Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
mitsubishi carisma
mitsubishi colt
mitsubishi galant
mitsubishi grandis
mitsubishi l200
mitsubishi lancer
mitsubishi outlander
mitsubishi pajero
nissan
opel
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki mitsubishi Region - podlaskie
model silnik rocznik przebieg cena
1  
mitsubishi lancer 1.6l (98KM) benzyna 2007 92 650 km 20 900 PLN
auto używane, srebrny kombi, podlaskie , Białystok

Najnowsze artykuly o marce mitsubishi :

Majowa oferta Mitsubishi

Firma Mitsubishi Motors w Polsce ogłosiła promocyjne warunki zakupu aut w maju.

W bieżącym miesiącu Lancer Sedan (produkcja 2009) i Lancer Sportback 1.8 MIVEC są nawet o ponad 9000 tańsze a Lancery Sportback 2.0 DID wyprodukowane w 2009 i 2010 roku oferowane są ze zniżką 15 000 zł. W maju L200 z pojedynczą i podwójną kabiną kosztuje o 13 500 zł mniej. Klienci mają także nadal możliwość skorzystania z całej gamy niezwykle atrakcyjnych propozycji kredytowych. Do końca maja będzie można również kupić w promocyjnej cenie inne auta z gamy Mitsubishi.

Oto szczegóły nowej oferty promocyjnej:

LANCER SEDAN – rok produkcji 2009

Kupując Lancera Sedan, wyprodukowanego w 2009 roku klient może wybrać jedną z 4 ofert promocyjnych:

OPCJA 1
Rabat w wysokości 9250 PLN brutto

OPCJA 2
Kredyt 50/50 (24M) + rabat 5250 PLN
Wpłata 50% ceny pojazdu. Pozostałe 50% ceny pojazdu w 24 równych ratach.
Oprocentowanie: 0%
Prowizja: 0%

OPCJA 3
Kredyt 50/50 balonowy + rabat 6250 PLN
Połowę kwoty klient płaci przy zakupie a kolejne 50% za rok bez odsetek.
Oprocentowanie: 0%
Prowizja: 0%

OPCJA 4
Rabat w wysokości 7450 PLN + pakiet ubezpieczeniowy Ergo Hestia gratis

OPCJA 5
Rabat 5760 PLN + kredyt 3x33%
0% odsetek,
5% prowizji

Mitsubishi ASX w Genewie

Mitsubishi prezentuje nowy model ASX podczas Salonu Samochodowego w Genewie.

Kluczowy gracz

Dokładnie 40 laty po usamodzielnieniu się (1) i w 140 urodziny grupy spółek zrzeszonych pod nazwą Mitsubishi firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) wdraża nową strategię.

(1) Dział Motor Vehicle Division firmy Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. rozpoczął samodzielną działalność w 1970 roku pod nazwą Mitsubishi Motors Corporation, co oznaczało początek nowej ekspansji firmy.

Ewolucja
Na podstawie wniosków płynących z długoterminowej obserwacji zmian zachodzących na rynku oraz wyraźnych sygnałów od naszych (europejskich) klientów, firma MMC zdecydowała się odejść od wizerunku producenta pojazdów klasy SUV z ograniczoną ofertą zwykłych modeli drogowych i zyskać miano dostawcy przyjaznych środowisku samochodów osobowych spoza głównego nurtu oraz crossoverów. Firma pragnie jednocześnie utrzymać swą obecność w segmencie 'prawdziwych terenówek”.

Obok sprawdzonych, niezmiennie popularnych modeli roboczych 4x4, czyli Pajero i L200, pojawia się szersza grupa odnowionych samochodów osobowych. Wszystkie zostały zbudowane przy pomocy najnowocześniejszych rozwiązań konstrukcyjnych i mogą pochwalić się firmowymi technologiami pro-środowiskowymi dopasowanymi do ich indywidualnych potrzeb:

- Segment A: i-MiEV (europejska premiera pod koniec 2010 roku) => energia elektryczna
- Segment B: rodzina modelu Colt => niskoemisyjny pakiet ClearTec z funkcją Automatic Stop & Go
- Segment C: rodzina modeli Lancer => nowy silnik wysokoprężny 4N13 Euro-5 (trzeci kwartał 2010 roku)

Mistrzowie Polski w Lancerze Evolution

Bryan Bouffier i Xavier Panseri po raz trzeci z rzędu wywalczyli tytuł Rajdowych Samochodowych Mistrzów Polski. Francuski duet przez cały sezon startował Mitsubishi Lancerem Evolution IX i zapewnił sobie również tytuł mistrzowski w gr. N.

Chociaż ostatnia runda sezonu, Rajd Dolnośląski nie zakończył się dla nich udanie, bo awaria samochodu zatrzymała ich na finałowym odcinku specjalnym, pozbawiając pewnego drugiego miejsca, to obrońcy tytułu mogli cieszyć się z udanego sezonu.

W kończącej tegoroczne zmagania rundzie triumfowali Kajetan Kajetanowicz z Jarosławem Baranem (Subaru Impreza), przed Maciejem Oleksowiczem i Andrzejem Obrębowskim (Peugeot 207 S2000). Trzeci stopień podium wywalczyła kolejna załoga jadąca Mitsubishi Lancerem Evolution IX – Michał i Grzegorz Bębenkowie.

mitsubishi przykładowe opinie użytkowników na temat:mitsubishi :

PRZEROST FORMY NAD TREŚCIĄ . BARDZO PIĘKNE AUTO , KTÓRE NIESTETY JEST BARDZO KIEPSKIE PRZY BLIŻSZYM POZNANIU , WOŁOWATE , SZTYWNE ,NIEWYGODNE MAŁO MIEJSCA DLA PASAŻERÓW I B.MAŁY BAGAŻNIK , PONADTO Z USTERKAMI KTÓRYCH SERWIS NIE ZAMIERZA USUNĄĆ


Ogólnie trzeba bardzo dbać. Jeżeli chodzisz do mechanika i chuchasz na każdą pierdołę powinno być dobrze. Dobra rada jeżeli padnie ci pierwsza cewka - dziadowskie Sagemy, to radzę wymienić pozostałe na tańsze i lepsze zamienniki


To jast mój 1-szy van i 5 samochód kupiony jako nowy.Jak na razie jestem super zadowolony,duzy wiolofunkcyjny rodzinny samochód przydatny tez czasami w firmie.Po prostu skonczyły sie problemy z pakowaniem na wczasy,wszystko sie mieści.Dizelek cichy oszczedny.


Przy jeździe normalnej b. duża stabilność i świetne trzymanie się drogi, po właczeniu "S" przycisku sporta ogromna dawka andrenaliny - trzeba uważac - 147 KM i duży moment obrotowy jak w DISLU!. Fakt że trochę skrzypi i nie ma miękkich siedzeń


Samochód jest w porządku. Zawieszenie OK. Niemiecka jakość. Uważam że jak za te pieniądze to mogli by dorzucić klimatronik. Mam wyrzucony katalizator i przechodzi testy bez problemu na stacji kontroli. Polecam wszystkim - ma niezłego kopa


Silnik 1.8 uważam za niedopracowany.To moje drugie auto. Jestem trochę skażony osiągami pierwszego (210 KM turbo diesel), jednakże to silnik dla statecznego pana nie oczekującego osiągów.Max. moc osiąga przy wysokich obrotach.


Silnik od samego początku bierze bardzo dużo oleju, niestety mieści się w okropnie wygórowanej normie poroducenta - 0,6 l/1000 km, co daje w okresie pomiędzy przegladami (przeglądy co 30.000 km), 18 l. oleju.