Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
opel agila
opel antara
opel astra
opel combo
opel corsa
opel gt
opel insignia
opel meriva
opel signum
opel sintra
opel tigra
opel vectra
opel zafira
peugeot
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki opel Region - kujawsko-pomorskie
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce opel :

GM India i Reva ogłaszają podjęcie współpracy

General Motors India i Reva Electric Car Company ogłosiły dzisiaj w New Delhi podpisanie umowy o współpracy, mającej na celu projektowanie pojazdów elektrycznych na rynek indyjski.

GM India i Reva wspólnie opracują platformy samochodów, technologie pojazdów elektrycznych oraz zaawansowane układy sterowania. Zawierając umowę, firmy te mają na celu stworzenie i wprowadzenie na rynek modelu małego samochodu za przystępną cenę, przeznaczonego dla krajowych konsumentów.

'Mamy zaszczyt połączyć nasze siły z firmą Reva, która jest liderem w dziedzinie napędów elektrycznych i układów sterowania,' powiedział prezes i dyrektor generalny GM India, Karl Slym. 'Będziemy ściśle współpracować w ramach rozwijania infrastruktury dla samochodów elektrycznych także z rządem indyjskim, który wyraził zamiar zmniejszenia uzależnienia od paliw kopalnych. Cieszy nas wizja stworzenia dla naszych klientów nowej oferty produktów przyjaznych dla środowiska.'

Obie firmy rozpoczęły badania dotyczące możliwości zastosowania technologii elektrycznej na platformie małych samochodów GM. Obydwie firmy planują rozpoczęcie produkcji tych samochodów w 2010 r.

General Motors rekomenduje Magnę

Oświadczenie Carla-Petera Forstera przewodniczącego rady nadzorczej Adam Opel GmbH.

'Pozwólcie mi rozpocząć od stwierdzenia, że składam to oświadczenie jako Przewodniczący Rady Nadzorczej Adam Opel GmbH w imieniu firmy i jej pracowników tutaj w Niemczech i tutaj w Europie.

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Zarząd General Motors podjął decyzję. Zarząd jest przekonany, że współpraca z Magna Group jest najsensowniejszym rozwiązaniem dla Opla. Jest to kamień milowy na drodze ku obiecującej przyszłości naszej firmy.

Ta rekomendacja GM jest krokiem decydującym. Lecz nadal jeszcze pozostaje wiele niezbędnych kroków, które musimy zrobić zanim dojdziemy do końca tej drogi. Każda zaangażowana strona - firma, rządy państwowe i lokalne oraz Opel Trust - będą nadal ciężko pracować w celu podniesienia tej rekomendacji na wyższy poziom tak, aby ostatecznie doprowadzić do wiążącej umowy.

Kierownictwo GM musiało podjąć niezwykle ważną decyzję, której nie można było podpisać lekką ręką. Daje mi to dodatkowy powód do podziękowania Zarządowi za tę dalekowzroczną decyzję.

Ważne jest podkreślenie, że przyszłość z Magna nie stanowi odcięcia się od GM. Zawsze było dla nas jasne, że jedynym sposobem osiągnięcia sukcesu przez Opla jest kontynuacja współpracy z GM. Toteż nawet przy współpracy z Magna, GM nadal będzie największym pojedynczym udziałowcem i będziemy kontynuować naszą ścisłą współpracę z GM, będziemy obecni w opracowywaniu produktów, zakupach globalnych i innych obszarach.

Samochody takie jak elektryczny Opel Ampera - który zostanie wprowadzony na rynek w 2011 roku - mogą wejść na rynek tylko przy wykorzystaniu naszych wspólnych zasobów rozwojowych.

Opel Insignia - nowy 130-konny silnik

Opel wprowadza do oferty Insigni ecoFLEX nowy 95 kW/130 KM silnik po bardzo atrakcyjnej cenie, co będzie szczególnie kuszące zarówno dla klientów flotowych jak i indywidualnych w niektórych krajach europejskich, w których obowiązują szczególne proekologiczne przepisy podatkowe.

- Ekologiczny: tylko 136 g/km CO2 i 5,2 l/100 km,
- Dynamiczny: 130 KM i moment obrotowy aż do 320 Nm,
- Korzystny: Znaczące oszczędności cenowe i podatkowe w wielu krajach europejskich.

Ta nowa propozycja czyni możliwość proekologicznego podróżowania bardziej dostępną przy cenach od 26.400 euro w Niemczech. Dołączy ona do 160-konnego silnika już zastosowanego w modelu Insignia. Obie wersje silnika są obecnie dostępne dla Insigni ecoFLEX w wariantach notchback i hatchback. Pod koniec roku silniki te będą dostępne również w wersji nadwozia Sports Tourer.

Modele Insignia ecoFLEX łączą w sobie wszystko to co najlepsze: Charakteryzują się niską emisją gazów cieplarnianych i niskim zużyciem paliwa, nie rezygnując przy tym z wysokich osiągów i dynamicznej jazdy. Oba silniki - przy spalaniu wynoszącym 5,2 litrów oleju napędowego na 100 km - co odpowiada emisji CO2 równej 136g/km - osiągają wysokość momentu obrotowego od 320 do 380 Nm. Wszystko to dzięki udoskonalonemu specjalnie dla modelu ecoFLEX, mocnemu silnikowi wysokoprężnemu nowej generacji o pojemności 2 litrów i zasilaniu typu common rail. Podobnie jak reszta silników dostępnych dla Insigni, wersja z ecoFlex również spełnia normę Euro 5.

Dzięki wyjątkowo niskiemu w swojej kategorii poziomowi emisji CO2, wynoszącemu znacznie poniżej 140 g/km, w przypadku wersji 130 KM w kilku europejskich krajach można skorzystać z bardzo korzystnych ulg podatkowych.

W przypadku wersji 160 KM, przyspieszenie do 100 km/h zajmuje Insigni ecoFlex sedan tylko 9,5 sekundy, a jej prędkość maksymalna wynosi 221 km/h. Insignia ecoFLEX z silnikiem 130 KM przyspiesza do 100 km/h w 11,1 sekundy, a jej prędkość maksymalna to 207 km/h.

Obydwa warianty silników Insigni ecoFLEX są dostępne w wersji nadwozia Sports Tourer. Wersja kombi 'Samochodu Roku 2009' spala jedynie 5,3 l/100 km w cyklu mieszanym, co odpowiada emisji CO2 na poziomie 139 g/km.

'Projektując Insignię ecoFlex chcieliśmy by była ona czymś więcej niż tylko samochodem przyjaznym dla środowiska: stawialiśmy na duże osiągi i innowacyjne technologie charakterystyczne dla innych modeli Insigni. Na tym poziomie cenowym po prostu nie ma ona sobie równych', mówi Hans Demant, dyrektor generalny Adam Opel GmbH.

opel przykładowe opinie użytkowników na temat:opel :

Dość duży samochód. Nie jest rewelacyjny; ani to osobówka ani Van. Dziwny pojazd. Dużo pali, bierze olej, trudno jechać z dużą prędkością - przy 150 km/h nie mogę wytrzymać widząc obroty silnika i aktualne spalanie! Mam dziurę w kolektorze(?)


Auto zaprojektowane z myśla, wnetrze jest przyjemne linia auta jest po prostu super, jakość materiałów na bardzo wysokim pozimie, przyciskie rozmieszczone doskonale, nawet noca nie ma problemu z odnalezieniem i nie ma przypadku zeby czegos szukac


Całkiem fajne auto Silnik dobrze dopasowany do wagi samochodu i w miarę jak na współczesnego diesla bezawaryjny. Trochę ekologiczne wynalazki typu DPF czy EGR mu psują opinię ale da sie z tym żyć. Polecam wersję wyposarzenia COSMO z nawigacją


Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tym autem. Mam go od stycznia i przejechałem 38tyś km. Auto moim zdanie w stosunku jakości do ceny jest najlepsze w swojej klasie. Mam wersje lift z silnikiem 160 km. W wyposażeniu brakuje mi tylko 4x4 automatu


Samochód jest w porządku. Zawieszenie OK. Niemiecka jakość. Uważam że jak za te pieniądze to mogli by dorzucić klimatronik. Mam wyrzucony katalizator i przechodzi testy bez problemu na stacji kontroli. Polecam wszystkim - ma niezłego kopa


Suuuuper auto! 103000 km bez zadnej awarii. Obszerny w srodku, wygodny, szybki. Spalanie ok. 8.6 w miescie, na trasie 7.1. Same plusy.


Auto OK - polecam, denerwuja mnie szumy powietrza przy wyzszych predkosciach ( juz pow. 80 km. Co do stuków przy puszczaniu sprzegla to ten model tak ma. Bylem w serwisie jest to kwestia rodzaju sprzegla i luzu. Podobno mozna to zniwelowac tylko dla zywotnosci tego elementu jest to bez znaczenia.