Kategorie
audi
alfa romeo
bmw
cadillac
chevrolet
chrysler
citroen
dacia
dodge
fiat
ford
honda
hyundai
jaguar
jeep
kia
lancia
land rover
lexus
mazda
mercedes
mini
mitsubishi
nissan
opel
peugeot
peugeot 1007
peugeot 107
peugeot 206
peugeot 206 cc
peugeot 207
peugeot 3008
peugeot 307
peugeot 307 cc
peugeot 308
peugeot 4007
peugeot 407
peugeot 607
peugeot 807
peugeot bipper
peugeot boxer
peugeot expert
peugeot partner
porsche
renault
saab
seat
skoda
smart
ssangyong
subaru
suzuki
toyota
volkswagen
volvo
Filtr ogłoszenia:
Cena:
od do

Rok produkcji
od do

Przebieg [km]
od do

Pojemność silnika [cm3]
od do

Nadwozie

Nowe

Używane


Oferty marki peugeot Region - lubelskie
model silnik rocznik przebieg cena
 

Brak ogloszen o podanych kryteriach
Zmień kryteria wyszukiwania na mniej restrykcyjne aby znaleźć interesujące Cie ogłoszenia...

Najnowsze artykuly o marce peugeot :

Peugeot Rally Team przed Rajdem Dolnośląskim

Tomasz Kuchar i Daniel Dymurski w Peugeot 207 Super 2000 wystartują w 19. Rajdzie Dolnośląskim – siódmej, ostatniej rundzie Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Będzie to decydujący pojedynek o tytuł!

Rajd Dolnośląski powrócił w ubiegłym sezonie do kalendarza RSMP po kilkuletniej przerwie. Asfaltowe trasy w Kotlinie Kłodzkiej należą do najtrudniejszych technicznie w naszych rajdach. Przed rokiem rywalizację o zwycięstwo stoczyły dwie załogi: Bryan Bouffier i Xavier Panseri oraz Tomasz Kuchar i Daniel Dymurski w Peugeot 207 Super 2000.

Historia lubi się powtarzać – w najbliższy czwartek wieczorem Bouffier i Kuchar przystąpią do decydującej batalii o tytuł Mistrza Polski 2009!

Tomek ma aktualnie jeden punkt straty do najgroźniejszego konkurenta. Co prawda Bryan zgromadził dotychczas o trzy 'oczka” więcej, ale w myśl regulaminu, do końcowej klasyfikacji zaliczane są najlepsze wyniki z sześciu spośród siedmiu rund RSMP.

Peugeot Rally Team po Rajdzie Orlen

Dwie załogi reprezentowały zespół Peugeot Sport Polska Rally Team podczas Rajdu Orlen, eliminacji Pucharu Europy FIA Strefy Centralnej oraz szóstej rundy Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Obok Tomasza Kuchara i Daniela Dymurskiego, w samochodzie Peugeot 207 Super 2000 w zawodach wystartowali Nicolas Vouilloz i Nicolas Klinger w 207 RC Rallye.

Przed startem w Płocku Tomasz Kuchar nie ukrywał, że będzie to dla niego bardzo trudny rajd. Nawierzchnie luźne nie należą bowiem do ulubionych tras kierowcy Peugeot, nie było też wiadomo, czy układ odcinków specjalnych nie jest korzystniejszy dla samochodów klasy N4, posiadających znacznie dłuższe skrzynie biegów, niż pojazdy klasy Super 2000.

Celem było więc wywalczenie jak największej liczby punktów, tak aby Bryan Bouffier nie uzyskał zbyt dużej przewagi.

Pierwszy dzień rywalizacji był bardzo pomyślny dla Tomka i Daniela, którzy czterokrotnie zajmowali na OS-ach drugie miejsca, raz byli trzeci. Dało im to łącznie drugą pozycję w rajdzie i dwanaście ważnych punktów do klasyfikacji.

Drugi dzień zmagań załoga Peugeot Sport Polska Rally Team rozpoczęła ponownie od drugiego miejsca, potem było nieznacznie gorzej. W rezultacie Kuchar i Dymurski drugi etap ukończyli – podobnie jak cały rajd - na trzeciej pozycji.

Peugeot BB1

Wraz z modelem koncepcyjnym BB1, Peugeot nie zawahał się przekroczyć ustanowionych konwencji i granic, po to, aby dać nową odpowiedź na potrzeby ruchu miejskiego dziś i jutro.

Mogący pomieścić aż cztery osoby, przy długości jedynie 2,50 metra, concept BB1, jako samochód w 100 % elektryczny, definiuje na nowo pojęcie motoryzacji we wszystkich wymiarach: architektury, stylu, koncepcji wnętrza, prowadzenia, łączności, przy maksymalnym poszanowaniu środowiska naturalnego.

Łącząc w sobie cechy wolności, optymizmu, concept BB1 jest obietnicą nowych doświadczeń z jazdy.

Kontekst
W świecie, który jest w ciągłym ruchu, gdzie ruch miejski jest coraz większy, gdzie każdy chciałby zaoszczędzić czas oraz gdzie środowisko naturalne stało się ważne jak nigdy dotąd, biura projektowe prześcigają się w wymyślaniu różnych rozwiązań na przyszłość.
Aby odpowiedzieć na te oczekiwania, Peugeot opracował bardzo bogatą ofertę mobilności. W zależności od wieku lub potrzeb chwili,  każdy może znaleźć swoją odpowiedź wśród gamy  rowerów, motorowerów czy samochodów Marki spod znaku Lwa.
Nieustanne rozważania i dzielenie się wiedzą na temat rozwiązań dotyczących  mobilności doprowadziły różne zespoły do połączenia umiejętności i twórczych doświadczeń, co dało początek szczególnie oryginalnym projektom. Pragnieniem firmy Peugeot jest pozostanie głównym i stałym uczestnikiem globalnej mobilności, dzięki innowacyjnej, odpowiedzialnej i konkurencyjnej ofercie dla dwóch, trzech lub czterech kółek.

Concept BB1, pokazany po raz pierwszy na 63. Salonie motoryzacyjnym we Frankfurcie, urzeczywistnia tę postawę przekraczając granice między kategoriami, oferując ciągle nową przyjemność z jazdy, wyrazistość stylu, sylwetkę… Ten samochód elektryczny ma ambicję, aby opanować nowe obszary motoryzacyjnego świata.

peugeot przykładowe opinie użytkowników na temat:peugeot :

Silnik 1.8 uważam za niedopracowany.To moje drugie auto. Jestem trochę skażony osiągami pierwszego (210 KM turbo diesel), jednakże to silnik dla statecznego pana nie oczekującego osiągów.Max. moc osiąga przy wysokich obrotach.


Silnik od samego początku bierze bardzo dużo oleju, niestety mieści się w okropnie wygórowanej normie poroducenta - 0,6 l/1000 km, co daje w okresie pomiędzy przegladami (przeglądy co 30.000 km), 18 l. oleju.


Gdyby nie slabe wyciszenie kabiny,oraz zla jakosc i spasowanie plastikow wewnatrz ktore halasuja -bylaby zasuzona PIATKA. Auto wygodne komfortowe i ma to cos czego 'pancerwageny" nie maja -jest skonstruowane z francuska lekkoscia i polotem.


Cenie go za powyzsze, za indywidualizzm oraz za to ze znak firmowy mojego auta nie musi urastac do rozmiarów ksiezyca by rozpoznac marke. To dobre auto przekonuje sie o tym im dluzej nim jezdze.


A teraz z innej beczki: z tym silnikiem to krowa! Glosny okropnie! Mam nadzieje, ze to sie jeszcze jakos ulozy, choc stary focus jakos nie musial sie ukladac - od poczatku byl cichy i tyle nie palil, przynajmniej 1 litr mniej. Skrzynia haczy, w starym bylo klik-klik. To jest to co moge powiedziec po 5-ciu dniach uzytkowania.


auto bardzo ladne ale i bardzo tandetne jakosc wykonania i uzyte materialy a co za tym idzie trwalosc i niezawodnosc na bardzo niskim poziomie a sa to w naszych realiach (dziurawe drogi,kiepski serwis) cechy bardzo wazne!!!!do tego wysokie ceny napraw


Auto OK - polecam, denerwuja mnie szumy powietrza przy wyzszych predkosciach ( juz pow. 80 km. Co do stuków przy puszczaniu sprzegla to ten model tak ma. Bylem w serwisie jest to kwestia rodzaju sprzegla i luzu. Podobno mozna to zniwelowac tylko dla zywotnosci tego elementu jest to bez znaczenia.