Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mercedes a
mercedes b
mercedes c
mercedes cl
mercedes clc
mercedes clk
mercedes cls
mercedes e
mercedes g
mercedes gl
mercedes glk
mercedes m
mercedes r
mercedes s
mercedes sl
mercedes slk
mercedes v
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki mercedes
model silnik rocznik przebieg cena
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13  
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 19 800 km 139 385 PLN
auto używane, czarny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 24 000 km 136 533 PLN
auto używane, srebrny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 28 900 km 128 905 PLN
auto używane, czarny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 21 000 km 133 800 PLN
auto używane, czarny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 27 900 km 127 701 PLN
auto używane, srebrny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 19 000 km 136 851 PLN
auto używane, czarny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2008 12 000 km 145 595 PLN
auto używane, srebrny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2007 17 446 km 126 400 PLN
auto używane, srebrny sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2007 22 000 km 126 379 PLN
auto używane, srebrny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2007 8 000 km 131 199 PLN
auto używane, srebrny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2007 8 821 km 126 400 PLN
auto używane, czarny sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2007 3 489 km 126 400 PLN
auto używane, srebrny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes e 1.8l (184KM) benzyna 2007 8 899 km 126 400 PLN
auto używane, czarny sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes cls 3.0l (224KM) diesel 2006 89 900 km 172 000 PLN
auto używane, zolty met. coupe, śląskie , Gliwice
mercedes clk 1.8l (184KM) benzyna 2007 8 191 km 129 900 PLN
auto używane, czarny coupe, śląskie , Gliwice
mercedes c 1.8l (184KM) benzyna 2007 4 000 km 120 092 PLN
auto używane, czarny met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice
mercedes c 1.8l (184KM) benzyna 2007 5 600 km 115 900 PLN
auto używane, szary met. sedan/limuzyna, śląskie , Gliwice

Najnowsze artykuly o marce mercedes :

E63 AMG od Carlssona

Niemiecki tuner zgodnie ze swoim zwyczajem zmienia nazwę E-klasy na CK63 RS. Ale to nie jedyna zmiana...

Inżynierowie Carlssona zabrali się za najmocniejszą wersję E-klasy - E63 AMG. Odpowiednia kuracja pozwoliła na zwiększenie mocy silnika z 525 do 584 KM, a moment obrotowy wzrósł z 630 do 695 Nm. Pozwala to na urwanie kolejnych trzech dziesiątych sekundy podczas przyspieszania do pierwszej setki - CK63 RS potrzebuje na to 4,5 sekundy.

Mercedes-Benz Vision S 500 plug-in HYBRID

Krótko po debiucie rynkowym S 400 HYBRID, aktualnie najbardziej oszczędnej limuzyny luksusowej z silnikiem benzynowym, koncern Daimler AG przedstawia na 63 salonie samochodowym we Frankfurcie model Vision S 500 plug-in HYBRID, pierwszy samochód klasy wyższej w kategorii 'trzylitrowej'.

Pojazd z pokazową technologią wyznacza przyszłość modułowego systemu konstrukcji napędu hybrydowego marki Mercedes-Benz. Vision S 500 plug-in HYBRID jest w stanie przejechać do 30 kilometrów wyłącznie na napędzie elektrycznym, – czyli bez emitowania spalin. Dzięki wydajnemu napędowi i akumulatorowo-elektrycznej eksploatacji, limuzyna osiąga potwierdzone testami zużycie paliwa, wynoszące tylko 3,2 litra benzyny na 100 kilometrów. Poprzez emisję CO2,  wynoszącą tylko 74 gramy na kilometr w teście NEFZ (Neuer Europäischer Fahrzyklus –'nowego europejskiego cyklu jazdy') koncepcyjny samochód – dziecko konstruktorów z Sindelfingen, demonstruje perspektywy rozwojowe przyszłych generacji Klasy S. Osiągnięcie tak znakomitych wskaźników było możliwe dzięki połączeniu w pojeździe hybrydowym napędu plug-in z rozwiązaniami BlueEFFICIENCY. Jednocześnie Vision S 500 plug-in HYBRID demonstruje typowe dla Klasy S walory: maksymalny komfort, przykładowy zakres bezpieczeństwa i gwarantującą suwerenność moc silnika. Napęd koncepcyjnego samochodu obejmuje trzy podstawowe komponenty: mocny silnik benzynowy V6 z wtryskiem bezpośrednim następnej generacji, moduł hybrydowy o mocy ok. 44 kW / 60 KM oraz akumulator litowo-jonowy o pojemności powyżej 10 kWh, który można ładować na stacjach ładowania. Limuzyna Vision S 500 plug-in HYBRID przyspiesza od zera do 100 km/h w ciągu 5,5 sekundy.

'Samochód Vision S 500 plug-in HYBRID to nowy kamień milowy na naszej drodze do mobilności bez emisji spalin' – mówi dr Dieter Zetsche, prezes zarządu koncernu Daimler AG i jednocześnie szef segmentu Mercedes-Benz Cars. 'Luksusowa i zarazem bezpieczna Klasa S, oferująca sportowe osiągi, a przy tym zużywająca mniej paliwa niż obecne samochody małolitrażowe wskazuje, że również w naszych topowych modelach można połączyć fascynację motoryzacją z odpowiedzialnym podejściem do ochrony środowiska naturalnego'.

'Do osiągnięcia dojrzałości seryjnej jest jeszcze spory kawałek przed nami,' – mówi dr Thomas Weber, członek zarządu Daimler AG, odpowiadający w koncernie za prace badawczo-rozwojowe w segmencie Mercedes-Benz Cars – 'jednak nasi inżynierowie usilnie pracują nad konieczną integracją elementów i badają dostosowanie poszczególnych komponentów do twardych warunków codziennej eksploatacji w luksusowej limuzynie, w pełni zdolnej do pokonywania długich tras. Mamy w ręku wszystkie kluczowe technologie, umożliwiające zbudowanie samochodu marzeń i przewiduję ich zastosowanie w następnej generacji Klasy S. Teraz chodzi o to, aby równolegle z naszymi pracami rozwojowymi postępował rozwój szerokiej infrastruktury, w celu całkowitego wykorzystania potencjałów tej innowacyjnej koncepcji napędu'.

Nowy Skrzydlak Mercedes-Benz

Fascynacja stylistyką i zaawansowaną technologią na najwyższym poziomie: oto nowy Mercedes-Benz SLS AMG, debiutujący 15. września 2009 r. na Międzynarodowym Salonie Samochodowym (IAA) we Frankfurcie nad Menem.

Pojazd z kategorii supersportych zachwyca purystyczną stylistyką, lekką konstrukcją i niezwykłą dynamiką jazdy. Jednocześnie SLS spełnia wszelkie oczekiwania, związane z typową dla Mercedesów funkcjonalnością na codzień i przykładowym zakresem bezpieczeństwa. Tym samym nowy ‘skrzydlak’ jest idealną syntezą mocnych stron, utożsamianych z markami Mercedes-Benz i AMG.

Nowy, supersportowy samochód Mercedes-Benz AMG fascynuje unikalnymi rozwiązaniami technicznymi. Charakteryzują go aluminiowe nadwozie typu spaceframe z drzwiami otwieranymi do góry niczym skrzydła oraz zamontowany za przednią osią silnik AMG V8 o pojemności 6,3 litra i maksymalnej mocy 420 kW/ 571 KM, generujący moment obrotowy 650 niutonometrów, pracujący w technologii suchej miski olejowej, współpracujący z siedmiobiegową, dwusprzęgłową skrzynią biegów, umieszczoną przy osi tylnej (układ transaxle). SLS AMG dzięki sportowemu zawieszeniu z aluminiowymi, podwójnymi wahaczami poprzecznymi i masie własnej, wynoszącej 1620 kilogramów wg normy DIN – może się pochwalić dynamiką jazdy na najwyższym poziomie. Idealne rozłożenie obciążenia pomiędzy oś przednią i tylną, wynoszące 47 do 53 procent i niski środek ciężkości pojazdu podkreślają bezkompromisową koncepcję sportowego samochodu. Skrzydlak przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 3,8 sekundy i może osiągnąć elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną 317 km/h. Spalanie, wynoszące 13,2 litra na 100 kilometrów (w cyklu mieszanym) oscyluje wokół najniższych wartości w rankingu tej kategorii (wszystkie wartości tymczasowe).

mercedes przykładowe opinie użytkowników na temat:mercedes :

Przy ostrej zimie takiej dochodzacej do -10 pali 12 litrów. Takze w zimie polecam piesze wycieczki do pracy.


jestem wlascicielem od poczatku autko ma ponad 60 tys przebiego i uwazam ze jest doskonale, glupie opinie sa tylko u tych ludzi ktorzy zazdroszcza takiego auta lub ktorzy maja i mysla ze bez wymian plynow i podstawowych przegladow auto powinno jezdzic ...


Silnik 1.8 uważam za niedopracowany.To moje drugie auto. Jestem trochę skażony osiągami pierwszego (210 KM turbo diesel), jednakże to silnik dla statecznego pana nie oczekującego osiągów.Max. moc osiąga przy wysokich obrotach.


Gdyby nie slabe wyciszenie kabiny,oraz zla jakosc i spasowanie plastikow wewnatrz ktore halasuja -bylaby zasuzona PIATKA. Auto wygodne komfortowe i ma to cos czego 'pancerwageny" nie maja -jest skonstruowane z francuska lekkoscia i polotem.


Co tu pisac. Najlepiej jezdzi gdy przyspiesza i hamuje-ostro. Delikatnie-nie do jazdy. Auto na niedziele, nie do intensywnej ekspoloatacji-na codzien. Po roku masz go dosyc. Chyba ze nie jezdziles nigdy niemcami i japoncami, a poza tym nie liczysz pienied


Kto moze mi pomoc?Skusilem sie na ten model i tragedia.Auto przy zapalaniu klekocze jak woz drabiniasty i gasnie.Trzy razy wozilem do serwisu i nic nie moga zdiagnozowac, bo u nich zapala za kazdym razem.Wstyd ruszac z parkingu


Ogólnie samochód bardzo dobry. Wygodny, ekonomiczny, elegancki, wszechstronny. Brak poważnych usterek, dobra elastyczność silnika. Super