kilometr w teście NEFZ (Neuer Europäischer Fahrzyklus –'nowego europejskiego cyklu jazdy') koncepcyjny samochód – dziecko konstruktorów z Sindelfingen, demonstruje perspektywy rozwojowe przyszłych generacji Klasy S. Osiągnięcie tak znakomitych wskaźników było możliwe dzięki połączeniu w pojeździe hybrydowym napędu plug-in z rozwiązaniami BlueEFFICIENCY. Jednocześnie Vision S 500 plug-in HYBRID demonstruje typowe dla Klasy S walory: maksymalny komfort, przykładowy zakres bezpieczeństwa i gwarantującą suwerenność moc silnika. Napęd koncepcyjnego samochodu obejmuje trzy podstawowe komponenty: mocny silnik benzynowy V6 z wtryskiem bezpośrednim następnej generacji, moduł hybrydowy o mocy ok. 44 kW / 60 KM oraz akumulator litowo-jonowy o pojemności powyżej 10 kWh, który można ładować na stacjach ładowania. Limuzyna Vision S 500 plug-in HYBRID przyspiesza od zera do 100 km/h w ciągu 5,5 sekundy.

'Samochód Vision S 500 plug-in HYBRID to nowy kamień milowy na naszej drodze do mobilności bez emisji spalin' – mówi dr Dieter Zetsche, prezes zarządu koncernu Daimler AG i jednocześnie szef segmentu Mercedes-Benz Cars. 'Luksusowa i zarazem bezpieczna Klasa S, oferująca sportowe osiągi, a przy tym zużywająca mniej paliwa niż obecne samochody małolitrażowe wskazuje, że również w naszych topowych modelach można połączyć fascynację motoryzacją z odpowiedzialnym podejściem do ochrony środowiska naturalnego'.

'Do osiągnięcia dojrzałości seryjnej jest jeszcze spory kawałek przed nami,' – mówi dr Thomas Weber, członek zarządu Daimler AG, odpowiadający w koncernie za prace badawczo-rozwojowe w segmencie Mercedes-Benz Cars – 'jednak nasi inżynierowie usilnie pracują nad konieczną integracją elementów i badają dostosowanie poszczególnych komponentów do twardych warunków codziennej eksploatacji w luksusowej limuzynie, w pełni zdolnej do pokonywania długich tras. Mamy w ręku wszystkie kluczowe technologie, umożliwiające zbudowanie samochodu marzeń i przewiduję ich zastosowanie w następnej generacji Klasy S. Teraz chodzi o to, aby równolegle z naszymi pracami rozwojowymi postępował rozwój szerokiej infrastruktury, w celu całkowitego wykorzystania potencjałów tej innowacyjnej koncepcji napędu'.

Nowy Skrzydlak Mercedes-Benz

Fascynacja stylistyką i zaawansowaną technologią na najwyższym poziomie: oto nowy Mercedes-Benz SLS AMG, debiutujący 15. września 2009 r. na Międzynarodowym Salonie Samochodowym (IAA) we Frankfurcie nad Menem.

Pojazd z kategorii supersportych zachwyca purystyczną stylistyką, lekką konstrukcją i niezwykłą dynamiką jazdy. Jednocześnie SLS spełnia wszelkie oczekiwania, związane z typową dla Mercedesów funkcjonalnością na codzień i przykładowym zakresem bezpieczeństwa. Tym samym nowy ‘skrzydlak’ jest idealną syntezą mocnych stron, utożsamianych z markami Mercedes-Benz i AMG.

Nowy, supersportowy samochód Mercedes-Benz AMG fascynuje unikalnymi rozwiązaniami technicznymi. Charakteryzują go aluminiowe nadwozie typu spaceframe z drzwiami otwieranymi do góry niczym skrzydła oraz zamontowany za przednią osią silnik AMG V8 o pojemności 6,3 litra i maksymalnej mocy 420 kW/ 571 KM, generujący moment obrotowy 650 niutonometrów, pracujący w technologii suchej miski olejowej, współpracujący z siedmiobiegową, dwusprzęgłową skrzynią biegów, umieszczoną przy osi tylnej (układ transaxle). SLS AMG dzięki sportowemu zawieszeniu z aluminiowymi, podwójnymi wahaczami poprzecznymi i masie własnej, wynoszącej 1620 kilogramów wg normy DIN – może się pochwalić dynamiką jazdy na najwyższym poziomie. Idealne rozłożenie obciążenia pomiędzy oś przednią i tylną, wynoszące 47 do 53 procent i niski środek ciężkości pojazdu podkreślają bezkompromisową koncepcję sportowego samochodu. Skrzydlak przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 3,8 sekundy i może osiągnąć elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną 317 km/h. Spalanie, wynoszące 13,2 litra na 100 kilometrów (w cyklu mieszanym) oscyluje wokół najniższych wartości w rankingu tej kategorii (wszystkie wartości tymczasowe).

mercedes przykładowe opinie użytkowników na temat:mercedes :

jeśli szukasz komfortowego, dynamicznego i oszczędnego auta w przystępnej cenie to polecam jak najbardziej, pod tym względem da się lubić, troche lepiej mogło by być z bezawaryjnością ale pokażcie mi coś co się dziś nie psuje


auto nabyłem ze stanem 111000mil (177000km), po doprowadzeniu do stanu fabrycznego po poprzednim właścicielu autko śmiga bez problemu. Jedyne czego wymaga to cotygodniowego sprawdzenia stanu płynów bo przejeżdża 1200-1500km tygodniowo. Bardzo jestem zadowolony


zeby podsumowac w paru zdaniach: - auto jest ladne ale nie ma sportowego charakteru (zawieszenia)jakby sugerował wyglad - pakowny bagażnik - do tej mocy silnika polecam automat - słąby system audio niestety


Podsumowując kupiłem takie auto jakiego szukałem i się nie zawiodłem.Tak jak myślałem auto nie jest takie awaryjne jak rozpowiadają polscy \"szpece\".Ważne aby było sprowadzone i nie miało wcześniej kontaktu z polskimi drogami.


Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tym autem. Mam go od stycznia i przejechałem 38tyś km. Auto moim zdanie w stosunku jakości do ceny jest najlepsze w swojej klasie. Mam wersje lift z silnikiem 160 km. W wyposażeniu brakuje mi tylko 4x4 automatu


Silnik od samego początku bierze bardzo dużo oleju, niestety mieści się w okropnie wygórowanej normie poroducenta - 0,6 l/1000 km, co daje w okresie pomiędzy przegladami (przeglądy co 30.000 km), 18 l. oleju.


Wygląd silnik, zawieszenie - super. Wykonanie wnętrza - no cóż tutaj myśle że w chinach zrobili by to lepiej. Po 3 tyś odpadły pierwsze plastiki, niespasowane odcienie plastików, nierówne szczeliny itd.