Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mercedes a
mercedes b
mercedes c
mercedes cl
mercedes clc
mercedes clk
mercedes cls
mercedes e
mercedes g
mercedes gl
mercedes glk
mercedes m
mercedes r
mercedes s
mercedes sl
mercedes slk
mercedes v
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki mercedes
model silnik rocznik przebieg cena
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13  
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 8 000 km 117 950 PLN
auto używane, czarny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 2.1l (136KM) diesel 2008 18 000 km 135 000 PLN
auto używane, czarny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 18 000 km 118 950 PLN
auto używane, srebrny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 29 000 km 116 900 PLN
auto używane, szary met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 22 000 km 113 950 PLN
auto używane, srebrny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 7 000 km 118 023 PLN
auto używane, czarny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 36 000 km 113 278 PLN
auto używane, czarny sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 16 000 km 112 763 PLN
auto używane, czarny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 13 000 km 118 000 PLN
auto używane, czarny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes r 3.5l (272KM) benzyna 2007 18 000 km 2 250 PLN
auto używane, srebrny met. inny, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2007 13 905 km 1 450 PLN
auto używane, szary met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes r 3.5l (272KM) benzyna 2007 22 000 km 139 000 PLN
auto używane, srebrny met. van, śląskie , Gliwice
mercedes e 2.1l (170KM) diesel 2007 5 757 km 133 500 PLN
auto używane, srebrny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 31 000 km 137 448 PLN
auto używane, srebrny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 29 800 km 132 687 PLN
auto używane, czarny met. kombi, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 26 000 km 132 077 PLN
auto używane, czarny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 38 500 km 131 518 PLN
auto używane, srebrny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 9 000 km 142 563 PLN
auto używane, czarny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice

Najnowsze artykuly o marce mercedes :

E63 AMG od Carlssona

Niemiecki tuner zgodnie ze swoim zwyczajem zmienia nazwę E-klasy na CK63 RS. Ale to nie jedyna zmiana...

Inżynierowie Carlssona zabrali się za najmocniejszą wersję E-klasy - E63 AMG. Odpowiednia kuracja pozwoliła na zwiększenie mocy silnika z 525 do 584 KM, a moment obrotowy wzrósł z 630 do 695 Nm. Pozwala to na urwanie kolejnych trzech dziesiątych sekundy podczas przyspieszania do pierwszej setki - CK63 RS potrzebuje na to 4,5 sekundy.

Mercedes-Benz Vision S 500 plug-in HYBRID

Krótko po debiucie rynkowym S 400 HYBRID, aktualnie najbardziej oszczędnej limuzyny luksusowej z silnikiem benzynowym, koncern Daimler AG przedstawia na 63 salonie samochodowym we Frankfurcie model Vision S 500 plug-in HYBRID, pierwszy samochód klasy wyższej w kategorii 'trzylitrowej'.

Pojazd z pokazową technologią wyznacza przyszłość modułowego systemu konstrukcji napędu hybrydowego marki Mercedes-Benz. Vision S 500 plug-in HYBRID jest w stanie przejechać do 30 kilometrów wyłącznie na napędzie elektrycznym, – czyli bez emitowania spalin. Dzięki wydajnemu napędowi i akumulatorowo-elektrycznej eksploatacji, limuzyna osiąga potwierdzone testami zużycie paliwa, wynoszące tylko 3,2 litra benzyny na 100 kilometrów. Poprzez emisję CO2,  wynoszącą tylko 74 gramy na kilometr w teście NEFZ (Neuer Europäischer Fahrzyklus –'nowego europejskiego cyklu jazdy') koncepcyjny samochód – dziecko konstruktorów z Sindelfingen, demonstruje perspektywy rozwojowe przyszłych generacji Klasy S. Osiągnięcie tak znakomitych wskaźników było możliwe dzięki połączeniu w pojeździe hybrydowym napędu plug-in z rozwiązaniami BlueEFFICIENCY. Jednocześnie Vision S 500 plug-in HYBRID demonstruje typowe dla Klasy S walory: maksymalny komfort, przykładowy zakres bezpieczeństwa i gwarantującą suwerenność moc silnika. Napęd koncepcyjnego samochodu obejmuje trzy podstawowe komponenty: mocny silnik benzynowy V6 z wtryskiem bezpośrednim następnej generacji, moduł hybrydowy o mocy ok. 44 kW / 60 KM oraz akumulator litowo-jonowy o pojemności powyżej 10 kWh, który można ładować na stacjach ładowania. Limuzyna Vision S 500 plug-in HYBRID przyspiesza od zera do 100 km/h w ciągu 5,5 sekundy.

'Samochód Vision S 500 plug-in HYBRID to nowy kamień milowy na naszej drodze do mobilności bez emisji spalin' – mówi dr Dieter Zetsche, prezes zarządu koncernu Daimler AG i jednocześnie szef segmentu Mercedes-Benz Cars. 'Luksusowa i zarazem bezpieczna Klasa S, oferująca sportowe osiągi, a przy tym zużywająca mniej paliwa niż obecne samochody małolitrażowe wskazuje, że również w naszych topowych modelach można połączyć fascynację motoryzacją z odpowiedzialnym podejściem do ochrony środowiska naturalnego'.

'Do osiągnięcia dojrzałości seryjnej jest jeszcze spory kawałek przed nami,' – mówi dr Thomas Weber, członek zarządu Daimler AG, odpowiadający w koncernie za prace badawczo-rozwojowe w segmencie Mercedes-Benz Cars – 'jednak nasi inżynierowie usilnie pracują nad konieczną integracją elementów i badają dostosowanie poszczególnych komponentów do twardych warunków codziennej eksploatacji w luksusowej limuzynie, w pełni zdolnej do pokonywania długich tras. Mamy w ręku wszystkie kluczowe technologie, umożliwiające zbudowanie samochodu marzeń i przewiduję ich zastosowanie w następnej generacji Klasy S. Teraz chodzi o to, aby równolegle z naszymi pracami rozwojowymi postępował rozwój szerokiej infrastruktury, w celu całkowitego wykorzystania potencjałów tej innowacyjnej koncepcji napędu'.

Nowy Skrzydlak Mercedes-Benz

Fascynacja stylistyką i zaawansowaną technologią na najwyższym poziomie: oto nowy Mercedes-Benz SLS AMG, debiutujący 15. września 2009 r. na Międzynarodowym Salonie Samochodowym (IAA) we Frankfurcie nad Menem.

Pojazd z kategorii supersportych zachwyca purystyczną stylistyką, lekką konstrukcją i niezwykłą dynamiką jazdy. Jednocześnie SLS spełnia wszelkie oczekiwania, związane z typową dla Mercedesów funkcjonalnością na codzień i przykładowym zakresem bezpieczeństwa. Tym samym nowy ‘skrzydlak’ jest idealną syntezą mocnych stron, utożsamianych z markami Mercedes-Benz i AMG.

Nowy, supersportowy samochód Mercedes-Benz AMG fascynuje unikalnymi rozwiązaniami technicznymi. Charakteryzują go aluminiowe nadwozie typu spaceframe z drzwiami otwieranymi do góry niczym skrzydła oraz zamontowany za przednią osią silnik AMG V8 o pojemności 6,3 litra i maksymalnej mocy 420 kW/ 571 KM, generujący moment obrotowy 650 niutonometrów, pracujący w technologii suchej miski olejowej, współpracujący z siedmiobiegową, dwusprzęgłową skrzynią biegów, umieszczoną przy osi tylnej (układ transaxle). SLS AMG dzięki sportowemu zawieszeniu z aluminiowymi, podwójnymi wahaczami poprzecznymi i masie własnej, wynoszącej 1620 kilogramów wg normy DIN – może się pochwalić dynamiką jazdy na najwyższym poziomie. Idealne rozłożenie obciążenia pomiędzy oś przednią i tylną, wynoszące 47 do 53 procent i niski środek ciężkości pojazdu podkreślają bezkompromisową koncepcję sportowego samochodu. Skrzydlak przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 3,8 sekundy i może osiągnąć elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną 317 km/h. Spalanie, wynoszące 13,2 litra na 100 kilometrów (w cyklu mieszanym) oscyluje wokół najniższych wartości w rankingu tej kategorii (wszystkie wartości tymczasowe).

mercedes przykładowe opinie użytkowników na temat:mercedes :

Ogolnie nie polecam, chyba ze ktos ma duzo zbednej gotowki na naprawy. Jest to moje pierwsze i ostatnie francuskie auto. Od pewnego czasu staram sie tym autem nie jezdzic w dluzsze trasy bo nigdy nie wiadomo co cie czeka! A oto co sie juz zdazylo popsuc


Fajny samochod dla kogos kto lubi komfort i czerpie przyjemnosc z samej jazdy. Z uwagi na swoje 98KM + 4 biegowy automat jest dosyc elastyczny (2 bieg do 100km/h, 3 bieg do 160km/h). Na standardowych polskich drogach uzyskuje sie ok 165km/h.


Suuuuper auto! 103000 km bez zadnej awarii. Obszerny w srodku, wygodny, szybki. Spalanie ok. 8.6 w miescie, na trasie 7.1. Same plusy.


Ładna, komfortowa limuzyna dobra w długie autostradowe trasy, z dużym zapasem mocy. Niestety klaustrofobiczna w środku i ma się niemalże poczucie, że jedzie się czołgiem (co ma także zalety ;-) Nie kupiłbym ponownie ale też nie żałuję wydanych pieniędzy


Jest moim pierwszym samochodem, za tą cene nie dostaniemy nic lepszego. 80KM w samochodzie ważącym 860kg to naprawde sporo. Bardzo cenie ekonomiczność i sporą przestrzeń w srodku. Jazda tym autem sprawia mi ogromną przyjemność. Nie mam problemów .


Samochód jest w porządku. Zawieszenie OK. Niemiecka jakość. Uważam że jak za te pieniądze to mogli by dorzucić klimatronik. Mam wyrzucony katalizator i przechodzi testy bez problemu na stacji kontroli. Polecam wszystkim - ma niezłego kopa


auto nabyłem ze stanem 111000mil (177000km), po doprowadzeniu do stanu fabrycznego po poprzednim właścicielu autko śmiga bez problemu. Jedyne czego wymaga to cotygodniowego sprawdzenia stanu płynów bo przejeżdża 1200-1500km tygodniowo. Bardzo jestem zadowolony