Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
peugeot 1007
peugeot 107
peugeot 206
peugeot 207
peugeot 307
peugeot 308
peugeot 407
peugeot 607
peugeot 807
peugeot 4007
peugeot partner
peugeot 206 cc
peugeot 307 cc
peugeot expert
peugeot bipper
peugeot boxer
peugeot 3008
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty peugeot 206
model silnik rocznik przebieg cena
1  
peugeot 206 1.4l (75KM) benzyna 2000 65 000 km 11 500 PLN
auto używane, niebieski hatchback, dolnośląskie , Wrocław
peugeot 206 1.4l (75KM) benzyna 1999 96 000 km 8 500 PLN
auto używane, czarny met. hatchback, małopolskie , Nowy Sącz
peugeot 206 1.4l (75KM) benzyna 2003 142 000 km 12 000 PLN
auto używane, srebrny met. kombi, dolnośląskie , Wrocław
peugeot 206 1.4l (75KM) benzyna 2000 72 000 km 8 900 PLN
auto używane, srebrny met. hatchback, dolnośląskie , Wrocław
peugeot 206 1.1l (60KM) benzyna 1999 113 000 km 10 000 PLN
auto używane, niebieski hatchback, dolnośląskie , Wrocław
peugeot 206 1.4l (68KM) diesel 2008 48 000 km 20 500 PLN
auto używane, czarny met. hatchback, małopolskie , Nowy Sącz
peugeot 206 1.4l (68KM) diesel 2005 200 000 km 14 661 PLN
auto używane, bialy hatchback, małopolskie , Nowy Sącz
peugeot 206 1.1l (60KM) benzyna 2010 1 000 km 35 900 PLN
auto używane, grafitowy met. hatchback, dolnośląskie , Wrocław
peugeot 206 1.1l (60KM) benzyna 2005 51 000 km 19 900 PLN
auto używane, srebrny met. hatchback, dolnośląskie , Wrocław
peugeot 206 1.4l (75KM) benzyna 2002 119 000 km 16 000 PLN
auto używane, czarny hatchback, dolnośląskie , Wrocław
peugeot 206 1.1l (60KM) benzyna 2004 18 000 km 19 900 PLN
auto używane, bialy hatchback, dolnośląskie , Wrocław
peugeot 206 1.1l (60KM) benzyna 2000 103 000 km 13 900 PLN
auto używane, zielony ciemny hatchback, dolnośląskie , Wrocław

Najnowsze artykuly o marce peugeot :

Peugeot Rally Team przed Rajdem Dolnośląskim

Tomasz Kuchar i Daniel Dymurski w Peugeot 207 Super 2000 wystartują w 19. Rajdzie Dolnośląskim – siódmej, ostatniej rundzie Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Będzie to decydujący pojedynek o tytuł!

Rajd Dolnośląski powrócił w ubiegłym sezonie do kalendarza RSMP po kilkuletniej przerwie. Asfaltowe trasy w Kotlinie Kłodzkiej należą do najtrudniejszych technicznie w naszych rajdach. Przed rokiem rywalizację o zwycięstwo stoczyły dwie załogi: Bryan Bouffier i Xavier Panseri oraz Tomasz Kuchar i Daniel Dymurski w Peugeot 207 Super 2000.

Historia lubi się powtarzać – w najbliższy czwartek wieczorem Bouffier i Kuchar przystąpią do decydującej batalii o tytuł Mistrza Polski 2009!

Tomek ma aktualnie jeden punkt straty do najgroźniejszego konkurenta. Co prawda Bryan zgromadził dotychczas o trzy 'oczka” więcej, ale w myśl regulaminu, do końcowej klasyfikacji zaliczane są najlepsze wyniki z sześciu spośród siedmiu rund RSMP.

Peugeot Rally Team po Rajdzie Orlen

Dwie załogi reprezentowały zespół Peugeot Sport Polska Rally Team podczas Rajdu Orlen, eliminacji Pucharu Europy FIA Strefy Centralnej oraz szóstej rundy Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Obok Tomasza Kuchara i Daniela Dymurskiego, w samochodzie Peugeot 207 Super 2000 w zawodach wystartowali Nicolas Vouilloz i Nicolas Klinger w 207 RC Rallye.

Przed startem w Płocku Tomasz Kuchar nie ukrywał, że będzie to dla niego bardzo trudny rajd. Nawierzchnie luźne nie należą bowiem do ulubionych tras kierowcy Peugeot, nie było też wiadomo, czy układ odcinków specjalnych nie jest korzystniejszy dla samochodów klasy N4, posiadających znacznie dłuższe skrzynie biegów, niż pojazdy klasy Super 2000.

Celem było więc wywalczenie jak największej liczby punktów, tak aby Bryan Bouffier nie uzyskał zbyt dużej przewagi.

Pierwszy dzień rywalizacji był bardzo pomyślny dla Tomka i Daniela, którzy czterokrotnie zajmowali na OS-ach drugie miejsca, raz byli trzeci. Dało im to łącznie drugą pozycję w rajdzie i dwanaście ważnych punktów do klasyfikacji.

Drugi dzień zmagań załoga Peugeot Sport Polska Rally Team rozpoczęła ponownie od drugiego miejsca, potem było nieznacznie gorzej. W rezultacie Kuchar i Dymurski drugi etap ukończyli – podobnie jak cały rajd - na trzeciej pozycji.

Peugeot BB1

Wraz z modelem koncepcyjnym BB1, Peugeot nie zawahał się przekroczyć ustanowionych konwencji i granic, po to, aby dać nową odpowiedź na potrzeby ruchu miejskiego dziś i jutro.

Mogący pomieścić aż cztery osoby, przy długości jedynie 2,50 metra, concept BB1, jako samochód w 100 % elektryczny, definiuje na nowo pojęcie motoryzacji we wszystkich wymiarach: architektury, stylu, koncepcji wnętrza, prowadzenia, łączności, przy maksymalnym poszanowaniu środowiska naturalnego.

Łącząc w sobie cechy wolności, optymizmu, concept BB1 jest obietnicą nowych doświadczeń z jazdy.

Kontekst
W świecie, który jest w ciągłym ruchu, gdzie ruch miejski jest coraz większy, gdzie każdy chciałby zaoszczędzić czas oraz gdzie środowisko naturalne stało się ważne jak nigdy dotąd, biura projektowe prześcigają się w wymyślaniu różnych rozwiązań na przyszłość.
Aby odpowiedzieć na te oczekiwania, Peugeot opracował bardzo bogatą ofertę mobilności. W zależności od wieku lub potrzeb chwili,  każdy może znaleźć swoją odpowiedź wśród gamy  rowerów, motorowerów czy samochodów Marki spod znaku Lwa.
Nieustanne rozważania i dzielenie się wiedzą na temat rozwiązań dotyczących  mobilności doprowadziły różne zespoły do połączenia umiejętności i twórczych doświadczeń, co dało początek szczególnie oryginalnym projektom. Pragnieniem firmy Peugeot jest pozostanie głównym i stałym uczestnikiem globalnej mobilności, dzięki innowacyjnej, odpowiedzialnej i konkurencyjnej ofercie dla dwóch, trzech lub czterech kółek.

Concept BB1, pokazany po raz pierwszy na 63. Salonie motoryzacyjnym we Frankfurcie, urzeczywistnia tę postawę przekraczając granice między kategoriami, oferując ciągle nową przyjemność z jazdy, wyrazistość stylu, sylwetkę… Ten samochód elektryczny ma ambicję, aby opanować nowe obszary motoryzacyjnego świata.

Peugeot Sport Polska Rally Team przed Rajdem Orlen

Nie jedna, ale dwie załogi reprezentować będą zespół Peugeot Sport Polska Rally Team podczas Rajdu Orlen, eliminacji Pucharu Europy FIA Strefy Centralnej oraz szóstej rundy Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Obok Tomasza Kuchara i Daniela Dymurskiego, którzy pojadą w samochodzie Peugeot 207 Super 2000 w zawodach wystartują Nicolas Vouilloz i Nicolas Klinger w modelu 207 RC Rallye.

Dla Tomka i Daniela, którzy rywalizują o tytuł Mistrzów Polski, start w Rajdzie Orlen jest bardzo ważny. W poprzednich dwóch latach załoga Peugeot jeździła po mazowieckich piaskach ze zmiennym szczęściem: w 2007 roku przypieczętowała w Płocku tytuł Wicemistrzów Polski, przed rokiem zajęła piąte miejsce.

Kuchar i Dymurski nie będą mieli tym razem łatwego zadania. Trasy odcinków specjalnych są bardzo szybkie – z długimi prostymi, co niewątpliwie preferuje na nich samochody klasy N4, posiadające znacznie dłuższe skrzynie biegów, a co za tym idzie – wyższe prędkości maksymalne.

Reprezentanci Peugeot Sport Polska Rally Team nie zamierzają jednak poddawać się, są nastawieni bojowo.

peugeot 206 przykładowe opinie użytkowników na temat:peugeot :

Całkiem fajne auto Silnik dobrze dopasowany do wagi samochodu i w miarę jak na współczesnego diesla bezawaryjny. Trochę ekologiczne wynalazki typu DPF czy EGR mu psują opinię ale da sie z tym żyć. Polecam wersję wyposarzenia COSMO z nawigacją


Uwazam ze jet to auto dla osoby ktora za nie wielkie pieniadze chce znalezc kompromis miedzy komfortem jazdy a sportowymi osiagami. Jesli trafimy na zadbany egzemplarz i bedziemy dbali o nia to z pewnoscia odwdzieczy nam sie podczas jazdy.


Autko ładne, bardzo wygodne, z calkiem dynamicznym silnikiem. Kupilem nowe w salonie, usterkowosc bardzo duza, kilka razy auto niezdolne do jazdy (laweta..), na szczescie na gwarancji. Serwis w Katowicach i w Chorzowie beznadziejny


Niestety , dałem się nabrać - pierwszy i ostatni raz - na brednie o nowej jakości, auto roku i takie tam bzdury. Nie kupujcie tego samochodu - pamiętajcie to tylko opel vectra, bo filozofii i umiejętności budowania auta nie zmieni się z modelu na model.


Plusy: Fajna linia - naprawde ladne auto. Mocny i ekonomiczny silnik, spory bagaznik, dobre zawieszenie Minusy: skrzynia za slaba jak na ta klase auta, slabe audio, matarialy w srodku troszke tanie


Ale :najlepsze" sa opony!!! HANKOOK!!! Takie gumy znam z lanosa, matiza lub picanto. A tu prosze, niespodzianka - ford daje koreanskie gumki do swojego produktu na Polske. Niestety ale po mokrym strach na nich jechac.


Auto na pewno nie dla wszystkich - jeżeli ktoś traktuje samochód tylko jako niezawodny środek lokomocji z A do B to niepoleca! Jeżeli któś ma za to trochę benzyny we krwi i nie jest ślepo zapatrzony w pancerwageny i temu podobne - szczerze polecam