Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
mitsubishi colt
mitsubishi grandis
mitsubishi l200
mitsubishi lancer
mitsubishi outlander
mitsubishi pajero
mitsubishi carisma
mitsubishi galant
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty mitsubishi colt
model silnik rocznik przebieg cena
1  
mitsubishi colt 1.3l (95KM) benzyna 2008 45 000 km 25 000 PLN
auto używane, czerwony hatchback, małopolskie , Kraków
mitsubishi colt 1.3l (95KM) benzyna 2011 10 km 45 063 PLN
auto nowe, brazowy met. hatchback, małopolskie , Kraków
mitsubishi colt 1.3l (95KM) benzyna 2010 0 km 37 210 PLN
auto nowe, bezowy met. hatchback, małopolskie , Kraków
mitsubishi colt 0.0l (95KM) benzyna 2010 0 km 37 210 PLN
auto nowe, grafitowy met. hatchback, małopolskie , Kraków
mitsubishi colt 1.3l (95KM) benzyna 2010 0 km 37 210 PLN
auto nowe, czerwony hatchback, małopolskie , Kraków
mitsubishi colt 1.3l (95KM) benzyna 2010 0 km 37 210 PLN
auto nowe, bezowy met. hatchback, małopolskie , Kraków
mitsubishi colt 1.3l (95KM) benzyna 2008 33 000 km 28 500 PLN
auto używane, grafitowy met. hatchback, małopolskie , Kraków
mitsubishi colt 1.3l (95KM) benzyna 2007 38 000 km 25 900 PLN
auto używane, grafitowy met. hatchback, małopolskie , Kraków
mitsubishi colt 1.3l (95KM) benzyna 2008 32 000 km 28 900 PLN
auto używane, bezowy met. hatchback, małopolskie , Kraków
mitsubishi colt 1.3l (95KM) benzyna 2009 1 000 km 37 000 PLN
auto używane, grafitowy met. hatchback, małopolskie , Nowy Sącz

Najnowsze artykuly o marce mitsubishi :

Majowa oferta Mitsubishi

Firma Mitsubishi Motors w Polsce ogłosiła promocyjne warunki zakupu aut w maju.

W bieżącym miesiącu Lancer Sedan (produkcja 2009) i Lancer Sportback 1.8 MIVEC są nawet o ponad 9000 tańsze a Lancery Sportback 2.0 DID wyprodukowane w 2009 i 2010 roku oferowane są ze zniżką 15 000 zł. W maju L200 z pojedynczą i podwójną kabiną kosztuje o 13 500 zł mniej. Klienci mają także nadal możliwość skorzystania z całej gamy niezwykle atrakcyjnych propozycji kredytowych. Do końca maja będzie można również kupić w promocyjnej cenie inne auta z gamy Mitsubishi.

Oto szczegóły nowej oferty promocyjnej:

LANCER SEDAN – rok produkcji 2009

Kupując Lancera Sedan, wyprodukowanego w 2009 roku klient może wybrać jedną z 4 ofert promocyjnych:

OPCJA 1
Rabat w wysokości 9250 PLN brutto

OPCJA 2
Kredyt 50/50 (24M) + rabat 5250 PLN
Wpłata 50% ceny pojazdu. Pozostałe 50% ceny pojazdu w 24 równych ratach.
Oprocentowanie: 0%
Prowizja: 0%

OPCJA 3
Kredyt 50/50 balonowy + rabat 6250 PLN
Połowę kwoty klient płaci przy zakupie a kolejne 50% za rok bez odsetek.
Oprocentowanie: 0%
Prowizja: 0%

OPCJA 4
Rabat w wysokości 7450 PLN + pakiet ubezpieczeniowy Ergo Hestia gratis

OPCJA 5
Rabat 5760 PLN + kredyt 3x33%
0% odsetek,
5% prowizji

Mitsubishi ASX w Genewie

Mitsubishi prezentuje nowy model ASX podczas Salonu Samochodowego w Genewie.

Kluczowy gracz

Dokładnie 40 laty po usamodzielnieniu się (1) i w 140 urodziny grupy spółek zrzeszonych pod nazwą Mitsubishi firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) wdraża nową strategię.

(1) Dział Motor Vehicle Division firmy Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. rozpoczął samodzielną działalność w 1970 roku pod nazwą Mitsubishi Motors Corporation, co oznaczało początek nowej ekspansji firmy.

Ewolucja
Na podstawie wniosków płynących z długoterminowej obserwacji zmian zachodzących na rynku oraz wyraźnych sygnałów od naszych (europejskich) klientów, firma MMC zdecydowała się odejść od wizerunku producenta pojazdów klasy SUV z ograniczoną ofertą zwykłych modeli drogowych i zyskać miano dostawcy przyjaznych środowisku samochodów osobowych spoza głównego nurtu oraz crossoverów. Firma pragnie jednocześnie utrzymać swą obecność w segmencie 'prawdziwych terenówek”.

Obok sprawdzonych, niezmiennie popularnych modeli roboczych 4x4, czyli Pajero i L200, pojawia się szersza grupa odnowionych samochodów osobowych. Wszystkie zostały zbudowane przy pomocy najnowocześniejszych rozwiązań konstrukcyjnych i mogą pochwalić się firmowymi technologiami pro-środowiskowymi dopasowanymi do ich indywidualnych potrzeb:

- Segment A: i-MiEV (europejska premiera pod koniec 2010 roku) => energia elektryczna
- Segment B: rodzina modelu Colt => niskoemisyjny pakiet ClearTec z funkcją Automatic Stop & Go
- Segment C: rodzina modeli Lancer => nowy silnik wysokoprężny 4N13 Euro-5 (trzeci kwartał 2010 roku)

Mistrzowie Polski w Lancerze Evolution

Bryan Bouffier i Xavier Panseri po raz trzeci z rzędu wywalczyli tytuł Rajdowych Samochodowych Mistrzów Polski. Francuski duet przez cały sezon startował Mitsubishi Lancerem Evolution IX i zapewnił sobie również tytuł mistrzowski w gr. N.

Chociaż ostatnia runda sezonu, Rajd Dolnośląski nie zakończył się dla nich udanie, bo awaria samochodu zatrzymała ich na finałowym odcinku specjalnym, pozbawiając pewnego drugiego miejsca, to obrońcy tytułu mogli cieszyć się z udanego sezonu.

W kończącej tegoroczne zmagania rundzie triumfowali Kajetan Kajetanowicz z Jarosławem Baranem (Subaru Impreza), przed Maciejem Oleksowiczem i Andrzejem Obrębowskim (Peugeot 207 S2000). Trzeci stopień podium wywalczyła kolejna załoga jadąca Mitsubishi Lancerem Evolution IX – Michał i Grzegorz Bębenkowie.

Mistrzowski sezon Nygi

Marek Nyga, w swoim pierwszym roku startów w Górskich Samochodowych Mistrzostwach Polski, zwyciężył w klasyfikacji gr. N i zdobył wicemistrzostwo w klasyfikacji generalnej. Dokonał tego na trzy wyścigi przed końcem sezonu, z ogromną przewagą punktową nad rywalami.

W miniony weekend, na prawie pięciokilometrowej trasie między miejscowościami Wujskie - Tyrawa Wołoska odbyła się 13. i 14. runda GSMP. Dla Marka Nygi, wielokrotnego Mistrza Polski w wyścigach motocyklowych i uczestnika motocyklowych Mistrzostw Świata Endurance, była to okazja do sięgnięcia po zwycięstwo w klasyfikacji gr. N (zmodyfikowane samochody seryjne) i umocnienie drugiej pozycji w klasyfikacji generalnej. Marek doskonale wykonał zadanie, finiszując w sobotę swoim czterystukonnym Mitsubishi Lancerem Evo IX RS na pierwszym miejscu w gr. N i trzecim w'generalce'. Po opadnięciu emocji związanych ze startem w Załużu, kierowca KORAX-KOMSTA Racing Team podsumował ostatnią rundę, swój debiut i zdradził najbliższe plany sportowe...

Marek Nyga: 'Dzięki ciężkiej pracy podczas całego sezonu, już pierwszego dnia mogłem cieszyć się zdobytymi tytułami. W sobotę wystarczyło przywieźć tylko kilka punktów, jednak nie chciałem kalkulować i pojechałem swoim tempem. Jak to często bywa pod koniec roku, trzeba szczególnie dbać o sprzęt. Dlatego moje Evo IX dysponowało seryjną skrzynią biegów, która wcale nie ułatwiała pracy. Dzięki temu doświadczeniu mogłem w pełni docenić zalety przekładni kłowej.

W niedzielę na trasie gościliśmy ogromną liczbę widzów, którzy skutecznie nas dopingowali. Postanowiłem pojechać obydwa podjazdy wyścigowe jak najbardziej efektownie, szerokimi slajdami. Chciałem w ten sposób podziękować kibicom za cały sezon wsparcia, które odczuwałem na zawodach oraz w mailach. Jak się okazało, pomimo użycia opon rajdowych i driftowania, wywalczyłem drugie miejsce w 'eNce'. Gratuluję Mariuszowi Stecowi zwycięstwa w klasyfikacji generalnej a sponsorom KORAX-KOMSTA Racing Team, ekipie 4turbo.pl, kibicom oraz organizatorom serdecznie dziękuję!

mitsubishi colt przykładowe opinie użytkowników na temat:mitsubishi :

Co tu pisac. Najlepiej jezdzi gdy przyspiesza i hamuje-ostro. Delikatnie-nie do jazdy. Auto na niedziele, nie do intensywnej ekspoloatacji-na codzien. Po roku masz go dosyc. Chyba ze nie jezdziles nigdy niemcami i japoncami, a poza tym nie liczysz pienied


Cenie go za powyzsze, za indywidualizzm oraz za to ze znak firmowy mojego auta nie musi urastac do rozmiarów ksiezyca by rozpoznac marke. To dobre auto przekonuje sie o tym im dluzej nim jezdze.


Osiągi totalnie seryjnego auta są zdumiewające. Ktoś pisał że 215 km/h można jechać z chipem, można i bez i to ok. 700km po Niemczech w zeszłym tygodniu i silnik nie padł choć byłem na to przygotowany, przyśp. od 180 do 200-220 niewiarygodne


Brak klimatyzacji strefowej i komfortowego jasnego wnetrza nie powoduje dyskomfortu jazdy choc moglo by zwiekszyc przyjemnosc prowadzenia.


Auto OK - polecam, denerwuja mnie szumy powietrza przy wyzszych predkosciach ( juz pow. 80 km. Co do stuków przy puszczaniu sprzegla to ten model tak ma. Bylem w serwisie jest to kwestia rodzaju sprzegla i luzu. Podobno mozna to zniwelowac tylko dla zywotnosci tego elementu jest to bez znaczenia.


Kto moze mi pomoc?Skusilem sie na ten model i tragedia.Auto przy zapalaniu klekocze jak woz drabiniasty i gasnie.Trzy razy wozilem do serwisu i nic nie moga zdiagnozowac, bo u nich zapala za kazdym razem.Wstyd ruszac z parkingu


Auto zaprojektowane z myśla, wnetrze jest przyjemne linia auta jest po prostu super, jakość materiałów na bardzo wysokim pozimie, przyciskie rozmieszczone doskonale, nawet noca nie ma problemu z odnalezieniem i nie ma przypadku zeby czegos szukac