Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mercedes a
mercedes b
mercedes c
mercedes cl
mercedes clc
mercedes clk
mercedes cls
mercedes e
mercedes g
mercedes gl
mercedes glk
mercedes m
mercedes r
mercedes s
mercedes sl
mercedes slk
mercedes v
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki mercedes
model silnik rocznik przebieg cena
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13  
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 8 000 km 117 950 PLN
auto używane, czarny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 2.1l (136KM) diesel 2008 18 000 km 135 000 PLN
auto używane, czarny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 18 000 km 118 950 PLN
auto używane, srebrny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 29 000 km 116 900 PLN
auto używane, szary met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 22 000 km 113 950 PLN
auto używane, srebrny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 7 000 km 118 023 PLN
auto używane, czarny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 36 000 km 113 278 PLN
auto używane, czarny sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 16 000 km 112 763 PLN
auto używane, czarny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 13 000 km 118 000 PLN
auto używane, czarny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes r 3.5l (272KM) benzyna 2007 18 000 km 2 250 PLN
auto używane, srebrny met. inny, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2007 13 905 km 1 450 PLN
auto używane, szary met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes r 3.5l (272KM) benzyna 2007 22 000 km 139 000 PLN
auto używane, srebrny met. van, śląskie , Gliwice
mercedes e 2.1l (170KM) diesel 2007 5 757 km 133 500 PLN
auto używane, srebrny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 31 000 km 137 448 PLN
auto używane, srebrny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 29 800 km 132 687 PLN
auto używane, czarny met. kombi, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 26 000 km 132 077 PLN
auto używane, czarny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 38 500 km 131 518 PLN
auto używane, srebrny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 9 000 km 142 563 PLN
auto używane, czarny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice

Najnowsze artykuly o marce mercedes :

E63 AMG od Carlssona

Niemiecki tuner zgodnie ze swoim zwyczajem zmienia nazwę E-klasy na CK63 RS. Ale to nie jedyna zmiana...

Inżynierowie Carlssona zabrali się za najmocniejszą wersję E-klasy - E63 AMG. Odpowiednia kuracja pozwoliła na zwiększenie mocy silnika z 525 do 584 KM, a moment obrotowy wzrósł z 630 do 695 Nm. Pozwala to na urwanie kolejnych trzech dziesiątych sekundy podczas przyspieszania do pierwszej setki - CK63 RS potrzebuje na to 4,5 sekundy.

Mercedes-Benz Vision S 500 plug-in HYBRID

Krótko po debiucie rynkowym S 400 HYBRID, aktualnie najbardziej oszczędnej limuzyny luksusowej z silnikiem benzynowym, koncern Daimler AG przedstawia na 63 salonie samochodowym we Frankfurcie model Vision S 500 plug-in HYBRID, pierwszy samochód klasy wyższej w kategorii 'trzylitrowej'.

Pojazd z pokazową technologią wyznacza przyszłość modułowego systemu konstrukcji napędu hybrydowego marki Mercedes-Benz. Vision S 500 plug-in HYBRID jest w stanie przejechać do 30 kilometrów wyłącznie na napędzie elektrycznym, – czyli bez emitowania spalin. Dzięki wydajnemu napędowi i akumulatorowo-elektrycznej eksploatacji, limuzyna osiąga potwierdzone testami zużycie paliwa, wynoszące tylko 3,2 litra benzyny na 100 kilometrów. Poprzez emisję CO2,  wynoszącą tylko 74 gramy na kilometr w teście NEFZ (Neuer Europäischer Fahrzyklus –'nowego europejskiego cyklu jazdy') koncepcyjny samochód – dziecko konstruktorów z Sindelfingen, demonstruje perspektywy rozwojowe przyszłych generacji Klasy S. Osiągnięcie tak znakomitych wskaźników było możliwe dzięki połączeniu w pojeździe hybrydowym napędu plug-in z rozwiązaniami BlueEFFICIENCY. Jednocześnie Vision S 500 plug-in HYBRID demonstruje typowe dla Klasy S walory: maksymalny komfort, przykładowy zakres bezpieczeństwa i gwarantującą suwerenność moc silnika. Napęd koncepcyjnego samochodu obejmuje trzy podstawowe komponenty: mocny silnik benzynowy V6 z wtryskiem bezpośrednim następnej generacji, moduł hybrydowy o mocy ok. 44 kW / 60 KM oraz akumulator litowo-jonowy o pojemności powyżej 10 kWh, który można ładować na stacjach ładowania. Limuzyna Vision S 500 plug-in HYBRID przyspiesza od zera do 100 km/h w ciągu 5,5 sekundy.

'Samochód Vision S 500 plug-in HYBRID to nowy kamień milowy na naszej drodze do mobilności bez emisji spalin' – mówi dr Dieter Zetsche, prezes zarządu koncernu Daimler AG i jednocześnie szef segmentu Mercedes-Benz Cars. 'Luksusowa i zarazem bezpieczna Klasa S, oferująca sportowe osiągi, a przy tym zużywająca mniej paliwa niż obecne samochody małolitrażowe wskazuje, że również w naszych topowych modelach można połączyć fascynację motoryzacją z odpowiedzialnym podejściem do ochrony środowiska naturalnego'.

'Do osiągnięcia dojrzałości seryjnej jest jeszcze spory kawałek przed nami,' – mówi dr Thomas Weber, członek zarządu Daimler AG, odpowiadający w koncernie za prace badawczo-rozwojowe w segmencie Mercedes-Benz Cars – 'jednak nasi inżynierowie usilnie pracują nad konieczną integracją elementów i badają dostosowanie poszczególnych komponentów do twardych warunków codziennej eksploatacji w luksusowej limuzynie, w pełni zdolnej do pokonywania długich tras. Mamy w ręku wszystkie kluczowe technologie, umożliwiające zbudowanie samochodu marzeń i przewiduję ich zastosowanie w następnej generacji Klasy S. Teraz chodzi o to, aby równolegle z naszymi pracami rozwojowymi postępował rozwój szerokiej infrastruktury, w celu całkowitego wykorzystania potencjałów tej innowacyjnej koncepcji napędu'.

Nowy Skrzydlak Mercedes-Benz

Fascynacja stylistyką i zaawansowaną technologią na najwyższym poziomie: oto nowy Mercedes-Benz SLS AMG, debiutujący 15. września 2009 r. na Międzynarodowym Salonie Samochodowym (IAA) we Frankfurcie nad Menem.

Pojazd z kategorii supersportych zachwyca purystyczną stylistyką, lekką konstrukcją i niezwykłą dynamiką jazdy. Jednocześnie SLS spełnia wszelkie oczekiwania, związane z typową dla Mercedesów funkcjonalnością na codzień i przykładowym zakresem bezpieczeństwa. Tym samym nowy ‘skrzydlak’ jest idealną syntezą mocnych stron, utożsamianych z markami Mercedes-Benz i AMG.

Nowy, supersportowy samochód Mercedes-Benz AMG fascynuje unikalnymi rozwiązaniami technicznymi. Charakteryzują go aluminiowe nadwozie typu spaceframe z drzwiami otwieranymi do góry niczym skrzydła oraz zamontowany za przednią osią silnik AMG V8 o pojemności 6,3 litra i maksymalnej mocy 420 kW/ 571 KM, generujący moment obrotowy 650 niutonometrów, pracujący w technologii suchej miski olejowej, współpracujący z siedmiobiegową, dwusprzęgłową skrzynią biegów, umieszczoną przy osi tylnej (układ transaxle). SLS AMG dzięki sportowemu zawieszeniu z aluminiowymi, podwójnymi wahaczami poprzecznymi i masie własnej, wynoszącej 1620 kilogramów wg normy DIN – może się pochwalić dynamiką jazdy na najwyższym poziomie. Idealne rozłożenie obciążenia pomiędzy oś przednią i tylną, wynoszące 47 do 53 procent i niski środek ciężkości pojazdu podkreślają bezkompromisową koncepcję sportowego samochodu. Skrzydlak przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 3,8 sekundy i może osiągnąć elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną 317 km/h. Spalanie, wynoszące 13,2 litra na 100 kilometrów (w cyklu mieszanym) oscyluje wokół najniższych wartości w rankingu tej kategorii (wszystkie wartości tymczasowe).

mercedes przykładowe opinie użytkowników na temat:mercedes :

Szczeliny jak w samochodach po wypadkch,nawet konsola ustawiona nierównomiernie wewnątrz samochodu.Kiepska widoczność przy cofaniu.Usługi serwisowe pod psem-liczy się tylko kasa.


Przy ostrej zimie takiej dochodzacej do -10 pali 12 litrów. Takze w zimie polecam piesze wycieczki do pracy.


Gdyby nie slabe wyciszenie kabiny,oraz zla jakosc i spasowanie plastikow wewnatrz ktore halasuja -bylaby zasuzona PIATKA. Auto wygodne komfortowe i ma to cos czego 'pancerwageny" nie maja -jest skonstruowane z francuska lekkoscia i polotem.


Wynik przecietny , spodziewałem się czegoś więcej za tą cene , model utworzony jakby na siłe , spalanie jak smok , spokojnie można osiagnac wynik 22l na 100km.Przy szybkim pokonywaniu zakretów trzeba omachac sie kierownica bo tył auta ucieka na bok.


jeśli szukasz komfortowego, dynamicznego i oszczędnego auta w przystępnej cenie to polecam jak najbardziej, pod tym względem da się lubić, troche lepiej mogło by być z bezawaryjnością ale pokażcie mi coś co się dziś nie psuje


Wygląd silnik, zawieszenie - super. Wykonanie wnętrza - no cóż tutaj myśle że w chinach zrobili by to lepiej. Po 3 tyś odpadły pierwsze plastiki, niespasowane odcienie plastików, nierówne szczeliny itd.


Co tu pisac. Najlepiej jezdzi gdy przyspiesza i hamuje-ostro. Delikatnie-nie do jazdy. Auto na niedziele, nie do intensywnej ekspoloatacji-na codzien. Po roku masz go dosyc. Chyba ze nie jezdziles nigdy niemcami i japoncami, a poza tym nie liczysz pienied