Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
mitsubishi colt
mitsubishi grandis
mitsubishi l200
mitsubishi lancer
mitsubishi outlander
mitsubishi pajero
mitsubishi carisma
mitsubishi galant
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty mitsubishi outlander
model silnik rocznik przebieg cena
1  
mitsubishi outlander 2.0l (200KM) benzyna 2006 121 000 km 39 900 PLN
auto używane, czarny met. kombi, małopolskie , Kraków
mitsubishi outlander 2.0l (140KM) diesel 2010 10 km 130 111 PLN
auto nowe, czarny met. hatchback, małopolskie , Kraków
mitsubishi outlander 2.0l (140KM) diesel 2010 12 km 124 900 PLN
auto nowe, czarny met. hatchback, małopolskie , Kraków
mitsubishi outlander 0.0l (140KM) diesel 2010 10 km 1 PLN
auto używane, srebrny met. inny, małopolskie , Kraków
mitsubishi outlander 2.0l (136KM) benzyna 2003 108 000 km 37 900 PLN
auto używane, bordowy met. hatchback, małopolskie , Kraków
mitsubishi outlander 2.0l (201KM) benzyna 2005 120 000 km 37 820 PLN
auto używane, czarny met. hatchback, małopolskie , Kraków
mitsubishi outlander 2.4l (160KM) benzyna 2004 99 000 km 39 900 PLN
auto używane, zielony ciemny met. hatchback, małopolskie , Kraków

Najnowsze artykuly o marce mitsubishi :

Majowa oferta Mitsubishi

Firma Mitsubishi Motors w Polsce ogłosiła promocyjne warunki zakupu aut w maju.

W bieżącym miesiącu Lancer Sedan (produkcja 2009) i Lancer Sportback 1.8 MIVEC są nawet o ponad 9000 tańsze a Lancery Sportback 2.0 DID wyprodukowane w 2009 i 2010 roku oferowane są ze zniżką 15 000 zł. W maju L200 z pojedynczą i podwójną kabiną kosztuje o 13 500 zł mniej. Klienci mają także nadal możliwość skorzystania z całej gamy niezwykle atrakcyjnych propozycji kredytowych. Do końca maja będzie można również kupić w promocyjnej cenie inne auta z gamy Mitsubishi.

Oto szczegóły nowej oferty promocyjnej:

LANCER SEDAN – rok produkcji 2009

Kupując Lancera Sedan, wyprodukowanego w 2009 roku klient może wybrać jedną z 4 ofert promocyjnych:

OPCJA 1
Rabat w wysokości 9250 PLN brutto

OPCJA 2
Kredyt 50/50 (24M) + rabat 5250 PLN
Wpłata 50% ceny pojazdu. Pozostałe 50% ceny pojazdu w 24 równych ratach.
Oprocentowanie: 0%
Prowizja: 0%

OPCJA 3
Kredyt 50/50 balonowy + rabat 6250 PLN
Połowę kwoty klient płaci przy zakupie a kolejne 50% za rok bez odsetek.
Oprocentowanie: 0%
Prowizja: 0%

OPCJA 4
Rabat w wysokości 7450 PLN + pakiet ubezpieczeniowy Ergo Hestia gratis

OPCJA 5
Rabat 5760 PLN + kredyt 3x33%
0% odsetek,
5% prowizji

Mitsubishi ASX w Genewie

Mitsubishi prezentuje nowy model ASX podczas Salonu Samochodowego w Genewie.

Kluczowy gracz

Dokładnie 40 laty po usamodzielnieniu się (1) i w 140 urodziny grupy spółek zrzeszonych pod nazwą Mitsubishi firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) wdraża nową strategię.

(1) Dział Motor Vehicle Division firmy Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. rozpoczął samodzielną działalność w 1970 roku pod nazwą Mitsubishi Motors Corporation, co oznaczało początek nowej ekspansji firmy.

Ewolucja
Na podstawie wniosków płynących z długoterminowej obserwacji zmian zachodzących na rynku oraz wyraźnych sygnałów od naszych (europejskich) klientów, firma MMC zdecydowała się odejść od wizerunku producenta pojazdów klasy SUV z ograniczoną ofertą zwykłych modeli drogowych i zyskać miano dostawcy przyjaznych środowisku samochodów osobowych spoza głównego nurtu oraz crossoverów. Firma pragnie jednocześnie utrzymać swą obecność w segmencie 'prawdziwych terenówek”.

Obok sprawdzonych, niezmiennie popularnych modeli roboczych 4x4, czyli Pajero i L200, pojawia się szersza grupa odnowionych samochodów osobowych. Wszystkie zostały zbudowane przy pomocy najnowocześniejszych rozwiązań konstrukcyjnych i mogą pochwalić się firmowymi technologiami pro-środowiskowymi dopasowanymi do ich indywidualnych potrzeb:

- Segment A: i-MiEV (europejska premiera pod koniec 2010 roku) => energia elektryczna
- Segment B: rodzina modelu Colt => niskoemisyjny pakiet ClearTec z funkcją Automatic Stop & Go
- Segment C: rodzina modeli Lancer => nowy silnik wysokoprężny 4N13 Euro-5 (trzeci kwartał 2010 roku)

Mistrzowie Polski w Lancerze Evolution

Bryan Bouffier i Xavier Panseri po raz trzeci z rzędu wywalczyli tytuł Rajdowych Samochodowych Mistrzów Polski. Francuski duet przez cały sezon startował Mitsubishi Lancerem Evolution IX i zapewnił sobie również tytuł mistrzowski w gr. N.

Chociaż ostatnia runda sezonu, Rajd Dolnośląski nie zakończył się dla nich udanie, bo awaria samochodu zatrzymała ich na finałowym odcinku specjalnym, pozbawiając pewnego drugiego miejsca, to obrońcy tytułu mogli cieszyć się z udanego sezonu.

W kończącej tegoroczne zmagania rundzie triumfowali Kajetan Kajetanowicz z Jarosławem Baranem (Subaru Impreza), przed Maciejem Oleksowiczem i Andrzejem Obrębowskim (Peugeot 207 S2000). Trzeci stopień podium wywalczyła kolejna załoga jadąca Mitsubishi Lancerem Evolution IX – Michał i Grzegorz Bębenkowie.

Mistrzowski sezon Nygi

Marek Nyga, w swoim pierwszym roku startów w Górskich Samochodowych Mistrzostwach Polski, zwyciężył w klasyfikacji gr. N i zdobył wicemistrzostwo w klasyfikacji generalnej. Dokonał tego na trzy wyścigi przed końcem sezonu, z ogromną przewagą punktową nad rywalami.

W miniony weekend, na prawie pięciokilometrowej trasie między miejscowościami Wujskie - Tyrawa Wołoska odbyła się 13. i 14. runda GSMP. Dla Marka Nygi, wielokrotnego Mistrza Polski w wyścigach motocyklowych i uczestnika motocyklowych Mistrzostw Świata Endurance, była to okazja do sięgnięcia po zwycięstwo w klasyfikacji gr. N (zmodyfikowane samochody seryjne) i umocnienie drugiej pozycji w klasyfikacji generalnej. Marek doskonale wykonał zadanie, finiszując w sobotę swoim czterystukonnym Mitsubishi Lancerem Evo IX RS na pierwszym miejscu w gr. N i trzecim w'generalce'. Po opadnięciu emocji związanych ze startem w Załużu, kierowca KORAX-KOMSTA Racing Team podsumował ostatnią rundę, swój debiut i zdradził najbliższe plany sportowe...

Marek Nyga: 'Dzięki ciężkiej pracy podczas całego sezonu, już pierwszego dnia mogłem cieszyć się zdobytymi tytułami. W sobotę wystarczyło przywieźć tylko kilka punktów, jednak nie chciałem kalkulować i pojechałem swoim tempem. Jak to często bywa pod koniec roku, trzeba szczególnie dbać o sprzęt. Dlatego moje Evo IX dysponowało seryjną skrzynią biegów, która wcale nie ułatwiała pracy. Dzięki temu doświadczeniu mogłem w pełni docenić zalety przekładni kłowej.

W niedzielę na trasie gościliśmy ogromną liczbę widzów, którzy skutecznie nas dopingowali. Postanowiłem pojechać obydwa podjazdy wyścigowe jak najbardziej efektownie, szerokimi slajdami. Chciałem w ten sposób podziękować kibicom za cały sezon wsparcia, które odczuwałem na zawodach oraz w mailach. Jak się okazało, pomimo użycia opon rajdowych i driftowania, wywalczyłem drugie miejsce w 'eNce'. Gratuluję Mariuszowi Stecowi zwycięstwa w klasyfikacji generalnej a sponsorom KORAX-KOMSTA Racing Team, ekipie 4turbo.pl, kibicom oraz organizatorom serdecznie dziękuję!

mitsubishi outlander przykładowe opinie użytkowników na temat:mitsubishi :

Samochód jest w porządku. Zawieszenie OK. Niemiecka jakość. Uważam że jak za te pieniądze to mogli by dorzucić klimatronik. Mam wyrzucony katalizator i przechodzi testy bez problemu na stacji kontroli. Polecam wszystkim - ma niezłego kopa


Całkiem fajne auto Silnik dobrze dopasowany do wagi samochodu i w miarę jak na współczesnego diesla bezawaryjny. Trochę ekologiczne wynalazki typu DPF czy EGR mu psują opinię ale da sie z tym żyć. Polecam wersję wyposarzenia COSMO z nawigacją


Przy jeździe normalnej b. duża stabilność i świetne trzymanie się drogi, po właczeniu "S" przycisku sporta ogromna dawka andrenaliny - trzeba uważac - 147 KM i duży moment obrotowy jak w DISLU!. Fakt że trochę skrzypi i nie ma miękkich siedzeń


Jestem zadowolony z zakupu i jeszcze ani razu nie zalowalem takie a nie inne auto .Troche smuci ze tych aut jest coraz wiecej i przestaje byc rzadkie na naszych drogach.


Samochód jest w porządku. Zawieszenie OK. Niemiecka jakość. Uważam że jak za te pieniądze to mogli by dorzucić klimatronik. Mam wyrzucony katalizator i przechodzi testy bez problemu na stacji kontroli. Polecam wszystkim - ma niezłego kopa


Samochód jest w porządku. Zawieszenie OK. Niemiecka jakość. Uważam że jak za te pieniądze to mogli by dorzucić klimatronik. Mam wyrzucony katalizator i przechodzi testy bez problemu na stacji kontroli. Polecam wszystkim - ma niezłego kopa


Gdyby nie slabe wyciszenie kabiny,oraz zla jakosc i spasowanie plastikow wewnatrz ktore halasuja -bylaby zasuzona PIATKA. Auto wygodne komfortowe i ma to cos czego 'pancerwageny" nie maja -jest skonstruowane z francuska lekkoscia i polotem.