Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
mitsubishi carisma
mitsubishi colt
mitsubishi galant
mitsubishi grandis
mitsubishi l200
mitsubishi lancer
mitsubishi outlander
mitsubishi pajero
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki mitsubishi Region - kujawsko-pomorskie
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce mitsubishi :

Majowa oferta Mitsubishi

Firma Mitsubishi Motors w Polsce ogłosiła promocyjne warunki zakupu aut w maju.

W bieżącym miesiącu Lancer Sedan (produkcja 2009) i Lancer Sportback 1.8 MIVEC są nawet o ponad 9000 tańsze a Lancery Sportback 2.0 DID wyprodukowane w 2009 i 2010 roku oferowane są ze zniżką 15 000 zł. W maju L200 z pojedynczą i podwójną kabiną kosztuje o 13 500 zł mniej. Klienci mają także nadal możliwość skorzystania z całej gamy niezwykle atrakcyjnych propozycji kredytowych. Do końca maja będzie można również kupić w promocyjnej cenie inne auta z gamy Mitsubishi.

Oto szczegóły nowej oferty promocyjnej:

LANCER SEDAN – rok produkcji 2009

Kupując Lancera Sedan, wyprodukowanego w 2009 roku klient może wybrać jedną z 4 ofert promocyjnych:

OPCJA 1
Rabat w wysokości 9250 PLN brutto

OPCJA 2
Kredyt 50/50 (24M) + rabat 5250 PLN
Wpłata 50% ceny pojazdu. Pozostałe 50% ceny pojazdu w 24 równych ratach.
Oprocentowanie: 0%
Prowizja: 0%

OPCJA 3
Kredyt 50/50 balonowy + rabat 6250 PLN
Połowę kwoty klient płaci przy zakupie a kolejne 50% za rok bez odsetek.
Oprocentowanie: 0%
Prowizja: 0%

OPCJA 4
Rabat w wysokości 7450 PLN + pakiet ubezpieczeniowy Ergo Hestia gratis

OPCJA 5
Rabat 5760 PLN + kredyt 3x33%
0% odsetek,
5% prowizji

Mitsubishi ASX w Genewie

Mitsubishi prezentuje nowy model ASX podczas Salonu Samochodowego w Genewie.

Kluczowy gracz

Dokładnie 40 laty po usamodzielnieniu się (1) i w 140 urodziny grupy spółek zrzeszonych pod nazwą Mitsubishi firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) wdraża nową strategię.

(1) Dział Motor Vehicle Division firmy Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. rozpoczął samodzielną działalność w 1970 roku pod nazwą Mitsubishi Motors Corporation, co oznaczało początek nowej ekspansji firmy.

Ewolucja
Na podstawie wniosków płynących z długoterminowej obserwacji zmian zachodzących na rynku oraz wyraźnych sygnałów od naszych (europejskich) klientów, firma MMC zdecydowała się odejść od wizerunku producenta pojazdów klasy SUV z ograniczoną ofertą zwykłych modeli drogowych i zyskać miano dostawcy przyjaznych środowisku samochodów osobowych spoza głównego nurtu oraz crossoverów. Firma pragnie jednocześnie utrzymać swą obecność w segmencie 'prawdziwych terenówek”.

Obok sprawdzonych, niezmiennie popularnych modeli roboczych 4x4, czyli Pajero i L200, pojawia się szersza grupa odnowionych samochodów osobowych. Wszystkie zostały zbudowane przy pomocy najnowocześniejszych rozwiązań konstrukcyjnych i mogą pochwalić się firmowymi technologiami pro-środowiskowymi dopasowanymi do ich indywidualnych potrzeb:

- Segment A: i-MiEV (europejska premiera pod koniec 2010 roku) => energia elektryczna
- Segment B: rodzina modelu Colt => niskoemisyjny pakiet ClearTec z funkcją Automatic Stop & Go
- Segment C: rodzina modeli Lancer => nowy silnik wysokoprężny 4N13 Euro-5 (trzeci kwartał 2010 roku)

Mistrzowie Polski w Lancerze Evolution

Bryan Bouffier i Xavier Panseri po raz trzeci z rzędu wywalczyli tytuł Rajdowych Samochodowych Mistrzów Polski. Francuski duet przez cały sezon startował Mitsubishi Lancerem Evolution IX i zapewnił sobie również tytuł mistrzowski w gr. N.

Chociaż ostatnia runda sezonu, Rajd Dolnośląski nie zakończył się dla nich udanie, bo awaria samochodu zatrzymała ich na finałowym odcinku specjalnym, pozbawiając pewnego drugiego miejsca, to obrońcy tytułu mogli cieszyć się z udanego sezonu.

W kończącej tegoroczne zmagania rundzie triumfowali Kajetan Kajetanowicz z Jarosławem Baranem (Subaru Impreza), przed Maciejem Oleksowiczem i Andrzejem Obrębowskim (Peugeot 207 S2000). Trzeci stopień podium wywalczyła kolejna załoga jadąca Mitsubishi Lancerem Evolution IX – Michał i Grzegorz Bębenkowie.

mitsubishi przykładowe opinie użytkowników na temat:mitsubishi :

Osiągi totalnie seryjnego auta są zdumiewające. Ktoś pisał że 215 km/h można jechać z chipem, można i bez i to ok. 700km po Niemczech w zeszłym tygodniu i silnik nie padł choć byłem na to przygotowany, przyśp. od 180 do 200-220 niewiarygodne


Auto naprawde godne polecnia. Prezycja układu kierowniczego w połączniu z silnikiem benzowym o takiej mocy jest naprawde imponujaca. Tym autem az chce sie jezdzic wiecej i wiecej. Jedyne co boli to uciekajace przez rure wydechowa złotówki ale raczej


Brak klimatyzacji strefowej i komfortowego jasnego wnetrza nie powoduje dyskomfortu jazdy choc moglo by zwiekszyc przyjemnosc prowadzenia.


Silnik od samego początku bierze bardzo dużo oleju, niestety mieści się w okropnie wygórowanej normie poroducenta - 0,6 l/1000 km, co daje w okresie pomiędzy przegladami (przeglądy co 30.000 km), 18 l. oleju.


Oceniam go pozytywnie za komfort, precyzje prowadzenia ( zakrety ) co daje poczucie bezpieczenstwa, ekonomie silnika ( srednio 6.2 )oraz funkcjonalnosc ( schowki, bagaznik ).Stwierdzam ze jest to dojrzala konstrukcja klasy sredniej nizszej, co nie znaczy,ze nie moze byc usterkowa( wymieniono mi podkladki pod pedalami - stuki).


Znakomicie wyposażone auto, wszystko pod ręką, za taką cenę wśród używek nie ma sobie równych...pod wieloma względami: -atrakcyjny design -znakomite prowadzenie -wygodny i ergonomiczny -wysokiej klasy materiały tapicerskie, po 8 latach ani śladu przet arc


Bardzo przyjemny samochód, zakakująco dobrze wykończony. Raczej dla mniej sportowo nastawionych kierowców - silnik jak najbardziej, ale \"skętność\" raczej limuzyny niż gokarta. Troszkę więcej miejsca z tyłu i byłaby pełna piątka, a tak 4.5.