Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
opel agila
opel antara
opel astra
opel corsa
opel meriva
opel gt
opel signum
opel tigra
opel vectra
opel zafira
opel combo
opel sintra
opel insignia
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty opel astra Region - warmińsko-mazurskie
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce opel :

GM India i Reva ogłaszają podjęcie współpracy

General Motors India i Reva Electric Car Company ogłosiły dzisiaj w New Delhi podpisanie umowy o współpracy, mającej na celu projektowanie pojazdów elektrycznych na rynek indyjski.

GM India i Reva wspólnie opracują platformy samochodów, technologie pojazdów elektrycznych oraz zaawansowane układy sterowania. Zawierając umowę, firmy te mają na celu stworzenie i wprowadzenie na rynek modelu małego samochodu za przystępną cenę, przeznaczonego dla krajowych konsumentów.

'Mamy zaszczyt połączyć nasze siły z firmą Reva, która jest liderem w dziedzinie napędów elektrycznych i układów sterowania,' powiedział prezes i dyrektor generalny GM India, Karl Slym. 'Będziemy ściśle współpracować w ramach rozwijania infrastruktury dla samochodów elektrycznych także z rządem indyjskim, który wyraził zamiar zmniejszenia uzależnienia od paliw kopalnych. Cieszy nas wizja stworzenia dla naszych klientów nowej oferty produktów przyjaznych dla środowiska.'

Obie firmy rozpoczęły badania dotyczące możliwości zastosowania technologii elektrycznej na platformie małych samochodów GM. Obydwie firmy planują rozpoczęcie produkcji tych samochodów w 2010 r.

General Motors rekomenduje Magnę

Oświadczenie Carla-Petera Forstera przewodniczącego rady nadzorczej Adam Opel GmbH.

'Pozwólcie mi rozpocząć od stwierdzenia, że składam to oświadczenie jako Przewodniczący Rady Nadzorczej Adam Opel GmbH w imieniu firmy i jej pracowników tutaj w Niemczech i tutaj w Europie.

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Zarząd General Motors podjął decyzję. Zarząd jest przekonany, że współpraca z Magna Group jest najsensowniejszym rozwiązaniem dla Opla. Jest to kamień milowy na drodze ku obiecującej przyszłości naszej firmy.

Ta rekomendacja GM jest krokiem decydującym. Lecz nadal jeszcze pozostaje wiele niezbędnych kroków, które musimy zrobić zanim dojdziemy do końca tej drogi. Każda zaangażowana strona - firma, rządy państwowe i lokalne oraz Opel Trust - będą nadal ciężko pracować w celu podniesienia tej rekomendacji na wyższy poziom tak, aby ostatecznie doprowadzić do wiążącej umowy.

Kierownictwo GM musiało podjąć niezwykle ważną decyzję, której nie można było podpisać lekką ręką. Daje mi to dodatkowy powód do podziękowania Zarządowi za tę dalekowzroczną decyzję.

Ważne jest podkreślenie, że przyszłość z Magna nie stanowi odcięcia się od GM. Zawsze było dla nas jasne, że jedynym sposobem osiągnięcia sukcesu przez Opla jest kontynuacja współpracy z GM. Toteż nawet przy współpracy z Magna, GM nadal będzie największym pojedynczym udziałowcem i będziemy kontynuować naszą ścisłą współpracę z GM, będziemy obecni w opracowywaniu produktów, zakupach globalnych i innych obszarach.

Samochody takie jak elektryczny Opel Ampera - który zostanie wprowadzony na rynek w 2011 roku - mogą wejść na rynek tylko przy wykorzystaniu naszych wspólnych zasobów rozwojowych.

Opel Insignia - nowy 130-konny silnik

Opel wprowadza do oferty Insigni ecoFLEX nowy 95 kW/130 KM silnik po bardzo atrakcyjnej cenie, co będzie szczególnie kuszące zarówno dla klientów flotowych jak i indywidualnych w niektórych krajach europejskich, w których obowiązują szczególne proekologiczne przepisy podatkowe.

- Ekologiczny: tylko 136 g/km CO2 i 5,2 l/100 km,
- Dynamiczny: 130 KM i moment obrotowy aż do 320 Nm,
- Korzystny: Znaczące oszczędności cenowe i podatkowe w wielu krajach europejskich.

Ta nowa propozycja czyni możliwość proekologicznego podróżowania bardziej dostępną przy cenach od 26.400 euro w Niemczech. Dołączy ona do 160-konnego silnika już zastosowanego w modelu Insignia. Obie wersje silnika są obecnie dostępne dla Insigni ecoFLEX w wariantach notchback i hatchback. Pod koniec roku silniki te będą dostępne również w wersji nadwozia Sports Tourer.

Modele Insignia ecoFLEX łączą w sobie wszystko to co najlepsze: Charakteryzują się niską emisją gazów cieplarnianych i niskim zużyciem paliwa, nie rezygnując przy tym z wysokich osiągów i dynamicznej jazdy. Oba silniki - przy spalaniu wynoszącym 5,2 litrów oleju napędowego na 100 km - co odpowiada emisji CO2 równej 136g/km - osiągają wysokość momentu obrotowego od 320 do 380 Nm. Wszystko to dzięki udoskonalonemu specjalnie dla modelu ecoFLEX, mocnemu silnikowi wysokoprężnemu nowej generacji o pojemności 2 litrów i zasilaniu typu common rail. Podobnie jak reszta silników dostępnych dla Insigni, wersja z ecoFlex również spełnia normę Euro 5.

Dzięki wyjątkowo niskiemu w swojej kategorii poziomowi emisji CO2, wynoszącemu znacznie poniżej 140 g/km, w przypadku wersji 130 KM w kilku europejskich krajach można skorzystać z bardzo korzystnych ulg podatkowych.

W przypadku wersji 160 KM, przyspieszenie do 100 km/h zajmuje Insigni ecoFlex sedan tylko 9,5 sekundy, a jej prędkość maksymalna wynosi 221 km/h. Insignia ecoFLEX z silnikiem 130 KM przyspiesza do 100 km/h w 11,1 sekundy, a jej prędkość maksymalna to 207 km/h.

Obydwa warianty silników Insigni ecoFLEX są dostępne w wersji nadwozia Sports Tourer. Wersja kombi 'Samochodu Roku 2009' spala jedynie 5,3 l/100 km w cyklu mieszanym, co odpowiada emisji CO2 na poziomie 139 g/km.

'Projektując Insignię ecoFlex chcieliśmy by była ona czymś więcej niż tylko samochodem przyjaznym dla środowiska: stawialiśmy na duże osiągi i innowacyjne technologie charakterystyczne dla innych modeli Insigni. Na tym poziomie cenowym po prostu nie ma ona sobie równych', mówi Hans Demant, dyrektor generalny Adam Opel GmbH.

Zakończenie produkcji Astry Classic ll w Gliwickim zakładzie GMMP

W gliwickim zakładzie General Motors Manufacturing Poland (GMMP) została wyprodukowana ostatnia Astra II Classic - srebrny hatchback z silnikiem benzynowym 1.4 l.

Produkcję tego modelu uruchomiono w Gliwicach 3 października 2003 roku, kiedy po rekordowym czasie sześciu miesięcy intensywnych przygotowań, pierwszy samochód opuścił hale produkcyjne zakładu. Astra ll Classic była produkowana w czterech wersjach nadwoziowych: sedan, 5-drzwiowy hatchback, kombi oraz delivery van. Ponad 83% produkcji tego modelu trafiło na eksport, przede wszystkim na rynki Europy Środkowej i Wschodniej, ale również do Australii, Nowej Zelandii oraz niektórych krajów Afryki, Ameryki Południowej i Azji, co pozytywnie wpłynęło na rozwój polskiej gospodarki oraz jej bilansu handlowego. O sukcesie tego modelu świadczy fakt, że w czasie całego okresu produkcyjnego gliwicki zakład opuściło 243 993 sztuki tego samochodu.

Astra II Classic zostanie zastąpiona najnowszym modelem koncernu - nową Astrą. Termin rozpoczęcia produkcji w Gliwicach planowany jest na czwarty kwartał tego roku.

Nowa Astra w wersji hatchback (5-drzwiowa) produkowana będzie na jednej linii produkcyjnej z pozostałymi modelami - Astrą III sedan oraz Zafirą. W ramach przygotowań do produkcji tego nowego samochodu kompaktowego, wydział tłoczni  został rozbudowany o ok. 4 000 m2. Zainstalowano nową linię pras oraz kompaktową prasę wielostopniową - obydwie całkowicie zrobotyzowane. Po udanych próbach tłoczenia paneli do nowej Astry, rozpoczęto regularne dostawy pierwszych elementów nadwozia do zakładów w Ellsmere Port oraz na potrzeby produkcji własnej.

opel astra - Opel Astra TwinTop jest propozycją niemieckiej marki w dość ciekawym segmencie aut kompaktowych z twardym, otwieranym dachem, w którym za rywali ma m.in. Renault Megane CC czy Volkswagena Eosa. Premiera Astry TwinTop miała miejsce w 2005 roku podczas wystawy samochodowej we Frankfurcie.

opel astra przykładowe opinie użytkowników na temat:opel :

Brak klimatyzacji strefowej i komfortowego jasnego wnetrza nie powoduje dyskomfortu jazdy choc moglo by zwiekszyc przyjemnosc prowadzenia.


Auto naprawde godne polecnia. Prezycja układu kierowniczego w połączniu z silnikiem benzowym o takiej mocy jest naprawde imponujaca. Tym autem az chce sie jezdzic wiecej i wiecej. Jedyne co boli to uciekajace przez rure wydechowa złotówki ale raczej


est to autko w sam raz dla 4-osobowej rodzinki, jednocześnie gdyby tatuś chcial wyskoczyć się pościgać ;) silnik dysponuje dużym zapasem mocy i nie będzie odstawał od kolegów w bmw czy hondzie!! Jednym słowem....ciężko ją określić, ma temperament


A ja myslalem ze tylko DAEWOO ma koszmarne serwicy.Widze ze teoretycznie firmy o wiekszym prestizu nie maja sie czym chwalic. Naewt nie chodzi o ich wyposazenie bo jest ok ale ludzie ktorzy tam pracuja. Totalna beznadzieja nawet nie ma z kim slowa zamienic i ci wieczne krecacy sie przy samochodach uczniowie.Ciagle slysze ze ten model to tak ma itd. klijeci serwisujacy swoje furmanki napewno wiedza o co chodzi.


Gdyby nie slabe wyciszenie kabiny,oraz zla jakosc i spasowanie plastikow wewnatrz ktore halasuja -bylaby zasuzona PIATKA. Auto wygodne komfortowe i ma to cos czego 'pancerwageny" nie maja -jest skonstruowane z francuska lekkoscia i polotem.


Ale :najlepsze" sa opony!!! HANKOOK!!! Takie gumy znam z lanosa, matiza lub picanto. A tu prosze, niespodzianka - ford daje koreanskie gumki do swojego produktu na Polske. Niestety ale po mokrym strach na nich jechac.


Uwazam ze jet to auto dla osoby ktora za nie wielkie pieniadze chce znalezc kompromis miedzy komfortem jazdy a sportowymi osiagami. Jesli trafimy na zadbany egzemplarz i bedziemy dbali o nia to z pewnoscia odwdzieczy nam sie podczas jazdy.